Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
63 261 000,00 UAH
UA-2024-09-23-003606-a cd8b8e9c503443569576fffe86496378
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук’янчук Тетяна Віталіївна

380445276644 TLukianchuk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лук’янчук Тетяна Віталіївна
380445276644
TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2024 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 63 261 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Тендерна документація

23 вересня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2024 11:13
Додаток 6.docx
23 вересня 2024 11:13
Оголошення_23.09.24.doc
23 вересня 2024 11:13
Додаток 3.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 2.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 1.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 5.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 4.docx
23 вересня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2024 11:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2024 11:13
Додаток 6.docx
23 вересня 2024 11:13
Оголошення_23.09.24.doc
23 вересня 2024 11:13
Додаток 3.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 2.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 1.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 5.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 4.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Масло вершкове
Опис предмету закупівлі:
Харківська обл., Сумська обл., Чернігівська обл., Київська обл.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 23 465 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 234 655,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції за Лотом № 1: 234 655,00 грн (двісті тридцять чотири тисячі шістсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 234655 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) за порушення Постачальником строків виконання зобов’язання, передбаченого Договором або чинним законодавством України; 2) за порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості (комплектності) робіт (товарів або послуг), передбаченого Договором або чинним законодавством України; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Аукціон

Початок: 03 жовтня 2024 13:17
Закінчення: 03 жовтня 2024 13:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

66100 кг
Масло вершкове
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції за Лотом № 1: 234 655,00 грн (двісті тридцять чотири тисячі шістсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок)

Сума забезпечення: 234655 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) за порушення Постачальником строків виконання зобов’язання, передбаченого Договором або чинним законодавством України; 2) за порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості (комплектності) робіт (товарів або послуг), передбаченого Договором або чинним законодавством України; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2024 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІВА-АРТ" 22 998 834,00
UAH з ПДВ
22 522 914,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП" 22 994 868,00
UAH з ПДВ
22 518 948,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 жовтня 2024 13:22
Електронний підпис
15 жовтня 2024 13:18
Протокол.p7s.zip
15 жовтня 2024 11:51
Електронний підпис
15 жовтня 2024 11:47
Протокол.PDF
11 жовтня 2024 15:27
Електронний підпис
11 жовтня 2024 15:23
Установчі ІВА-АРТ.pdf
11 жовтня 2024 15:23
довідки переможця.pdf
09 жовтня 2024 13:02
Електронний підпис
09 жовтня 2024 12:51
усунення недоліків.rar
02 жовтня 2024 17:37
Електронний підпис
02 жовтня 2024 17:37
Електронний підпис
02 жовтня 2024 17:26
пропозиція.rar
02 жовтня 2024 17:26
лот1.rar

Публічні документи

15 жовтня 2024 17:30
Електронний підпис
15 жовтня 2024 17:26
Документи до Гарантії.pdf
14 жовтня 2024 18:57
Електронний підпис
14 жовтня 2024 18:56
Документи переможця.zip
09 жовтня 2024 14:48
Електронний підпис
09 жовтня 2024 14:47
цінова нова.pdf
07 жовтня 2024 19:27
Електронний підпис
07 жовтня 2024 19:26
виправлення недоліків.zip
02 жовтня 2024 15:51
Електронний підпис
02 жовтня 2024 15:50
Витяг.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
65 витяг.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
57 Витяг ПДВ.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
59 строк дії.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
55 довіреності.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
56 ліцензування.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
54 персональні дані 2.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
52 згода перс дані.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
53 персональні дані 1.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
51 згода проект.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
48 виписка.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
46 значні правочини.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
45 чисті активи.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
42 Статут.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:50
43 про статут.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
39 наказ директор.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
40 передача частки.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
41 Опис до Статуту.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
36 аналогічний акт.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
34 про водія.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
33 про працівників.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
32 лист орендодовець.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
29 авто.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
28 акт авто.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
30 авто.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
26 тех паспорта авто.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:49
24 ЛИСТ.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
17 Акт НАССР авто.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
14 сертифікат насср.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
12 потужності.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
10 Декларація.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
10 дослідження.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
11 експлуатаційний.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
7 про відомості.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
9 гарантійний лист.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
8 цінова-ЛОТ 1.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
4 про об'єднання.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
6 проект.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
2 довідка.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:48
3 про перс дані.pdf.p7s
02 жовтня 2024 15:47
30 авто.pdf
02 жовтня 2024 15:47
59 строк дії.pdf
02 жовтня 2024 15:47
43 про статут.pdf
02 жовтня 2024 15:47
41 Опис до Статуту.pdf
02 жовтня 2024 15:47
29 авто.pdf
02 жовтня 2024 15:47
Витяг.pdf
02 жовтня 2024 15:47
55 довіреності.pdf
02 жовтня 2024 15:47
4 про об'єднання.pdf
02 жовтня 2024 15:47
14 сертифікат насср.pdf
02 жовтня 2024 15:47
48 виписка.pdf
02 жовтня 2024 15:47
53 персональні дані 1.pdf
02 жовтня 2024 15:47
39 наказ директор.pdf
02 жовтня 2024 15:47
1 про дотримання норм.pdf
02 жовтня 2024 15:47
16 Акт НАССР приміщення.pdf
02 жовтня 2024 15:47
3 про перс дані.pdf
02 жовтня 2024 15:47
27 договір оренди авто.pdf
02 жовтня 2024 15:47
10 дослідження.pdf
02 жовтня 2024 15:47
44 структура власності.pdf
02 жовтня 2024 15:47
2 довідка.pdf
02 жовтня 2024 15:47
Файл підпису.p7s
02 жовтня 2024 15:47
11 експлуатаційний.pdf
02 жовтня 2024 15:47
42 Статут.pdf
02 жовтня 2024 15:47
10 Декларація.pdf
02 жовтня 2024 15:47
65 витяг.pdf
02 жовтня 2024 15:47
36 аналогічний акт.pdf
02 жовтня 2024 15:47
33 про працівників.pdf
02 жовтня 2024 15:47
34 про водія.pdf
02 жовтня 2024 15:47
26 тех паспорта авто.pdf
02 жовтня 2024 15:47
28 акт авто.pdf
02 жовтня 2024 15:47
57 Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2024 15:47
36 аналогічний договір.pdf
02 жовтня 2024 15:47
45 чисті активи.pdf
02 жовтня 2024 15:47
7 про відомості.pdf
02 жовтня 2024 15:47
52 згода перс дані.pdf
02 жовтня 2024 15:47
6 проект.pdf
02 жовтня 2024 15:47
8 цінова-ЛОТ 1.pdf
02 жовтня 2024 15:47
9 гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2024 15:47
17 Акт НАССР авто.pdf
02 жовтня 2024 15:47
40 передача частки.pdf
02 жовтня 2024 15:47
54 персональні дані 2.pdf
02 жовтня 2024 15:47
12 потужності.pdf
02 жовтня 2024 15:47
51 згода проект.pdf
02 жовтня 2024 15:47
56 ліцензування.pdf
02 жовтня 2024 15:47
46 значні правочини.pdf
02 жовтня 2024 15:47
32 лист орендодовець.pdf
02 жовтня 2024 15:47
24 ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІВА-АРТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"
#45236140
Переможець 22 518 948,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2024 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2024 10:36

Вимога про усунення невідповідностей

___07.10.2024 року _____ ТОВ «ВІТРГРУП» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15530000-2 «Вершкове масло» (Лот 1 – Масло вершкове; Лот 2 – Масло вершкове; Лот 3 – Масло вершкове) за Лотом №1 Масло вершкове, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-09-23-003606-a. 07 жовтня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: Отже, при розгляді пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» встановлено: 1. Відповідно до п. 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник у складі пропозиції має надати: 1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних). 1.2. На підтвердження наявності транспортних засобів, інформація про які зазначається у довідці згідно підпункту 1.1. Учасник повинен надати у складі пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або машини (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту або машини); або договір оренди*/суборенди* транспортного засобу або машини (у разі використання для виконання робіт орендованого автотранспорту або машини); або договір лізингу транспортного засобу або машини (у разі використання для поставки товару, які є предметом закупівлі транспортний засіб або машини, який перебуває у лізингу); або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб або машина (у разі залучення автотранспорту або машини на підставі договору про надання послуг). * договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією. 1.3. Копію договору на санітарну обробку та/або дезінфекцію автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.1. та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів). На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «ВІТРГРУП» містяться: - довідка про наявність складських приміщень, транспортних засобів та обладнання від 30.09.2024 р. № б. н.; - договір найму (оренди) транспортного засобу від 21.12.2023 року, що містить інформацію про транспортний засіб марки – DAF реєстраційний номер BI0265HC та транспортний засіб марки – SCHMITZ реєстраційний номер BC9068XF та транспортний засіб марки – ГАЗ 3302 реєстраційний номер BI4082CВ; - документ «26 тех паспорта авто.pdf файл», що містить інформацію про свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які зазначені в договорі найму (оренди) транспортного засобу від 21.12.2023 року; - копія договору від 23.01.2024 року № 3/01 на виконання послуг - комплексу заходів по дезинфекції, дезінсекції, дератизації, дезодорації та мийці транспортних засобів, а саме DAF реєстраційний номер BI0265HC, SCHMITZ реєстраційний номер BC9068XF, ГАЗ 3302 реєстраційний номер BI4082CВ; - документ «30 авто.pdf файл», що підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів зазначених вище); - договір суборенди об’єкта нерухомості від 01.01.2024 року № 01/24-1. Проте, інформація зазначена в довідці про наявність складських приміщень, транспортних засобів та обладнання від 30.09.2024 р. № б. н. не відповідає вимогам зазначеним п.1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: не містить інформацію про транспортні засоби ( вантажні та/або напіввантажні), які передбачається використовувати під час поставки товару. 2. Відповідно до пункту 3.5 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» * сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа); *Спосіб отримання: шляхом електронного запиту на сайті МВС або порталу ДІЯ. Однак всупереч вимогам пункту 3.5 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція ТОВ «ВІТРГРУП» не містить вищезазначеної довідки. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних); - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2024 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"
#45236140
22 518 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2024 10:52
№287-24 від 16.10.24_масло_лот1.pdf укладений
17 жовтня 2024 10:52