Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Taps, valves, valves and similar devices
Очікувана вартість
20 105 992,07 UAH
UA-2020-03-13-000106-c cb7ef59a9977470fbc12d6b11b84a45c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерук Олена Миколаївна

2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кучерук Олена Миколаївна
2076757
KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo"
National ID: 40538421
Contact point: Kucheruk Olena
2076757
KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 20 105 992,07 UAH з ПДВ
Publication date: 13 березня 2020 09:27
Enquiries until: 03 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 20 105 992 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні питання
Дата подання: 17 березня 2020 13:19
Дата відповіді: 18 березня 2020 09:43
Доброго дня! Ознайомившись з технічними вимогами Додаток4 було виялено, що клас гермитичності зазначені згідно ГОСТ 9544-2015 та ГОСТ9544-93. Повідомляємо Вам, що на даний момент зазначені ГОСТ 9544-2015 та ГОСТ9544-93 на території України не діють.Просимо Вас зробити зміни в технічному завдані Додаток4 ТД.
Відповідь: Додатоком 4 до тендерної документації передбачено: У випадку, якщо ДСТУ/ГОСТ втратять чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТі.
Надання детальної уточненної інформації
Дата подання: 19 березня 2020 18:48
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:42
Доброго дня!Вивчивши Технічне завдання до ТД,була виявлена одна із вимог :"Нотаріально засвідчена копія листа заводу виробника обладнання на фірмовому бланку з печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, щодо підтвердження офіційної гарантії на обладнання, що пропонується для торгів та яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника торгів, з обов’язковим посиланням на номер процедури закупівлі в електронній системі закупівлі". Згідно наказу Міністерства Юстиції України №296/5 від 22.02.2012 Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, дана вимога не може бути виконана. На підставі вище зазначеного, просимо Вас замінити нотаріальну засвідчену копію листа виробника на оригінал листа виробнока, з відповідними змінами в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв’язку з запровадження комплексу правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме прийняттям за основу і в цілому Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) №3219 від 16.03.2020, та звернення Нотаріальної палата України до нотаріусів та громадян у зв’язку із встановленням урядом на всій території України з 12 березня до 3 квітня 2020 року карантину та задля запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, рекомендовано нотаріусам здійснити всі можливі профілактичні заходи та призупинити особистий прийом громадян.
На підставі вищевикладеного Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині надання нотаріально засвідчена копія листа заводу виробника.
Технічне питання
Дата подання: 24 березня 2020 17:40
Дата відповіді: 26 березня 2020 14:12
Доброго дня! Просимо Вас дати уточнення стосовно поз.35 Лот1. В найменуванні товару зазначена Засувка 31с939нж Ду400 Ру16, а в технічних характеристиках зазначений робочий тиск 25 кгс/см2. Додатково звертаємо Вашу увагу,що засувка 31с939нж Ду400 має номінальний тиск 25 кгс/см2.На підставізазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в ТД.
Відповідь: Замовником буде внесено зміни
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:11
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:11
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.

Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:12
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.

Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 01 квітня 2020 15:03
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Доброго дня! В технічних вимогах до лотів зазначено, що участник повинен у складі пропозиції надати :Сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском». Зазначаємо наступне, що у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском (затвержденопостановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27) вказано, що технічний регламент розроблено з метою імплементації положень Директиви 2014/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 травня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку обладнання, що працює під тиском. На підставі зазначеного, вимога про надання сертифікату відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском», є недоцільною та дискримінаційною та порушують права Вітчизняного виробника . Оперуюючись статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас видалити з технічних вимог дану вимогу,з внесенням відповідних змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в документацію
Питання щодо додатку 2 до ТД
Дата подання: 02 квітня 2020 14:10
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Доброго дня! Прошу надати розяснення щодо додатку 2 до ТД, а саме: чи повинен учасник по лотам 1,4,5,6 підтверджувати наявність обладнання та матеріально технічної бази...... і надати гарантійний лист про надання Замовнику доступу до приміщення ......... Дякую.
Відповідь: додатком 2 до ТД передбачено:
Для ЛОТів 2,3: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально технічної бази (приміщень для зберігання) шляхом надання довідки в довільній формі і гарантійного листа про надання Замовнику доступу до приміщення, де зберігається, або виготовляється запропонована продукція.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-000106-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Концерн "СоюзЕнерго", Код ЄДРПОУ:31965106
Дата подання: 18 травня 2020 16:30
Скарга про встановлення факту порушення закупівлі товару
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Концерну «СОЮЗЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015 – 42130000-9 (Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) в електронній системі закупівель за номером UA-2020-03-13-000106-с за Лотом №1 «Засувки НЖ» суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права та законні інтереси учасника Концерну «СОЮЗЕНЕРГО». Вважаємо, що тендерна пропозиція учасників ТОВ «ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ВІФ «ЕТНА» не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 травня 2020 19:01
рішення від 21.05.2020№9957+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 19:01
рішення від 09.06.2020 №11297.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:58

Документи подані скаржником

18 травня 2020 16:22
Сертифікат ISO 9001.pdf
18 травня 2020 16:22
Лист гарантія.pdf
18 травня 2020 16:23
Скарга.pdf
18 травня 2020 16:23
Авторизаційні листи.pdf
18 травня 2020 16:23
Лист повідомлення.pdf

Документи подані замовником

04 червня 2020 14:07
Пояснення АМКУ 4213.docx
04 червня 2020 14:07
Пояснення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 5 - Крани запірні кульові чавунні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 785 900,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 87 859,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 263575 UAH


Title: Lot 5 - Shut-off ball valves of cast iron;
Current status: Complete
Estimated total value: 8 785 900,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 87 859,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 червня 2020 15:28
Auction planned date: 15 червня 2020 15:28
Закінчення: 15 червня 2020 15:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Крани запірні кульові чавунні
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Shut-off ball valves of cast iron;
CPV: 42130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2020
UA-2020-03-13-000106-ccb7ef59a9977470fbc12d6b11b84a45c
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:02
Електронний підпис
22 червня 2020 17:02
Квитанція.rtf
22 червня 2020 17:02
Інформаційна довідка.PDF
12 квітня 2020 11:43
Електронний підпис
12 квітня 2020 11:43
Електронний підпис
12 квітня 2020 11:42
гарантія_ЛОТ_5.zip
12 квітня 2020 11:41
Статут.pdf
12 квітня 2020 11:41
Протокол №1.PDF
12 квітня 2020 11:41
Опис до статуту.pdf
12 квітня 2020 11:41
Наказ про директора.PDF
12 квітня 2020 11:41
Лист про санкції.PDF
12 квітня 2020 11:41
Копія Рішення.PDF
12 квітня 2020 11:41
Копія Витягу з ЄДР.PDF
12 квітня 2020 11:41
Довідка ст. 17 Додаток 3.PDF
12 квітня 2020 11:41
Витяг ПДВ.PDF

Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 21:24
Електронний підпис
12 квітня 2020 21:24
Електронний підпис
12 квітня 2020 21:21
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
12 квітня 2020 21:21
banking_licence_ПУМБ (1).pdf
12 квітня 2020 21:21
Гарантія_263 575,00 UAH.pdf.p7s.p7s
12 квітня 2020 21:21
Гарантія_263 575,00 UAH.pdf
12 квітня 2020 21:21
Статут.pdf
12 квітня 2020 21:21
Листи.PDF
12 квітня 2020 21:21
Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2020 21:21
Витяг ЄДР.PDF
12 квітня 2020 21:21
Аналог. договор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА 8 532 264,00
UAH з ПДВ
8 444 131,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ" 8 784 000,00
UAH з ПДВ
8 532 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:02
Електронний підпис
22 червня 2020 17:02
Квитанція.rtf
22 червня 2020 17:02
Інформаційна довідка.PDF
12 квітня 2020 11:43
Електронний підпис
12 квітня 2020 11:43
Електронний підпис
12 квітня 2020 11:42
гарантія_ЛОТ_5.zip
12 квітня 2020 11:41
Статут.pdf
12 квітня 2020 11:41
Протокол №1.PDF
12 квітня 2020 11:41
Опис до статуту.pdf
12 квітня 2020 11:41
Наказ про директора.PDF
12 квітня 2020 11:41
Лист про санкції.PDF
12 квітня 2020 11:41
Копія Рішення.PDF
12 квітня 2020 11:41
Копія Витягу з ЄДР.PDF
12 квітня 2020 11:41
Довідка ст. 17 Додаток 3.PDF
12 квітня 2020 11:41
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

12 квітня 2020 21:24
Електронний підпис
12 квітня 2020 21:24
Електронний підпис
12 квітня 2020 21:21
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
12 квітня 2020 21:21
banking_licence_ПУМБ (1).pdf
12 квітня 2020 21:21
Гарантія_263 575,00 UAH.pdf.p7s.p7s
12 квітня 2020 21:21
Гарантія_263 575,00 UAH.pdf
12 квітня 2020 21:21
Статут.pdf
12 квітня 2020 21:21
Листи.PDF
12 квітня 2020 21:21
Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2020 21:21
Витяг ЄДР.PDF
12 квітня 2020 21:21
Аналог. договор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА
#41305388
Переможець 8 444 131,20
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА
#41305388
8 444 131,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:46
ДУ 1 до дог.804_ДЗЗ-20 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 13:13
Договір № 804_ДЗЗ-20 від 03.07.2020.pdf укладений
03 липня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – див. вкладення).
Номер договору про закупівлю: 804/ДЗЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 8 444 131,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 407 355,20 UAH)