Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ))
Очікувана вартість
309 908 550,00 UAH
UA-2023-11-24-017281-a 276b1aad388046f2a3571d1d07c41840
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мазай

+380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Мазай
+380444547422
mazai.olga@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2023 20:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2023 20:00
Очікувана вартість: 309 908 550,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Тендерна документація

30 листопада 2023 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 16:01
209_2_Оголошення НАВУШНИКИ СПЕЦІАЛЬНІ.docx
30 листопада 2023 16:01
209_Зміни_301123.doc
24 листопада 2023 20:57
Додаток 1_ЦП.doc
24 листопада 2023 20:57
Додаток 2 Відомості.doc
24 листопада 2023 20:57
Додаток 3. Типовий проєкт договору (навушники спеціальні).docx
30 листопада 2023 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2023 20:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2023 16:01
209_2_Оголошення НАВУШНИКИ СПЕЦІАЛЬНІ.docx
24 листопада 2023 20:57
209_1_Оголошення НАВУШНИКИ СПЕЦІАЛЬНІ.docx
30 листопада 2023 16:01
209_Зміни_301123.doc
24 листопада 2023 20:57
Додаток 1_ЦП.doc
24 листопада 2023 20:57
Додаток 2 Відомості.doc
24 листопада 2023 20:57
Додаток 3. Типовий проєкт договору (навушники спеціальні).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перенесення терміну подання пропозції
Дата подання: 29 листопада 2023 21:46
Дата відповіді: 30 листопада 2023 16:15
Доброго вечора! Для отримання Акту, який видається ЦУРтСМЗ ЗСУ про те, що Навушники спеціальні (комплектність КШББ) відповідають ТС А01XJ.00737-450:2023 (01), що є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ вимогою для участі в процедурі закупівлі №22247599 "Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ))" необхідно надати протоколи лабораторних випробувань зразків Товару та/або матеріалів, з яких виготовлено Товар. Навушники спеціальні є специфічним товаром, який за своїми технічними спроможностями може випробувати лише одна лабораторія в Україні. Оскільки Обсягу перевірки даного предмету закупівлі на офіційному сайті МОУ не оприлюднено, випробування повинні проводитися на повну відповідність ТС, та відповідно до методик випробувань, перевірка навушників за всіма показниками займатиме 7 робочих днів. Окремо зазначаємо, що після передачі учасником протоколів до ЦУРтСМЗ ЗСУ сама процедура отримання Акту може зайняти до 5 днів. Закупівлю оприлюднено 24.11.2023 о 20:57 (п'ятниця), а прийом пропозицій закінчується 05.12.2023 о 20:00, тобто через сім робочих днів. Оскільки в суботу та неділю лабораторія не працює, надати зразки на випробування учасники можуть лише починаючи з 27.11.2023 (понеділок). Процедура оформлення Акту від початку випробувань до його безпосереднього отримання займе до 12 робочих днів, тобто в учасника, що має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, просто фізично не вистачить часу прийняти участь у тендері. У зв'язку з цим, просимо перенести дату подачі пропозицій на термін, необхідний для отримання Акту ЦУРтСМЗ ЗСУ. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)).
Замовником внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) та перенесено дату і час закінчення періоду подання пропозицій: 07.12.2023 року о 20:00.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-22-000048 ● d758a22f9cf7479db1ed084f22b8663b
  • Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.12.2023 № 362

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-11-24-017281-a 24.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-26 18:20:19

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-017281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями закупівлі умов надання забезпечення виконання договорів про закупівлі за лотами 1-5 (платіжні інструкції та виписки з рахунків, які підтверджують надання переможцями закупівлі забезпечення виконання договорів про закупівлі за лотами 1-5).
3. Відповідно до витягу з протоколу засідання колегіального органу Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель - комісії Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель за напрямком тилового забезпечення щодо розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) (далі – Витяг з протоколу) від 12.12.2023 № 2/209/4 Замовник відхилив пропозицію
ТОВ «УКРТАК.ЮА» за лотом 5, у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому іншої інформації щодо причин відхилення цих учасників Замовник в Протоколі не зазначив.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію (конкретизувати) з посиланням на відповідний пункт(ти) та із зазначенням умови(в) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якій(им) пропозиція учасника
ТОВ «УКРТАК.ЮА» за лотом 5, не відповідала, та як наслідок була відхилена Замовником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-29 16:31:19

Про надання відповіді на запит щодо закупівлі щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ))

На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) (ідентифікатор: UA-2023-11-24-017281-a) надаємо інформацію згідно з додатком (лист від 28.12.2023 № 220/14/7933 з додатком на 5 арк.)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бойове спорядження (35812300-2) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ))
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 41 321 140,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 413 211,40 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 413211.4 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 3 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 4 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 5 – 1 % вартості договору про закупівлю.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000 шт
Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)
ДК 021:2015: 35812300-2 — Бойове спорядження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Дата доставки: 26 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії.

Сума забезпечення: 413211.4 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 3 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 4 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 5 – 1 % вартості договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МІК" 40 986 000,00
UAH з ПДВ
40 986 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 грудня 2023 11:54
Електронний підпис
18 грудня 2023 11:44
ТОВ МІК.pdf
18 грудня 2023 11:44
Рішення повноваження.pdf
18 грудня 2023 11:44
Протокол.pdf
18 грудня 2023 11:44
Довідка Шустова.zip
18 грудня 2023 11:44
Довідка Рябов.zip
18 грудня 2023 11:44
Довідка МІК.zip
18 грудня 2023 11:44
Довідка ДПС.pdf
18 грудня 2023 11:44
Витяг МВС Шустова.rar
18 грудня 2023 11:44
Витяг МВС Рябов.rar
07 грудня 2023 17:05
Електронний підпис
07 грудня 2023 17:05
Електронний підпис
07 грудня 2023 17:02
2.3. Баланс 1 півріччя 2023.pdf
07 грудня 2023 17:02
6. Довіреність Шустова.pdf
07 грудня 2023 17:02
9. Статут ТОВ МІК.pdf
07 грудня 2023 17:02
2.1. Договір оренди.pdf
07 грудня 2023 17:02
Захист довкілля.pdf
07 грудня 2023 17:02
2.3. Баланс 9 місяців 2023.pdf
07 грудня 2023 17:02
17.1. Переклад.pdf
07 грудня 2023 17:02
14. АКТ № 191 Навушники.pdf
07 грудня 2023 17:02
15. АКТ № 192 Навушники.pdf
07 грудня 2023 17:02
7.1. Протокол.pdf
07 грудня 2023 17:02
4. Фін.звітність.rar
07 грудня 2023 17:02
18. Договір поставки.pdf
07 грудня 2023 17:02
10. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
07 грудня 2023 17:02
16. АКТ № 193 Навушники.pdf
07 грудня 2023 17:02
17. 1-23 Contract PROF EXW.pdf
07 грудня 2023 17:02
Цінова початкова Лот 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 40 986 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 18:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2023 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
40 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:01
Дод. угода № 1 від 25.12.2023 до договору № 286-3-23-449 ТОВ МІК.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 15:59
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 15:45
ТОВ МІК від 25.12.2023 № 286-3-23-449.pdf укладений
25 грудня 2023 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Уточнення предмету закупівлі. Внесення змін до розділу II договору Порядок здійснення контролю за якістю товару
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/449
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML