Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
63 261 000,00 UAH
UA-2024-09-23-003606-a cd8b8e9c503443569576fffe86496378
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук’янчук Тетяна Віталіївна

380445276644 TLukianchuk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лук’янчук Тетяна Віталіївна
380445276644
TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2024 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 63 261 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Тендерна документація

23 вересня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2024 11:13
Додаток 6.docx
23 вересня 2024 11:13
Оголошення_23.09.24.doc
23 вересня 2024 11:13
Додаток 3.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 2.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 1.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 5.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 4.docx
23 вересня 2024 11:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2024 11:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2024 11:13
Додаток 6.docx
23 вересня 2024 11:13
Оголошення_23.09.24.doc
23 вересня 2024 11:13
Додаток 3.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 2.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 1.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 5.docx
23 вересня 2024 11:13
Додаток 4.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3. Масло вершкове
Опис предмету закупівлі:
Львівська обл., Закарпатська обл., Чернівецька обл., Чернівецька обл., Волинська обл., Рівненська обл., Житомирська обл., Хмельницька обл.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 17 927 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 179 275,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції за Лотом № 3: 179 275,00 грн (сто сімдесят дев’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 00 копійок)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 179275 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) за порушення Постачальником строків виконання зобов’язання, передбаченого Договором або чинним законодавством України; 2) за порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості (комплектності) робіт (товарів або послуг), передбаченого Договором або чинним законодавством України; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50500 кг
Масло вершкове
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції за Лотом № 3: 179 275,00 грн (сто сімдесят дев’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 00 копійок)

Сума забезпечення: 179275 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) за порушення Постачальником строків виконання зобов’язання, передбаченого Договором або чинним законодавством України; 2) за порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості (комплектності) робіт (товарів або послуг), передбаченого Договором або чинним законодавством України; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання (відповідно до умов договору про закупівлю), забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІВА-АРТ" 17 522 490,00
UAH з ПДВ
17 522 490,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 жовтня 2024 13:22
Електронний підпис
15 жовтня 2024 13:18
Протокол.p7s.zip
15 жовтня 2024 11:51
Електронний підпис
15 жовтня 2024 11:47
Протокол.PDF
11 жовтня 2024 15:27
Електронний підпис
11 жовтня 2024 15:23
Цінова лот 3.pdf
11 жовтня 2024 15:23
Установчі ІВА-АРТ.pdf
11 жовтня 2024 15:23
довідки переможця.pdf
09 жовтня 2024 13:02
Електронний підпис
09 жовтня 2024 12:51
усунення недоліків.rar
02 жовтня 2024 17:37
Електронний підпис
02 жовтня 2024 17:37
Електронний підпис
02 жовтня 2024 17:26
пропозиція.rar
02 жовтня 2024 17:26
лот 3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІВА-АРТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІВА-АРТ"
#38141066
Переможець 17 522 490,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2024 17:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2024 14:40

Вимога про усунення невідповідностей

___08.10.2024 року _____ ТОВ «ІВА-АРТ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ІВА-АРТ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15530000-2 «Вершкове масло» (Лот 1 – Масло вершкове; Лот 2 – Масло вершкове; Лот 3 – Масло вершкове) за Лотом № 2 Масло вершкове, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-09-23-003606-a. 08 жовтня 2024 року під час розгляду пропозиції ТОВ «ІВА-АРТ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: Отже, при розгляді пропозиції ТОВ «ІВА-АРТ» встановлено: 1. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі пропозиції має надати: Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2020-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «ІВА-АРТ» міститься довідка від 30.09.2024 року Вих. № 1600/28, проте інформація зазначена в довідці не відповідає вимогам зазначеним пп. 3.1 п. 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: не містить інформацію про код ЄДРПОУ контрагента, з яким укладено договір. 2. Відповідно до п. 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник у складі пропозиції має надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі пропозиції податкову декларацію платника єдиного податку або податкову декларацію про майновий стан та доходи за останній звітний рік або за останній звітний період (з квитанцією про її прийняття). Зазначені документи повинні підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «ІВА-АРТ» надано: - баланс (Звіт про фінансовий стан) на 30 червня 2024 рік (з квитанцією про її прийняття); - баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2023 рік (з квитанцією про її прийняття). Проте, було встановлено, що пропозиція учасника не містить документу «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття). 3. Відповідно до пункту 1.3 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «ІВА-АРТ» міститься: - копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців № 427019 Серія АД, яка містить інформацію про керівника, а саме Саєвич Андрій Васильович. Разом з тим, у складі пропозиції Учасника надано «Протокол загальних зборів Учасників ТОВ «ІВА-АРТ»» від 10.06.2016 року № 5/16 та наказ «Про призначення на посаду директора ТОВ «ІВА-АРТ»», які містять інформацію про директора, а саме: Крук Павло Степанович. 4. Відповідно до пункту 3.5 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» * сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа); *Спосіб отримання: шляхом електронного запиту на сайті МВС або порталу ДІЯ. Однак всупереч вимогам пункту 3.5 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція Учасника містить скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2020-2024 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору; - копію фінансової звітності, а саме «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття); - копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що є дійсною на сьогоднішній день. - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2024 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІВА-АРТ"
#38141066
17 522 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2024 09:46
№298-24 від 23.10.2024_масло_Лот2_Лот3.pdf укладений
24 жовтня 2024 09:45
№298-24 від 23.10.2024_масло_Лот2_Лот3.pdf укладений
23 жовтня 2024 16:03