Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7)
Очікувана вартість
109 700 000,00 UAH
UA-2023-10-20-015619-a b5c3b8406c0d43ecbf8b6f075dca6650
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Осадчий

+0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Євгеній Осадчий
+0444547422
e.osadchyi@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2023 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2023 18:00
Очікувана вартість: 109 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення стосовно вимог до кваліфікаційних критеріїв учасника торгів, які стосуються підтвердження фінансової спроможності учасника
Дата подання: 21 жовтня 2023 11:18
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 17:42
Шановний Організаторе, звертаємося до Вас з проханням щодо надання роз’яснення стосовно вимог до кваліфікаційних критеріїв учасника торгів, які стосуються підтвердження фінансової спроможності учасника, а саме: необхідності надання фінансової звітності за 2020-2022 р.р. та копій податкових декларацій з податку на прибуток за 2020 – 2022 роки, у випадку, якщо у зазначені вище роки фактична господарська діяльність підприємством не здійснювалась, а почалась з 2023 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до п. 12.3. Для підтвердження фінансової спроможності, надається: Для юридичних осіб:
- скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020 та/або 31.12.2021 та/або 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 та/або 2021 та/або 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020 та/або 2021 та/або 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39.
Порядок заповнення вказаних форм фінансової звітності має відповідати вказаним Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку.
- сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 та/або 2021 та/або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року N 897).
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді був платником єдиного податку третьої групи 3% чи 5%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за всі звітні періоди протягом 2020-2022 років.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за кожен звітний період (місяць) 2022 року.
В разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повні звітні роки.
Умови неповернення банківської гарантії
Дата подання: 25 жовтня 2023 13:53
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 17:55
Доброго дня! В п.9.10 зазначено що: «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 12 статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”, для підтвердження грошового забезпечення (покриття) надається відповідна довідка (виписка) з банку яким видана банківська гарантія». В зв’язку з чим просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до оголошення, відповідно до якої частини ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно зазначати умови неповернення забезпечення пропозиції у тексті електронної банківської гарантії? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником будуть внесенні зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7).
Заштриховування інформації
Дата подання: 25 жовтня 2023 15:53
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 17:55
Доброго дня! Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Учасник при наданні довідок та/або документів на виконання вимог оголошення, заштриховує інформацію, яка ідентифікує адресу виробництва та/або складських приміщень чи матеріальної бази виробників та учасників на території України». Якщо на фірмовому бланку зазначена адреса підприємства та вона може співпадати з адресою виробництва, юридичною та поштовою адресою, як в такому разі бути? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З метою забезпечення безпеки учасників, Замовником запропоновано заштриховувати інформацію яка може ідентифікувати адресу виробництва та/або складських приміщень чи матеріальної бази виробників та учасників на території України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-20-015619-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 20 жовтня 2023 20:29
terms
Dear Mr. Osadchi,

Your new contract is okay. Except two points:

1. Delivery time. If it would be regarding winter uniforms - such emergency is understandable. But you order 50,000 units of summer woman uniforms with delivery before 15.12.2023. Why to Hell is such emergency? Why it is necessary to get the summer uniform before Christmas? Is Ukraine intending to send woman batallions to Africa? If not, why not to provide reasonable delivery time as 120 days from the contract? Who can make 50,000 uniforms within a month? One our associated factory can. But they have running orders, so new order must be scheduled. And they cannot deliver within two weeks, unless goods are shipped by air. But in this case it is clear wasting of money. Other consideration is suspicion that this tender is targeting "friends", who were informed in advance and just prepared. But hardy to believe that new staff of MoDU just found "friends" so fast. Or it is an inheritance from Mr. Liyev?

2. Payment security. The business is a two-way road. You ask for bid bond and performance bond. But what about security of payment? L/C or bank guarantee? MoDU has Financial Department, not simply accountant "aunt Sarah". They should be aware of that. Is MoDU really changing its approach to the fair one or inventing new tricks? Do you know that whole world is now "itching" from the name of Ukraine only? Even with 100% advance is hard to get goods for Ukraine. People don't want to take extremal risks. But with advance payment it works more or less. See attached contract of UKRNAFTA as an example. Nobody is talking about unsecured advance (as well known gone 50 billions UAH). The banking tools are existing since 16th century. Receiver of advance opens Advance Payment Bank Guarantee for return of funds in case of non-delivery.

So, the following are our demands:
1. Delivery time: within 120 days from contract date.
2. Buyer's stand-by L/C or bank guarantee or advance payment against Seller's bank guarantee.

How said your president sometime: "Think!"? ...

Sincerely,
==============================
Шановний пане Осадчий,

З новим контрактом все гаразд. Крім двох пунктів:

1. Час доставки. Якщо мова йде про зимову форму – така надзвичайна ситуація зрозуміла. Але ви замовляєте 50 000 одиниць літньої жіночої форми з доставкою до 15.12.2023. Чому до біса така надзвичайна ситуація? Чому варто придбати літню форму до Різдва? Чи збирається Україна відправляти жіночі батальйони в Африку? Якщо ні, то чому б не забезпечити прийнятний термін доставки, як 120 днів з моменту контракту? Хто може виготовити 50 000 одиниць за місяць? Один наш асоційований завод може. Але у них є поточні замовлення, тому потрібно запланувати нове замовлення. І вони не можуть доставити протягом двох тижнів, якщо товари не відправляються повітрям. Але в даному випадку це явна трата грошей. Інша причина – підозра, що цей тендер розрахований на «друзів», яких заздалегідь повідомили і просто підготували. Але важко повірити, що нові співробітники МОДУ так швидко знайшли собі «друзів». Або це спадок від пана Лієва?

2. Безпека платежу. Бізнес – дорога з двостороннім рухом. Ви просите гарантію пропозиції та гарантію виконання. Але як щодо безпеки платежу? Акредитив чи банківська гарантія? У MoDU є фінансовий відділ, а не просто бухгалтер "тітка Сара". Вони повинні це усвідомлювати. MODU справді змінює підхід до чесного чи винаходить нові хитрощі? Чи знаєте ви, що весь світ зараз «свербить» тільки від назви України? Навіть зі 100% передоплатою складно отримати товар для України. Люди не хочуть екстремально ризикувати. Але з передоплатою більш-менш працює. Як приклад див. договір УКРНАФТА, що додається. Ніхто не говорить про беззаставний аванс (як відомо, пішло 50 млрд грн). Банківські інструменти існують з 16 століття. Одержувач авансу відкриває Банківську гарантію передоплати для повернення коштів у разі недоставки.

Отже, наші вимоги:
1. Термін доставки: протягом 120 днів з дати контракту.
2. Резервний акредитив або банківська гарантія покупця або передоплата проти банківської гарантії продавця.

Як колись ваш президент сказав: «Думай!»? ...

З повагою
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2023 17:59
1) Термін доставки: протягом 120 днів з дати контракту.
Відповідно до заявки Замовника існує нагальна потреба у закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7) шість лотів, згідно з ТС A01XJ.03925-443:2023 (01), у загальній кількості 50 000 комплектів, із терміном постачання IV квартал 2023 року.
Згідно з пунктом 7 частини першої ст. 2, частин третьої і четвертої ст. 48 та пункту 20 частини першої ст. 116 Бюджетного кодексу України, укладення договору про закупівлю для потреб наступного бюджетного року до затвердження кошторису (встановлення бюджетного асигнування) і взяття за ним відповідного зобовʼязання є недійсним і вважається порушенням бюджетного законодавства. Більше того, такі дії містять у собі формальні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 164-12 КУПАП.

2) Резервний акредитив або банківська гарантія покупця або передоплата проти банківської гарантії продавця.
Відповдно до п. 4.2. Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7), замовником визначено, що розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату.

Документи подані скаржником

20 жовтня 2023 20:29
ТД труби 168х10.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-10-20-000032 • 627872f2565d426e84fa9fc8e1255ebb
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-10-20 22:31
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
5000 комплектів з терміном поставки до 15.12.2023 року. Ці костюми вже відлиті чекають? Є нагальна потреба до кінця року в цій літній формі? На фронті є потреби, які потрібно закривати уже сьогодні.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Військова уніформа (35811300-5) (Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 940 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 219 400,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 219400 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює – 1 % вартості договору про закупівлю.

Аукціон

Початок: 03 листопада 2023 14:55
Закінчення: 03 листопада 2023 15:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 комп
Костюм літній польовий (тип 2) жіночий з тканини тип 4, клас 7
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Дата доставки: 15 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 219400 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює – 1 % вартості договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 21 840 000,00
UAH з ПДВ
21 840 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 21 939 600,00
UAH з ПДВ
21 939 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 21 939 600,00
UAH з ПДВ
21 939 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 листопада 2023 16:53
Електронний підпис
15 листопада 2023 16:17
Довідка з ДПС.pdf
15 листопада 2023 08:50
Електронний підпис
14 листопада 2023 13:44
Довідка з ДПС.pdf
14 листопада 2023 13:44
ТОВ_Ніка-Текст_Плюс.pdf
14 листопада 2023 13:44
Довідка.zip
14 листопада 2023 13:44
Довідка (1).zip
14 листопада 2023 13:44
Витяг-1692007-СИДОРЕНКО-2023-10-30.pdf
02 листопада 2023 14:38
Електронний підпис
02 листопада 2023 14:38
Електронний підпис
02 листопада 2023 14:17
11. Відомість про учасника.pdf
02 листопада 2023 14:17
14.2. Наказ антикорупція.pdf
02 листопада 2023 14:17
13. витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2023 14:17
12.1. Статут завірений.pdf
02 листопада 2023 14:17
9.2. Рішення.pdf
02 листопада 2023 14:17
12.1. Опис до статуту Ніка+.pdf
02 листопада 2023 14:17
8. Довідка.pdf
02 листопада 2023 14:17
9.1. Наказ.pdf
02 листопада 2023 14:17
Витяг з ЄДР.pdf
02 листопада 2023 14:17
4.1.4. Баланс грудень 2022 року.pdf
02 листопада 2023 14:17
4.1.1. Баланс 2020.pdf.zip
02 листопада 2023 14:17
4.1.2. баланс 2021.pdf
02 листопада 2023 14:17
4.1.2. баланс 2021.pdf.zip
02 листопада 2023 14:17
2.2. договір №ОЗ-2 АВ 9183 ЕА.pdf
02 листопада 2023 14:17
2.2. Баланс 2023 1.pdf (1).zip
02 листопада 2023 14:17
2.2. Квитанція №2.pdf
02 листопада 2023 14:17
5. Довідка по ст. 17.pdf
02 листопада 2023 14:17
2.2. Баланс 2023 1.pdf
02 листопада 2023 14:17
2.2. Квитанція №2.pdf.zip
02 листопада 2023 14:17
4.1.1. Баланс 2020.pdf
02 листопада 2023 14:17
7. АКТ КЛП тип 2.pdf
02 листопада 2023 14:17
15. Цінова пропозиція_лот 3.pdf
02 листопада 2023 14:17
Довіреність_Лотоцька С.К.pdf.p7s
02 листопада 2023 14:17
IG-23708-B00.pdf.p7s.p7s.p7s
02 листопада 2023 14:17
Лицензия НБУ.pdf.p7s
02 листопада 2023 14:17
Довіреність_Тюріна Г.О.pdf.p7s
02 листопада 2023 14:17
10. Гарантійний лист_лот 3.pdf
02 листопада 2023 14:17
6. Гарантійний лист_лот 3.pdf

Публічні документи

14 листопада 2023 12:44
Електронний підпис
14 листопада 2023 12:42
Цінова після аукціону Лот 2.pdf
14 листопада 2023 12:42
ТОВ МІК не банкрутство.pdf
14 листопада 2023 12:42
Довідка Шустова.zip
14 листопада 2023 12:42
Довідка торгівля людьми.pdf
14 листопада 2023 12:42
Довідка Рябов.zip
14 листопада 2023 12:42
Довідка МІК.zip
14 листопада 2023 12:42
Довідка ДПС.pdf
14 листопада 2023 12:42
Витяг МВС Шустова.rar
14 листопада 2023 12:42
Витяг МВС Рябов.rar
02 листопада 2023 16:31
Електронний підпис
02 листопада 2023 16:31
Електронний підпис
02 листопада 2023 16:30
2.2. Баланс 2022 с квитанцией.pdf
02 листопада 2023 16:30
8. Рішення повноваження.pdf
02 листопада 2023 16:30
2.3. Баланс 1 півріччя 2023.pdf
02 листопада 2023 16:30
9. Статут ТОВ МІК.pdf
02 листопада 2023 16:30
2.1. Договір оренди.pdf
02 листопада 2023 16:30
Захист довкілля.pdf
02 листопада 2023 16:30
2.3. Баланс 9 місяців 2023.pdf
02 листопада 2023 16:30
7.1. Протокол.pdf
02 листопада 2023 16:30
4. Фін.звітність.rar
02 листопада 2023 16:30
10. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
02 листопада 2023 16:30
1. Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2023 16:30
АКТ № 116 КЛП тип 2.pdf
02 листопада 2023 16:30
6. Довіреність Шустова.pdf
02 листопада 2023 16:30
_АТ КБ ГЛОБУС (кеп) лот 3.zip
02 листопада 2023 16:30
Цінова початкова Лот 3.pdf

Публічні документи

02 листопада 2023 17:16
Електронний підпис
02 листопада 2023 17:16
Електронний підпис
02 листопада 2023 17:14
Електронний підпис
02 листопада 2023 17:14
Електронний підпис
02 листопада 2023 17:13
BG 3242 (1).zip
02 листопада 2023 16:43
Електронний підпис
02 листопада 2023 16:43
Електронний підпис
02 листопада 2023 16:41
508 цінова.pdf
02 листопада 2023 16:41
10 Витяг ПДВ 01.08.2023.pdf
02 листопада 2023 16:41
4 Довідка працівники.pdf
02 листопада 2023 16:41
2 Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2023 16:41
8 Протокол зборів ориг..pdf
02 листопада 2023 16:41
1 Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2023 16:41
7 Статут +Опис.pdf
02 листопада 2023 16:41
510 довідка що є виробником.pdf
02 листопада 2023 16:41
511 лист що не рф.pdf
02 листопада 2023 16:41
507 довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
Переможець 21 840 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2023 18:45

Документи

13 листопада 2023 18:45
Електронний підпис
13 листопада 2023 18:42
2_145_4 витяг з протоколу.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2023 18:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
21 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2023 18:45
Електронний підпис
13 листопада 2023 18:42
2_145_4 витяг з протоколу.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2023 10:37
ТОВ НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС від 20.11.2023 3 286-3-23-396.pdf укладений
21 листопада 2023 10:35