Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321682 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34 |
Контактна особа: |
Гнат Ірина Володимирівна +380322546854 ulana.050585@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2023 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 889 600,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
08 лютого 2023 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2023 17:34 |
ТД ФРУКТИ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000053 ● ff19fb4216544997baec5bc353b7fd29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 117
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 117.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-08-016259-a, 08.02.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 17:33:44
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-08-016259-a, яка проведена Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 10:43:33
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на Ваш запит Замовнику від 11.04.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)» інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-08-016259-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення по даній закупівлі:
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-08-016259-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 889 600,00 грн. з ПДВ. Предмет закупівлі розділено на два лоти з врахуванням місця поставки товару. Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова, очікувана вартість – 1 480 300,00 грн. з ПДВ. Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова, очікувана вартість – 1 409 300,00 грн. з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, що встановлені у державних стандартах України, кількісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Для розрахунку потреби кількості продукту харчування, що став предметом даної закупівлі, за основу взято декілька факторів в сукупності, а саме, фактичну кількість дітей у закладах дошкільної освіти Шевченківського та Залізничного районів в розрізі вікових груп, кількість днів відвідування дітьми дошкільних установ та кількість продукту з розрахунку на одну дитину для кожної окремо вікової групи згідно норм харчування, що встановлені постановою КМУ №305 від 24.03.2021р. та впроваджені в сезонне чотиритижневе меню. Окрім того, при плануванні закупівель замовником враховано також заплановані відкриття нових груп у вже функціонуючих дошкільних установах та відкриття нових закладів дошкільної освіти. При визначенні цін на фрукти замовником бралась до уваги інформаційна довідка Львівської торгово-промислової палати № 19-09/49 від 27.01.2023р (копія довідки додається).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. На виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті: https://www.osvita1.lviv.ua/публічні закупівлі.
Виконавець: юрисконсульт Ткачук А.І.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-08-016259-a. Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради розглянуто висновок Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу. Провівши аналіз висновку, інформуємо, що відділом освіти як замовником у тендерній документації на закупівлю: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)», зокрема у таблиці 3, визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що передбачені пунктом 44 Особливостей та ч.1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зауважити, що замовником при встановленні вимоги про документальне підтвердження відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” міститься інформація, що відповідні документи подаються переможцем в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Слід наголосити, що у тендерній документації міститься положення, що у разі відновлення роботи сайтів, замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію. Враховуючи наведене, ненадання переможцем документів, що слугують підтвердженням відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, за умови функціонування реєстрів, не мало б своїм наслідком відхилення його тендерної пропозиції. Однак, на виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 24.04.2023 відділом освіти здійснено заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Зокрема, начальником відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради Лілією Герус проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою Іриною Гнат та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
2023-05-01 11:31:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (лимони, яблука, мандарини, банани, вишня, слива, виноград, абрикоси, апельсини, персики, гарбуз, смородина, полуниця)». Поставка в заклади дошкільної освіти Залізничного району м. Львова |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 409 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 046,50 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Хробак Роман Михайлович |
1 402 500,00
UAH з ПДВ
|
1 402 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Хробак Роман Михайлович #1942609152 |
Рішення скасоване |
1 402 500,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 11:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2023 10:00
|
ФОП Хробак Роман Михайлович #1942609152 |
Рішення скасоване |
1 402 500,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 11:05
|
|
ФОП Хробак Роман Михайлович #1942609152 |
Відхилено |
1 402 500,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2023 11:10
|