Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку формату А4 та А3)
Очікувана вартість
1 896 033,00 UAH
UA-2017-03-22-000696-c ● 20b61cd775854339b6ce25727bc3d0a4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Сокуренко Анастасія 093 402-25-18 ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2017 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 896 033,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Процедура закупівлі проводиться Державною установою “Професійні закупівлі”, яку наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2017 року № 20 визначено відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації, у відповідності до порядку затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 928 «Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації».
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
07 квітня 2017 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2017 16:31 |
Зміни до ТД.doc | |
07 квітня 2017 16:31 |
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc |
07 квітня 2017 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 квітня 2017 16:31 |
Зміни до ТД.doc
|
||||||
07 квітня 2017 16:31 |
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо інформації, яка надається за формою №1
Дата подання: 27 березня 2017 10:13
Дата відповіді: 28 березня 2017 13:49
Доброго дня!
Враховуючи те, що ч.2 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обовязкових платежів) (тобто відхилення замовником тендерної пропозиції учасника з підстави визначеної ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" право, а не обовязок, норма не імперативна) чи доцільно учаснику, щодо якого на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner міститься інформація про наявність такої заборгованості подавати тендерну пропозицію (наприклад, якщо така заборгованість незначна та буде сплачена протягом кількох днів, або якщо заборгованість була сплачена, проте дані на сайті не оновлено станом на дату подання пропозиції, або якщо учасник є комунальним підприємством і наявність такої заборгованості є нормою для підприємства тощо). Чи є вірогідність не бути відхиленим з цієї підстави та в якому саме випадку? Які документи має надати учасник, який має таку заборгованість щоб прийняти участь в закупівлі щодо цієї підстави?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо:
В зв’язку з наявністю відповідної норми в тендерній документації, у разі відсутності довідки з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013р. ми як Замовник відхиляємо пропозицію Учасника, що буде визнаний переможцем за результатами проведених торгів.
У разі виникнення сумнів, щодо достовірності наданої довідки інформація перевіряється в органах фіскальної служби.
Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. Сайт органу фіскальної служби не відноситься до єдиних відкритих державних реєстрів, а тому дані з сайту не являються основним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів.
В зв’язку з наявністю відповідної норми в тендерній документації, у разі відсутності довідки з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013р. ми як Замовник відхиляємо пропозицію Учасника, що буде визнаний переможцем за результатами проведених торгів.
У разі виникнення сумнів, щодо достовірності наданої довідки інформація перевіряється в органах фіскальної служби.
Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. Сайт органу фіскальної служби не відноситься до єдиних відкритих державних реєстрів, а тому дані з сайту не являються основним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 4. Папір для друку для потреб Державної служби експортного контролю України |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 100,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
143 стоп.пап
Папір формату А4 80 г/м2 клас «С»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська обл., Київ, Кирилівська, 19/21
Дата доставки:
22 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
9 017,58
UAH з ПДВ
|
8 717,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
9 151,43
UAH з ПДВ
|
8 766,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
9 506,64
UAH з ПДВ
|
9 506,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" |
9 146,28
UAH з ПДВ
|
8 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Відхилено |
8 717,28
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2017 13:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
8 766,57
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2017 13:22
|
|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Рішення скасоване |
8 866,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2017 17:09
|
|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Відхилено |
8 866,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2017 17:12
|
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
9 506,64
UAH з ПДВ
|
12 травня 2017 12:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 травня 2017 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі