Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 :15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини, свинини, курятини та індичатини) Деталізовано: ДК 021-2015 : 15111100-0 М’ясо яловичини; ДК 021-2015 : 15113000-3 М’ясо свинини; ДК 021-2015 : 15112130-6 М’ясо курятини; ДК 021-2015 : 15112120-3 М’ясо індичатини.
Очікувана вартість
10 489 053,00 UAH
UA-2024-02-01-007994-a 8d90988023b24509835c468a50e25c7a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ягодіна

+0969440515 ums.kovel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Вікторія Ягодіна
+0969440515
ums.kovel@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2024 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2024 08:00
Очікувана вартість: 10 489 053,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021-2015 :15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини, свинини, курятини та індичатини). Деталізовано: ДК 021-2015 : 15111100-0 М’ясо яловичини; ДК 021-2015 : 15113000-3 М’ясо свинини; ДК 021-2015 : 15112130-6 М’ясо курятини; ДК 021-2015 : 15112120-3 М’ясо індичатини.

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 лютого 2024 13:42

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 лютого 2024 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2024 13:44
Проєкт договору.docx
01 лютого 2024 13:44
Титульний.pdf
01 лютого 2024 13:44
Тендерна документація за Особливостями (М'ясо) на 2024 р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000087 ● 7b9529470c2b4c95bf6d3333ce73ff81
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 12:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2024 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.06.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-01-007994-a від 01.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-04 14:45:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021-2015 :15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини, свинини, курятини та індичатини) Деталізовано: ДК 021-2015 : 15111100-0 М’ясо яловичини; ДК 021-2015 : 15113000-3 М’ясо свинини; ДК 021-2015 : 15112130-6 М’ясо курятини; ДК 021-2015 : 15112120-3 М’ясо індичатини за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-007994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-06 11:35:05

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ №01-19/595 від 06.06.2024 р.


КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
ВИХ. №01-19/595 від 06.06.2024 р.
Начальнику державної аудиторської служби України
Західного офісу Держаудитслужби
Управління західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Щодо надання відповіді (пояснення) на запит
Державної аудиторської служби України
Західного офісу Держаудитслужби

Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну відповідь (пояснення) на Ваш запит:
01 лютого 2024 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розпочато відкриті торги з Особливостями щодо закупівлі за ДК 021: 2015 - 15110000-2 М’ясо (М’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини) для харчування дітей у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, що підпорядковані Управлінню.
Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-007994-a, Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-02-01-003121-b.

Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі.
При закупівлі продуктів харчування, в тому числі м’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини, Управління освіти користується та виконує Постанову КМ України № 305 від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» зі змінами.
Так, наприклад, відповідно до Постанови КМ України № 305 від 24.03.2021р., згідно з нормами споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п'ятиденного перебування, в графі «Характеристика», щодо свинини, телятини, яловичини, передбачені наступні вимоги: «охолоджена/заморожена, нежирні (менше ніж 15 грамів жиру на 100 грамів м'яса) частини тушки, маса порції без кістки …». Птиця «охолоджена / зморожена, крім водоплавної ….». (рядок 9, 10, Додатку 1 до норм, Постанови КМ України № 305 від 24.03.2021р.).
Обґрунтування якісних характеристик м’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини здійснюється відповідно до вимог, що висовуються до такого товару згідно вищевказаної Постанови.

Щодо розміру бюджетних призначень.
Розмір бюджетного призначення щодо даної закупівлі на 2024 рік визначений виходячи з потреби територіальної громади міста та затверджений рішенням Ковельської міської ради (https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/), від 21.12.2023№44/30 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2024 рік», а саме: - Файл 44-30-3 Розподіл видатків бюджету на 2024 рік; - Файл 44-30-8 Пояснювальна записка. (ДОДАТКИ 1 та 2)

Щодо визначення очікуваної вартості.
Для визначення очікуваної вартості м’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини за ДК 021: 2015 - 15110000-2 М’ясо перед проведенням торгів були направлені листи, запит цінових пропозицій з проханням надати свою комерційну пропозицію до потенційних постачальників: ТОВ «Марія» та ФОП «Гезгінчі Ольга Петрівна» та ФОП «Писарук Лідія Степанівна».
У запитах цінових пропозицій Замовником зазначалась інформація щодо повної характеристики закупівлі м’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини, а саме кількість, умови поставки, ДСТУ, ґатунок, якісні та кількісні характеристики, відповідність вимогам чинних нормативних документів та ін..
Комерційну пропозицію надали: ТОВ «Марія», ФОП «Писарук Лідія Степанівна» та ФОП «Гезгінчі Ольга Петрівна».
На підставі отриманих комерційних пропозицій був проведений аналіз щодо формування очікуваної вартості товару. Так, комерційна пропозиція ФОП «Гезгінчі Ольга Петрівна» становила: яловичина – 220,00 грн/кг, свинина – 180,00 грн/кг, курятина – 160,00 грн/кг, індичатина – 265,00 грн/кг. (ДОДАТОК 3)
Комерційна пропозиція ТОВ «Марія» становила: яловичина – 230,00 грн/кг, свинина – 220,00 грн/кг, курятина – 165,00 грн/кг, індичатина – 260,00 грн/кг. (ДОДАТОК 4)
Комерційна пропозиція ФОП «Писарук Лідія Степанівна» становила: яловичина – 210,00 грн/кг, свинина – 170,0 грн/кг, курятина – 162,00 грн/кг, індичатина – 260,00 грн. (ДОДАТОК 5).

Очікувана вартість курятини: 165,00 грн/кг. +160,00 грн/кг+162,00 грн/кг.
– приймаємо 163,00 грн/кг з ПДВ.
Очікувана вартість індичатини: 260,00 грн/кг. +265,00 грн/кг+260,00 грн/кг.
- приймаємо 260,00 грн/кг з ПДВ
Очікувана вартість яловичини: 230,00 грн/кг. +220,00 грн/кг+210,00 грн/кг.
– приймаємо 220,00 грн/кг з ПДВ
Очікувана вартість свинини: 220,00 грн/кг. +180,00 грн/кг+170,00 грн/кг.
– приймаємо 190,00 грн, /кг з ПДВ
Закупівля ділиться по Лотах:
Лот 1, М'ясо яловичини та свинини, очікувана вартість 1 611 820,00 грн.
Яловичина (220,00 грн/кг. * 4055,00 грн = 892100,00 грн)
Свинина (190,00 грн/кг. * 3788,00 грн = 719720,00 грн).
892100,00 грн + 719720,00 грн. = 1 611 820,00 грн
Лот 2 М'ясо курки (філе), очікувана вартість – 5 282 993,00 грн.
(163,00 грн/кг. * 32411 кг. = 5 282 993,00 грн.
Лот 3 М'ясо індичатини (філе) очікувана вартість 3 594 240,00 грн.
(260,00 грн, /кг. * 13824 кг. = 3 594 240,00 грн/кг.

Очікувана вартість закупівлі становить 10 489 053,00 грн з ПДВ.

Щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розміщене обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі м’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини за ДК 021: 2015 - 15110000-2 М’ясо на офіційному вебсайті управління.
Офіційний вебсайт управління: https://osvita.kowelrada.gov.ua/
Для пошуку оголошення закупівлі м’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини за ДК 021: 2015 - 15110000-2 М’ясо необхідно увійти на офіційний вебсайт управління, перейти у розділ «Публічні закупівлі» та знайти публікацію за 01 лютого 2024 року, чи за Посиланням: https://osvita.kowelrada.gov.ua/obgruntuvannya-zakupivli-myasa-yalovychyny-svynyny-kuryatyny-ta-indychatyny-za-kodom-dk-021-2015-15110000-2-myaso/


ДОДАТКИ:
Додаток 1. Розпис асигнувань бюджету на 2024 рік (КЕКВ 2230) - 1 арк.;
Додаток 2. Витяг з пояснювальної записки до рішення «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2024 рік» - 2 арк.;
Додаток 3 Комерційна пропозиція від ФОП «Гезгінчі Ольга Петрівна», вхід від 12.01.24 р. №73/01-19 - 1 арк.
Додаток 4 Цінова пропозиція від 08.12.2023 р. № 79 надана ТОВ «Марія» - 1 арк.
Додаток 5 Комерційна пропозиція від 12.01.2024р. №б/н надана ФОП «Пашкуда Галина Гаврилівна» - 1 арк.


Уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.Ягодіна

конт. тел. 096 944 0515

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-14 12:48:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021-2015 :15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини, свинини, курятини та індичатини) Деталізовано: ДК 021-2015 : 15111100-0 М’ясо яловичини; ДК 021-2015 : 15113000-3 М’ясо свинини; ДК 021-2015 : 15112130-6 М’ясо курятини; ДК 021-2015 : 15112120-3 М’ясо індичатини за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-007994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен у складі своєї пропозиції електронних торгів надати наступні документи: ….
- Копії оригіналів документів Учасника або виробника, в разі якщо учасник не є виробником, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005), сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008), сертифікат на . систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015….»

В складі тендерної пропозиції ФОП «Тусь Василь Гаврилович» надано:
- Лот 1 «М’ясо яловичини та свинини» - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 від 22.02.2021 чинний до 21.02.2024 , сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 від 22.02.2021 чинний до 21.02.2024, сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 від 23.12.2020 чинний до 23.12.2023;
- Лот 3 «М’ясо індичатини» - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 від 22.02.2021 чинний до 21.02.2024 , сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 від 22.02.2021 чинний до 21.02.2024.
Замовнику надати пояснення щодо своїх дій: чому при відсутності сертифіката на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (Лот 1 та Лот 3) зазначених вище документів у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Тусь Василь Гаврилович» Вами розглянуто без вимоги про усунення невідповідностей, як це передбачено пунктом 43 Особливостей, та визнано його Переможцем.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-18 11:34:13

Щодо надання відповіді (пояснення) на запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області


КОВЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
45000, м. Ковель, вул. Незалежності,101, тел.(03352) 59518, факс 53679
E-mail: kovel_osvita@ukr.net
Код ЄДРПОУ 02141680
_____________________________________________________________________
ВИХ. №627/01-19 від 18.06.2024 р.
Начальнику державної аудиторської служби України
Західного офісу Держаудитслужби
Управління західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

Щодо надання відповіді (пояснення) на запит
Державної аудиторської служби України
Західного офісу Держаудитслужби
Управління західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області

Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради надає наступну відповідь (пояснення) на Ваш запит:
01 лютого 2024 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було розпочато відкриті торги з Особливостями щодо закупівлі за ДК 021: 2015 - 15110000-2 М’ясо (М’яса яловичини, свинини, курятини та індичатини) для харчування дітей у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, що підпорядковані Управлінню.
Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-007994-a , Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-02-01-003121-b

Відповідно до вимог Додатка 2 до тендерної документації «Учасник повинен у складі своєї пропозиції електронних торгів надати наступні документи: ….
- Копії оригіналів документів Учасника або виробника, в разі якщо учасник не є виробником, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005), сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008), сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015….»

Щодо документів тендерної пропозиції Лот 1 «М’ясо яловичини та свинини» та Лот 2 «М’ясо індичатини».
ФОП «Тусь Василь Гаврилович» надав:
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 від 22.02.2021 чинний до 21.02.2024 ,
- сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 від 22.02.2021 чинний до 21.02.2024,
- сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 від 23.12.2020.
Управління освіти зауважує, що сертифікатах ISO 22000:2018 та ISO 9001:2015 дійсно зазначено, що чинні до 21.02.2024 р. про, що зазначено у самих сертифікатах
Що ж стосується сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, то в документі зазначено: дату первинної сертифікації, дату видачі сертифіката, цикл сертифікації та дату наступного підтвердження. У документі відсутній термін «чинний до…».
Замовник трактував даний сертифікат як ще чинний.
Крім того, у тендерній документації у вимогах Замовника, не зазначено, що сертифікати мають бути чинні на момент подання « … Копії оригіналів документів Учасника або виробника, в разі якщо учасник не є виробником, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005), сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008), сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (з тендерної документації Додатка 2)».

Також, Учасник надав «довідку щодо сертифіката» (в тендерній пропозиції Лот 2 «М’ясо індичатини», що знаходиться під порядковим номером 42 (ДОДАТОК 1) ФОП Тусь Василь Гаврилович зазначив, що «… як учасник даної процедури закупівлі на виконання вимоги щодо надання «копії оригіналів документів Учасника або виробника, в разі якщо учасник не є виробником, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: ... сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015», повідомляє, що згідно наказу № 93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання такими, що втратили свою чинність деяких наказів» було скасовано дію наказу № 28 від 01.02.2005 р. Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації». Тобто сертифікація в Україні є необов’язковою, крім того, Стандарт ISO 14001:2015 є добровільним і не встановлює екологічні вимоги до підприємства. Таким чином наявність даного сертифікату не є обов’язковою, і відповідно не подається в складі пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (частина 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»)».
Отже, Замовник враховував той факт, що сертифікація в Україні є необов’язковою, крім того, Стандарт ISO 14001:2015 є добровільним. Таким чином наявність даного сертифікату не є обов’язковою, і відповідно не подається в складі пропозиції.
Відповідно підпунктів 3 та 4 пункту 2 «Інша інформація» до Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» «3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».

Враховуючи вищевикладене, Замовник розглядав тендерну пропозицію учасника ФОП «Тусь Василь Гаврилович» без вимоги про усунення невідповідностей.

ДОДАТКИ:
Додаток 1 Довідка щодо сертифікату від 08.02.2024 р. №б/н. – 1 арк.


Уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради В.В.Ягодіна
конт. тел. 096 944 0515

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2024-06-27 09:19:29

Щодо виконання зобовꞌязань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами висновку моніторингу від 20.06.2024 року

Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради повідомляє Вас про наступне:
За результатами висновку моніторингу від 20.06.2024 року закупівлі за ДК 021-2015 : 15112120-3 М’ясо індичатини, ID: UA-2024-02-01-007994-a, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Держаудитслужби в Волинській області зобов’язує Управління освіти, вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за Договором №73-У від 19.02.2024 року з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку.
На виконання вищевказаних зобовꞌязань управлінням освіти 24.06.2024 р. був направлений лист повідомлення про розірвання Договору № 73-У від 19.02.2024 р. на адрес ФОП Тусь Василь Гаврилович (Додаток 1). Також, управління освіти про розірвання договору проінформувало підприємця за номером тел.068 139 63 82, що належить Тусю Василю Гавриловичу. Копія сканованого листа була відправлена та на електронну адресу admin-tex-tvg@ukr.net , що належить ФОП Тусь Василь Гаврилович.

Додатки:
1. Повідомлення про розірвання договору №73-У від 19.02.2024 р. – скан-копія – 1 арк.
2. Підтверджуюча інформація про відправлення повідомлення ФОП Тусь Василь Гаврилович з Укрпошти – скан-копії - 1 арк.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 2: М’ясо курятине (філе)
Опис предмету закупівлі:
М’ясо курятине (філе)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 282 993,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 26 414,97 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 лютого 2024 14:24
Закінчення: 12 лютого 2024 14:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

32411 кг
М’ясо курятине (філе)
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом його поставки на підставі видаткових накладних Постачальника, підписаних уповноваженими представниками Сторін, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання видаткових накладних Постачальника. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія" 4 643 848,08
UAH з ПДВ
4 533 002,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІА ГРОУС" 4 663 294,68
UAH з ПДВ
4 534 947,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 лютого 2024 10:55
Електронний підпис
19 лютого 2024 10:48
тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2024 16:10
Електронний підпис
08 лютого 2024 16:18
Електронний підпис
08 лютого 2024 16:14
Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2024 16:13
МТБ.pdf
08 лютого 2024 16:13
дезінфекція складу.pdf
08 лютого 2024 16:13
Декларація виробника.PDF
08 лютого 2024 16:13
Cертифікат ISO 14001.pdf
08 лютого 2024 16:13
Санітарна обробка ТЗ.pdf
08 лютого 2024 16:13
Експертний висновок.pdf
08 лютого 2024 16:13
Cертифікат ISO 22000.pdf
08 лютого 2024 16:13
Cертифікат ISO 9001.pdf
08 лютого 2024 16:13
АКТ ДЕРЖПРОДСЛУЖБИ.pdf
08 лютого 2024 16:13
довідка учасника.PDF
08 лютого 2024 16:13
Витяг з ЄДР.pdf
08 лютого 2024 16:13
довідка п.47 абз.14.PDF
08 лютого 2024 16:13
Виписка з ЄДР.pdf
08 лютого 2024 16:13
довідка про ліцензію.PDF
08 лютого 2024 16:13
Статут.pdf
08 лютого 2024 16:13
свідоцтво ПДВ.pdf
08 лютого 2024 16:13
лист гарантія.PDF

Публічні документи

08 лютого 2024 18:52
Електронний підпис
08 лютого 2024 18:52
Електронний підпис
08 лютого 2024 18:51
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2024 18:51
Довідка працівники .pdf
08 лютого 2024 18:51
ISO22000_F.pdf
08 лютого 2024 18:51
Посвідчення Чома.pdf
08 лютого 2024 18:51
мед книжка марченко.pdf
08 лютого 2024 18:51
ISO 9001_ЛІА.pdf
08 лютого 2024 18:51
наказ 1Марченко.pdf
08 лютого 2024 18:51
ISO22000_G.pdf
08 лютого 2024 18:51
ISO14001_ЛІА.pdf
08 лютого 2024 18:51
Паспорт і код директор.pdf
08 лютого 2024 18:51
Посвідчення Марченко.pdf
08 лютого 2024 18:51
Довідка МТБ.pdf
08 лютого 2024 18:51
Додаток 2. Технічні х.pdf
08 лютого 2024 18:51
ТЗ 2160.pdf
08 лютого 2024 18:51
Довідка про поставку.pdf
08 лютого 2024 18:51
Сертифікат Аграрна 22000.pdf
08 лютого 2024 18:51
Мед книжка Чома.pdf
08 лютого 2024 18:51
Витяг зЄДР 9.01.pdf
08 лютого 2024 18:51
Виписка.pdf
08 лютого 2024 18:51
Витяг ПДВ ЛІА!.pdf
08 лютого 2024 18:51
Акт обстеження 2023.Ліа.pdf
08 лютого 2024 18:51
акт чеботурка.pdf
08 лютого 2024 18:51
Експертні Аграрна.pdf
08 лютого 2024 18:51
ТЗ 5673.pdf
08 лютого 2024 18:51
філе лаб.pdf
08 лютого 2024 18:51
проект договору.pdf
08 лютого 2024 18:51
мед книжка Дяченко.pdf
08 лютого 2024 18:51
Декларація виробника.pdf
08 лютого 2024 18:51
Рішення ЛІА ГРОУС.pdf
08 лютого 2024 18:51
наказ Чома.pdf
08 лютого 2024 18:51
Оператор ринку Ліа.pdf
08 лютого 2024 18:51
Наказ на директора .pdf
08 лютого 2024 18:51
Опис Статуту Ліа Гроус.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІА ГРОУС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія"
#20133565
Переможець 4 533 002,46
UAH з ПДВ
16 лютого 2024 09:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 15:00

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Створено: 14.02.2024р. Опис: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Замовником вимагалось надати «2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зокрема учасник повинен підтвердити наявність водія, вантажника та експедитора. 2.2. До довідки додаються скан-копія особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) працівників, та скан-копії водійських посвідчень водія. 2.3. Скан-копії медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р., чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій». Учасник надав довідку №72 від 02.02.2024 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. У даній довідці зазначено 5–ть осіб, що будуть залучені до виконання договору. Про те, на Дмитрук Ірину Петрівну до тендерної пропозиції не надано скан-копії особистої медичної книжки (з чинним медоглядом). Для усунення виявлених невідповідностей на виконання підпунктів 2.1, 2.2. та 2.3. п. 2 додатка № 1 до тендерної документації «кваліфікаційні критерії» Учаснику слід подати на всіх працівників, що зазначені у довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» скан-копії особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) працівників. 2. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3. «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Замовником вимагалось надати «довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/рів, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання м’яса. Копія аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують факт його виконання». Учасник надав Довідку про аналогічний договір №71 від 02.02.24 р., про те, в порушення вимог тендерної документації дана довідка не містить строків виконання договору. Для усунення виявлених невідповідностей на виконання підпункту 3.1, п. 3 додатка № 1 до тендерної документації «кваліфікаційні критерії» Учаснику слід внести уточнення у довідку про виконання аналогічного договору, а саме вказати строк виконання договору та привести дану Довідку у відповідність до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2024 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марія"
#20133565
4 533 002,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2024 15:58
Дод. угода №1 від 02.05.2024 р. до Договору № 88-У від 22.02.2024 р. + обгрунтування підняття ціни + висновок ТПП.pdf зміни до договору
02 травня 2024 15:55
Електронний підпис укладений
22 лютого 2024 13:37
Договір №88-У від 22.02.2024р. (курятина).pdf укладений
22 лютого 2024 13:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
М’ясо курятине (філе) 32411 кілограм 139,86
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у зв'язку з коливання ціни такого товару на ринку, пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 88-У
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML