Установчі та розпорядчі документи ДП "ПРОЗОРРО"
Права інтелектуальної власності ДП "ПРОЗОРРО"
Установчі документи ДП "ПРОЗОРРО"
СТАТУТ Державного підприємства “ПРОЗОРРО”
Статути за попередні періоди
Наказ від 25.10.2023 №15928 про затвердження нової редакції статуту ДП "ПРОЗОРРО"
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.07.2016 №1220
Розпорядчі документи ДП "ПРОЗОРРО"
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 16 від 22.04.2019 Про затвердження Інструкції з використання е-каталогу Prozorro-market
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 66 від 31.12.2020 Про визнання Наказу ДП "Прозорро" № 16 від 22.04.2019 таким, що втратив чинність
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 18 від 17.04.2020 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 року №10 (зі зімнами).
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 47 від 05.10.2020 "Про затвердження вимог із захисту інформації та кібербезпеки в електронній системі закупівель"
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 65 від 31.12.2020 "Щодо відбору суб'єктів аудиторської діяльності"
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 52 від 31.12.2021 "Про внесення змін до наказу від 31.12.2020 р. "Щодо відбору суб'єкта аудиторської діяльності"
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 25 від 20.10.2022 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 року №10 (зі зімнами)
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 2 від 03.01.2023 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10 (зі змінами).
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" № 46 від 17.11.2023 "Про затвердження вимог із захисту інформації та кібербезпеки в електронній системі закупівель"
Наказ ДП "ПРОЗОРРО" №55 від 29.12.2023 "Про внесення змін до Наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 31.12.2020 №65 "Щодо відбору суб'єктів аудиторської діяльності"
Документи Міністерства економіки України
Наказ Мінекономіки № 873-21 від 01.11.2021 "Про затвердження переліку тестових питань для підтвердження уповноваженою особою рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель з варіантами відповідей"
Фінансові та інвестиційні плани ДП "Прозорро"
Рік
|
Фінансовий план
|
Інвестиційний план
|
2023
|
||
2024
|
||
2025
|
Фінансова звітність ДП "ПРОЗОРРО"
|
3 місяці
|
6 місяців
|
9 місяців
|
12 місяців
|
Фінансова звітність за 2016 р.
|
|
|
|
|
Фінансова звітність за 2017 р.
|
|
|
|
|
Фінансова звітність за 2018 р.
|
|
|
|
|
Фінансова звітність за 2019 р.
|
|
Баланс
Фінансові результати |
Річний звіт
|
|
Фінансова звітність за 2020 р.
|
|
Річний звіт
Звіт про управління |
||
Фінансова звітність за 2021 р.
|
|
|||
Фінансова звітність за 2022 р.
|
|
|
|
|
Фінансова звітність за 2023 р.
|
||||
Фінансова звітність за 2024 р.
|
|
|
Наші результати та інші документи ДП "ПРОЗОРРО"
ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Відповідно до статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Доступ до публічної інформації здійснюється шляхом:
- надання інформації у відповідь на запит;
- оприлюдненням інформації на власних ресурсах;
- оприлюдненням інформації у форматі відкритих даних.
Подати запит на інформацію, розпорядником якої є державне підприємство «ПРОЗОРРО», можна одним із варіантів:
Скласти текст запиту в довільній формі або скористатись шаблоном форми та надіслати одним із способів, найзручнішим для вас:
- електронною поштою feedback@prozorro.ua;
- поштою на адресу: вул. Бульварно-Кудрявська, 22, м. Київ, 01601.
Зателефонувати та подати запит усно за номерами:
- 0-800-503-400.
(запитувач обов’язково вказує своє ім’я/найменування, поштову або електронну адресу та контактний телефон).
Звертаємо увагу, що дублювати свій запит та надсилати його різними шляхами не потрібно!
Усі запити незалежно від способу подачі (електронною, звичайною поштою та усно телефоном) опрацьовуються однаково, відповідно до чинного законодавства.
Запит на інформацію має містити:
- Ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти,
а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- Загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо
якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- Підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Термін надання відповідей на запити 5 робочих днів з моменту його реєстрації. Розпорядник має право продовжити термін розгляду запиту до 20 робочих днів (із обов’язковим повідомленням запитувача), якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних.
Графік особистого прийому громадян керівництвом державного підприємства "ПРОЗОРРО":
Ткаченко Микола - генеральний директор ДП "ПРОЗОРРО"
кожен другий вівторок місяця з 14 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.
вул. Бульварно-Кудрявська 22, м. Київ
Якщо ви бажаєте записатись на особистий прийом - попередньо потрібно зателефонувати на номер 0 800 503 400 для узгодження часу прийому
Повноваження, місія, функції, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси підприємства
Повноваження підприємства
Відповідно до Наказу Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель" ДП "Прозорро" визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу.
Місія підприємства
Підтримувати здорову екосистему публічних закупівель, а також рух до утримання прозорості, підвищення конкуренції, побудови професійності у закупівлях, розвиток та експорт філософії електронних закупівель за кордон.
Основні функції та завдання підприємства
Відповідно до пунктів 11-17 Постанови КМУ від 24 лютого 2016 р. № 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" основними функціями та завданнями ДП "Прозорро" як адміністратора електронної системи закупівлі:
- здійснення тестування електронних майданчиків з метою їх авторизації/попередньої авторизації та проводить тестування авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків з метою перевірки їх функціональних характеристик і можливостей.
- здійснення погодження технічного завдання оператора електронного майданчика, авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика з метою створення комплексної системи захисту інформації. Порядок погодження технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації визначається адміністратором.
- визначення умов використання електронної системи закупівель для здійснення закупівлі, вартість якої є меншою за вартість, визначену в частині першій статті 2 Закону, з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт визначаються адміністратором.
- повідомлення комісії про:
1) непередачу на веб-портал Уповноваженого органу або неприйняття з веб-порталу Уповноваженого органу документів (оновлення документів) або окремих файлів;
2) неправильну ідентифікацію користувача під час реєстрації;
3) технічні збої;
4) технічні втручання в дані або підміну даних в електронній системі закупівель;
5) невиконання умов договору, укладеного між оператором авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика та адміністратором;
6) розкриття конфіденційної інформації, до якого належать дії особи, спрямовані на передачу інформації (відомостей) третій особі без отримання попередньої згоди щодо вчинення таких дій у особи, яка є власником такої конфіденційної інформації;
7) недоступність авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика;
8) виявлення невідповідностей в роботі авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика за результатами проведення адміністратором тестування та неусунення таких невідповідностей;
9) виникнення інцидентів, пов’язаних з інформаційною безпекою.
- фіксація та реєстрація технічних збоїв електронної системи закупівель та оприлюднення за рішенням комісії на веб-порталі Уповноваженого органу.
15. У разі внесення змін до законодавства у сфері публічних закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів адміністратор оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу зміни до стандартних сценаріїв тестування. Адміністратор надсилає оператору авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повідомлення про зміни до стандартних сценаріїв тестування.
Строки та порядок надіслання оператору авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повідомлення про зміни до стандартних сценаріїв тестування визначає адміністратор.
16. Адміністратор проводить тестування авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків з метою перевірки їх функціональних характеристик та можливостей. Строк проведення тестування визначається адміністратором.
У разі виявлення недоліків і невідповідностей функціональних характеристик та можливостей авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика адміністратор визначає строк для доопрацювання такого майданчика оператором.
У разі повторного непроходження тестування авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика адміністратор надсилає висновок про результати тестування до комісії для прийняття рішення про відключення.
17. Адміністратор має право:
1) здійснювати модернізацію електронної системи закупівель та вносити зміни до її функціональності за погодженням з Уповноваженим органом;
2) проводити перевірку функціональності та здійснювати тестування роботи електронної системи закупівель як у цілому, так і окремих її складових (авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків);
3) виявляти та фіксувати технічні збої в роботі авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків та порушення в роботі електронної системи закупівель;
4) відключати авторизований/попередньо авторизований електронний майданчик від електронної системи закупівель у разі прийняття Уповноваженим органом рішення про відключення авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика;
5) звертатися до комісії з питань функціонування електронної системи закупівель;
6) затверджувати для користувачів (крім замовників та учасників) інструкції (регламенти, положення тощо) про порядок роботи (взаємодії) в електронній системі закупівель;
7) вчиняти інші дії, передбачені законодавством.
Напрями діяльності підприємства
Напрями діяльності підприємства зазначені в розділі 3 Статуту ДП "Прозорро", який розміщений за посиланням
Фінансові ресурси
Вся фінансова документація ДП "Прозорро" розміщена на цій сторінці в розділі Фінансова звітність ДП "ПРОЗОРРО" та Наші результати та інші документи ДП "ПРОЗОРРО"
Інформація згідно з Постановою КМУ № 710 від 11.10.2016 "Про ефективне використання державних коштів"
|
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду |
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі, з ПДВ (за рахунок власних коштів) |
Обґрунтування |
|
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
очікуваної вартості предмета закупівлі |
||||
|
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» ( ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) |
Відкриті торги UA-2020-12-21-011532-c |
4 500 000,00
|
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з розробки програмного забезпечення полягають в модернізації та доопрацюванні інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», опис якої наведено в Технічному завданні, що наведене в додатку до тендерної документації. |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені ті чи інші спеціалісти. |
|
Телекомунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет
|
Переговорна процедура
|
232 800,00
|
Вимоги до технічних та якісних характеристик обумовлені профілем поточного мережевого навантаження інформаційної системи та особливостями функціонування ІТС «PROZORRO» |
Оскільки розглядається проведення переговорної процедури відповідно до четвертого абзацу пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” – “відсутність конкуренції з технічних причин”, розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів. |
|
Послуги з охорони будівлі за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 ( ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку)
|
Відкриті торги UA-2021-01-15-005186-a
|
450 000,00
|
м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22, праве крило будівлі, 5 поверхів, офісні приміщення (далі - Територія) Вимоги: Послуги з охорони полягають у здійсненні Виконавцем комплексу заходів по охороні власності Замовника, а також забезпечення охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території Замовника. Завдання Здійснювати: 24 години 7 днів на тижні контроль за цілісністю та недоторканістю майна, що знаходиться на території Замовника, Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на території до прибуття представників правоохоронних органів та охорону території згідно дислокації постів: Послуги з охорони включають прибуття мобільної групи на місце події протягом 10-15 хвилин з моменту отримання тривожного сигналу для посилення постів у нештатних ситуаціях. |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників. |
|
Послуги з розміщення серверного обладнання
|
Переговорна процедура
|
350 000,00
|
Вимоги до технічних та якісних характеристик обумовлені існуючими технічними характеристиками ІАС «Державні закупівлі» та вимогами атестату відповідності комплексної системи захисту інформації ІАС «Державні закупівлі» |
Оскільки розглядається проведення переговорної процедури відповідно до четвертого абзацу пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” – “відсутність конкуренції з технічних причин”, розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів |
|
Послуги з комплексного прибирання приміщень (ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання) |
Відкриті торги UA-2021-01-29-006717-b |
300 000,00
|
Послуг з комплексного прибирання приміщень будівлі ДП«ПРОЗОРРО» за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 Площа приміщень ДП «ПРОЗОРРО» 2211,5 м2, в т.ч:
Площа підвального приміщення – 192,3 м2
Послуги з комплексного прибирання приміщень ДП «ПРОЗОРРО» повинні включати наступне:
а) виконавець за власний рахунок забезпечує своїх працівників устаткуванням, приладдям, спецодягом, пакетами для сміття, миючими, дезінфікуючими засобами та побутовою хімією для надання послуг, крім засобів гігієни (туалетний папір, рідке мило);
б) забезпечує наявність одночасної присутності персоналу (не менше 2-х осіб) протягом робочого дня з 08-30 год. до 17-00 год.
в) протирання центрального входу (вхідні двері, дзеркало, турнікет) кожного дня;
г) перелік послуг та періодичність їх надання Перелік послуг визначався на підставі виробничої необхідності підприємства та з врахуванням досвіду в закупівлі послуг в попередні періоди.
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників. |
|
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» ( ДК 021:2015: 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-02-25-006455-a |
13 400 000,00
|
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з розробки програмного забезпечення полягають в модернізації та доопрацюванні інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», опис якої наведено в Технічному завданні, що наведене в додатку до тендерної документації.
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені ті чи інші спеціалісти. |
|
Послуги розміщення та обробки даних на захищеному майданчику ( ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів) |
Переговорна процедура закупівлі UA-2021-08-10-011422-a |
14 390 000,00
|
Вимоги до технічних та якісних характеристик обумовлені існуючими технічними характеристиками ІТС «PROZORRO» та вимогами атестату відповідності комплексної системи захисту інформації ІТС «PROZORRO»
|
Оскільки розглядається проведення переговорної процедури відповідно до четвертого абзацу пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” – “відсутність конкуренції з технічних причин”, розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів |
|
Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» ( ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою) |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-09-07-005722-c |
16 300 000,00
|
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» полягають в підтримці інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO». |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені ті чи інші спеціалісти. |
|
Сервер (ДК 021:2015:48820000-2: Сервери) |
Відкриті торги UA-2021-09-17-010681-b |
950 000,00
|
Для зменшення витрат на використання ресурсів віртуальної приватної хмари, в якій розміщено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro», а саме сховища даних в якому зберігаються файли та документи, що завантажуються користувачами в ІТС «Prozorro», у ДП “ПРОЗОРРО” є потреба у закупівлі власного серверного обладнання (серверів). Вимоги до технічних та якісних характеристик серверів обумовлені існуючим профілем та характером навантаження на ІТС «Prozorro», застосованими технологіями обробки та зберігання даних, що використовуються в системі та вимогами до ефективного і безперебійного функціонування ІТС «Prozorro» |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників |
|
Ноутбуки - ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Відкриті торги UA-2021-11-01-009427-a |
216 000,00
|
З метою забезпечення зручності та ефективності виконання працівниками своїх функціональних обов’язків існує потреба у придбанні легкої, негабаритної та достатньо потужної комп’ютерної техніки |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі аналізу існуючого рівня цін на ринку на товари з відповідними технічними характеристиками в інтернет-магазинах. |
|
Ноутбуки - ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Відкриті торги UA-2021-11-02-009586-a |
29 200,00
|
З метою забезпечення зручності та ефективності виконання працівниками своїх функціональних обов’язків існує потреба у придбанні легкої, негабаритної та достатньо потужної комп’ютерної техніки |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі аналізу існуючого рівня цін на ринку на товари з відповідними технічними характеристиками в інтернет-магазинах. |
|
Сервер - ДК 021:2015:48820000-2: Сервери |
Відкриті торги UA-2021-11-05-012955-b |
54 170,00
|
З метою заміни системи файлового сховища, що вийшла з ладу, існує потреба у придбанні серверного обладнання та дискової полиці для побудови нової системи файлового сховища. |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі аналізу існуючого рівня цін на ринку на товари з відповідними технічними характеристиками на онлайн-ресурсах постачальників обладнання та комерційних пропозицій від потенційних постачальників. |
|
Дискова полиця JBOD - ДК 021:2015:48820000-2: Сервери |
Відкриті торги UA-2021-11-05-012763-b |
76 670,00
|
З метою заміни системи файлового сховища, що вийшла з ладу, існує потреба у придбанні серверного обладнання та дискової полиці для побудови нової системи файлового сховища. |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі аналізу існуючого рівня цін на ринку на товари з відповідними технічними характеристиками на онлайн-ресурсах постачальників обладнання та комерційних пропозицій від потенційних постачальників. |
|
Електрична енергія 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія |
Відкриті торги UA-2021-11-12-005920-a |
633 133,33
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник електричної енергії зобов’язується якісно надавати послуги у відповідності до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання».
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних діючого аналогічного договору та розрахований у відповідності до прогнозованого об’єму електричної енергії, що планується спожити підприємством |
|
Ноутбук
|
Відкриті торги
|
31 000,00
|
З метою забезпечення зручності та ефективності виконання працівниками своїх функціональних обов’язків існує потреба у придбанні легкої, негабаритної та достатньо потужної комп’ютерної техніки
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі аналізу існуючого рівня цін на ринку на товари з відповідними технічними характеристиками в інтернет-магазинах. |
|
Електрична енергія 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія |
Відкриті торги UA-2021-11-30-011428-a |
633 133,33
|
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник електричної енергії зобов’язується якісно надавати послуги у відповідності до вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання».
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних діючого аналогічного договору та розрахований у відповідності до прогнозованого об’єму електричної енергії, що планується спожити підприємством |
|
телекомунікаційні послуги з доступу до мережі Інтернет
|
Переговорна процедура
|
1 028 400,00
|
Вимоги до технічних та якісних характеристик обумовлені профілем поточного мережевого навантаження інформаційної системи та особливостями функціонування ІТС «PROZORRO»
|
Оскільки розглядається проведення переговорної процедури відповідно до четвертого абзацу пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” – “відсутність конкуренції з технічних причин”, розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів. |
|
Послуги з комплексного прибирання приміщень (ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання) |
Відкриті торги UA-2022-01-14-004203-a |
260 000,00
без ПДВ |
Послуг з комплексного прибирання приміщень будівлі ДП«ПРОЗОРРО» за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
|
|
Послуги з охорони будівлі за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
( ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку)
|
Відкриті торги
UA-2022-01-21-012089-b
|
400 000,00
без ПДВ |
м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22, праве крило будівлі, 5 поверхів, офісні приміщення (далі - Територія)
Вимоги: Послуги з охорони полягають у здійсненні Виконавцем комплексу заходів по охороні власності Замовника, а також забезпечення охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території Замовника. Завдання Здійснювати: 24 години 7 днів на тижні контроль за цілісністю та недоторканістю майна, що знаходиться на території Замовника, Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на території до прибуття представників правоохоронних органів та охорону території згідно дислокації постів: Послуги з охорони включають прибуття мобільної групи на місце події протягом 10-15 хвилин з моменту отримання тривожного сигналу для посилення постів у нештатних ситуаціях. |
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
|
|
Послуги з підтримки окремого індивідуального хмарного середовища обробки даних
ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
|
Переговорна процедура
UA-2022-02-01-013292-b
|
11 524 608,00
з ПДВ |
Вимоги до технічних та якісних характеристик обумовлені існуючими технічними характеристиками ІТС «PROZORRO» та профілю навантаженості на хмарне середовище
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
|
|
Послуги з підтримки окремого індивідуального хмарного середовища обробки даних (ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів) | Переговорна процедура (скорочена)
UA-2022-02-21-003910-b |
2 300 736,00
з ПДВ |
Вимоги до технічних та якісних характеристик обумовлені існуючими технічними характеристиками ІТС «PROZORRO» та профілю навантаженості на хмарне середовище
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений даними на підставі комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
|
|
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2022 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України (ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги) | Відкриті торги з особливостями
UA-2023-01-30-014388-a
|
166 500,00
без ПДВ |
Закупівля аудиторських послуг здійснюється на виконання п. 3 ст. 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Аудит фінансової звітності проводиться відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) в редакції 2016-2017 років.
|
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням вартості наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з охорони будівлі за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 (ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку | Відкриті торги з особливостями
UA-2023-02-28-009295-a |
350 000,00
без ПДВ |
м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22, праве крило будівлі, 5 поверхів, офісні приміщення (далі - Територія) Вимоги: Послуги з охорони полягають у здійсненні Виконавцем комплексу заходів по охороні власності Замовника, а також забезпечення охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території Замовника. Завдання Здійснювати: 24 години 7 днів на тижні контроль за цілісністю та недоторканістю майна, що знаходиться на території Замовника, Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на території до прибуття представників правоохоронних органів та охорону території згідно дислокації постів: Послуги з охорони включають прибуття мобільної групи на місце події протягом 10-15 хвилин з моменту отримання тривожного сигналу для посилення постів у нештатних ситуаціях.
|
Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни виконавців, що містяться у відкритому доступі. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2022 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги | Відкриті торги з особливостями
UA-2023-04-14-001777-a
|
166 500,00
без ПДВ |
Закупівля аудиторських послуг здійснюється на виконання п. 3 ст. 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Аудит фінансової звітності проводиться відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) в редакції 2016-2017 років.
|
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням вартості наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
|
Відкриті торги з особливостями
UA-2023-06-15-007494-a
|
4 392 000,00
з ПДВ |
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з розробки програмного забезпечення полягають в модернізації та доопрацюванні інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», опис якої наведено в Технічному завданні, що наведене в додатку до тендерної документації.
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені ті чи інші спеціалісти.
|
|
Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» (ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
|
Відкриті торги з особливостями
UA-2023-09-01-006864-a
|
10 200 000,00
з ПДВ |
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» полягають в підтримці інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO».
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені спеціалісти.
|
|
Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» (ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
|
Відкриті торги з особливостями
UA-2023-09-11-013919-a
|
900 000,00
без ПДВ |
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» полягають в підтримці інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO».
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені спеціалісти.
|
|
Послуги з комплексного прибирання приміщень (ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання)
|
Відкриті торги з особливостями
UA-2023-12-06-016484-a |
156 000,00
без ПДВ |
Послуг з комплексного прибирання приміщень будівлі ДП«ПРОЗОРРО» за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22Площа приміщень ДП «ПРОЗОРРО» 1242 м2.Послуги з комплексного прибирання приміщень ДП «ПРОЗОРРО» повинні включати наступне:а) виконавець за власний рахунок забезпечує своїх працівників устаткуванням, приладдям, спецодягом, пакетами для сміття, миючими, дезінфікуючими засобами та побутовою хімією для надання послуг, крім засобів гігієни (туалетний папір, рідке мило);б) прибирання здійснюється з п’ятиденним робочим тижнем (понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 8:00 по 12:00). в) протирання холів, коридорів, сходів, санітарних вузлів – щодня;г) перелік послуг та періодичність їх надання визначався на підставі виробничої необхідності підприємства та з врахуванням досвіду в закупівлі послуг в попередні періоди.
|
Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни виконавців, що містяться у відкритому доступі. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2023 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України (ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги)
|
Відкриті торги з особливостями
UA-2024-01-08-005085-a |
167 000,00
без ПДВ |
Закупівля аудиторських послуг здійснюється на виконання п. 3 ст. 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Аудит фінансової звітності проводиться відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) в редакції 2016-2017 років.
|
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням вартості наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» (ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
|
Відкриті торги з особливостями
UA-2024-01-26-010004-a
|
8 640 000,00
з ПДВ |
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з розробки програмного забезпечення полягають в модернізації та доопрацюванні інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», опис якої наведено в Технічному завданні, що наведене в додатку до тендерної документації.
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені ті чи інші спеціалісти.
|
|
Послуги з забезпечення охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають у будівлі за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 (ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
|
Відкриті торги з особливостями
UA-2024-02-14-002481-a
|
320 000,00
без ПДВ |
м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22, праве крило будівлі, 5 поверхів, офісні приміщення (далі - Територія) Вимоги: Послуги з охорони полягають у здійсненні Виконавцем комплексу заходів по охороні власності Замовника, а також забезпечення охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території Замовника. Завдання Здійснювати: 24 години 7 днів на тижні контроль за цілісністю та недоторканістю майна, що знаходиться на території Замовника, Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на території до прибуття представників правоохоронних органів та охорону території згідно дислокації постів: Послуги з охорони включають прибуття мобільної групи на місце події протягом 10-15 хвилин з моменту отримання тривожного сигналу для посилення постів у нештатних ситуаціях.
|
Очікувана вартість визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни виконавців, що містяться у відкритому доступі. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з розробки програмного забезпечення з метою модернізації та доопрацювання інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» код ДК 021:2015 - 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» | Відкриті торги з особливостями
UA-2024-02-20-002203-a
|
8 640 000,00
з ПДВ |
Технічні та якісні характеристики встановлені на підставі технологій та програмних продуктів, що використовуються в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO». Адже Послуги з розробки програмного забезпечення полягають в модернізації та доопрацюванні інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», опис якої наведено в Технічному завданні, що наведене в додатку до тендерної документації.
|
Розрахунок очікуваної вартості обумовлений аналізом даних попередніх аналогічних договорів та з урахуванням можливості створення конкурентного середовища.Та розрахований у відповідності до кількості годин, протягом яких будуть залучені ті чи інші спеціалісти.
|
|
Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів (Антивірусне програмне забезпечення) (ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів)
|
UA-2024-04-25-010430-a Відкриті торги з особливостями |
200 000 без ПДВ
|
Вимога щодо застосування засобів антивірусного захисту встановлено нормативно-правовими актами та нормативними документами у сфері захисту інформації, зокрема, пунктом 16 постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах». Там же визначається необхідність створення в ІТС комплексної системи захисту інформації з використанням засобів антивірусного захисту з позитивним експертним висновком щодо відповідності засобу захисту вимогам нормативних документів у сфері захисту інформаці. Рішення Trellix (McAfee) Protect Plus має зареєстрований Адміністрацією Держспецзвʼязку чинний експертний висновок
|
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на основі інформації від офіційного дистриб’ютора компанії Trellix в Україні та аналізу загальнодоступної інформації про вартість
|
|
Послуги з організації тестування і управління пошуком вразливостей Хантерами в ITC «PROZORRO», а також інші послуги спрямовані на реалізацію Проекту Electronic Procurement System Bug Bounty Program (ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями)
|
UA-2024-07-25-008393-a Відкриті торги з особливостями |
200 000,00
без ПДВ |
Закупівля послуги з організації тестування і управління пошуком вразливостей Хантерами в ITC «PROZORRO», а також іншиїх послуг спрямованих на реалізацію Проекту Electronic Procurement System Bug Bounty Program здійснюється в рамках п.3 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166
|
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням вартості наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з організації тестування і управління пошуком вразливостей Хантерами в ITC «PROZORRO», а також інші послуги спрямовані на реалізацію Проекту Electronic Procurement System Bug Bounty Program (ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями)
|
UA-2024-08-13-008396-a Відкриті торги з особливостями |
200 000,00
без ПДВ |
Закупівля послуги з організації тестування і управління пошуком вразливостей Хантерами в ITC «PROZORRO», а також іншиїх послуг спрямованих на реалізацію Проекту Electronic Procurement System Bug Bounty Program здійснюється в рамках п.3 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166
|
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням вартості наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з організації тестування і управління пошуком вразливостей Хантерами в ITC «PROZORRO», а також інші послуги спрямовані на реалізацію Проекту Electronic Procurement System Bug Bounty Program (ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями)
|
UA-2024-09-05-011424-a Відкриті торги з особливостями |
200 000,00
без ПДВ |
Закупівля послуги з організації тестування і управління пошуком вразливостей Хантерами в ITC «PROZORRO», а також іншиїх послуг спрямованих на реалізацію Проекту Electronic Procurement System Bug Bounty Program здійснюється в рамках п.3 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166
|
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням вартості наданих послуг в попередніх роках
|
|
Послуги з аудиторської перевірки річної фінансової звітності за 2024 звітний рік відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України (ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги)
|
UA-2024-10-11-013300-a Відкриті торги з особливостями |
200 000,00
без ПДВ |
Закупівля аудиторських послуг здійснюється на виконання п. 3 ст. 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Аудит фінансової звітності проводиться відповідно до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, виданих Радою з Міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості (РМСАНВ) в редакції 2020 р.
|
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з урахуванням вартості наданих послуг в попередніх роках
|
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності державного підприємства «ПРОЗОРРО» 2021
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності державного підприємства «ПРОЗОРРО» 2022
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності державного підприємства «ПРОЗОРРО» 2022
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності державного підприємства «ПРОЗОРРО» 2023
ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності державного підприємства «ПРОЗОРРО» 2024