Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку формату А4 та А3)
Очікувана вартість
1 896 033,00 UAH
UA-2017-03-22-000696-c ● 20b61cd775854339b6ce25727bc3d0a4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ" |
Код ЄДРПОУ: | 40996564 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО- КУДРЯВСЬКА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Сокуренко Анастасія 093 402-25-18 ANASTASIAASOKURENKO@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2017 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 896 033,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Процедура закупівлі проводиться Державною установою “Професійні закупівлі”, яку наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2017 року № 20 визначено відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації, у відповідності до порядку затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 928 «Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації».
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
07 квітня 2017 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2017 16:31 |
Зміни до ТД.doc | |
07 квітня 2017 16:31 |
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc |
07 квітня 2017 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 квітня 2017 16:31 |
Зміни до ТД.doc
|
||||||
07 квітня 2017 16:31 |
ТД_Папір для друку формату А4 та А3_30190000-7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо інформації, яка надається за формою №1
Дата подання: 27 березня 2017 10:13
Дата відповіді: 28 березня 2017 13:49
Доброго дня!
Враховуючи те, що ч.2 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обовязкових платежів) (тобто відхилення замовником тендерної пропозиції учасника з підстави визначеної ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" право, а не обовязок, норма не імперативна) чи доцільно учаснику, щодо якого на сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner міститься інформація про наявність такої заборгованості подавати тендерну пропозицію (наприклад, якщо така заборгованість незначна та буде сплачена протягом кількох днів, або якщо заборгованість була сплачена, проте дані на сайті не оновлено станом на дату подання пропозиції, або якщо учасник є комунальним підприємством і наявність такої заборгованості є нормою для підприємства тощо). Чи є вірогідність не бути відхиленим з цієї підстави та в якому саме випадку? Які документи має надати учасник, який має таку заборгованість щоб прийняти участь в закупівлі щодо цієї підстави?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо:
В зв’язку з наявністю відповідної норми в тендерній документації, у разі відсутності довідки з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013р. ми як Замовник відхиляємо пропозицію Учасника, що буде визнаний переможцем за результатами проведених торгів.
У разі виникнення сумнів, щодо достовірності наданої довідки інформація перевіряється в органах фіскальної служби.
Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. Сайт органу фіскальної служби не відноситься до єдиних відкритих державних реєстрів, а тому дані з сайту не являються основним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів.
В зв’язку з наявністю відповідної норми в тендерній документації, у разі відсутності довідки з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, порядок видачі яких затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України №567 від 10.10.2013р. ми як Замовник відхиляємо пропозицію Учасника, що буде визнаний переможцем за результатами проведених торгів.
У разі виникнення сумнів, щодо достовірності наданої довідки інформація перевіряється в органах фіскальної служби.
Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. Сайт органу фіскальної служби не відноситься до єдиних відкритих державних реєстрів, а тому дані з сайту не являються основним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 9. Папір для друку для потреб Міністерства екології та природних ресурсів України |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 199 578,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 995,78 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2050 стоп.пап
Папір формату А4 80 г/м2 клас «А»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська обл., Київ, Митрополита Василя Липського, 35
Дата доставки:
22 грудня 2017
15 стоп.пап
Папір формату А3 80 г/м2 клас «А»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська обл., Київ, Митрополита Василя Липського, 35
Дата доставки:
22 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2017 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
169 035,60
UAH з ПДВ
|
162 793,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" |
154 960,00
UAH з ПДВ
|
150 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
151 507,20
UAH з ПДВ
|
141 949,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
164 101,80
UAH з ПДВ
|
151 327,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КС БЮРО" |
160 087,05
UAH з ПДВ
|
142 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Відхилено |
141 949,80
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2017 13:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КС БЮРО" #25269660 |
Відхилено |
142 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2017 13:36
|
|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Відхилено |
150 090,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2017 09:18
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
151 327,74
UAH з ПДВ
|
10 травня 2017 15:11
|
|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Відхилено |
162 793,80
UAH з ПДВ
|
11 травня 2017 14:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 травня 2017 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі