Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку формату А4 та А3)
Очікувана вартість
1 896 033,00 UAH
UA-2017-03-22-000696-c 20b61cd775854339b6ce25727bc3d0a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сокуренко Анастасія

093 402-25-18 ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ: 40996564
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22
Контактна особа: Сокуренко Анастасія
093 402-25-18
ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2017 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2017 18:00
Очікувана вартість: 1 896 033,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Процедура закупівлі проводиться Державною установою “Професійні закупівлі”, яку наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2017 року № 20 визначено відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації, у відповідності до порядку затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 928 «Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації».
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 квітня 2017 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 16:31
Зміни до ТД.doc
07 квітня 2017 16:31
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc
07 квітня 2017 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2017 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2017 16:31
Зміни до ТД.doc
29 березня 2017 11:20
Зміни до ТД.doc
07 квітня 2017 16:31
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc
29 березня 2017 11:20
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7 - зі змінами.doc
22 березня 2017 16:59
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо інформації, яка надається за формою №1
Дата подання: 27 березня 2017 10:13
Дата відповіді: 28 березня 2017 13:49
Доброго дня! Враховуючи те, що ч.2 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обовязкових платежів) (тобто відхилення замовником тендерної пропозиції учасника з підстави визначеної ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" право, а не обовязок, норма не імперативна) чи доцільно учаснику, щодо якого на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner міститься інформація про наявність такої заборгованості подавати тендерну пропозицію (наприклад, якщо така заборгованість незначна та буде сплачена протягом кількох днів, або якщо заборгованість була сплачена, проте дані на сайті не оновлено станом на дату подання пропозиції, або якщо учасник є комунальним підприємством і наявність такої заборгованості є нормою для підприємства тощо). Чи є вірогідність не бути відхиленим з цієї підстави та в якому саме випадку? Які документи має надати учасник, який має таку заборгованість щоб прийняти участь в закупівлі щодо цієї підстави? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо:
В зв’язку з наявністю відповідної норми в тендерній документації, у разі відсутності довідки з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013р. ми як Замовник відхиляємо пропозицію Учасника, що буде визнаний переможцем за результатами проведених торгів.
У разі виникнення сумнів, щодо достовірності наданої довідки інформація перевіряється в органах фіскальної служби.
Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. Сайт органу фіскальної служби не відноситься до єдиних відкритих державних реєстрів, а тому дані з сайту не являються основним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 9. Папір для друку для потреб Міністерства екології та природних ресурсів України
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 199 578,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 995,78 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 квітня 2017 13:40
Закінчення: 18 квітня 2017 14:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2050 стоп.пап
Папір формату А4 80 г/м2 клас «А»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Митрополита Василя Липського, 35
Дата доставки: 22 грудня 2017
15 стоп.пап
Папір формату А3 80 г/м2 клас «А»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Митрополита Василя Липського, 35
Дата доставки: 22 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 169 035,60
UAH з ПДВ
162 793,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 154 960,00
UAH з ПДВ
150 090,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 151 507,20
UAH з ПДВ
141 949,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 164 101,80
UAH з ПДВ
151 327,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КС БЮРО" 160 087,05
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2017 15:18
КП.pdf
06 квітня 2017 15:18
д.3 Проект договору.pdf
06 квітня 2017 15:17
д.1 ф.1 Стаття 17 (Лот №9).pdf
06 квітня 2017 15:17
д.1 Довідка_ст. 17.pdf
06 квітня 2017 15:02
1 Уставні.rar

Публічні документи

07 квітня 2017 16:15
Технічна частина А.PDF
07 квітня 2017 16:15
Відсутність підстав.PDF

Публічні документи

14 квітня 2017 14:18
Довідка Лот 9.pdf

Публічні документи

14 квітня 2017 17:04
Статут (тендер).pdf
14 квітня 2017 17:04
protokol_direktor.pdf
14 квітня 2017 17:03
nakaz_direktor.pdf
14 квітня 2017 16:55
ТЗ лот 9.pdf
14 квітня 2017 16:51
Договір НАУ.pdf

Публічні документи

13 квітня 2017 16:19
характеристики.pdf
07 квітня 2017 16:29
Ballet Premier классА.pdf
07 квітня 2017 16:29
характеристики.pdf
07 квітня 2017 16:29
про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ "КС БЮРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Відхилено 141 949,80
UAH з ПДВ
24 квітня 2017 13:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КС БЮРО"
#25269660
Відхилено 142 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2017 13:36
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
Відхилено 150 090,00
UAH з ПДВ
03 травня 2017 09:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 151 327,74
UAH з ПДВ
10 травня 2017 15:11
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 162 793,80
UAH з ПДВ
11 травня 2017 14:58

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

24 квітня 2017 13:29
Електронний підпис
24 квітня 2017 13:29
ПР_№12 від 24.04.2017.pdf

Документи

27 квітня 2017 13:36
Електронний підпис
27 квітня 2017 13:36
ПР_№23 від 27.04.17.PDF

Документи

03 травня 2017 09:18
Електронний підпис
03 травня 2017 09:18
ПР_№30 від 03.05.2017.pdf

Документи

10 травня 2017 15:10
Електронний підпис
10 травня 2017 15:10
ПР_№34 від 10.05.2017.pdf

Документи

11 травня 2017 14:58
Електронний підпис
11 травня 2017 14:58
ПР_№42 від 11.05.2017.pdf
11 травня 2017 14:57
ПР_№42 від 11.05.2017.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
12 травня 2017 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі