Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна)
Очікувана вартість
161 250 000,00 UAH
UA-2024-03-06-013529-a 051e64f175f54dbe83fb2d9d365e30bb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2024 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 161 250 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 80 тис. к-тів
Лот 2: 35 тис. к-тів
Лот 3: 65 тис. к-тів
Лот 2: 35 тис. к-тів

Тендерна документація

12 березня 2024 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 17:46
Оглошення (нова редакція).docx
12 березня 2024 17:46
Порівняльна таблиця змін.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
06 березня 2024 18:45
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
06 березня 2024 18:45
SZ_zm4_081018.pdf
06 березня 2024 18:45
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
06 березня 2024 18:45
Розрахунок Сорочка та кальсони зимові, вид 2 - 215К.xlsx
06 березня 2024 18:45
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №11 Проект договору.docx
06 березня 2024 18:45
KZ_zm4_081018.pdf
06 березня 2024 18:45
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
12 березня 2024 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2024 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 17:46
Оглошення (нова редакція).docx
06 березня 2024 18:45
Оголошення.docx
12 березня 2024 17:46
Порівняльна таблиця змін.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
06 березня 2024 18:45
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
06 березня 2024 18:45
SZ_zm4_081018.pdf
06 березня 2024 18:45
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
06 березня 2024 18:45
Розрахунок Сорочка та кальсони зимові, вид 2 - 215К.xlsx
06 березня 2024 18:45
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №11 Проект договору.docx
06 березня 2024 18:45
KZ_zm4_081018.pdf
06 березня 2024 18:45
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
06 березня 2024 18:45
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилка
Дата подання: 11 березня 2024 12:27
Дата відповіді: 12 березня 2024 10:39
у пункті 5 Оголошення немає інформації по лоту 4
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі.
У Оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Стосовно податкової в пункті договору
Дата подання: 11 березня 2024 22:37
Дата відповіді: 12 березня 2024 18:53
Просимо видалити п 6 Договору, в зв'язку з завищеною відповідальністю Постачальника, яка не передбачена нормами діючого законодавства України. Хочемо зазначити, що нереєстрація податкової накладної тягне за собою накладення штрафних санкцій згідно Податкового кодексу України. Також незрозуміло, яка відповідальність за реєстрацію податкової накладної із запізненням, якщо вона відправлена на реєстрацію достроково, але буде заблокована, що також буває, прицьому від Постачальника тут нічого не залежить. Як бути в такому випадку? Просимо роз'яснити, що мається на увазі під відшкодуванням збитків в розмірі витрат Замовника? Виходячи з цього пункту, в разі несвоєчасної реєстрації податкової накладної, Постачальник сплачує пдв в троєкратному розмірі. Сподіваємося на розуміння та вирішення даної ситуації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги до Учасників розроблені та встановлені у відповідності до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень інших чинних нормативно-правових документів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-23-000010 ● e058074fb2f946c09498e49eb1a761f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2024 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.04.2024 № 86

Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-03-06-013529-a 06.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 17:40:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна)» (ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-013529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 18:43:38

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000010 (UA-2024-03-06-013529-a)

1. На підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.




Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна)»;
2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.





Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-23-000010 (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-03-06-013529-a) За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-013529-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-03-06-013529-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. 1. Щодо пропозицій ТОВ «ТОП-ТЕКС» та ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД». Державна аудиторська служба доходить хибного висновку щодо наявності порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону, а саме щодо ненадання вимоги про усунення невідповідностей пропозицій учасниками закупівлі вимогам пункту 1 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Державна аудиторська служба посилається на частину 16 статті 29 Закону України. Проте відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» - особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до підпункту 7 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» - особливості здійснення оборонних закупівель, передбачені абзацом п’ятим пункту 8 та пунктами 50-95 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених цією постановою, застосовуються для державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція оборонних закупівель”, державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” (перейменовано в ДП «Державний оператор тилу) та для Департаменту забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації як служб державного замовника. Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Таким чином частина 16 статті 29 Закону не поширюється на Замовника, натомість Замовник повинен керуватись пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення учасник в складі пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); - копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Сорочка та кальсони зимові» або інша білизна згідно до переліків, визначених Наказом  Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року В складі пропозиції ТОВ «ТОП-ТЕКС» та ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» надано наступні документи: 1. Довідку про наявність аналогічного досвіду; 2. Копії аналогічних договорів, зазначених у довідці про наявність аналогічного досвіду; 3. Копії видаткових накладних, що підтверджують факт виконання зазначених договорів. В зазначених документах в повному обсязі наявна інформація, визначена вимогами пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Таким чином, учасником в повному обсязі підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію “Наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору”. Не зазначення інформації про суму договору в наданій довідці в довільній формі про наявність аналогічного досвіду жодним чином не впливає на зміст пропозиції та на підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію . Враховуючи, що згідно з вимогами пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення учасник підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) інформація про ціну аналогічних договорів, зазначених в довідці, не стосується підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію. Тобто учасник не підтверджує наявність аналогічного досвіду за вартістю (ціною) аналогічних договорів, а виключно за обсягом постачання (кількістю поставлених одиниць). Таким чином помилка, зроблена при заповненні довідки довільної форми про наявність аналогічного досвіду в частині не зазначення інформації про ціну аналогічного договору є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції. Відповідно до пункту 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

2024-05-15 18:34:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу спрощеної закупівлі оскаржено до Київського окружного адміністративного суду України.
Дата публікації: 28 травня 2024

Документи:

28 травня 2024 22:31
Заява 013529-a.pdf
28 травня 2024 22:31
Електронний суд 013529-a.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 60 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 березня 2024 12:38
Закінчення: 20 березня 2024 14:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80000 комп
Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна)
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" 47 040 000,00
UAH з ПДВ
36 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФОРМТЕКС" 40 003 200,00
UAH з ПДВ
40 003 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" 41 587 200,00
UAH з ПДВ
34 396 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТІС ГРУП" 47 918 400,00
UAH з ПДВ
47 918 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІК" 51 696 000,00
UAH з ПДВ
51 696 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 39 196 800,00
UAH з ПДВ
28 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛЮКС ПРО" 41 203 200,00
UAH з ПДВ
29 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД" 46 401 600,00
UAH з ПДВ
29 203 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД" 47 200 000,00
UAH з ПДВ
30 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" 48 800 000,00
UAH з ПДВ
34 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" 43 689 600,00
UAH з ПДВ
39 888 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС" 60 000 000,00
UAH з ПДВ
39 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ВПЕРЕД ЮА" 51 000 000,00
UAH з ПДВ
51 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 54 988 800,00
UAH з ПДВ
54 988 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД" 59 960 000,00
UAH з ПДВ
59 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2024 17:27
Електронний підпис
19 березня 2024 17:27
Електронний підпис
19 березня 2024 17:26
витяг з ІАС.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
опис.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
Довідка НАЗК ВОТ.zip.p7s
19 березня 2024 17:26
довідка інше.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
баланс ВО 1кв 2023.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
Лист_санкції.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
СЕС ТК Сітка.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
рішення засновника.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
наказ.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
Довіреність від ШГ.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
СЕС ТК Сітка 2 .pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
СЕС Тесьма_резинка.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
CЕС сорочка зимова зсу.png.p7s
19 березня 2024 17:26
баланс ВО 3 кв 2022.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
СЕС нитка армована.PDF.p7s
19 березня 2024 17:26
Довідка НАЗК Зазуля.zip.p7s
19 березня 2024 17:26
Аналог договір.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
виписка з реєстру.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
Пояснення ліцензія.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
Кальсони зимові ЗСУ2.png.p7s
19 березня 2024 17:26
Кальсони зимові ЗСУ.png.p7s
19 березня 2024 17:26
довідка 236.pdf.p7s
19 березня 2024 17:26
ЦП спідня білизна 80000.pdf.p7s

Публічні документи

27 березня 2024 15:18
Електронний підпис
25 березня 2024 15:00
Електронний підпис
19 березня 2024 17:41
Електронний підпис
19 березня 2024 17:41
Електронний підпис
19 березня 2024 17:34
Лист гарантія.pdf
19 березня 2024 17:34
Договір 0609_89_1 від 06.09.2021.pdf
19 березня 2024 17:34
Копія Виписки з ЄДР.pdf
19 березня 2024 17:34
цінова пропозиція лот 1.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 17:28
Електронний підпис
19 березня 2024 17:28
Електронний підпис
19 березня 2024 17:25
Додаток 6 Лист гарантія .pdf
19 березня 2024 17:25
Код доступу СТАТУТ.pdf
19 березня 2024 17:25
Цінова пропозиція лот 1.pdf
19 березня 2024 17:25
Цінова пропозиція лот 2.pdf
19 березня 2024 17:25
Довідка корупція Сердюк.pdf
19 березня 2024 17:25
Цінова пропозиція лот 3.pdf
19 березня 2024 17:25
Довідка корупція ПРАЙМ.pdf
19 березня 2024 17:25
статут ПРАЙМФОРМ.pdf
19 березня 2024 17:25
Додаток 9 Анкета.pdf
19 березня 2024 17:25
Витяг ЄДР ПРАЙМ 26.01.pdf
19 березня 2024 17:25
Цінова пропозиція лот 4.pdf
19 березня 2024 17:25
Цінова пропозиція лот 1.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 18:04
Електронний підпис
19 березня 2024 18:04
Електронний підпис
19 березня 2024 18:01
Витяг МВС КАРА Є.С,.rar
19 березня 2024 18:01
Довідка НАЗК КАРА Є.С..zip
19 березня 2024 18:01
ЛИСТ ГАРАНТІЯ ДОДАТОК 6.pdf
19 березня 2024 18:01
Довідка НАЗК ПП ТІС ГРУП.zip
19 березня 2024 18:01
ВИПИСКА ТІС ГРУП.pdf
19 березня 2024 18:01
Цінова лот1.pdf

Конфіденційні документи

19 березня 2024 18:01
Договір з Доп.№286_3_23_73 від 07.02.2023 Труси вид2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

19 березня 2024 18:01
Договір з Доп. №286_3_23_266 від 21.04.23 Зимова.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

Публічні документи

19 березня 2024 19:53
Електронний підпис
19 березня 2024 19:53
Електронний підпис
19 березня 2024 14:06
Електронний підпис
19 березня 2024 14:06
Електронний підпис
19 березня 2024 14:04
Довідка ДПС ДОТ до 16.03.pdf
19 березня 2024 14:04
5. Довіреність Шустова.pdf
19 березня 2024 14:04
9. Рік 2023 Ф1. Баланс163736.pdf
19 березня 2024 14:04
Витяг МВС Рябов.rar
19 березня 2024 14:04
ТОВ МІК.pdf
19 березня 2024 14:04
Довідка МІК.zip
19 березня 2024 14:04
8.2. ВН до договору.pdf
19 березня 2024 14:04
8.4. ВН до договору 378.pdf
19 березня 2024 14:04
8.6. ВН дог 358.pdf
19 березня 2024 14:04
Довідка Рябов.zip
19 березня 2024 14:04
5.6. Статут_МІК_2024.pdf
19 березня 2024 14:04
5.3. Протокол.pdf
19 березня 2024 14:04
8.1. Аналогічний договір.pdf
19 березня 2024 14:04
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
19 березня 2024 14:04
Витяг МВС Шустова.rar
19 березня 2024 14:04
Довідка Шустова.zip
19 березня 2024 14:04
2.1. витяг_мік_19.02.2024.pdf.p7s.zip
19 березня 2024 14:04
4. Анкета Додаток 9.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 17:51
Електронний підпис
03 квітня 2024 19:16
Електронний підпис
01 квітня 2024 23:48
Електронний підпис
26 березня 2024 11:27
Електронний підпис
26 березня 2024 11:27
4.1.3. видаткові.pdf
26 березня 2024 11:27
4.1.3. аналогічний договір.pdf
26 березня 2024 11:27
4.1.2. відгук.pdf
26 березня 2024 11:27
4.1.2. аналогічний договір.pdf
26 березня 2024 11:27
4.1.1. видаткові.pdf
26 березня 2024 11:27
4.1.1. аналогічний договір.pdf
26 березня 2024 11:27
2. Цінова л3.pdf
26 березня 2024 11:27
2. Цінова л1.pdf
26 березня 2024 11:26
Електронний підпис
19 березня 2024 17:26
Електронний підпис
19 березня 2024 17:26
Електронний підпис
19 березня 2024 12:49
Електронний підпис
19 березня 2024 12:49
Електронний підпис
19 березня 2024 12:48
1.2. Виписка ТОП-ТЕКС 05.03.24.pdf
19 березня 2024 12:48
1.3. витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 березня 2024 12:48
6. Лист-гарантія.pdf
19 березня 2024 12:48
1.1. Довідка ліцензія.pdf
19 березня 2024 12:48
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf

Публічні документи

04 квітня 2024 16:26
Електронний підпис
04 квітня 2024 16:26
Акт №635 стор2.jpg.p7s
04 квітня 2024 16:26
Акт №635 стор2.jpg
03 квітня 2024 17:32
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:31
АКТ №635 .jpg.p7s
03 квітня 2024 17:31
АКТ №635 .jpg
03 квітня 2024 13:20
Електронний підпис
19 березня 2024 19:19
Електронний підпис
19 березня 2024 19:19
Електронний підпис
18 березня 2024 16:58
Електронний підпис
18 березня 2024 16:58
Електронний підпис
18 березня 2024 16:58
13.3 Довідка 1.pdf
18 березня 2024 16:58
2 Виписка 09.10.2023.PDF.pdf.p7s
18 березня 2024 16:58
13.2 Довідка.pdf
18 березня 2024 16:58
13.2 Довідка.pdf.p7s
18 березня 2024 16:58
2 Виписка 09.10.2023.PDF.pdf
18 березня 2024 16:58
13.3 Довідка 1.pdf.p7s
18 березня 2024 16:58
2 Виписка 09.10.2023.PDF.pdf.p7s
18 березня 2024 16:58
13.2 Довідка.pdf.p7s
18 березня 2024 16:58
2 Виписка 09.10.2023.PDF.pdf
18 березня 2024 16:58
13.3 Довідка 1.pdf
18 березня 2024 16:58
13.2 Довідка.pdf
18 березня 2024 16:58
13.3 Довідка 1.pdf.p7s

Конфіденційні документи

19 березня 2024 19:19
8.1 Довідка про досвід виконання договорів СЗКЗ.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

19 березня 2024 19:19
8.1 Довідка про досвід виконання договорів СЗКЗ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові_стр 01_06.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові – копія стор 07_12.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові – копія стор 07_12.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Акти та Видаткові до Договору№286 3 23 231 від 19.04.2023.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові_стр 01_06.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Акти та Видаткові до Договору№286 3 23 231 від 19.04.2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Довідка про досвід виконання договорів СЗКЗ.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Акти та Видаткові до Договору№286 3 23 231 від 19.04.2023.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Довідка про досвід виконання договорів СЗКЗ.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові – копія стор 07_12.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові_стр 01_06.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Акти та Видаткові до Договору№286 3 23 231 від 19.04.2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові_стр 01_06.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

18 березня 2024 16:58
8.1 Договір №286_3_23_231 від 19.04.2023 СЗКЗимові – копія стор 07_12.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України

Публічні документи

18 березня 2024 11:40
Електронний підпис
18 березня 2024 11:39
Анкета лот 1.pdf.p7s
18 березня 2024 11:39
Корупція ТОВ Фармінко.pdf.p7s
18 березня 2024 11:39
Корупція Ніколаєва.pdf.p7s
18 березня 2024 11:39
Наказ Ніколаєва.pdf.p7s
18 березня 2024 11:29
Договір Роланс Фармінко.pdf
18 березня 2024 11:29
Корупція Ніколаєва.pdf
18 березня 2024 11:29
Наказ Ніколаєва.pdf
18 березня 2024 11:29
Анкета лот 1.pdf
18 березня 2024 11:29
Виписка з ЄДР Фарминко.pdf
18 березня 2024 11:29
Корупція ТОВ Фармінко.pdf

Публічні документи

15 березня 2024 12:16
Електронний підпис
15 березня 2024 12:14
Довідка про досвід.pdf.p7s
15 березня 2024 12:14
Цінова Лот1.pdf.p7s
15 березня 2024 12:14
Витяг з ПДВ Альфа.pdf.p7s
15 березня 2024 12:14
Анкета.pdf.p7s
15 березня 2024 12:13
Фін звітність 2023 рік.pdf.p7s
15 березня 2024 12:13
Рішення №16 від 24.12.2023.pdf.p7s
15 березня 2024 12:12
Анкета.pdf
15 березня 2024 12:12
Фін звітність 2023 рік.pdf
15 березня 2024 12:12
Рішення №16 від 24.12.2023.pdf
15 березня 2024 12:12
Витяг з ПДВ Альфа.pdf
15 березня 2024 12:12
Довідка про досвід.pdf
15 березня 2024 12:12
Цінова Лот1.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 18:33
Електронний підпис
19 березня 2024 18:32
08 - D - S0100114 Ф1 Баланс 2022.pdf
19 березня 2024 18:31
10 - Лист гарантія.pdf.p7s.zip
19 березня 2024 18:31
13 - 5 - Витяг Вдовиченко.zip
19 березня 2024 18:31
08 - C - Відгук Роза_258.pdf
19 березня 2024 18:31
08 - D - S0100114 Ф1 Баланс41001.pdf
19 березня 2024 18:31
05 - Наказ директора.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 19:37
Електронний підпис
19 березня 2024 19:37
Електронний підпис
19 березня 2024 19:37
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
19 березня 2024 19:37
Анкета.pdf.p7s
19 березня 2024 19:37
Лист щодо виробника.pdf.p7s
19 березня 2024 19:37
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
19 березня 2024 19:21
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2024 19:21
Довідка щодо ліцензії.pdf
19 березня 2024 19:21
Анкета.pdf
19 березня 2024 19:21
Лист щодо виробника.pdf
19 березня 2024 19:21
МВС витяг про несуд 140324.rar
19 березня 2024 19:21
ДовідкаНАЗК фіз. 140324.zip
19 березня 2024 19:21
ДовідкаНАЗК юр 140324.zip
19 березня 2024 19:21
Цінова пропозиція Лот1.pdf

Конфіденційні документи

19 березня 2024 19:37
Аналогічний Договор Козак накл 3 конф.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України

19 березня 2024 19:21
Аналогічний Договор Козак накл 3 конф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України

Публічні документи

19 березня 2024 18:54
Електронний підпис
19 березня 2024 18:54
Електронний підпис
19 березня 2024 18:54
1.7. Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
19 березня 2024 18:54
2.11. АНКЕТА.pdf.p7s
19 березня 2024 18:54
Витяг МВС 2024-03-11.rar
19 березня 2024 18:54
1.7. Виписка ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2024 18:54
1.5. Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 18:54
1.2. Рішення засновника.pdf.p7s
19 березня 2024 18:54
1.3. Наказ на директора.pdf
19 березня 2024 18:54
1.5. Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 березня 2024 18:54
2.11. АНКЕТА.pdf
19 березня 2024 18:54
1.4. Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
19 березня 2024 18:54
1.1. Статут з описом.pdf.p7s
19 березня 2024 18:54
1.4. Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2024 18:54
Витяг МВС 2024-03-11.rar.p7s
19 березня 2024 18:54
1.3. Наказ на директора.pdf.p7s
19 березня 2024 18:54
1.1. Статут з описом.pdf
19 березня 2024 18:54
1.2. Рішення засновника.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 19:58
Електронний підпис
19 березня 2024 19:58
Електронний підпис
19 березня 2024 18:55
Електронний підпис
19 березня 2024 18:55
Електронний підпис
19 березня 2024 18:55
1.1 Виписка ЄДР.pdf
19 березня 2024 18:55
4 Довдіка аналогічний.pdf
19 березня 2024 18:55
10.7 Довідка ДПС.pdf
19 березня 2024 18:55
1.12 Анкета.pdf
19 березня 2024 18:55
10.2 Довідка Тарасова Є.Г..zip
19 березня 2024 18:55
1.2 Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 18:55
10.3 Довідка ТОВ ЕТ.zip
19 березня 2024 18:55
цінова лот 1.pdf
19 березня 2024 18:55
Довідка ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

19 березня 2024 19:57
4.1 Копія Договору 286-3-23-268.pdf

Обґрунтування конфіденційності

не розголошення чутливої інформації

Публічні документи

19 березня 2024 14:09
Електронний підпис
19 березня 2024 14:09
Електронний підпис
19 березня 2024 14:09
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf.p7s
19 березня 2024 14:09
Статут_pdf.pdf
19 березня 2024 14:09
Довідка корупція.zip
19 березня 2024 14:09
Витяг з ЄДР.pdf
19 березня 2024 14:09
Статут_pdf.pdf.p7s
19 березня 2024 14:09
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf
19 березня 2024 14:09
Довідка корупція (ЮО).zip
19 березня 2024 14:09
Довідка корупція (ЮО).zip.p7s
19 березня 2024 14:09
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
19 березня 2024 14:09
Довідка корупція.zip.p7s
19 березня 2024 14:09
Цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf
19 березня 2024 14:09
Гарантійний лист ЛОТ 1.pdf.p7s
19 березня 2024 14:09
Гарантійний лист ЛОТ 1.pdf

Конфіденційні документи

19 березня 2024 14:09
Аналогічний договір труси чоловічі вид 2 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

19 березня 2024 14:09
Аналогічний договір труси чоловічі вид 2 2.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

19 березня 2024 14:09
Аналогічний договір спідня білизна (сорочка та кальсони демісезонні).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

19 березня 2024 14:09
Аналогічний договір спідня білизна (сорочка та кальсони демісезонні).pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить чутливу інформацію

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"

ТОВ "ФОРМТЕКС"

ТОВ "ПРАЙМФОРМ"

ПП "ТІС ГРУП"

ТОВ "МІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛЮКС ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ"

ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ВПЕРЕД ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Переможець 28 999 999,99
UAH з ПДВ
26 березня 2024 14:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 12:00

Вимога про усунення невідповідностей

1. У складі пропозиції відсутній документ щодо заборгованості з податків, зборів, платежів відповідно до п.7 розділу 1 Додатку №10 до Оголошення. Для усунення порушення необхідно надати сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, ДАТОВАНОГО ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 2. У складі пропозиції Учасника відсутня "Цінова пропозиція" відповідно до п.6 Додатку №1 до Оголошення. Для усунення порушення необхідно надати скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Якщо у формі "Цінова пропозиція" учасник зазначає що не є виробником продукції, також потрібно надати документи відповідно до п.5 Додатку №1 до Оголошення. 3. У складі пропозиції відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Для усуненння невідповідностей необхідно надати наступні документи: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); - копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини).

Документи

26 березня 2024 14:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2024 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
28 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2024 14:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2024 12:43
Договір №112 04-24-РМ від 08.04.2024.pdf укладений
09 квітня 2024 09:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна) 80000 комплект 362,46
UAH з ПДВ