Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)»
Очікувана вартість
2 889 600,00 UAH
UA-2023-02-08-016259-a c4c9fc67d25d4cd9960d742e9e7c985c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнат Ірина Володимирівна

+380322546854 ulana.050585@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Гнат Ірина Володимирівна
+380322546854
ulana.050585@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2023 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2023 00:00
Очікувана вартість: 2 889 600,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 лютого 2023 17:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 лютого 2023 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2023 17:34
ТД ФРУКТИ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-04-11-000053 ● ff19fb4216544997baec5bc353b7fd29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2023 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.04.2023 № 117

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 117.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-08-016259-a, 08.02.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.


Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-04-11 17:33:44

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-08-016259-a, яка проведена Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-04-14 10:43:33

ПОЯСНЕННЯ

У відповідь на Ваш запит Замовнику від 11.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-08-016259-a повідомляємо наступне:

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-08-016259-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 889 600,00 грн. з ПДВ. Предмет закупівлі розділено на два лоти з врахуванням місця поставки товару. Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова, очікувана вартість – 1 480 300,00 грн. з ПДВ. Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова, очікувана вартість – 1 409 300,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України, кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів в розрізі вікових груп, кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на фрукти замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/49 від 27.01.2023р (копія довідки додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.

2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.

Виконавець: юрисконсульт Ткачук А.І.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-08-016259-a. Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради розглянуто висновок Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу. Провівши аналіз висновку, інформуємо, що відділом освіти як замовником у тендерній документації на закупівлю: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)», зокрема у таблиці 3, визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що передбачені пунктом 44 Особливостей та ч.1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зауважити, що замовником при встановленні вимоги про документальне підтвердження відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” міститься інформація, що відповідні документи подаються переможцем в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Слід наголосити, що у тендерній документації міститься положення, що у разі відновлення роботи сайтів, замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію. Враховуючи наведене, ненадання переможцем документів, що слугують підтвердженням відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, за умови функціонування реєстрів, не мало б своїм наслідком відхилення його тендерної пропозиції. Однак, на виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 24.04.2023 відділом освіти здійснено заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Зокрема, начальником відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради Лілією Герус проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою Іриною Гнат та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.

2023-05-01 11:31:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 квітня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 480 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 401,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

700 кг
Лимони
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
25000 кг
Яблука
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
200 кг
Мандарини
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
4000 кг
Банани
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
200 кг
Вишні
ДК 021:2015: 03222333-6 — Вишні та черешні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
1300 кг
Сливи
ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
1000 кг
Виноград
ДК 021:2015: 03222340-8 — Виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
300 кг
Абрикоси
ДК 021:2015: 03222331-2 — Абрикоси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
2000 кг
Апельсини
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
200 кг
Персики
ДК 021:2015: 03222332-9 — Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
2000 кг
Гарбуз
ДК 021:2015: 03222300-6 — Нетропічні фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
100 кг
Смородина
ДК 021:2015: 03222311-6 — Смородина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023
100 кг
Полуниця
ДК 021:2015: 03222313-0 — Полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО №133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка 4а; ЗДО №187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО №14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО №171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО №154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО №106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО №150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО №121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО №144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО №95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО №55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО №57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33; ЗДО №31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО №167, м. Львів, вул. Масарика, 7; ЗДО №116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО №104, м. Львів, вул. Липинського,14; ЗДО №96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а та 31; ЗДО №147, м. Львів, вул. Шевченка,380; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО №94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО №8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34.
Дата доставки: 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ" 1 476 852,00
UAH з ПДВ
1 476 852,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 лютого 2023 21:44
Електронний підпис
22 лютого 2023 20:30
15 Витяг МВС.rar
22 лютого 2023 20:30
14 ВИТЯГ ПДВ ТОВ ЗРК.pdf
22 лютого 2023 20:30
12 Витяг ЄДР 15.02.2023р.pdf
22 лютого 2023 20:29
04 ст.17. ч.2.pdf
22 лютого 2023 20:29
03 п.12 ч.1.ст.17.pdf
22 лютого 2023 20:29
01 Довідка по ст.17.pdf
15 лютого 2023 19:43
Електронний підпис
15 лютого 2023 19:42
84 Витяг ЄДР 19.01.2023р..pdf
15 лютого 2023 19:42
47 Сертифікати ISO.rar
15 лютого 2023 19:42
82.Виписка ЄДР ТОВ ЗРК.pdf
15 лютого 2023 19:42
41 Цінова пропозиція.pdf
15 лютого 2023 19:42
48 Пакет ХАСПП.rar
15 лютого 2023 19:42
70 Свідоцтво ТЗ Бас ЗРК.pdf
15 лютого 2023 19:42
76.Статут ТОВ ЗРК.pdf
15 лютого 2023 19:42
05 Додаток 4 (договір).pdf
15 лютого 2023 19:42
83.ВИТЯГ ПДВ ТОВ ЗРК.pdf
15 лютого 2023 19:42
73 Свідцтво ТЗ Кусяк.pdf
15 лютого 2023 19:42
50 Змиви січень 2023 р..pdf
15 лютого 2023 19:42
40 Додаток №5.pdf
15 лютого 2023 19:42
42 Якісне Юрочко.pdf
15 лютого 2023 19:42
01 Довідка по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#44646071
Переможець 1 476 852,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2023 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2023 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІДНА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#44646071
1 476 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2024 11:56
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
26 квітня 2024 11:46
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 11:53
Додаткова угода _2 до дог._26.pdf зміни до договору
15 січня 2024 11:52
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:41
дод. угода №1 до дог. №26-2023.pdf зміни до договору
03 січня 2024 14:40
Електронний підпис укладений
02 березня 2023 16:44
Договір _26-2023.pdf укладений
02 березня 2023 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 8 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, ч.6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.12.3, пп. 8, п. 12.4. Договору № 26/2023 від 02 березня 2023 року, з метою забезпечення повноцінного харчування дітей відповідно до вимог постанови КМУ №305 від 24.03.2021р. “Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку”, виникла необхідність внесення наступних змін до цього Договору: 1. Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеного в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та викласти п. 11.1 Договору у новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2024 року включно, а в частині розрахунків за поставлений товар – до повного погашення заборгованості». 2. Викласти п. 5.1. Договору у новій редакції: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31 березня 2024 року.»
Номер договору про закупівлю: 26/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 8 пункту 19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, ч.6 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та п.12.3, пп. 8, п. 12.4. Договору №26/2023 від 02.03.2023, «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Обсяг закупівлі пролонгованого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить – 295 370,40 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 26/2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2024
Сума оплати за договором: 1 589 135,05
UAH (в тому числі ПДВ 264 855,84 UAH)