Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Taps, valves, valves and similar devices
Taps, valves, valves and similar devices
Очікувана вартість
20 105 992,07 UAH
UA-2020-03-13-000106-c ● cb7ef59a9977470fbc12d6b11b84a45c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kucheruk Olena 2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 20 105 992,07 UAH з ПДВ |
Publication date: | 13 березня 2020 09:27 |
Enquiries until: | 03 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 20 105 992 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Тендерна документація
03 квітня 2020 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 09:02 |
ТД 4213_редакція 02.04.2020.doc | |
03 квітня 2020 09:02 |
зміни 02.04.2020_4213.doc | |
13 березня 2020 09:24 |
Додатки до ТВ.zip | |
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 6_Засувки 30С41НЖ, 30С64НЖ.DOC | |
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 4_Засувки типу Баттерфляй, затвори.doc | |
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 5_Крани запірні кульові чавунні.doc | |
13 березня 2020 09:24 |
Оголошення - 4213.doc | |
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 1_Засувки НЖ.DOC | |
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 2_Крани запірні кульові під приварку стандартнопрохі....doc | |
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 3_Вентиль чавунний фланцевий, засувка фланцева, клап....doc | |
13 березня 2020 09:24 |
open tender - 4213.doc |
03 квітня 2020 09:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2020 09:02 |
ТД 4213_редакція 02.04.2020.doc
|
|||
03 квітня 2020 09:02 |
зміни 02.04.2020_4213.doc
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Додатки до ТВ.zip
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 6_Засувки 30С41НЖ, 30С64НЖ.DOC
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 4_Засувки типу Баттерфляй, затвори.doc
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 5_Крани запірні кульові чавунні.doc
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Оголошення - 4213.doc
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 1_Засувки НЖ.DOC
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 2_Крани запірні кульові під приварку стандартнопрохі....doc
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
Проект договору_Лот 3_Вентиль чавунний фланцевий, засувка фланцева, клап....doc
|
|||
13 березня 2020 09:24 |
open tender - 4213.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні питання
Дата подання: 17 березня 2020 13:19
Дата відповіді: 18 березня 2020 09:43
Доброго дня! Ознайомившись з технічними вимогами Додаток4 було виялено, що клас гермитичності зазначені згідно ГОСТ 9544-2015 та ГОСТ9544-93. Повідомляємо Вам, що на даний момент зазначені ГОСТ 9544-2015 та ГОСТ9544-93 на території України не діють.Просимо Вас зробити зміни в технічному завдані Додаток4 ТД.
Відповідь: Додатоком 4 до тендерної документації передбачено: У випадку, якщо ДСТУ/ГОСТ втратять чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТі.
Надання детальної уточненної інформації
Дата подання: 19 березня 2020 18:48
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:42
Доброго дня!Вивчивши Технічне завдання до ТД,була виявлена одна із вимог :"Нотаріально засвідчена копія листа заводу виробника обладнання на фірмовому бланку з печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, щодо підтвердження офіційної гарантії на обладнання, що пропонується для торгів та яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника торгів, з обов’язковим посиланням на номер процедури закупівлі в електронній системі закупівлі".
Згідно наказу Міністерства Юстиції України №296/5 від 22.02.2012 Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, дана вимога не може бути виконана.
На підставі вище зазначеного, просимо Вас замінити нотаріальну засвідчену копію листа виробника на оригінал листа виробнока, з відповідними змінами в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв’язку з запровадження комплексу правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме прийняттям за основу і в цілому Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) №3219 від 16.03.2020, та звернення Нотаріальної палата України до нотаріусів та громадян у зв’язку із встановленням урядом на всій території України з 12 березня до 3 квітня 2020 року карантину та задля запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, рекомендовано нотаріусам здійснити всі можливі профілактичні заходи та призупинити особистий прийом громадян.
На підставі вищевикладеного Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині надання нотаріально засвідчена копія листа заводу виробника.
На підставі вищевикладеного Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині надання нотаріально засвідчена копія листа заводу виробника.
Технічне питання
Дата подання: 24 березня 2020 17:40
Дата відповіді: 26 березня 2020 14:12
Доброго дня! Просимо Вас дати уточнення стосовно поз.35 Лот1. В найменуванні товару зазначена Засувка 31с939нж Ду400 Ру16, а в технічних характеристиках зазначений робочий тиск 25 кгс/см2. Додатково звертаємо Вашу увагу,що засувка 31с939нж Ду400 має номінальний тиск 25 кгс/см2.На підставізазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в ТД.
Відповідь: Замовником буде внесено зміни
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:11
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:11
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:12
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 01 квітня 2020 15:03
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Доброго дня! В технічних вимогах до лотів зазначено, що участник повинен у складі пропозиції надати :Сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском». Зазначаємо наступне, що у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском (затвержденопостановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27) вказано, що технічний регламент розроблено з метою імплементації положень Директиви 2014/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 травня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку обладнання, що працює під тиском. На підставі зазначеного, вимога про надання сертифікату відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском», є недоцільною та дискримінаційною та порушують права Вітчизняного виробника . Оперуюючись статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас видалити з технічних вимог дану вимогу,з внесенням відповідних змін до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в документацію
Питання щодо додатку 2 до ТД
Дата подання: 02 квітня 2020 14:10
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Доброго дня! Прошу надати розяснення щодо додатку 2 до ТД, а саме: чи повинен учасник по лотам 1,4,5,6 підтверджувати наявність обладнання та матеріально технічної бази...... і надати гарантійний лист про надання Замовнику доступу до приміщення ......... Дякую.
Відповідь: додатком 2 до ТД передбачено:
Для ЛОТів 2,3: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально технічної бази (приміщень для зберігання) шляхом надання довідки в довільній формі і гарантійного листа про надання Замовнику доступу до приміщення, де зберігається, або виготовляється запропонована продукція.
Для ЛОТів 2,3: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально технічної бази (приміщень для зберігання) шляхом надання довідки в довільній формі і гарантійного листа про надання Замовнику доступу до приміщення, де зберігається, або виготовляється запропонована продукція.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-13-000106-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Концерн "СоюзЕнерго", Код ЄДРПОУ:31965106
Дата подання: 18 травня 2020 16:30
Дата подання: 18 травня 2020 16:30
Скарга про встановлення факту порушення закупівлі товару
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Концерну «СОЮЗЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015 – 42130000-9 (Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) в електронній системі закупівель за номером UA-2020-03-13-000106-с за Лотом №1 «Засувки НЖ» суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права та законні інтереси учасника Концерну «СОЮЗЕНЕРГО».
Вважаємо, що тендерна пропозиція учасників ТОВ «ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ВІФ «ЕТНА» не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 травня 2020 19:01
рішення від 21.05.2020№9957+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 19:01
Інформація про пересення розгляду скарги від 18.05.2020 № UA-2020-03-13-000106-c.a1.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 20:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 №11297.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 16:41
рішення від 09.06.2020 №11297.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:58
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Засувки НЖ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 115 355,40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 61 153,55 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 183460 UAH |
Title: Lot 1 - Latches are stainless steel
Current status: Complete
Estimated total value: 6 115 355,40 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 61 153,55 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 15 червня 2020 14:58
Auction planned date: 15 червня 2020 14:58
Закінчення: 15 червня 2020 15:19
Позиції
1 лот
Засувки НЖ
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Latches are stainless steel
CPV: 42130000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-03-13-000106-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Концерн "СоюзЕнерго", Код ЄДРПОУ:31965106
Дата подання: 18 травня 2020 16:30
Дата подання: 18 травня 2020 16:30
Скарга про встановлення факту порушення закупівлі товару
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Концерну «СОЮЗЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015 – 42130000-9 (Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) в електронній системі закупівель за номером UA-2020-03-13-000106-с за Лотом №1 «Засувки НЖ» суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права та законні інтереси учасника Концерну «СОЮЗЕНЕРГО».
Вважаємо, що тендерна пропозиція учасників ТОВ «ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ВІФ «ЕТНА» не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 травня 2020 19:01
рішення від 21.05.2020№9957+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 19:01
Інформація про пересення розгляду скарги від 18.05.2020 № UA-2020-03-13-000106-c.a1.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 20:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 №11297.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 16:41
рішення від 09.06.2020 №11297.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Концерн "СоюзЕнерго" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА |
5 473 388,40
UAH з ПДВ
|
5 473 388,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ" |
5 982 000,00
UAH з ПДВ
|
5 982 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА #41305388 |
Переможець |
5 473 388,40
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:49
|
ДУ 1 до дог. 805_ДЗЗ-20 від 29.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 13:15
|
Договір № 805_ДЗЗ-20 від 03.07.2020.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – див. вкладення). |
Номер договору про закупівлю: | 805/ДЗЗ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |