Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумка-підсумок бойова, Сумка-підсумок розкладна (18920000-4: Сумки)
Очікувана вартість
201 914 480,00 UAH
UA-2024-02-14-007241-a 5c497f6bc166463ab95eedfa9e974ff9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 201 914 480,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


ЛОТ 1
Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5
10 тис. шт до 31.03.2024
20 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 2
Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5
30 тис. шт до 31.03.2024
50 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 3
Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5
60 тис. шт до 31.03.2024
80 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 4
Сумка-підсумок бойова А-45, Вид 5
10 тис. шт до 31.03.2024
10 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 5
Сумка-підсумок бойова В, Вид 5
15 тис. шт до 31.03.2024
19 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 6
Сумка-підсумок бойова Г, Вид 5
20 тис. шт до 31.03.2024
26 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 7
Сумка-підсумок розкладна універсальна, Вид 6
25 тис. шт до 31.03.2024
25 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 8
Сумка-підсумок бойова К, у маскувальному малюнку ММ-14
10 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 9
Сумка-підсумок бойова Р, Вид 5
7 тис. шт до 31.05.2024
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

20 лютого 2024 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 12:44
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників) (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №11 Проект договору (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Порівняльна таблиця змін.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_pidsumok_g.pdf
14 лютого 2024 14:05
Оголошення.docx
14 лютого 2024 14:05
ТS_Sumka_А_45_vid_170122.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_b.pdf
14 лютого 2024 14:05
tu_spru.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova_a_30.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
14 лютого 2024 14:05
SPB_K_zm1_13102016.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
20 лютого 2024 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 12:44
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників) (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №11 Проект договору (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №11 Проект договору.docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
20 лютого 2024 12:44
Порівняльна таблиця змін.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_pidsumok_g.pdf
14 лютого 2024 14:05
Оголошення.docx
14 лютого 2024 14:05
ТS_Sumka_А_45_vid_170122.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_b.pdf
14 лютого 2024 14:05
tu_spru.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova_a_30.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
14 лютого 2024 14:05
SPB_K_zm1_13102016.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідки переможцю
Дата подання: 16 лютого 2024 09:43
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:37
Добрий день. На виріб сумка-підсумок бойова А 30 немає обсягу перевірки на випробування. Підскажіть які саме випробування треба зробити для отримання Акту виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України .
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за поставлене питання. З питань обсягів перевірки під час підтвердження відповідності товару вимогам ТС Міноборони України просимо звертатися до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Детальніша інформація: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/ogoloshennya.html. Також звертаємо Вашу увагу, що процедура отримання акту відповідності може займати певний період часу, в зв'язку з чим рекомендуємо розпочинати процедуру погодження Вашого товару якнайшвидше, з метою запобігання можливим випадкам, коли через незначні зауваження учасник не встиагє вчасно надати акт відповідності.
Додаток 3
Дата подання: 16 лютого 2024 12:53
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:41
У Додатку №3 до Оголошення по Лоту №4 Сумка-підсумок бойова А-45, Вид 5 визначено нормативний документ ТС А01XJ.22696-439:2023 (01), разом з цим така ж назва зазанчена в переліку Технічних специфікацій Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення, проте в самому документі, який зареєстровано 30.06.2023 за № МО/000466/ТС/РЗ назва відрізняється, а саме ТС А01XJ.22696-439:2023 (02). Прохання внести зміни в документації в частині назви нормативного документу та на сайті Міністерства оборони України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо Вас, що відповідні зміни будуть внесені до Оголошення. Ми звернемося до Міністерства оборони України щодо зміни назви документу на сайті.
лінійні розміри
Дата подання: 16 лютого 2024 16:47
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:40
Шановний замовнику. визавантажили файл ts_sumka_pidsumok_boyova_a_30.pdf Це технічна специфікація на Сумку-підсумок бойову А-30. Однак, в Додатку 2 цієї ТС, на рисунках Д2.1 та Д2.3 неможливо розібрати жодного розміру. в свою чергу пункт 3.1.4.1. цієї ТС звучить "Лінійні виміри предмета наведені в додатку 2". Таким чиномнеможливо визначити точні лінійні розміри сумки. У зв'язку з цим, оновіть будь-ласка файл цієї технічної специфікації (у тому числі на сайті Міністерства оборони України) таким чином, щоб рисунки Додатку 2 легко читалися.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за поставлене питання. Ми звернемося до уповноваженого органу щодо можливості оновлення сканованого ТС із зображеннями кращої якості.
Проект договору
Дата подання: 19 лютого 2024 13:44
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:41
Доброго дня! Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі найменування замовника зазначено «Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». У Додатку №11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначений Проект Договору, у якому зазначено замовника «Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони». В зв’язку з чим просимо внести зміни у Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо Вас, що відповідні зміни будуть внесені до Оголошення.
Загальне питання
Дата подання: 19 лютого 2024 13:46
Дата відповіді: 23 лютого 2024 12:09
Доброго дня! Згідно Наказу №232 від 29.04.2016 року у Нормі №2 «Спорядження» у п.16 зазначені «Навушники спеціальні». В зв’язку з чим просимо роз’яснити, які саме навушники входять до цього пункту? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. До цього пункту входять навушники спеціальні, тобто не побутового призначення.
Додатко №9
Дата подання: 19 лютого 2024 16:41
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:41
Доброго дня! Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі найменування замовника зазначено «Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». У Додатку №9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в Анкеті про проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, у якому зазначено замовника «Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони». В зв’язку з чим просимо внести зміни у Анкету про проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо Вас, що відповідні зміни будуть внесені до Оголошення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сумка-підсумок бойова Г, Вид 5 (18920000-4: Сумки)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 645 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 108 226,50 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 216453 UAH

Аукціон

Початок: 28 лютого 2024 14:14
Закінчення: 28 лютого 2024 15:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

46000 шт
Сумка-підсумок бойова Г, Вид 5 (18920000-4: Сумки)
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 травня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.

Сума забезпечення: 216453 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АнВа" 18 814 920,00
UAH з ПДВ
18 814 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 21 643 920,00
UAH з ПДВ
21 643 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 21 643 920,00
UAH з ПДВ
21 643 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 20 654 000,00
UAH з ПДВ
20 654 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 14 721 840,00
UAH з ПДВ
14 721 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 13 292 160,00
UAH з ПДВ
13 292 160,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТД СКАЙС" 16 974 000,00
UAH з ПДВ
16 974 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПВТП "Акрополіс" 21 643 920,00
UAH з ПДВ
21 643 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДВЄ2" 21 645 300,00
UAH з ПДВ
21 645 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 лютого 2024 21:29
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:29
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:27
13_7.Довідка ДПС.zip
27 лютого 2024 21:27
13_2. Довідка ф.о.zip
27 лютого 2024 21:27
13_5 ВИТЯГ МВС.rar
27 лютого 2024 21:27
10. Лист-гарантія.pdf
27 лютого 2024 21:27
13_7. Довідка ДПС.PDF
27 лютого 2024 21:27
13_3. Довідка юр.о..zip
27 лютого 2024 21:27
Гарантія 115674-GL-97-11.rar

Публічні документи

27 лютого 2024 18:41
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:41
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:40
ТОВ МІК.pdf
27 лютого 2024 18:40
4. Анкета Додаток 9.pdf
27 лютого 2024 18:40
5. Довіреність Шустова.pdf
27 лютого 2024 18:40
5.6. Статут ТОВ МІК.pdf
27 лютого 2024 18:40
Довідка ДПС.pdf
27 лютого 2024 18:40
9.1. Баланс 9 місяців 2023.pdf
27 лютого 2024 18:40
Витяг МВС Шустова.rar
27 лютого 2024 18:40
Довідка Шустова.zip
27 лютого 2024 18:40
Довідка Рябов.zip
27 лютого 2024 18:40
5.3. Протокол.pdf
27 лютого 2024 18:40
Витяг МВС Рябов.rar
27 лютого 2024 18:40
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
27 лютого 2024 18:40
Довідка МІК.zip
27 лютого 2024 18:40
2.1. витяг_мік_19.02.2024.pdf.p7s.zip

Публічні документи

27 лютого 2024 21:50
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:50
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:49
Довідка (2).zip.p7s
27 лютого 2024 21:49
17_Довідка мін_юст.rar.p7s
27 лютого 2024 21:49
Довідка (3).zip.p7s
27 лютого 2024 21:49
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
27 лютого 2024 21:49
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
27 лютого 2024 21:49
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf.p7s
27 лютого 2024 21:49
Довідка (3).zip
27 лютого 2024 21:49
2_ Виписка Колтрейн.pdf
27 лютого 2024 21:49
17_Довідка мін_юст.rar
27 лютого 2024 21:49
Довідка (2).zip
27 лютого 2024 21:49
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD (1).zip

Публічні документи

20 березня 2024 09:20
Електронний підпис
18 березня 2024 19:23
Електронний підпис
18 березня 2024 19:19
Електронний підпис
18 березня 2024 18:28
Електронний підпис
04 березня 2024 14:24
Електронний підпис
01 березня 2024 17:39
Електронний підпис
27 лютого 2024 17:04
Електронний підпис
27 лютого 2024 17:04
Електронний підпис
27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Довідка про досвід.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.6 Лист-гарантія.pdf.p7s
27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf.p7s
27 лютого 2024 17:03
Д.10_5 Витяг.zip
27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.1_1 Довідка ліцензія.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.10_3 Довідка ТОВ ХЗЗІЗ.zip
27 лютого 2024 17:03
Д.1_5 Довідка виробник.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.1_4 Протокол ЗЗУ.PDF
27 лютого 2024 17:03
Д.1_3 Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.10_2 Довідка директор.zip
27 лютого 2024 17:03
Д.6 Лист-гарантія.pdf
27 лютого 2024 17:03
Гарантія 501 - Лот 6.zip

Конфіденційні документи

27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Договір_ МОУ_ 286-3-23-183_ РРТЗ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір містить чутливу інформацію для розголошення

Публічні документи

27 лютого 2024 23:44
Електронний підпис
27 лютого 2024 23:44
Електронний підпис
27 лютого 2024 23:43
Статут.pdf
27 лютого 2024 23:43
витяг пдв артель 2021.pdf
27 лютого 2024 23:43
Виписка.pdf
27 лютого 2024 23:43
Цінова.pdf

Публічні документи

27 лютого 2024 22:00
Електронний підпис
27 лютого 2024 22:00
Електронний підпис
27 лютого 2024 22:00
Гарантія 115779-GL-54-41.rar
27 лютого 2024 22:00
Гарантія 115779-GL-54-40.rar
27 лютого 2024 22:00
Гарантія 115779-GL-54-42.rar
27 лютого 2024 22:00
Гарантія 115779-GL-54-39.rar
27 лютого 2024 22:00
4.2. Баланс 2023 3 кв..pdf
27 лютого 2024 22:00
4.2. Баланс 2022.pdf
27 лютого 2024 22:00
10.6. банкрутство.pdf
27 лютого 2024 22:00
1.2. виписка від 02.08.23.pdf
27 лютого 2024 22:00
6. Лист-гарантія.pdf
27 лютого 2024 22:00
1.3. топ текс витяг пдв.pdf
27 лютого 2024 22:00
1.1. Довідка ліцензія.pdf
27 лютого 2024 22:00
2. Цінова л6.pdf

Публічні документи

27 лютого 2024 22:45
Електронний підпис
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК Юр.zip.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК фіз.zip.p7s
27 лютого 2024 22:42
Рішення 3.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК Юр.zip
27 лютого 2024 22:42
Довідка досвід.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка ДПС.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Рішення 3.pdf
27 лютого 2024 22:42
Витяг ЄДР 13.02.2024.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК фіз.zip
27 лютого 2024 22:42
Довідка ДПС.pdf
27 лютого 2024 22:42
Довідка досвід.pdf
27 лютого 2024 22:41
Витяг ЄДР 13.02.2024.pdf

Публічні документи

26 березня 2024 17:37
Електронний підпис
26 березня 2024 17:37
Акт 371 СПБ-Г від 11.03.2024.pdf
22 березня 2024 13:37
Електронний підпис
22 березня 2024 13:36
накладні 848 договір.pdf
27 лютого 2024 18:00
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:00
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:00
13.6. довідка ДПС.pdf
27 лютого 2024 18:00
10. гарант лист дод 6.pdf
27 лютого 2024 18:00
Лист для клієнтів.7z
27 лютого 2024 18:00
8.2.1. S0100114 Ф1. Баланс60274.pdf
27 лютого 2024 18:00
Свідоцтво РА.7z
27 лютого 2024 18:00
Наказ Буркиця.7z
27 лютого 2024 18:00
8.1. довідка досвід.pdf
27 лютого 2024 18:00
Банківська Ліцензія.7z
27 лютого 2024 18:00
Витяг НР.7z
27 лютого 2024 18:00
1. Довідка ліцензія.pdf
27 лютого 2024 18:00
3. витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2024 18:00
6.6. цінова лот 6.pdf
27 лютого 2024 18:00
Гарантія № 1343-24.7z

Конфіденційні документи

27 лютого 2024 18:00
8.1.1. Державний контракт №848 ВЗЗ 2022 (1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

поставка до підрозділів Національної гвардії України

Публічні документи

27 лютого 2024 21:05
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:03
2. Витяг з ЄДР.PDF.p7s
27 лютого 2024 21:03
7.Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2024 21:03
16. Витяг МВС.pdf
27 лютого 2024 21:03
3. Витяг платника ПДВ.PDF
27 лютого 2024 21:03
21.Гарантія 452 лот 6.zip
27 лютого 2024 21:03
16. Витяг МВС.p7s
27 лютого 2024 21:03
3. Витяг платника ПДВ.PDF.p7s
27 лютого 2024 21:03
5. Лист виробника.pdf
27 лютого 2024 21:03
7.Гарантійний лист.pdf.p7s
27 лютого 2024 21:03
2. Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ТД СКАЙС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПВТП "Акрополіс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДВЄ2"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Відхилено 13 292 160,00
UAH з ПДВ
04 березня 2024 12:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 12:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"
#42752897
Відхилено 14 721 840,00
UAH з ПДВ
05 березня 2024 13:14
ТОВ "ТД СКАЙС"
#41918403
Відхилено 16 974 000,00
UAH з ПДВ
08 березня 2024 17:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 17:51
ТОВ "АнВа"
#03058052
Відхилено 18 814 920,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 19:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2024 16:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
#39243307
Відхилено 20 654 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2024 18:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 11:35
ПВТП "Акрополіс"
#23965846
Переможець 21 643 920,00
UAH з ПДВ
25 березня 2024 11:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 17:51

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ТОП-ТЕКС" не надано інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати: 1) довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); 2) копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); 3) сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету договору(ів), обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Сумка-підсумок бойова, Сумка-підсумок розкладна» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року.

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ТД СКАЙС" надано 1) інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме: учасником надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначено два договори, а Учасником надано лише один договір та підтвердження його виконання, а саме договір №286/3/23/171. 2) Учасником в складі пропозиції не надано копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) копію договору та ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЙОГО ВИКОНАННЯ, який зазначено у довідці про досвід виконання аналогічних договорів, а саме договір № 286/3/23/134 від 23.02.2023р. 2) Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "АнВа" надано інформацію щодо наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) не в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме не надано: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати: довідку (на договори, які вже надані Учасником в складі пропозиції) в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору).

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТ" не надано копію Свідоцтва про державну реєстрацію або копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно п.2 Додатку 1 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати: копію Свідоцтва про державну реєстрацію або копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно п.2 Додатку 1 до Оголошення.

Вимога про усунення невідповідностей

У сладі пропозиції Учасника відсутній відгук про виконання аналогічного договору або акти, видаткові/податкові накладні, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів. Для усунення невідповідностей Учаснику потрібно надати сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету договору(ів), обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2024 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПВТП "Акрополіс"
#23965846
21 643 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2024 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2024 09:52
ДУ 2 Дог №99 03-24-РМ від 29.03.2024.pdf зміни до договору
28 травня 2024 09:51
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 18:56
ДУ 1 до Дог №99_ 03-24-РМ від 29.03.2024..pdf зміни до договору
03 квітня 2024 18:24
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 17:46
Договір №99_03-24-РМ від 29.03.2024.pdf укладений
03 квітня 2024 17:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сумка-підсумок бойова Г, Вид 5 (18920000-4: Сумки) 46000 штуки 470,52
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 99/03-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 99/03-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сумка-підсумок бойова Г, Вид 5 (18920000-4: Сумки) 46000 штука 470,52
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2024 — 30 червня 2024
Сума оплати за договором: 21 643 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 607 320,00 UAH)