Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706, +380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 18:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 161 250 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна
Лот 1: 80 тис. к-тів
Лот 2: 35 тис. к-тів
Лот 3: 65 тис. к-тів
Лот 2: 35 тис. к-тів
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У Оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000010 ● e058074fb2f946c09498e49eb1a761f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-03-06-013529-a 06.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 17:40:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна)» (ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-013529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 18:43:38
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000010 (UA-2024-03-06-013529-a)
1. На підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.
Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна)»;
2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.
Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-23-000010 (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-03-06-013529-a) За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-013529-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-03-06-013529-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. 1. Щодо пропозицій ТОВ «ТОП-ТЕКС» та ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД». Державна аудиторська служба доходить хибного висновку щодо наявності порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону, а саме щодо ненадання вимоги про усунення невідповідностей пропозицій учасниками закупівлі вимогам пункту 1 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Державна аудиторська служба посилається на частину 16 статті 29 Закону України. Проте відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» - особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до підпункту 7 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» - особливості здійснення оборонних закупівель, передбачені абзацом п’ятим пункту 8 та пунктами 50-95 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених цією постановою, застосовуються для державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція оборонних закупівель”, державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” (перейменовано в ДП «Державний оператор тилу) та для Департаменту забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації як служб державного замовника. Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Таким чином частина 16 статті 29 Закону не поширюється на Замовника, натомість Замовник повинен керуватись пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення учасник в складі пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору повинен надати наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); - копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Сорочка та кальсони зимові» або інша білизна згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року В складі пропозиції ТОВ «ТОП-ТЕКС» та ТОВ «ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД» надано наступні документи: 1. Довідку про наявність аналогічного досвіду; 2. Копії аналогічних договорів, зазначених у довідці про наявність аналогічного досвіду; 3. Копії видаткових накладних, що підтверджують факт виконання зазначених договорів. В зазначених документах в повному обсязі наявна інформація, визначена вимогами пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Таким чином, учасником в повному обсязі підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію “Наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору”. Не зазначення інформації про суму договору в наданій довідці в довільній формі про наявність аналогічного досвіду жодним чином не впливає на зміст пропозиції та на підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію . Враховуючи, що згідно з вимогами пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення учасник підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) інформація про ціну аналогічних договорів, зазначених в довідці, не стосується підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію. Тобто учасник не підтверджує наявність аналогічного досвіду за вартістю (ціною) аналогічних договорів, а виключно за обсягом постачання (кількістю поставлених одиниць). Таким чином помилка, зроблена при заповненні довідки довільної форми про наявність аналогічного досвіду в частині не зазначення інформації про ціну аналогічного договору є формальною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції. Відповідно до пункту 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Уповноважена особа, Провідний фахівець з управління проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО
2024-05-15 18:34:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу спрощеної закупівлі оскаржено до Київського окружного адміністративного суду України. |
Дата публікації: | 28 травня 2024 |
Документи:
28 травня 2024 22:31
|
Заява 013529-a.pdf |
28 травня 2024 22:31
|
Електронний суд 013529-a.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 48 750 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 243 750,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“" |
33 150 000,00
UAH з ПДВ
|
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФОРМТЕКС" |
29 250 000,00
UAH з ПДВ
|
29 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРСКАЙ" |
44 441 280,00
UAH з ПДВ
|
24 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" |
33 789 600,00
UAH з ПДВ
|
28 996 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТІС ГРУП" |
38 933 700,00
UAH з ПДВ
|
35 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІК" |
42 003 000,00
UAH з ПДВ
|
42 003 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД" |
38 350 000,00
UAH з ПДВ
|
24 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА СЕК'ЮРІТІ" |
39 650 000,00
UAH з ПДВ
|
25 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" |
31 847 400,00
UAH з ПДВ
|
22 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛЮКС ПРО" |
33 477 600,00
UAH з ПДВ
|
22 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМП ЄВРОТРЕЙД" |
38 352 600,00
UAH з ПДВ
|
23 002 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Трикотажна фабрика "Роза" |
35 497 800,00
UAH з ПДВ
|
35 497 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС" |
48 750 000,00
UAH з ПДВ
|
27 540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ВПЕРЕД ЮА" |
41 145 000,00
UAH з ПДВ
|
41 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" |
44 678 400,00
UAH з ПДВ
|
44 678 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД" |
48 717 500,00
UAH з ПДВ
|
48 717 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" #40432475 |
Переможець |
22 099 999,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 12:42
|
Договір №111 04-24-РМ від 08.04.2024.pdf | укладений |
09 квітня 2024 09:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сорочка та кальсони зимові, вид 2 (18310000-5: Спідня білизна) | 65000 | комплект |
339,96
UAH з ПДВ
|