Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Taps, valves, valves and similar devices
Очікувана вартість
20 105 992,07 UAH
UA-2020-03-13-000106-c cb7ef59a9977470fbc12d6b11b84a45c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерук Олена Миколаївна

2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кучерук Олена Миколаївна
2076757
KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo"
National ID: 40538421
Contact point: Kucheruk Olena
2076757
KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Очікувана вартість: 20 105 992,07 UAH з ПДВ
Publication date: 13 березня 2020 09:27
Enquiries until: 03 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 20 105 992 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні питання
Дата подання: 17 березня 2020 13:19
Дата відповіді: 18 березня 2020 09:43
Доброго дня! Ознайомившись з технічними вимогами Додаток4 було виялено, що клас гермитичності зазначені згідно ГОСТ 9544-2015 та ГОСТ9544-93. Повідомляємо Вам, що на даний момент зазначені ГОСТ 9544-2015 та ГОСТ9544-93 на території України не діють.Просимо Вас зробити зміни в технічному завдані Додаток4 ТД.
Відповідь: Додатоком 4 до тендерної документації передбачено: У випадку, якщо ДСТУ/ГОСТ втратять чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ/ГОСТі.
Надання детальної уточненної інформації
Дата подання: 19 березня 2020 18:48
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:42
Доброго дня!Вивчивши Технічне завдання до ТД,була виявлена одна із вимог :"Нотаріально засвідчена копія листа заводу виробника обладнання на фірмовому бланку з печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, щодо підтвердження офіційної гарантії на обладнання, що пропонується для торгів та яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника торгів, з обов’язковим посиланням на номер процедури закупівлі в електронній системі закупівлі". Згідно наказу Міністерства Юстиції України №296/5 від 22.02.2012 Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, дана вимога не може бути виконана. На підставі вище зазначеного, просимо Вас замінити нотаріальну засвідчену копію листа виробника на оригінал листа виробнока, з відповідними змінами в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв’язку з запровадження комплексу правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме прийняттям за основу і в цілому Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) №3219 від 16.03.2020, та звернення Нотаріальної палата України до нотаріусів та громадян у зв’язку із встановленням урядом на всій території України з 12 березня до 3 квітня 2020 року карантину та задля запобігання поширенню коронавірусу COVID-19, рекомендовано нотаріусам здійснити всі можливі профілактичні заходи та призупинити особистий прийом громадян.
На підставі вищевикладеного Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині надання нотаріально засвідчена копія листа заводу виробника.
Технічне питання
Дата подання: 24 березня 2020 17:40
Дата відповіді: 26 березня 2020 14:12
Доброго дня! Просимо Вас дати уточнення стосовно поз.35 Лот1. В найменуванні товару зазначена Засувка 31с939нж Ду400 Ру16, а в технічних характеристиках зазначений робочий тиск 25 кгс/см2. Додатково звертаємо Вашу увагу,що засувка 31с939нж Ду400 має номінальний тиск 25 кгс/см2.На підставізазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в ТД.
Відповідь: Замовником буде внесено зміни
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:11
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.
Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:11
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.

Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 31 березня 2020 11:08
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:12
Доброго дня ! Повідомляємо Вам,що для підтвердження Європейської дериктиви PED 2014/68/EU надається саме декларація, а не сертифікат відповідності.На підставі зазначеного просимо Вас зробити відповідні зміни в Додатку4 до ТД.
Відповідь: Обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку.
Директива 2014/68 / EU визначає вимоги безпеки для обладнання, що працює під тиском.

Під дії Директиви 2014/68 / EU потрапляють вироблене обладнання, що працює під максимально допустимим тиском, що перевищує 0,5 бар.
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском, відповідає стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантує безпеку і захист життя і здоров'я людей.
Для виконання вимог директив, які стосуються обладнання, що працює під тиском, виробник зобов'язаний залучати Уповноважені сертифікаційні органи.
Контроль за забезпеченням вимог покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Після успішного проходження процедури підтвердження відповідності всім вимогам Директиви 2014/68 / EU і отримання сертифіката відповідності, виданим уповноваженим органом з сертифікації, який контролював відповідність продукції, виробник має право випустити декларацію.
Виробник, імпортер, продавець або їх уповноважений представник в Україні повинні мати можливість в будь-який момент підтвердити на підставі сертифікатів і протоколів випробувань, що продукція відповідає вимогам Директиви 2014/68 / EU про обладнання, що працює під тиском.
Технічні питання
Дата подання: 01 квітня 2020 15:03
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Доброго дня! В технічних вимогах до лотів зазначено, що участник повинен у складі пропозиції надати :Сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском». Зазначаємо наступне, що у технічному регламенті обладнання, що працює під тиском (затвержденопостановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27) вказано, що технічний регламент розроблено з метою імплементації положень Директиви 2014/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 15 травня 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку обладнання, що працює під тиском. На підставі зазначеного, вимога про надання сертифікату відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском», є недоцільною та дискримінаційною та порушують права Вітчизняного виробника . Оперуюючись статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас видалити з технічних вимог дану вимогу,з внесенням відповідних змін до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в документацію
Питання щодо додатку 2 до ТД
Дата подання: 02 квітня 2020 14:10
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Доброго дня! Прошу надати розяснення щодо додатку 2 до ТД, а саме: чи повинен учасник по лотам 1,4,5,6 підтверджувати наявність обладнання та матеріально технічної бази...... і надати гарантійний лист про надання Замовнику доступу до приміщення ......... Дякую.
Відповідь: додатком 2 до ТД передбачено:
Для ЛОТів 2,3: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити наявність обладнання та матеріально технічної бази (приміщень для зберігання) шляхом надання довідки в довільній формі і гарантійного листа про надання Замовнику доступу до приміщення, де зберігається, або виготовляється запропонована продукція.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-000106-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Концерн "СоюзЕнерго", Код ЄДРПОУ:31965106
Дата подання: 18 травня 2020 16:30
Скарга про встановлення факту порушення закупівлі товару
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Концерну «СОЮЗЕНЕРГО» за процедурою закупівлі ДК 021:2015 – 42130000-9 (Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) в електронній системі закупівель за номером UA-2020-03-13-000106-с за Лотом №1 «Засувки НЖ» суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права та законні інтереси учасника Концерну «СОЮЗЕНЕРГО». Вважаємо, що тендерна пропозиція учасників ТОВ «ГАРАНТ ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «ВІФ «ЕТНА» не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 травня 2020 19:01
рішення від 21.05.2020№9957+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 19:01
рішення від 09.06.2020 №11297.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:58

Документи подані скаржником

18 травня 2020 16:22
Сертифікат ISO 9001.pdf
18 травня 2020 16:22
Лист гарантія.pdf
18 травня 2020 16:23
Скарга.pdf
18 травня 2020 16:23
Авторизаційні листи.pdf
18 травня 2020 16:23
Лист повідомлення.pdf

Документи подані замовником

04 червня 2020 14:07
Пояснення АМКУ 4213.docx
04 червня 2020 14:07
Пояснення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 6 – Засувки 30С41НЖ, 30С64НЖ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 629 557,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 295,58 UAH з ПДВ


Title: Lot 6 - Latches 30С41НЖ, 30С64НЖ
Current status: Complete
Estimated total value: 629 557,80 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 295,58 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 червня 2020 15:48
Auction planned date: 15 червня 2020 15:48
Закінчення: 15 червня 2020 16:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Засувки 30С41НЖ, 30С64НЖ
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Latches 30С41НЖ, 30С64НЖ
CPV: 42130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

питання щодо техвимог Лот 6
Дата подання: 24 березня 2020 16:09
Дата відповіді: 26 березня 2020 14:14
Шановний Замовнику, Дотаток 4 Лот 6 має у переліку найменувань товару п.9 Засувка 30С64НЖ ДУ100 Ру25 фланцева L=230. Доводимо до Вашого відому, що Засувка з даними параметрами не існує. Тобто довжина L=230, не виготовляється жодним з виробників. Можливо була зроблена помилка у зазначенні розміру (довжини). Просимо внести зміни.
Відповідь: Дана засувка поставлялась на КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» протягом 2018-2019 років, з зазначеною монтажною довжиною. Також вона існує в багатьох каталогах-довідниках. Тому позиція в технічних вимогах залишається без змін.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2020
UA-2020-03-13-000106-ccb7ef59a9977470fbc12d6b11b84a45c
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Індастріал Машинері Плант Документи
Допущено до аукціону
Документи
Концерн "СоюзЕнерго"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 08:39
цп.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду150.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду100.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду80.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду50.pdf
08 квітня 2020 12:54
тп.pdf
08 квітня 2020 12:54
15с22нж Ду50.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с64нж Ду250.pdf
08 квітня 2020 12:54
15с22нж ДУ25.pdf
08 квітня 2020 12:54
15с22нж Ду40.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с64нж Ду100.pdf
08 квітня 2020 12:54
Статут 2019.pdf
08 квітня 2020 12:54
Дозволи.pdf
08 квітня 2020 12:54
виписка 2019.pdf
08 квітня 2020 12:54
ISO.pdf
08 квітня 2020 12:54
ПДВ.pdf
08 квітня 2020 12:54
ст 17.pdf
08 квітня 2020 12:54
Наказ.pdf
08 квітня 2020 12:54
подовження декларацій.PDF
08 квітня 2020 12:54
цп.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Концерн "СоюзЕнерго" #31965106

№ рішення у справі

70/92-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

18 червня 2020 16:33
Електронний підпис
18 червня 2020 16:33
Електронний підпис
18 червня 2020 16:32
Довідка з МВС.pdf
18 червня 2020 16:32
Довідка з ДФС.pdf
18 червня 2020 16:32
Довідка з ДФС.pdf
18 червня 2020 16:32
Довідка з МВС.pdf
10 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:37
Дилерський договір.pdf
10 квітня 2020 12:37
Дозволи.pdf
10 квітня 2020 12:37
Технічна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 12:37
Лист заводу.pdf
10 квітня 2020 12:37
Витяг.pdf
10 квітня 2020 12:37
Статут.pdf
10 квітня 2020 12:37
Лист згода.pdf

Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 13:46
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:46
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:46
Лист заводу-виробника.pdf
10 квітня 2020 13:46
Технічна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 13:46
Статут.pdf
10 квітня 2020 13:46
Рішення засновника №2.pdf
10 квітня 2020 13:46
Копії дозволів.pdf
10 квітня 2020 13:45
Інформаційний лист.pdf
10 квітня 2020 13:45
Дилерський договір.pdf
10 квітня 2020 13:45
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Індастріал Машинері Плант

Концерн "СоюзЕнерго"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Концерн "СоюзЕнерго" 318 444,00
UAH з ПДВ
318 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Індастріал Машинері Плант 596 616,00
UAH з ПДВ
596 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ" 444 360,00
UAH з ПДВ
444 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 16:33
Електронний підпис
18 червня 2020 16:33
Електронний підпис
18 червня 2020 16:32
Довідка з МВС.pdf
18 червня 2020 16:32
Довідка з ДФС.pdf
18 червня 2020 16:32
Довідка з ДФС.pdf
18 червня 2020 16:32
Довідка з МВС.pdf
10 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:38
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:37
Дилерський договір.pdf
10 квітня 2020 12:37
Дозволи.pdf
10 квітня 2020 12:37
Технічна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 12:37
Лист заводу.pdf
10 квітня 2020 12:37
Витяг.pdf
10 квітня 2020 12:37
Статут.pdf
10 квітня 2020 12:37
Лист згода.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 08:39
цп.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду150.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду100.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду80.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с41нж Ду50.pdf
08 квітня 2020 12:54
тп.pdf
08 квітня 2020 12:54
15с22нж Ду50.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с64нж Ду250.pdf
08 квітня 2020 12:54
15с22нж ДУ25.pdf
08 квітня 2020 12:54
15с22нж Ду40.pdf
08 квітня 2020 12:54
30с64нж Ду100.pdf
08 квітня 2020 12:54
Статут 2019.pdf
08 квітня 2020 12:54
Дозволи.pdf
08 квітня 2020 12:54
виписка 2019.pdf
08 квітня 2020 12:54
ISO.pdf
08 квітня 2020 12:54
ПДВ.pdf
08 квітня 2020 12:54
ст 17.pdf
08 квітня 2020 12:54
Наказ.pdf
08 квітня 2020 12:54
подовження декларацій.PDF
08 квітня 2020 12:54
цп.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 13:46
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:46
Електронний підпис
10 квітня 2020 13:46
Лист заводу-виробника.pdf
10 квітня 2020 13:46
Технічна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 13:46
Статут.pdf
10 квітня 2020 13:46
Рішення засновника №2.pdf
10 квітня 2020 13:46
Копії дозволів.pdf
10 квітня 2020 13:45
Інформаційний лист.pdf
10 квітня 2020 13:45
Дилерський договір.pdf
10 квітня 2020 13:45
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Концерн "СоюзЕнерго"

ТОВ Індастріал Машинері Плант

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕПТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Концерн "СоюзЕнерго"
#31965106
Переможець 318 444,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Концерн "СоюзЕнерго" #31965106

№ рішення у справі

70/92-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Концерн "СоюзЕнерго"
#31965106
318 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 17:32
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:31
ДУ №2 від 11.12.2020 до дог.№ 822_ДЗЗ-20 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:55
Дод. угода № 1 від 27.10.2020 до Договору № 822_ДЗЗ-20 від 06.07.2020.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:49
Договір № 822_ДЗЗ-20 від 06.07.2020.pdf укладений
06 липня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 3 частини четвертої ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020) Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є невід’ємною її частиною.
Номер договору про закупівлю: 822/ДЗЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021. (Кількість товарів після внесених змін, ціна договору - не змінилися).
Номер договору про закупівлю: 822/ДЗЗ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 318 444,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 074,00 UAH)