Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Ольга Мазай +380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 20:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 309 908 550,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
30 листопада 2023 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2023 16:01 |
209_2_Оголошення НАВУШНИКИ СПЕЦІАЛЬНІ.docx | |
30 листопада 2023 16:01 |
209_Зміни_301123.doc | |
24 листопада 2023 20:57 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
24 листопада 2023 20:57 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
24 листопада 2023 20:57 |
Додаток 3. Типовий проєкт договору (навушники спеціальні).docx |
30 листопада 2023 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2023 16:01 |
209_2_Оголошення НАВУШНИКИ СПЕЦІАЛЬНІ.docx
|
|||
30 листопада 2023 16:01 |
209_Зміни_301123.doc
|
|||
24 листопада 2023 20:57 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
|||
24 листопада 2023 20:57 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
|||
24 листопада 2023 20:57 |
Додаток 3. Типовий проєкт договору (навушники спеціальні).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)).
Замовником внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) та перенесено дату і час закінчення періоду подання пропозицій: 07.12.2023 року о 20:00.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000048 ● d758a22f9cf7479db1ed084f22b8663b
- Статус: завершено ● Дата: 25 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-11-24-017281-a 24.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 18:20:19
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-24-017281-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями закупівлі умов надання забезпечення виконання договорів про закупівлі за лотами 1-5 (платіжні інструкції та виписки з рахунків, які підтверджують надання переможцями закупівлі забезпечення виконання договорів про закупівлі за лотами 1-5).
3. Відповідно до витягу з протоколу засідання колегіального органу Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель - комісії Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель за напрямком тилового забезпечення щодо розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) (далі – Витяг з протоколу) від 12.12.2023 № 2/209/4 Замовник відхилив пропозицію
ТОВ «УКРТАК.ЮА» за лотом 5, у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому іншої інформації щодо причин відхилення цих учасників Замовник в Протоколі не зазначив.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію (конкретизувати) з посиланням на відповідний пункт(ти) та із зазначенням умови(в) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якій(им) пропозиція учасника
ТОВ «УКРТАК.ЮА» за лотом 5, не відповідала, та як наслідок була відхилена Замовником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 16:31:19
Про надання відповіді на запит щодо закупівлі щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ))
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) (ідентифікатор: UA-2023-11-24-017281-a) надаємо інформацію згідно з додатком (лист від 28.12.2023 № 220/14/7933 з додатком на 5 арк.)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бойове спорядження (35812300-2) (Навушники спеціальні (Вид 1 - 4, Тип 1 - 2, комплектність КШББ)) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 103 302 850,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 033 028,50 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1033028.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 3 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 4 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 5 – 1 % вартості договору про закупівлю. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2023 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" |
103 302 850,00
UAH з ПДВ
|
103 302 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" |
103 297 500,00
UAH з ПДВ
|
103 297 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТАК.ЮА" |
103 290 000,00
UAH з ПДВ
|
103 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІК" |
103 299 900,00
UAH з ПДВ
|
103 299 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТАК.ЮА" #44769530 |
Відхилено |
103 290 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 17:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ГАЛАНТ" #40828691 |
Переможець |
103 297 500,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:23
|
Дод.угода № 2 від 21.12.2023 до договору № 286-3-23-436 ТОВ ШФ ГАЛАНТ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:21
|
Дод. угода № 1 від 15.12.2023 до договору № 286-3-23-436 ТОВ ШФ ГАЛАНТ.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 16:02
|
ТОВ ШФ ГАЛАНТ від 15.12.2023 № 286-3-23-436.pdf | укладений |
15 грудня 2023 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РОЗДІЛУ II “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ТОВАРІВ” ДОГОВОРУ |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/436 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОГОДЖЕННЯ ЗМІНИ ЦІНИ В ДОГОВОРІ ПРО ЗАКУПІВЛЮ В БІК ЗМЕНШЕННЯ та ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО МІСЦЯ ПОСТАВКИ |
Номер договору про закупівлю: | 286/3/23/436 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |