Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7)
Очікувана вартість
109 700 000,00 UAH
UA-2023-10-20-015619-a ● b5c3b8406c0d43ecbf8b6f075dca6650
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Євгеній Осадчий +0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2023 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 109 700 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Тендерна документація
25 жовтня 2023 19:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2023 18:01 |
145_3 Оголошення (Костюм літній польовий (тип 2 ) жіночий з тканини тип 4, клас 7).docx | |
25 жовтня 2023 18:01 |
2_145_3 Зміни від 25.10.2023.doc | |
20 жовтня 2023 19:02 |
Додаток 1_ЦП.doc | |
20 жовтня 2023 19:02 |
Додаток 2 Відомості.doc | |
20 жовтня 2023 19:02 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx |
25 жовтня 2023 19:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2023 18:01 |
145_3 Оголошення (Костюм літній польовий (тип 2 ) жіночий з тканини тип 4, клас 7).docx
|
|||
25 жовтня 2023 18:01 |
2_145_3 Зміни від 25.10.2023.doc
|
|||
20 жовтня 2023 19:02 |
Додаток 1_ЦП.doc
|
|||
20 жовтня 2023 19:02 |
Додаток 2 Відомості.doc
|
|||
20 жовтня 2023 19:02 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення стосовно вимог до кваліфікаційних критеріїв учасника торгів, які стосуються підтвердження фінансової спроможності учасника
Дата подання: 21 жовтня 2023 11:18
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 17:42
Шановний Організаторе, звертаємося до Вас з проханням щодо надання роз’яснення стосовно вимог до кваліфікаційних критеріїв учасника торгів, які стосуються підтвердження фінансової спроможності учасника, а саме: необхідності надання фінансової звітності за 2020-2022 р.р. та копій податкових декларацій з податку на прибуток за 2020 – 2022 роки, у випадку, якщо у зазначені вище роки фактична господарська діяльність підприємством не здійснювалась, а почалась з 2023 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. 12.3. Для підтвердження фінансової спроможності, надається: Для юридичних осіб:
- скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020 та/або 31.12.2021 та/або 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 та/або 2021 та/або 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020 та/або 2021 та/або 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39.
Порядок заповнення вказаних форм фінансової звітності має відповідати вказаним Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку.
- сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 та/або 2021 та/або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року N 897).
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді був платником єдиного податку третьої групи 3% чи 5%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за всі звітні періоди протягом 2020-2022 років.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за кожен звітний період (місяць) 2022 року.
В разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повні звітні роки.
Відповідно до п. 12.3. Для підтвердження фінансової спроможності, надається: Для юридичних осіб:
- скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020 та/або 31.12.2021 та/або 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 та/або 2021 та/або 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020 та/або 2021 та/або 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39.
Порядок заповнення вказаних форм фінансової звітності має відповідати вказаним Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку.
- сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 та/або 2021 та/або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року N 897).
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді був платником єдиного податку третьої групи 3% чи 5%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за всі звітні періоди протягом 2020-2022 років.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за кожен звітний період (місяць) 2022 року.
В разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повні звітні роки.
Умови неповернення банківської гарантії
Дата подання: 25 жовтня 2023 13:53
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 17:55
Доброго дня! В п.9.10 зазначено що: «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 12 статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”, для підтвердження грошового забезпечення (покриття) надається відповідна довідка (виписка) з банку яким видана банківська гарантія». В зв’язку з чим просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до оголошення, відповідно до якої частини ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно зазначати умови неповернення забезпечення пропозиції у тексті електронної банківської гарантії? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником будуть внесенні зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7).
Замовником будуть внесенні зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7).
Заштриховування інформації
Дата подання: 25 жовтня 2023 15:53
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 17:55
Доброго дня! Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасник при наданні довідок та/або документів на виконання вимог оголошення, заштриховує інформацію, яка ідентифікує адресу виробництва та/або складських приміщень чи матеріальної бази виробників та учасників на території України». Якщо на фірмовому бланку зазначена адреса підприємства та вона може співпадати з адресою виробництва, юридичною та поштовою адресою, як в такому разі бути? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З метою забезпечення безпеки учасників, Замовником запропоновано заштриховувати інформацію яка може ідентифікувати адресу виробництва та/або складських приміщень чи матеріальної бази виробників та учасників на території України.
З метою забезпечення безпеки учасників, Замовником запропоновано заштриховувати інформацію яка може ідентифікувати адресу виробництва та/або складських приміщень чи матеріальної бази виробників та учасників на території України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-20-015619-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 20 жовтня 2023 20:29
terms
Dear Mr. Osadchi,
Your new contract is okay. Except two points:
1. Delivery time. If it would be regarding winter uniforms - such emergency is understandable. But you order 50,000 units of summer woman uniforms with delivery before 15.12.2023. Why to Hell is such emergency? Why it is necessary to get the summer uniform before Christmas? Is Ukraine intending to send woman batallions to Africa? If not, why not to provide reasonable delivery time as 120 days from the contract? Who can make 50,000 uniforms within a month? One our associated factory can. But they have running orders, so new order must be scheduled. And they cannot deliver within two weeks, unless goods are shipped by air. But in this case it is clear wasting of money. Other consideration is suspicion that this tender is targeting "friends", who were informed in advance and just prepared. But hardy to believe that new staff of MoDU just found "friends" so fast. Or it is an inheritance from Mr. Liyev?
2. Payment security. The business is a two-way road. You ask for bid bond and performance bond. But what about security of payment? L/C or bank guarantee? MoDU has Financial Department, not simply accountant "aunt Sarah". They should be aware of that. Is MoDU really changing its approach to the fair one or inventing new tricks? Do you know that whole world is now "itching" from the name of Ukraine only? Even with 100% advance is hard to get goods for Ukraine. People don't want to take extremal risks. But with advance payment it works more or less. See attached contract of UKRNAFTA as an example. Nobody is talking about unsecured advance (as well known gone 50 billions UAH). The banking tools are existing since 16th century. Receiver of advance opens Advance Payment Bank Guarantee for return of funds in case of non-delivery.
So, the following are our demands:
1. Delivery time: within 120 days from contract date.
2. Buyer's stand-by L/C or bank guarantee or advance payment against Seller's bank guarantee.
How said your president sometime: "Think!"? ...
Sincerely,
==============================
Шановний пане Осадчий,
З новим контрактом все гаразд. Крім двох пунктів:
1. Час доставки. Якщо мова йде про зимову форму – така надзвичайна ситуація зрозуміла. Але ви замовляєте 50 000 одиниць літньої жіночої форми з доставкою до 15.12.2023. Чому до біса така надзвичайна ситуація? Чому варто придбати літню форму до Різдва? Чи збирається Україна відправляти жіночі батальйони в Африку? Якщо ні, то чому б не забезпечити прийнятний термін доставки, як 120 днів з моменту контракту? Хто може виготовити 50 000 одиниць за місяць? Один наш асоційований завод може. Але у них є поточні замовлення, тому потрібно запланувати нове замовлення. І вони не можуть доставити протягом двох тижнів, якщо товари не відправляються повітрям. Але в даному випадку це явна трата грошей. Інша причина – підозра, що цей тендер розрахований на «друзів», яких заздалегідь повідомили і просто підготували. Але важко повірити, що нові співробітники МОДУ так швидко знайшли собі «друзів». Або це спадок від пана Лієва?
2. Безпека платежу. Бізнес – дорога з двостороннім рухом. Ви просите гарантію пропозиції та гарантію виконання. Але як щодо безпеки платежу? Акредитив чи банківська гарантія? У MoDU є фінансовий відділ, а не просто бухгалтер "тітка Сара". Вони повинні це усвідомлювати. MODU справді змінює підхід до чесного чи винаходить нові хитрощі? Чи знаєте ви, що весь світ зараз «свербить» тільки від назви України? Навіть зі 100% передоплатою складно отримати товар для України. Люди не хочуть екстремально ризикувати. Але з передоплатою більш-менш працює. Як приклад див. договір УКРНАФТА, що додається. Ніхто не говорить про беззаставний аванс (як відомо, пішло 50 млрд грн). Банківські інструменти існують з 16 століття. Одержувач авансу відкриває Банківську гарантію передоплати для повернення коштів у разі недоставки.
Отже, наші вимоги:
1. Термін доставки: протягом 120 днів з дати контракту.
2. Резервний акредитив або банківська гарантія покупця або передоплата проти банківської гарантії продавця.
Як колись ваш президент сказав: «Думай!»? ...
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Your new contract is okay. Except two points:
1. Delivery time. If it would be regarding winter uniforms - such emergency is understandable. But you order 50,000 units of summer woman uniforms with delivery before 15.12.2023. Why to Hell is such emergency? Why it is necessary to get the summer uniform before Christmas? Is Ukraine intending to send woman batallions to Africa? If not, why not to provide reasonable delivery time as 120 days from the contract? Who can make 50,000 uniforms within a month? One our associated factory can. But they have running orders, so new order must be scheduled. And they cannot deliver within two weeks, unless goods are shipped by air. But in this case it is clear wasting of money. Other consideration is suspicion that this tender is targeting "friends", who were informed in advance and just prepared. But hardy to believe that new staff of MoDU just found "friends" so fast. Or it is an inheritance from Mr. Liyev?
2. Payment security. The business is a two-way road. You ask for bid bond and performance bond. But what about security of payment? L/C or bank guarantee? MoDU has Financial Department, not simply accountant "aunt Sarah". They should be aware of that. Is MoDU really changing its approach to the fair one or inventing new tricks? Do you know that whole world is now "itching" from the name of Ukraine only? Even with 100% advance is hard to get goods for Ukraine. People don't want to take extremal risks. But with advance payment it works more or less. See attached contract of UKRNAFTA as an example. Nobody is talking about unsecured advance (as well known gone 50 billions UAH). The banking tools are existing since 16th century. Receiver of advance opens Advance Payment Bank Guarantee for return of funds in case of non-delivery.
So, the following are our demands:
1. Delivery time: within 120 days from contract date.
2. Buyer's stand-by L/C or bank guarantee or advance payment against Seller's bank guarantee.
How said your president sometime: "Think!"? ...
Sincerely,
==============================
Шановний пане Осадчий,
З новим контрактом все гаразд. Крім двох пунктів:
1. Час доставки. Якщо мова йде про зимову форму – така надзвичайна ситуація зрозуміла. Але ви замовляєте 50 000 одиниць літньої жіночої форми з доставкою до 15.12.2023. Чому до біса така надзвичайна ситуація? Чому варто придбати літню форму до Різдва? Чи збирається Україна відправляти жіночі батальйони в Африку? Якщо ні, то чому б не забезпечити прийнятний термін доставки, як 120 днів з моменту контракту? Хто може виготовити 50 000 одиниць за місяць? Один наш асоційований завод може. Але у них є поточні замовлення, тому потрібно запланувати нове замовлення. І вони не можуть доставити протягом двох тижнів, якщо товари не відправляються повітрям. Але в даному випадку це явна трата грошей. Інша причина – підозра, що цей тендер розрахований на «друзів», яких заздалегідь повідомили і просто підготували. Але важко повірити, що нові співробітники МОДУ так швидко знайшли собі «друзів». Або це спадок від пана Лієва?
2. Безпека платежу. Бізнес – дорога з двостороннім рухом. Ви просите гарантію пропозиції та гарантію виконання. Але як щодо безпеки платежу? Акредитив чи банківська гарантія? У MoDU є фінансовий відділ, а не просто бухгалтер "тітка Сара". Вони повинні це усвідомлювати. MODU справді змінює підхід до чесного чи винаходить нові хитрощі? Чи знаєте ви, що весь світ зараз «свербить» тільки від назви України? Навіть зі 100% передоплатою складно отримати товар для України. Люди не хочуть екстремально ризикувати. Але з передоплатою більш-менш працює. Як приклад див. договір УКРНАФТА, що додається. Ніхто не говорить про беззаставний аванс (як відомо, пішло 50 млрд грн). Банківські інструменти існують з 16 століття. Одержувач авансу відкриває Банківську гарантію передоплати для повернення коштів у разі недоставки.
Отже, наші вимоги:
1. Термін доставки: протягом 120 днів з дати контракту.
2. Резервний акредитив або банківська гарантія покупця або передоплата проти банківської гарантії продавця.
Як колись ваш президент сказав: «Думай!»? ...
З повагою
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2023 17:59
1) Термін доставки: протягом 120 днів з дати контракту.
Відповідно до заявки Замовника існує нагальна потреба у закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7) шість лотів, згідно з ТС A01XJ.03925-443:2023 (01), у загальній кількості 50 000 комплектів, із терміном постачання IV квартал 2023 року.
Згідно з пунктом 7 частини першої ст. 2, частин третьої і четвертої ст. 48 та пункту 20 частини першої ст. 116 Бюджетного кодексу України, укладення договору про закупівлю для потреб наступного бюджетного року до затвердження кошторису (встановлення бюджетного асигнування) і взяття за ним відповідного зобовʼязання є недійсним і вважається порушенням бюджетного законодавства. Більше того, такі дії містять у собі формальні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 164-12 КУПАП.
2) Резервний акредитив або банківська гарантія покупця або передоплата проти банківської гарантії продавця.
Відповдно до п. 4.2. Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7), замовником визначено, що розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату.
Відповідно до заявки Замовника існує нагальна потреба у закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7) шість лотів, згідно з ТС A01XJ.03925-443:2023 (01), у загальній кількості 50 000 комплектів, із терміном постачання IV квартал 2023 року.
Згідно з пунктом 7 частини першої ст. 2, частин третьої і четвертої ст. 48 та пункту 20 частини першої ст. 116 Бюджетного кодексу України, укладення договору про закупівлю для потреб наступного бюджетного року до затвердження кошторису (встановлення бюджетного асигнування) і взяття за ним відповідного зобовʼязання є недійсним і вважається порушенням бюджетного законодавства. Більше того, такі дії містять у собі формальні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 164-12 КУПАП.
2) Резервний акредитив або банківська гарантія покупця або передоплата проти банківської гарантії продавця.
Відповдно до п. 4.2. Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7), замовником визначено, що розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-20-000032 • 627872f2565d426e84fa9fc8e1255ebb
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-20
•
22:31
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
5000 комплектів з терміном поставки до 15.12.2023 року. Ці костюми вже відлиті чекають? Є нагальна потреба до кінця року в цій літній формі? На фронті є потреби, які потрібно закривати уже сьогодні.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Військова уніформа (35811300-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 21 940 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 219 400,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 219400 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює – 1 % вартості договору про закупівлю. |
Аукціон
Позиції
10000 комп
Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область
Дата доставки:
15 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМОДЯГ" |
21 889 800,00
UAH з ПДВ
|
21 889 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" |
21 890 000,00
UAH з ПДВ
|
21 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІК" |
21 939 600,00
UAH з ПДВ
|
21 939 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМОДЯГ" #41046240 |
Переможець |
21 889 800,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 18:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 10:35
|
ТОВ ВП ПРОМОДЯГ від 20.11.2023 3 286-3-23-397.pdf | укладений |
21 листопада 2023 10:33
|