Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам/ручний джамер/антидронова рушниця
Очікувана вартість
25 652 000,00 UAH
UA-2024-03-20-012237-a ● 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Галіч Ірина 0564920308 galich782409@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 652 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38110000-9: Навігаційні прилади
Тендерна документація
20 березня 2024 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2024 16:52 |
ДОГОВІР_Квертус, джамер, антидронова рушниця.docx | |
20 березня 2024 16:52 |
ТД _собливості.docx | |
20 березня 2024 16:52 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_лот 1.docx | |
20 березня 2024 16:52 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_лот 1.docx | |
20 березня 2024 16:52 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_лот 1.docx | |
20 березня 2024 16:52 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_лот 2.docx | |
20 березня 2024 16:52 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_лот 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-20-012237-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фірма "Мінерал-Плюс", Код ЄДРПОУ:22402331
Дата подання: 12 квітня 2024 16:51
Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
СКАРГА
у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a
ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Узагальнена назва закупівлі:
Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13
20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі.
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав.
Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей
« не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано:
1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником
2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару.
Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником.
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції.
Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає:
1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме:
Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a
ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Узагальнена назва закупівлі:
Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13
20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі.
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав.
Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей
« не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано:
1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником
2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару.
Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником.
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції.
Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає:
1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме:
Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2024 09:25
Шановний Учасник!
По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується.
По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником
Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено:
ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися.
аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними.
Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника.
По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.
По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується.
По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником
Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено:
ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися.
аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними.
Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника.
По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.
Номер вимоги: UA-2024-03-20-012237-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фірма "Мінерал-Плюс", Код ЄДРПОУ:22402331
Дата подання: 12 квітня 2024 16:52
Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
СКАРГА
у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a
ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Узагальнена назва закупівлі:
Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13
20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі.
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав.
Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей
« не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано:
1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником
2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару.
Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником.
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції.
Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає:
1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме:
Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути
Згорнути
у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a
ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Узагальнена назва закупівлі:
Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13
20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)
ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі.
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав.
Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей
« не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано:
1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником
2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару.
Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником.
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції.
Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає:
1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме:
Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2024 09:25
Шановний Учасник!
По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується.
По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником
Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено:
ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися.
аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними.
Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника.
По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.
По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується.
По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником
Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено:
ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися.
аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними.
Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника.
По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 18 084 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 90 420,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
40 шт
портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 травня 2024
24 шт
портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 травня 2024
14 шт
портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 травня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Фірма "Мінерал-Плюс" |
13 809 100,00
UAH з ПДВ
|
13 809 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВЕРТУС" |
17 604 000,00
UAH з ПДВ
|
17 604 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Фірма "Мінерал-Плюс" #22402331 |
Відхилено |
13 809 100,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 11:21
|
ТОВ "КВЕРТУС" #41112077 |
Переможець |
17 604 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2024 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2024 11:04
|
ДУ№1 дог 190.pdf | зміни до договору |
13 травня 2024 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 10:16
|
190 тер РЕБ.pdf | укладений |
30 квітня 2024 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |