Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Вікторія Ягодіна +0969440515 ums.kovel@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 10 489 053,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
01 лютого 2024 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 13:44 |
Проєкт договору.docx | |
01 лютого 2024 13:44 |
Титульний.pdf | |
01 лютого 2024 13:44 |
Тендерна документація за Особливостями (М'ясо) на 2024 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000087 ● 7b9529470c2b4c95bf6d3333ce73ff81
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.06.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-01-007994-a від 01.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 14:45:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021-2015 :15110000-2 М’ясо (М’ясо яловичини, свинини, курятини та індичатини) Деталізовано: ДК 021-2015 : 15111100-0 М’ясо яловичини; ДК 021-2015 : 15113000-3 М’ясо свинини; ДК 021-2015 : 15112130-6 М’ясо курятини; ДК 021-2015 : 15112120-3 М’ясо індичатини за кодом ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-01-007994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ № 1 М’ясо яловичини та свинини |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ № 1 М’ясо яловичини та свинини
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 611 820,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 059,10 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом його поставки на підставі видаткових накладних Постачальника, підписаних уповноваженими представниками Сторін, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання видаткових накладних Постачальника. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 13:44 |
Проєкт договору.docx |
01 лютого 2024 13:44 |
Тендерна документація за Особливостями (М'ясо) на 2024 р..docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тусь Василь Гаврилович |
1 606 697,00
UAH з ПДВ
|
1 606 697,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тусь Василь Гаврилович #2267314035 |
Переможець |
1 606 697,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 09:27
|
Договір №72-У від 19.02.2024 р. (яловичина, свинина).pdf | укладений |
19 лютого 2024 09:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М’ясо свинини | 3788 | кілограм |
194,00
UAH
|
М’ясо яловичини | 4055 | кілограм |
215,00
UAH
|