Prozorro Market

Ефективні допорогові закупівлі


Замовникам          Постачальникам


Прості закупівлі
При закупівлі через каталог, замовнику не потрібно:
Готувати тендерну документацію, готувати технічні вимоги, проводити кваліфікацію постачальника

Швидкі закупівлі
Середня тривалість закупівель через е-каталог така:
Запит ціни пропозицій – 8 днів, пряма закупівля – 4 дні.

Перевірені товари
Всі постачальники вже пройшли відбір.
Кваліфікацію постачальників у каталог проводять централізовані закупівельні організації: ДУ «Професійні закупівлі» та ДП «Медичні закупівлі України».


Щоб долучитися, зареєструйтеся на одному з майданчиків




  










Як купувати на Prozorro Market


Купувати на Prozorro Market легко

Наразі існує 2 види закупівель через електронний каталог
Prozorro Market:

• пряма закупівля через каталог (як у звичайному інтернет-магазині);
• закупівля через запит ціни пропозицій.

Жодна з цих закупівель не вимагає від замовника складання тендерної документації, технічних вимог, розгляду пропозицій тощо.

Алгоритм прямої закупівлі через каталог у разі, якщо сума закупівлі конкретного товару менша, ніж 50 тисяч гривень:
  1. Опублікувати план закупівлі (закупівля без використання електронної системи, примітка е-каталог);
  2. Знайти товар на майданчику;
  3. Покласти товар у кошик;
  4. Підтвердити замовлення у кошику (Система автоматично сформує чернетку звіту про укладений договір);
  5. Отримати підтвердження від постачальника (не більше 2 р.д.);
  6. Укласти угоду (не пізніше 10 к.д.);
  7. Внести дані договору у чернетку звіту та опублікувати звіт про договір (не більше 3 д.);
  8. Отримати товар.

ВАЖЛИВО! При закупівлі в такий спосіб замовник може придбати кілька товарів одною закупівлею. Для того, щоб придбати кілька товарів одним кошиком, потрібно дотримуватись наступного алгоритму:

  1. Знайти товар, який ви плануєте придбати; 
  2. Якщо потрібно декілька товарів з однієї категорії – подивитися пропозиції в одного постачальника;
  3. Покласти товари (одного обраного постачальника) у кошик;
  4. Сформувати замовлення (чернетка звіту формується автоматично);
  5. Отримати підтвердження від постачальника;
  6. Укласти договір;
  7. Оприлюднити звіт.
    УВАГА! У разі, якщо вартість окремого товару перевищує 50 тис. грн, то на такий товар потрібно оголошувати запит ціни пропозицій.

Алгоритм закупівлі через запит ціни пропозицій у разі, якщо вартість товару дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень.

Для того, щоб здійснити закупівлю через запит ціни пропозицій, замовнику потрібно дотримуватись наступного алгоритму:

1.      Створити план закупівлі. Наразі на різних майданчиках це реалізовано по-різному. На частині це за типом це запит ціни пропозицій, на частині – допорогова/спрощена закупівля, також є випадки, коли на одному майданчику можливі обидва варіанти. Як і зазвичай, план потрібно оприлюднити протягом 5 робочих днів з моменту затвердження плану або змін до нього відповідно до частини 1 статті 4 Закону.

2.      Оголосити запит ціни пропозицій. У запиті обов’язково потрібно зазначити:
• Найменування товару;
• Кількість;
• Строк поставки;
• Місце поставки;
• Умови оплати;
• Кінцевий строк подання пропозицій (не менше ніж 2 р. дн.)

ВАЖЛИВО! Якщо замовнику потрібна поставка товару партіями або треба зазначити якісь інші особливі умови, то цю інформацію обов’язково потрібно зазначити. Для цього є спеціальне поле. На майданчиках воно може називатись «умови постачання та інші примітки» або «умови оплати і доставки» або просто «примітки». 

Радимо зазначити необхідний інтервал поставок та кількість таких поставок (наприклад, регулярно 3 рази на тиждень у період з 01.09.2021 до 31.12.2021).

Жодних файлів завантажувати до закупівлі не потрібно.

3.      Чекати поки учасники подадуть свої пропозиції, система автоматично визначить переможця, а той – підтвердить намір укласти договір.

4.      Укласти угоду з визначеним системою переможцем – не пізніше, ніж через 10 календарних днів з моменту підтвердження наміру укласти угоду.

5.      Оприлюднити угоду – не пізніше, ніж через 3 робочих дні з дати укладання.

Популярні питання

Як планувати закупівлі через Prozorro Market?

При прямій закупівлі через е-каталог Prozorro Market закупівлю планують із зазначенням в полі Процедура закупівлі звіт про укладений договір, а в полі Примітки е-каталог. При цьому план закупівлі не прив'язується до закупівлі, але він має бути обов'язково.

При закупівлі через запит ціни пропозицій створюється план або на спрощену закупівлю/запит ціни пропозицій або запит ціни пропозицій залежно від реалізації на майданчику. Важливо! Закупівля оголошується з плану і план прив'язується до закупівлі.

Чи публікується звіт про укладений договір під час замовлення з е-каталогу?

Під час формування прямого замовлення на майданчику формується чернетка звіту про укладений договір, в яку вноситься уся інформація з замовлення. Ця чернетка не публікується на порталі і переглянути її можна лише в кабінеті на майданчику. Проте після укладання договору з постачальником, замовник має внести такий договір у чернетку звіту та опублікувати його, через накладання ЕЦП/КЕП.

Чи відрізняються звіти про укладений договір, по закупівлям, які були зробленні з використанням Prozorro Market?

Так, звіти, що були створені при замовленні з каталогу, мають відмітку про те, що закупівля була проведена з використанням е-каталогу. Прямо зараз на порталі допрацьовують функціонал - на звітах з’явиться відповідна відмітка, якщо замовлення було зроблене з каталогу.

При запиті ціни пропозицій закупівля відображається у системі як закупівля через запит ціни пропозицій.

Чи є примірний договір, який пропонується для  укладання між замовником та постачальником?

Так, задля уникнення зайвих конфліктів між замовниками та постачальниками був розроблений примірний договір поставки, який замовники можуть використовувати. Договір можна скачати за посиланням:

https://prozorro.gov.ua/news/tipovij-dogovir-dlya-prozorro-market

Які стандартні строки на опрацювання мого замовлення з боку постачальника?

Постачальник має зв'язатися з замовником протягом 2х робочих днів від дати замовлення. Якщо замовник хоче прискорити цей процес, він може самостійно зв’язатися з постачальником, по контактам, що зазначені в пропозиції каталогу.

Які стандартні строки на укладання договору?

І при запиті ціни пропозицій і при прямій угоді через каталог, Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня отримання від переможця відбору повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю.

Що таке профіль товару?

Найпростіше це описати як набір технічних характеристик товару аналогічно технічним умовам на торгах. Наприклад, є профіль товару папір для друку, щільність 80 г, білизна 100%. У цьому профілі можуть міститись пропозиції кількох постачальників. Запит ціни пропозицій оголошувати потрібно саме у профілі товару. Постачальники його бачать і подають свої пропозиції.

Які стандартні строки на поставку?

Замовник може зазначити потрібні йому строки або графік поставок. 

Чи може постачальник відмовитись від укладання угоди?

За відмову укладати угоду на умовах, що зазначені в його пропозиції, замовник може подати звернення з інформацією про такі порушення через електронну систему закупівель до адміністратора і при наявності кількох порушень, пропозиції такого учасника будуть тимчасово приховані за результатом рішення ЦЗО. Тобто, відмовлятись від підписання договору постачальнику не вигідно. Проте, якщо постачальник все ж таки вирішив не укладати договір, система автоматично визначить переможцем наступного постачальника.

Чи може замовник скасувати закупівлю?

Замовник може відмінити замовлення/запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю. 

Інформація про відміну замовлення/запиту ціни пропозицій замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення.

Якщо у вас залишилися питання, звертайтеся до вашого менеджера на майданчику, або p.market@prozorro.ua

Що можна замовити

У Prozorro Market представлені найпопулярніші серед державних замовників товари


Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7

Конверти поштові, коректори, затискачі для паперів, маркери, папки реєстратори, папір офісний, форматний, файли для документів, клейка стрічка канцелярська.

Комп’ютерне обладнання
30230000-0

Монітори, принтери, джерела безперебійного живлення, принтери матричні, принтери багатофункціональні, миші.

Овочі, фрукти та горіхи
03220000-9

Капуста, буряк, морква свіжа, яблука свіжі, томати, банани. огірки свіжі, кабачки, сливи, персики та інше


Фармацевтична продукція
33600000-6

Антисептичні засоби для дезінфекції, психолептичні засоби, антикоагулянти, кровозамінники та перфузійні розчини, антибактеріальні засоби для системного застосування.

Медичні матеріали
33140000-3

Перев'язувальні матеріали, шприци, катетери, рукавички медичні, вата медична, пінцет медичний

Нафта і дистиляти 
09130000-9

Дизельне паливо, бензин, газ скраплений


М'ясо
15110000-2

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання 
32320000-2.

Зернові культури та картопля
03210000-6

Паперові чи картонні реєстраційні журнали
22810000-1.

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 
33190000-8

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
30120000-6

Шкільні меблі
39160000-1

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
33790000-4

Вершкове масло
15530000-2

Фарби
44810000-1

Поліетиленові мішки та пакети для сміття
19640000-4

Це не повний перелік категорій, які є в електронному каталозі Prozorro Market