Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сумка-підсумок бойова, Сумка-підсумок розкладна (18920000-4: Сумки)
Очікувана вартість
201 914 480,00 UAH
UA-2024-02-14-007241-a 5c497f6bc166463ab95eedfa9e974ff9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2024 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2024 00:00
Очікувана вартість: 201 914 480,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18920000-4: Сумки


ЛОТ 1
Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5
10 тис. шт до 31.03.2024
20 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 2
Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5
30 тис. шт до 31.03.2024
50 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 3
Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5
60 тис. шт до 31.03.2024
80 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 4
Сумка-підсумок бойова А-45, Вид 5
10 тис. шт до 31.03.2024
10 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 5
Сумка-підсумок бойова В, Вид 5
15 тис. шт до 31.03.2024
19 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 6
Сумка-підсумок бойова Г, Вид 5
20 тис. шт до 31.03.2024
26 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 7
Сумка-підсумок розкладна універсальна, Вид 6
25 тис. шт до 31.03.2024
25 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 8
Сумка-підсумок бойова К, у маскувальному малюнку ММ-14
10 тис. шт до 31.05.2024

ЛОТ 9
Сумка-підсумок бойова Р, Вид 5
7 тис. шт до 31.05.2024
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

20 лютого 2024 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 12:44
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників) (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №11 Проект договору (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі (зі змінами).docx
20 лютого 2024 12:44
Порівняльна таблиця змін.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_pidsumok_g.pdf
14 лютого 2024 14:05
Оголошення.docx
14 лютого 2024 14:05
ТS_Sumka_А_45_vid_170122.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_b.pdf
14 лютого 2024 14:05
tu_spru.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova_a_30.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
14 лютого 2024 14:05
SPB_K_zm1_13102016.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
20 лютого 2024 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2024 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2024 12:44
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників) (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №11 Проект договору (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №11 Проект договору.docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
20 лютого 2024 12:44
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі (зі змінами).docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
20 лютого 2024 12:44
Порівняльна таблиця змін.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_pidsumok_g.pdf
14 лютого 2024 14:05
Оголошення.docx
14 лютого 2024 14:05
ТS_Sumka_А_45_vid_170122.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
14 лютого 2024 14:05
tC_sumka_b.pdf
14 лютого 2024 14:05
tu_spru.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova.pdf
14 лютого 2024 14:05
ts_sumka_pidsumok_boyova_a_30.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №2 Форма цінова пропозиція.docx
14 лютого 2024 14:05
SPB_K_zm1_13102016.pdf
14 лютого 2024 14:05
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі.docx
14 лютого 2024 14:05
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідки переможцю
Дата подання: 16 лютого 2024 09:43
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:37
Добрий день. На виріб сумка-підсумок бойова А 30 немає обсягу перевірки на випробування. Підскажіть які саме випробування треба зробити для отримання Акту виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України .
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за поставлене питання. З питань обсягів перевірки під час підтвердження відповідності товару вимогам ТС Міноборони України просимо звертатися до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України. Детальніша інформація: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/ogoloshennya.html. Також звертаємо Вашу увагу, що процедура отримання акту відповідності може займати певний період часу, в зв'язку з чим рекомендуємо розпочинати процедуру погодження Вашого товару якнайшвидше, з метою запобігання можливим випадкам, коли через незначні зауваження учасник не встиагє вчасно надати акт відповідності.
Додаток 3
Дата подання: 16 лютого 2024 12:53
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:41
У Додатку №3 до Оголошення по Лоту №4 Сумка-підсумок бойова А-45, Вид 5 визначено нормативний документ ТС А01XJ.22696-439:2023 (01), разом з цим така ж назва зазанчена в переліку Технічних специфікацій Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення, проте в самому документі, який зареєстровано 30.06.2023 за № МО/000466/ТС/РЗ назва відрізняється, а саме ТС А01XJ.22696-439:2023 (02). Прохання внести зміни в документації в частині назви нормативного документу та на сайті Міністерства оборони України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо Вас, що відповідні зміни будуть внесені до Оголошення. Ми звернемося до Міністерства оборони України щодо зміни назви документу на сайті.
лінійні розміри
Дата подання: 16 лютого 2024 16:47
Дата відповіді: 17 лютого 2024 12:40
Шановний замовнику. визавантажили файл ts_sumka_pidsumok_boyova_a_30.pdf Це технічна специфікація на Сумку-підсумок бойову А-30. Однак, в Додатку 2 цієї ТС, на рисунках Д2.1 та Д2.3 неможливо розібрати жодного розміру. в свою чергу пункт 3.1.4.1. цієї ТС звучить "Лінійні виміри предмета наведені в додатку 2". Таким чиномнеможливо визначити точні лінійні розміри сумки. У зв'язку з цим, оновіть будь-ласка файл цієї технічної специфікації (у тому числі на сайті Міністерства оборони України) таким чином, щоб рисунки Додатку 2 легко читалися.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за поставлене питання. Ми звернемося до уповноваженого органу щодо можливості оновлення сканованого ТС із зображеннями кращої якості.
Проект договору
Дата подання: 19 лютого 2024 13:44
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:41
Доброго дня! Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі найменування замовника зазначено «Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». У Додатку №11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначений Проект Договору, у якому зазначено замовника «Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони». В зв’язку з чим просимо внести зміни у Проект договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо Вас, що відповідні зміни будуть внесені до Оголошення.
Загальне питання
Дата подання: 19 лютого 2024 13:46
Дата відповіді: 23 лютого 2024 12:09
Доброго дня! Згідно Наказу №232 від 29.04.2016 року у Нормі №2 «Спорядження» у п.16 зазначені «Навушники спеціальні». В зв’язку з чим просимо роз’яснити, які саме навушники входять до цього пункту? Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. До цього пункту входять навушники спеціальні, тобто не побутового призначення.
Додатко №9
Дата подання: 19 лютого 2024 16:41
Дата відповіді: 20 лютого 2024 12:41
Доброго дня! Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі найменування замовника зазначено «Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу». У Додатку №9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в Анкеті про проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, у якому зазначено замовника «Державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони». В зв’язку з чим просимо внести зміни у Анкету про проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за увагу до закупівлі. Повідомляємо Вас, що відповідні зміни будуть внесені до Оголошення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5 (18920000-4: Сумки)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 40 032 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200 160,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 400320 UAH

Аукціон

Початок: 28 лютого 2024 12:25
Закінчення: 28 лютого 2024 13:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80000 шт
Сумка-підсумок бойова А-30, Вид 5 (18920000-4: Сумки)
ДК 021:2015: 18920000-4 — Сумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 травня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.  Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.  Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.  Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.  Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).  Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.   Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.  Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.   Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:  • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);  • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  • можливості часткової сплати суми гарантії.   Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635    в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313   Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.  Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:  1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;  2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;  3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;  4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.

Сума забезпечення: 400320 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АнВа" 28 732 800,00
UAH з ПДВ
28 732 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 40 032 000,00
UAH з ПДВ
40 032 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 39 984 000,00
UAH з ПДВ
39 984 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 23 120 000,00
UAH з ПДВ
23 120 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 28 000 000,00
UAH з ПДВ
28 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 31 118 400,00
UAH з ПДВ
31 118 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТД СКАЙС" 39 120 000,00
UAH з ПДВ
39 120 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" 38 400 000,00
UAH з ПДВ
38 400 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПВТП "Акрополіс" 40 032 000,00
UAH з ПДВ
40 032 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДВЄ2" 40 032 000,00
UAH з ПДВ
40 032 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 лютого 2024 21:29
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:29
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:27
13_7.Довідка ДПС.zip
27 лютого 2024 21:27
13_2. Довідка ф.о.zip
27 лютого 2024 21:27
13_5 ВИТЯГ МВС.rar
27 лютого 2024 21:27
10. Лист-гарантія.pdf
27 лютого 2024 21:27
13_7. Довідка ДПС.PDF
27 лютого 2024 21:27
13_3. Довідка юр.о..zip
27 лютого 2024 21:27
Гарантія 115674-GL-97-8.rar

Публічні документи

27 лютого 2024 18:41
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:41
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:40
ТОВ МІК.pdf
27 лютого 2024 18:40
4. Анкета Додаток 9.pdf
27 лютого 2024 18:40
5. Довіреність Шустова.pdf
27 лютого 2024 18:40
5.6. Статут ТОВ МІК.pdf
27 лютого 2024 18:40
Довідка ДПС.pdf
27 лютого 2024 18:40
9.1. Баланс 9 місяців 2023.pdf
27 лютого 2024 18:40
Витяг МВС Шустова.rar
27 лютого 2024 18:40
Довідка Шустова.zip
27 лютого 2024 18:40
Довідка Рябов.zip
27 лютого 2024 18:40
5.3. Протокол.pdf
27 лютого 2024 18:40
Витяг МВС Рябов.rar
27 лютого 2024 18:40
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
27 лютого 2024 18:40
Довідка МІК.zip
27 лютого 2024 18:40
2.1. витяг_мік_19.02.2024.pdf.p7s.zip

Публічні документи

27 лютого 2024 21:50
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:50
Електронний підпис
27 лютого 2024 21:49
Довідка (2).zip.p7s
27 лютого 2024 21:49
17_Довідка мін_юст.rar.p7s
27 лютого 2024 21:49
Довідка (3).zip.p7s
27 лютого 2024 21:49
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
27 лютого 2024 21:49
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
27 лютого 2024 21:49
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf.p7s
27 лютого 2024 21:49
Довідка (3).zip
27 лютого 2024 21:49
2_ Виписка Колтрейн.pdf
27 лютого 2024 21:49
17_Довідка мін_юст.rar
27 лютого 2024 21:49
Довідка (2).zip
27 лютого 2024 21:49
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD (1).zip

Публічні документи

20 березня 2024 09:20
Електронний підпис
18 березня 2024 19:23
Електронний підпис
18 березня 2024 19:19
Електронний підпис
18 березня 2024 18:28
Електронний підпис
04 березня 2024 14:24
Електронний підпис
01 березня 2024 17:39
Електронний підпис
27 лютого 2024 17:04
Електронний підпис
27 лютого 2024 17:04
Електронний підпис
27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Довідка про досвід.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.6 Лист-гарантія.pdf.p7s
27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf.p7s
27 лютого 2024 17:03
Д.10_5 Витяг.zip
27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.1_1 Довідка ліцензія.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.10_3 Довідка ТОВ ХЗЗІЗ.zip
27 лютого 2024 17:03
Д.1_5 Довідка виробник.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.1_4 Протокол ЗЗУ.PDF
27 лютого 2024 17:03
Д.1_3 Витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2024 17:03
Д.10_2 Довідка директор.zip
27 лютого 2024 17:03
Д.6 Лист-гарантія.pdf
27 лютого 2024 17:03
Гарантія 497 - Лот 2.zip

Конфіденційні документи

27 лютого 2024 17:03
Д.4_1 Договір_ МОУ_ 286-3-23-183_ РРТЗ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір містить чутливу інформацію для розголошення

Публічні документи

27 лютого 2024 23:44
Електронний підпис
27 лютого 2024 23:44
Електронний підпис
27 лютого 2024 23:43
Статут.pdf
27 лютого 2024 23:43
витяг пдв артель 2021.pdf
27 лютого 2024 23:43
Виписка.pdf

Публічні документи

13 березня 2024 11:13
Електронний підпис
07 березня 2024 12:54
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:50
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:50
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:41
9 Анкета.pdf
27 лютого 2024 20:41
4 Довідка аналогічний.pdf
27 лютого 2024 20:41
1 Виписка з ЄДР.pdf
27 лютого 2024 20:41
2 Витяг ПДВ 01.08.2023.pdf
27 лютого 2024 20:41
а30 2 лот.pdf
27 лютого 2024 20:41
BG 727.zip
27 лютого 2024 20:41
475 ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

27 лютого 2024 20:41
4.2 Копія Договору 19-1-32д+ВН.pdf

Обґрунтування конфіденційності

не розголошення чутливої інформації

Публічні документи

27 лютого 2024 22:45
Електронний підпис
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК Юр.zip.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК фіз.zip.p7s
27 лютого 2024 22:42
Рішення 3.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК Юр.zip
27 лютого 2024 22:42
Довідка досвід.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка ДПС.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Рішення 3.pdf
27 лютого 2024 22:42
Витяг ЄДР 13.02.2024.pdf.p7s
27 лютого 2024 22:42
Довідка НАЗК фіз.zip
27 лютого 2024 22:42
Довідка ДПС.pdf
27 лютого 2024 22:42
Довідка досвід.pdf
27 лютого 2024 22:41
Витяг ЄДР 13.02.2024.pdf

Публічні документи

18 березня 2024 16:44
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:06
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:06
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:06
Гарантія 115650-GL-72-36.rar
27 лютого 2024 20:06
Гарантія 115650-GL-72-37.rar
27 лютого 2024 20:06
Гарантія 115650-GL-72-35.rar
27 лютого 2024 20:06
Гарантія 115650-GL-72-34.rar
27 лютого 2024 20:06
13. витяг.pdf
27 лютого 2024 20:06
13. банкрутство.pdf
27 лютого 2024 20:06
13. Довідка корупція юр.pdf
27 лютого 2024 20:06
10. Лист-гарантія.pdf
27 лютого 2024 20:06
2. Виписка.pdf
27 лютого 2024 20:06
6. Цінова Лот2.pdf

Публічні документи

26 березня 2024 17:37
Електронний підпис
22 березня 2024 13:37
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:00
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:00
Електронний підпис
27 лютого 2024 18:00
13.6. довідка ДПС.pdf
27 лютого 2024 18:00
10. гарант лист дод 6.pdf
27 лютого 2024 18:00
Лист для клієнтів.7z
27 лютого 2024 18:00
8.2.1. S0100114 Ф1. Баланс60274.pdf
27 лютого 2024 18:00
Свідоцтво РА.7z
27 лютого 2024 18:00
Наказ Буркиця.7z
27 лютого 2024 18:00
8.1. довідка досвід.pdf
27 лютого 2024 18:00
Банківська Ліцензія.7z
27 лютого 2024 18:00
Витяг НР.7z
27 лютого 2024 18:00
1. Довідка ліцензія.pdf
27 лютого 2024 18:00
3. витяг ПДВ.pdf
27 лютого 2024 18:00
6.2. цінова лот 2.pdf
27 лютого 2024 18:00
Гарантія № 1340-24.7z

Конфіденційні документи

27 лютого 2024 18:00
8.1.1. Державний контракт №848 ВЗЗ 2022 (1).pdf

Обґрунтування конфіденційності

поставка до підрозділів Національної гвардії України

Публічні документи

27 лютого 2024 20:39
Електронний підпис
27 лютого 2024 20:38
2. Витяг з ЄДР.PDF.p7s
27 лютого 2024 20:38
7.Гарантійний лист.pdf.p7s
27 лютого 2024 20:38
7.Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2024 20:38
21.Гарантія 448 лот 2.zip
27 лютого 2024 20:38
16. Витяг МВС.p7s
27 лютого 2024 20:38
3. Витяг платника ПДВ.PDF
27 лютого 2024 20:38
5. Лист виробника.pdf
27 лютого 2024 20:38
2. Витяг з ЄДР.PDF
27 лютого 2024 20:38
3. Витяг платника ПДВ.PDF.p7s
27 лютого 2024 20:38
16. Витяг МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ТД СКАЙС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПВТП "Акрополіс"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДВЄ2"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
#39243307
Відхилено 23 120 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2024 12:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 11:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"
#42752897
Відхилено 28 000 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2024 13:15
ТОВ "АнВа"
#03058052
Відхилено 28 732 800,00
UAH з ПДВ
08 березня 2024 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 17:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ"
#40828691
Очікує рішення 38 400 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 18:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 12:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"
#41858711
Відхилено 31 118 400,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 18:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2024 15:32

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТ" не надано копію Свідоцтва про державну реєстрацію або копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно п.2 Додатку 1 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати: копію Свідоцтва про державну реєстрацію або копію Витягу або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно п.2 Додатку 1 до Оголошення.

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "АнВа" надано інформацію щодо наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) не в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме не надано: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати: довідку (на договори, які вже надані Учасником в складі пропозиції) в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору).

Вимога про усунення невідповідностей

1. У складі пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Для усунення невідповідностей Учаснику потрібно надати документи відповідно до пункту 1 Додатку №4 Оголошення: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб замовників (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток виконання договору); - копія(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету договору(ів), обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Сумка-підсумок бойова, Сумка-підсумок розкладна» або інше спорядження згідно до переліків, визначених Наказом Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року. 2. У складі пропозиції відсутній документ щодо заборгованості Учасника з податків, зборів, платежів, передбачений пунктом 7 розділу 1 Додатку №10 до Оголошення. Для усунення невідповідності Учаснику потрубно надати оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" не надано інформацію щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно п.2 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» або податкової декларації платника єдиного податку за попередній звітний рік або останній звітний період та підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копія квитанції №2). * під останнім звітним роком/періодом мається на увазі останній рік/період, за яким Учасником подано звітність до податкових органів та наявне підтвердження про її прийняття. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яка вимагається Замовником, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю пропозицій, що підтверджують наявність доходу (виручки) Учасника на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). У випадку, якщо учасник є структурним підрозділом третьої особи, представляє об’єднання юридичних осіб, або пов’язаний договорами спільної діяльності – дозволяється підтвердження відповідності вимогам фінансової спроможності сукупно з іншими афілійованими юридичними особами. У випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. У такому випадку, учасник повинен у складі пропозиції надати належним чином завірений документ про представництво виробника із зазначенням посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться спрощена закупівля.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 березня 2024 18:09
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з наданням уточненої Заявки на закупівлю речового майна та послуг в 2024 році та зміною розміру фінансування (орієнтовної вартості) за предметом закупівлі існує необхідність приведення очікуваної вартості до рівня затвердженого фінансування. У зв’язку з неможливістю внесення змін у межах оголошеної закупівлі, є необхідність у скасуванні спрощеної закупівлі (частини закупівлі лоту) та оголошені процедури закупівлі з урахуванням змін згідно уточненої заявки.
Документи:
19 березня 2024 18:21
Електронний підпис
19 березня 2024 18:09
Протокол УО скасування(сумка-підсумка лот 2).pdf