Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02004580 |
Місцезнаходження: | 32120, Україна , Хмельницька обл., село Скаржинці, Розсошанська ТГ |
Контактна особа: |
Віталій Климчук +380933496123 buleshna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2023 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 480 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
27 лютого 2023 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2023 10:20 |
4.1. Додаток 1 Технічне завдання_2023_8 лотів редакція.docx | |
27 лютого 2023 10:20 |
4. ТД редак .doc | |
27 лютого 2023 10:20 |
Перелік змін до ТД 2 .docx | |
10 лютого 2023 15:15 |
Перелік змін до ТД .docx | |
07 лютого 2023 12:16 |
4.2. Додаток_2.doc |
27 лютого 2023 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 лютого 2023 10:20 |
4.1. Додаток 1 Технічне завдання_2023_8 лотів редакція.docx
|
|||||||||
27 лютого 2023 10:20 |
4. ТД редак .doc
|
|||||||||
27 лютого 2023 10:20 |
Перелік змін до ТД 2 .docx
|
|||||||||
10 лютого 2023 15:15 |
Перелік змін до ТД .docx
|
|||||||||
07 лютого 2023 12:16 |
4.2. Додаток_2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
І. Щодо вимоги поділу предмету закупівлі на лоти потрібно зазначити наступне.
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708).
Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Аналогічна позиція викладена у листі Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель»
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Ця норма може застосовуватися для будь-яких предметів закупівлі, де такий поділ можливо здійснити в межах єдиної процедури закупівлі
Виходячи зі змісту Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції" йдеться про те, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішеннях№ 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 504-р/пк-ск від 17.03.2016 року, № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 7910-р/пк-пз від 14.04.2021 року та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року. У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та рішення Замовника не здійснювати поділу предмета закупівлі на лоти.
Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Згідно пункту 2 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 1 до тендерної документації викладено у наступній редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та якості. Гарантійний лист виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів».
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Дана вимога також формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних ліків з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідного виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже такий лист підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель.
Крім того, звертаємо увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб ,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
КНП «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 лютого 2023 15:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-24-000025 ● b9a99a7aa08143bcb988ecf6537b2c6e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2023 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.05.2023
№ 33-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.05.2023 № 33-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-02-07-006968-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 16:02:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Фармацевтична продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-006968-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників по лотах № 1-4 ПП «Сана КО», по лоту № 5 ТОВ «СТМ-Фарм», по лоту № 6 ТОВ «Модерн-Фарм», по лоту № 7 ТОВ «Торг-Лідер», по лоту № 8 ТОВ «Фармастор» на відповідність тендерній документації КНП «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Також, просимо надати скан-копію протоколу від 27.02.2023 № 52 щодо затвердження тендерної документації.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 18:02:10
Надання пояснень
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-05-24 №33-3 та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 Лот№1-, (Albumin, Ambroxol, Amiodarone, Amlodipine, Metamizole sodium, Amiodarone, Cynara scolymus, Ascorbic acid, Potassium and magnesium aspartate, Potassium and magnesium aspartate, Atorvastatin, Atropine, Acidum acetylsalicylicum, Comb drug, Bisoprolol, Validol, Tocopherol Tocopherol (vit E), Ascorbic acid (vit C), Carbo activatus Medicinal charcoal, Heparin sodium, Heparin, Glycine, Dextrose, Glucose, Dexamethasone, Dexamethasone, Diclofenac , Diphenhydramine, Dimethyl sulfoxide, Phenitoin, Gliclazide, Metformin, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Enalapril, Etamsylate, Ethanol, Iodine, Iodine, Captopril, Carvedilol, Acetylsalicylic acid, Ketorolac, Lisinopril and amlodipine, Barbiturates in combination with other drugs, Validol, Nikethamide, Caffeine sodium benzoate, Lidocaine, Comb drug, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Metoclopramide, Metoclopramide, Thiosulfate, Nicotinic acid, Nimesulid, Procaine, Omeprazolum, Omeprazolum, Pancreatin Multienzymes (lipase, protease etc.), Papaverine, Paracetamol, Piracetam, Piracetam, Prednisolone, Neostigmine, Comb drug, Dextran,. Inosine, Inosine, Xylometazoline, Comb drug, Sulfocamphocain, Sulfanilamide, Taufon, Disulfiram, Thiopental, Tiazotic acid, Famotidine, Nifedipine, Insulin human, Enoxaparinum Natrii, Fluoxetine, Folic acid, Insulin human, Citicoline, Comb drug, Cyanocobalamin), Лот№2-(Azithromycin, Amoxil, Amoxil, Arginine glutamate, Benzylpenicillin, Clotrimazole, Levofloxacin , Metronidazole, Metronidazole, Sodium chloride, Sodium chloride, Fluconazole, Cefotaxime, Imipenem), Лот№3-(Сhlorpromazine, Aminobutyric acid, Amitriptyline, Amitriptyline, Suxamethonium, Eplerenone, Eplerenone, Сarbamazepine, Quetiapine, Quetiapine, Hopantenic acid, Gopantenic acid, Memantin, Aripiprazole, Aripiprazole, Naloxone-ZN, Comb drug, Vitamin B1 in comnation with vitamin B6 and/or vitamin B12 , Propofol, Duloxetine, Duloxetine, Doxylamine, Тrifluoperazine), Лот№4- (Lysine, Alfa-lipon, Alfa-lipon, Propranolol, Propranolol, Betahistine, Betahistine, Escitalopram, Escitalopram, Doxylamine, Lithium, Zacef, Chloramphenicol, Comb drug, Memantin, Nebivolol, Nebivolol, Inosine pranobex, Comb drug, Comb drug, Comb drug, Multivitamins and trace elements, Atenolol and other antihypertensives), Лот№5-( Tiloronum, Aripiprazole, Aripiprazole, Benzobarbital, Viride nitens, Venlafaxine, Venlafaxine, Hydazepam, Hydazepam, Olanzapin, Olanzapin, Risperidone, Quetiapine, Quetiapine, Quetiapine, Zolmitriptan, Zolmitriptan, Zolmitriptan, Zolmitriptan, Clomipramine, Caffeine sodium benzoate, Phenylephrine, Mianserin, Mianserin, Isosorbide dinitrate, Sulpirid, Risperidone, Risperidone, Amisulpride, Amisulpride, Sertraline, Chlorpromazine, Chlorpromazine, Comb drug, Flupenthixol, Flupenthixol, Trihexyphenidyl, Escitalopram), Лот№6-(chlorpromazine, chlorpromazine, Verapamil, haloperidol, haloperidol, Comb drug, memantine hydrohloride, memantine hydrohloride, Diclofenac, Acetazolamide, Perindopril, amlodipine and indapamide, lamotridgine, lamotridgine, lamotridgine, Comb drug, Nystatine, Isosorbide dinitrate, Phenibut, Hydrogen peroxide, Prednisolone, Comb drug, Senna glycosides, Thioridazine, Thioridazine, Zopiclone, Sulpiride, trifluoperazine, Nitrofural, Chlorhexidine), Лот№7-(Sodium oxybate, Diazepam, Diazepam, Phenazepam), Лот№8- (Valproic acid, Valproic acid, Risperidone, Risperidone, Risperidone, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Paroxetin Amisulpride.)» 8 лотів було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі потреб відділень лікарні та опрацьовані фармацевтом. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЗАКЛАД З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро).
Стосовно другого питання, щодо інформації чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників по лотах № 1-4 ПП «Сана КО», по лоту № 5 ТОВ «СТМ-Фарм», по лоту № 6 ТОВ «Модерн-Фарм», по лоту № 7 ТОВ «Торг-Лідер», по лоту № 8 ТОВ «Фармастор» на відповідність тендерній документації КНП «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення) повідомляємо наступне: на момент оприлюднення закупівлі за якою здійснюється моніторинг, уповноваженою особою був Віталій Климчук, проте на момент здійснення моніторингу в Замовника змінилась уповноважена особа, а саме – Іванів Олег Андрійович на підставі наказу №121-адм від 22.05.2023 року. У зв’язку з чим, немає можливості надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників по лотах № 1-4 ПП «Сана КО», по лоту № 5 ТОВ «СТМ-Фарм», по лоту № 6 ТОВ «Модерн-Фарм», по лоту № 7 ТОВ «Торг-Лідер», по лоту № 8 ТОВ «Фармастор» на відповідність тендерній документації КНП «Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги» Хмельницької обласної ради з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, що передбачено пунктом 3 Розділу ІІ Висновку. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення спеціальною робочою групою (рішення додається).
2023-06-07 14:21:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Valproic acid, Valproic acid, Risperidone, Risperidone, Risperidone, Levodopa and decarboxylase inhibitor, Paroxetin Amisulpride |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 550,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармастор" |
509 138,60
UAH з ПДВ
|
509 138,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармастор" #34048360 |
Переможець |
509 138,60
UAH з ПДВ
|
07 березня 2023 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 12:26
|
д.у.№4 до дог №20 від 20.03.2023.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:48
|
ду№3 до дог№20 від 20.03.2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:56
|
д.у.№1 до дог№20 від 20.03.23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2023 14:45
|
№20 ФАРМАСТОР.pdf | укладений |
20 березня 2023 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити суму договору та відповідно обсяги закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |