Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам/ручний джамер/антидронова рушниця
Очікувана вартість
25 652 000,00 UAH
UA-2024-03-20-012237-a 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галіч Ірина

0564920308 galich782409@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Галіч Ірина
0564920308
galich782409@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2024 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 25 652 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38110000-9: Навігаційні прилади


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 16:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-20-012237-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фірма "Мінерал-Плюс", Код ЄДРПОУ:22402331
Дата подання: 12 квітня 2024 16:51
Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
СКАРГА
у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон)


Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a
ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Узагальнена назва закупівлі:
Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)

Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13

20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)

ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі.

Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав.

Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей
« не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано:
1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником
2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару.
Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником.

ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції.

Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає:

1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме:
Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2024 09:25
Шановний Учасник!
По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується.

По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником
Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено:
ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися.
аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними.
Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника.

По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.
Номер вимоги: UA-2024-03-20-012237-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Фірма "Мінерал-Плюс", Код ЄДРПОУ:22402331
Дата подання: 12 квітня 2024 16:52
Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
СКАРГА
у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон)


Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a
ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e
Узагальнена назва закупівлі:
Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)

Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13

20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер)

ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі.

Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію
ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав.

Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей
« не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано:
1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником
2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару.
Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником.

ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції.

Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям та зловживанням.
ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає:

1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме:
Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2024 09:25
Шановний Учасник!
По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується.

По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником
Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено:
ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися.
аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними.
Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника.

По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.

Документи подані скаржником

12 квітня 2024 16:51
Скарга

Документи

15 квітня 2024 09:25
відповідь на скаргу.docx

Документи подані скаржником

12 квітня 2024 16:52
Скарга

Документи

15 квітня 2024 09:25
відповідь на скаргу.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: антидронова рушниця
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 2 808 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 040,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
антидронова рушниця
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 10 травня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 березня 2024 14:29
Кінець періоду оскарження: 06 квітня 2024 00:00
Дата відміни: 06 квітня 2024 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі
Документи:
26 березня 2024 14:29
Електронний підпис
26 березня 2024 14:29
12а ВС_вс_Протокол_відпала потреба.docx