Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку формату А4 та А3)
Очікувана вартість
1 896 033,00 UAH
UA-2017-03-22-000696-c 20b61cd775854339b6ce25727bc3d0a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сокуренко Анастасія

093 402-25-18 ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ: 40996564
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Сокуренко Анастасія
093 402-25-18
ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2017 18:00
Очікувана вартість: 1 896 033,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Процедура закупівлі проводиться Державною установою “Професійні закупівлі”, яку наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2017 року № 20 визначено відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації, у відповідності до порядку затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 928 «Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації».
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо інформації, яка надається за формою №1
Дата подання: 27 березня 2017 10:13
Дата відповіді: 28 березня 2017 13:49
Доброго дня! Враховуючи те, що ч.2 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обовязкових платежів) (тобто відхилення замовником тендерної пропозиції учасника з підстави визначеної ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" право, а не обовязок, норма не імперативна) чи доцільно учаснику, щодо якого на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner міститься інформація про наявність такої заборгованості подавати тендерну пропозицію (наприклад, якщо така заборгованість незначна та буде сплачена протягом кількох днів, або якщо заборгованість була сплачена, проте дані на сайті не оновлено станом на дату подання пропозиції, або якщо учасник є комунальним підприємством і наявність такої заборгованості є нормою для підприємства тощо). Чи є вірогідність не бути відхиленим з цієї підстави та в якому саме випадку? Які документи має надати учасник, який має таку заборгованість щоб прийняти участь в закупівлі щодо цієї підстави? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо:
В зв’язку з наявністю відповідної норми в тендерній документації, у разі відсутності довідки з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013р. ми як Замовник відхиляємо пропозицію Учасника, що буде визнаний переможцем за результатами проведених торгів.
У разі виникнення сумнів, щодо достовірності наданої довідки інформація перевіряється в органах фіскальної служби.
Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. Сайт органу фіскальної служби не відноситься до єдиних відкритих державних реєстрів, а тому дані з сайту не являються основним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів.

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Папір для друку для потреб Адміністрації Державної прикордонної служби України
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 квітня 2017 14:51
Закінчення: 18 квітня 2017 15:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

266 пач.
Папір формату А4 80 г/м2 клас «С»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Доставка: 01034, Україна, Київська обл., Київ, , Володимирська, 26
Дата доставки: 22 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 17 683,68
UAH з ПДВ
17 683,68
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 17 022,94
UAH з ПДВ
16 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 17 013,36
UAH з ПДВ
16 148,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 16 821,84
UAH з ПДВ
16 135,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2017 16:39
Договір НАУ.pdf
13 квітня 2017 16:38
ТЗ лот 1.pdf
07 квітня 2017 16:05
Статут (тендер).pdf
07 квітня 2017 16:05
protokol_direktor.pdf
07 квітня 2017 16:04
nakaz_direktor.pdf
07 квітня 2017 15:44
Висновок СЕС техникс.pdf

Публічні документи

07 квітня 2017 15:45
Технічна частина С.PDF
07 квітня 2017 15:45
Відсутність підстав.PDF

Публічні документи

14 квітня 2017 14:23
Довідка Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Відхилено 16 135,56
UAH з ПДВ
24 квітня 2017 13:12
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
Рішення скасоване 16 148,00
UAH з ПДВ
10 травня 2017 14:48
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
Відхилено 16 148,00
UAH з ПДВ
10 травня 2017 14:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 16 359,00
UAH з ПДВ
11 травня 2017 14:52
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 17 683,68
UAH з ПДВ
12 травня 2017 12:18

Документи

24 квітня 2017 13:11
Електронний підпис
24 квітня 2017 13:11
ПР_№4 від 24.04.2017.pdf

Документи

27 квітня 2017 13:09
Електронний підпис
27 квітня 2017 12:57
ПР_№15 від 27.04.17.PDF

Документи

10 травня 2017 14:48
Електронний підпис
10 травня 2017 14:48
ПР_№36 від 10.05.2017.pdf

Документи

11 травня 2017 14:52
Електронний підпис
11 травня 2017 14:51
ПР_№39 від 11.05.2017.pdf

Документи

12 травня 2017 12:18
Електронний підпис
12 травня 2017 12:17
ПР_№46 від 12.05.2017.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
12 травня 2017 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі