Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку формату А4 та А3)
Очікувана вартість
1 896 033,00 UAH
UA-2017-03-22-000696-c 20b61cd775854339b6ce25727bc3d0a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сокуренко Анастасія

093 402-25-18 ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ: 40996564
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Сокуренко Анастасія
093 402-25-18
ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2017 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2017 18:00
Очікувана вартість: 1 896 033,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Процедура закупівлі проводиться Державною установою “Професійні закупівлі”, яку наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2017 року № 20 визначено відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації, у відповідності до порядку затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 928 «Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації».
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 квітня 2017 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 16:31
Зміни до ТД.doc
07 квітня 2017 16:31
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc
07 квітня 2017 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2017 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 16:31
Зміни до ТД.doc
29 березня 2017 11:20
Зміни до ТД.doc
07 квітня 2017 16:31
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc
29 березня 2017 11:20
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7 - зі змінами.doc
22 березня 2017 16:59
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо інформації, яка надається за формою №1
Дата подання: 27 березня 2017 10:13
Дата відповіді: 28 березня 2017 13:49
Доброго дня! Враховуючи те, що ч.2 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обовязкових платежів) (тобто відхилення замовником тендерної пропозиції учасника з підстави визначеної ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" право, а не обовязок, норма не імперативна) чи доцільно учаснику, щодо якого на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner міститься інформація про наявність такої заборгованості подавати тендерну пропозицію (наприклад, якщо така заборгованість незначна та буде сплачена протягом кількох днів, або якщо заборгованість була сплачена, проте дані на сайті не оновлено станом на дату подання пропозиції, або якщо учасник є комунальним підприємством і наявність такої заборгованості є нормою для підприємства тощо). Чи є вірогідність не бути відхиленим з цієї підстави та в якому саме випадку? Які документи має надати учасник, який має таку заборгованість щоб прийняти участь в закупівлі щодо цієї підстави? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо:
В зв’язку з наявністю відповідної норми в тендерній документації, у разі відсутності довідки з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013р. ми як Замовник відхиляємо пропозицію Учасника, що буде визнаний переможцем за результатами проведених торгів.
У разі виникнення сумнів, щодо достовірності наданої довідки інформація перевіряється в органах фіскальної служби.
Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. Сайт органу фіскальної служби не відноситься до єдиних відкритих державних реєстрів, а тому дані з сайту не являються основним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 12. Папір для друку для потреб Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 100,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1504 стоп.пап
Папір формату А4 80 г/м2 клас «А»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 55-а
Дата доставки: 22 грудня 2017
50 стоп.пап
Папір формату А3 80 г/м2 клас «С»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 55-а
Дата доставки: 22 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Уточнення.
Дата подання: 23 березня 2017 13:56
Дата відповіді: 23 березня 2017 14:35
Доброго дня! Прошу надати розяснення з приводу п.3.2.1 в назві товару вказаний формат А3- в пункті, що надає детальний опис (технічні характеристики- показники п.3.2.4) лоту вказаний формат А4.Який формат паперу закуповується? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Дякую за влучне зауваження.
В п.3.2.4 допущена описка, достовірною є інформація зазначена в п.3.2.1 і в номенклатурі по лоту 12 на веб-порталі уповноваженого органу, а саме: "Папір формату А3 80г/м2 клас "С".

Інформація про відміну

Дата відміни
14 квітня 2017 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій