Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)
Очікувана вартість
123 987 133,50 UAH
UA-2023-01-02-006448-a ● acfc0956678a40c2af3059ddb9617c60
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Урсу Ярослав Вячеславович 380679655655 Yaroslav.UrsuST@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 123 987 133,50 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Тендерна документація
11 січня 2023 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2023 17:18 |
Зміни 2 від 11.01.2023р.pdf | |
11 січня 2023 17:18 |
ТД_Напівпричеп цистерна для перевезення зі змінами 2.doc | |
09 січня 2023 17:04 |
Зміни 1 від 09.01.2023р.pdf |
11 січня 2023 17:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 січня 2023 17:18 |
Зміни 2 від 11.01.2023р.pdf
|
||||||
11 січня 2023 17:18 |
ТД_Напівпричеп цистерна для перевезення зі змінами 2.doc
|
||||||
09 січня 2023 17:04 |
Зміни 1 від 09.01.2023р.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДКТ
Дата подання: 04 січня 2023 17:13
Дата відповіді: 06 січня 2023 13:29
Посимо надати розяснення стосовно Лоту 2 (технічні вимоги): 1) "давач летких органічних компонентів" - що мається на увазі; 2) "Наявність в конструкції додаткового обладнання, систем безпеки та/чи автоматизації, принципу дії та розвантажувально-завантажувальних робіт, обладнання" - що саме має контролювати дана система.
Розділ ІIІ. Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: "Копія (взірець) сертифікату про відповідність або сертифікат про проведення переоцінки відповідності, а також копію дійсного документа, що підтверджує проведення періодичного, проміжного інспектування або виняткової перевірки, виданих відповідно до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2018 року № 536" - ця вимога стосовно дійсного документа, що підтверджує проведення періодичного, проміжного інспектування або виняткової перевірки, виданих відповідно до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском - відновиться до цистерн для перевезення газу. Така саме вимога є в Розділ І. Загальні вимоги щодо поставки товару, пункт 8. Супровідні документи при поставці Товару: "дійсного документа, що підтверджує проведення періодичного, проміжного інспектування або виняткової перевірки, виданих відповідно до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2018 року № 536". Просимо виправити помилку.
Розділ І. Загальні вимоги щодо поставки товару: вимога п. 8. Супровідні документи при поставці Товару - "свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів" - даний документ отримує власник транспортного засобу після реєстрації в Сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ України.Просимо виправити помилку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення повідомляємо:
По першому питанню: Під давачем летких органічних компонентів розуміється елемент автоматичної системи безпеки при здійсненні розвантажувально-завантажувальних робіт.
По другому та третьому питаннях: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
По першому питанню: Під давачем летких органічних компонентів розуміється елемент автоматичної системи безпеки при здійсненні розвантажувально-завантажувальних робіт.
По другому та третьому питаннях: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
ДКТ
Дата подання: 09 січня 2023 13:32
Дата відповіді: 11 січня 2023 16:54
Доброго дня. Просимо виправити помилку: Розділ ІIІ. Документи, які Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції*, п. 8.: Копія (взірець) паспорту виробу відповідно до Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ). Ця вимога стосуэться напівпричепів для перевезення газу.
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
ДКТ
Дата подання: 11 січня 2023 08:07
Дата відповіді: 11 січня 2023 16:54
Доброго дня. Просимо надати пояснення: Зміна №1, Технічна специфікація, лот №2, розділ ІІ, "давач летких органічних компонентів". Просимо пояснити який саме давач, принцип дії. Система нижнього наливу має систему рекуперації з клапанами, яка забезпечує герметичність системи, датчики забезпечують контроль наливу. Європейською системою комплектування не передбачено встановлення "давача". Просимо надати принцип його дії або виправити вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-02-006448-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 04 січня 2023 15:55
Localization
In your edition of reference to Localization regulation is missing a condition that it touches upon domestic manufacturers only. For foreign bidders it is not applicable. More of that - it is absurdum. Think!
=========================
У вашому виданні посилання на положення про локалізацію відсутня умова, що воно стосується лише вітчизняних виробників. Для іноземних учасників торгів це не стосується. Більше того - це абсурд. Думай!
Розгорнути
Згорнути
=========================
У вашому виданні посилання на положення про локалізацію відсутня умова, що воно стосується лише вітчизняних виробників. Для іноземних учасників торгів це не стосується. Більше того - це абсурд. Думай!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 січня 2023 19:00
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно п.2 Розділу V тендерної документації передбачено вимоги щодо підтвердження учасниками ступеню локалізації, а також зазначено примітку із посиланням на випадки за умовами яких дана норма не застосовується. Крім того, згідно вимог п.п.6 п.3 Додатку №2 до тендерної документації передбачена можливість надання учасниками листа-пояснення щодо незастосування ступеню локалізації. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
З огляду на вищезазначене, положення тендерної документації, що стосуються підтвердження учасниками ступеню локалізації повністю відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 р. № 861
З огляду на вищезазначене, положення тендерної документації, що стосуються підтвердження учасниками ступеню локалізації повністю відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 р. № 861
Номер вимоги: UA-2023-01-02-006448-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 05 січня 2023 20:34
bravissimo!
To make negotiations shorter please CLEARLY answer if you are going to accept goods for 100% made in China and/or India. Please do that latest on Friday to enable us to cancel both your orders with factories and concentrate on other tenders.
=================================
Щоб скоротити переговори, будь ласка, ЧІТКО дайте відповідь, чи збираєтеся ви приймати товари на 100% виготовлені в Китаї та/або Індії. Будь ласка, зробіть це не пізніше п’ятниці, щоб ми могли скасувати ваші замовлення на заводах і зосередитися на інших тендерах.
Розгорнути
Згорнути
=================================
Щоб скоротити переговори, будь ласка, ЧІТКО дайте відповідь, чи збираєтеся ви приймати товари на 100% виготовлені в Китаї та/або Індії. Будь ласка, зробіть це не пізніше п’ятниці, щоб ми могли скасувати ваші замовлення на заводах і зосередитися на інших тендерах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2023 15:27
На Ваше звернення повідомляємо, що учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, кожен учасник має право подати пропозицію, у відповідності до вимог тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку №3 до тендерної документації. У предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках відсутні посилання на конкретні марки чи виробників Товару або країну походження Товару
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-01-02-006448-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 06 січня 2023 16:31
your answer
Finally smart answer. But it would be better for everybody if you add one sentence into TD: "for resident bidders only". As you understand, this regulation is issued to avoid local manufacturers from importing and reselling. We did not yet translated TD to factories, only TZ, but should. I afraid it will confuse them.
Same for second tender. We intend to offer both tankers and tractors from one manufacturer.
=========================================
Нарешті розумна відповідь. Але для всіх буде краще, якщо додати в ТД одне речення: «тільки для учасників торгів-резидентів». Як ви розумієте, ця постанова видана, щоб уникнути імпорту та перепродажу місцевими виробниками. Ми ще не переводили ТД на заводи, тільки ТЗ, але повинні. Я боюся, що це їх заплутає.
Те саме для другого тендеру. Ми маємо намір пропонувати як автоцистерни, так і тягачі від одного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Same for second tender. We intend to offer both tankers and tractors from one manufacturer.
=========================================
Нарешті розумна відповідь. Але для всіх буде краще, якщо додати в ТД одне речення: «тільки для учасників торгів-резидентів». Як ви розумієте, ця постанова видана, щоб уникнути імпорту та перепродажу місцевими виробниками. Ми ще не переводили ТД на заводи, тільки ТЗ, але повинні. Я боюся, що це їх заплутає.
Те саме для другого тендеру. Ми маємо намір пропонувати як автоцистерни, так і тягачі від одного виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2023 15:21
На Ваше звернення повідомляємо, що закупівля проводиться з урахуванням усіх чинних норм законодавства України. Запропоновані Вами зміни суперечитимуть нормам законодавства, у зв’язку з чим Замовник змушений відмовити Вам у задоволенні вимоги
Номер вимоги: UA-2023-01-02-006448-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 06 січня 2023 19:07
localization
We got explanation from the law department of PROZORRO" regarding localization:
"це може бути застосовано виключно до вітчизняних виробників,оскільки є імперативна норма про наявність бодай одного українського елемента виробництва"
I suppose that a is clear?
"це може бути застосовано виключно до вітчизняних виробників,оскільки є імперативна норма про наявність бодай одного українського елемента виробництва"
I suppose that a is clear?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2023 15:27
На Ваше звернення повідомляємо, що положення тендерної документації, що стосуються підтвердження учасниками ступеню локалізації викладено у відповідності чинного законодавства України у сфері закупівель
Номер вимоги: UA-2023-01-02-006448-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 09 січня 2023 21:47
open your eyes
And read CMU Decree 861 carefully. Especially its Annex 1 where BLACK ON WHITE (our highlight) is written that this regulation is applicable for resident suppliers ONLY. Please confirm your understanding.
=================================
І уважно читайте Постанову КМУ 861. Особливо в його Додатку 1, де ЧОРНИМ ПО БІЛОМу (наш акцент) написано, що цей регламент застосовується ЛИШЕ до постачальників-резидентів. Будь ласка, підтвердьте своє розуміння.
Розгорнути
Згорнути
=================================
І уважно читайте Постанову КМУ 861. Особливо в його Додатку 1, де ЧОРНИМ ПО БІЛОМу (наш акцент) написано, що цей регламент застосовується ЛИШЕ до постачальників-резидентів. Будь ласка, підтвердьте своє розуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 січня 2023 17:10
На Ваше звернення повідомляємо, що пунктом 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачено, що дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації.
З огляду на вищезазначене, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачає механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також встановлює винятки, згідно яких дія Порядку не застосовується
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації.
З огляду на вищезазначене, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачає механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також встановлює винятки, згідно яких дія Порядку не застосовується
Номер вимоги: UA-2023-01-02-006448-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 10 січня 2023 18:15
your last
It seems that we are going to sort all out.
First citation. You say: "відповідно п.3. Додатку 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р - Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві".
Yes it is clearly stated in CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3.
Please find attached orignial, Geneva edition of referred document and specify the section where maximal limiting amounts, which CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3 is referring to.
Let's go to your next citation:
"а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації."
Please note words "а також положеннях..."
So, firstly, limitations are not touching upon amounts ABOVE limits for ANY COUNTRY.
And secondly, limitations are not touching upon countries with free trade agreements with Ukraine in any case and for any amounts. To repeat: for free trade countries - no localizations for any amount. For all other countries no localization for amounts ABOVE limits. So, contract values for procurement of aircrafts, helicopters, waggons, heavy trucks etc. as listed are not cheap and definitely above established limits (maybe UAH 200,000 or so). More of that, most of the listed goods are not manufactured in Ukraine, especially now.
It seems logical, but it is also not fair. Correct would be to apply some additional tax or release from taxes with countries with whom importing country has free trade agreements. But ban of all business with some countries and amounts, artificially established - it is screaming discrimination, heavily damaging image of Ukraine. Could you provide the figures of those limits? Are they above your intended price of this procurement of UAH123 million or so?
Without prejudice:
Friends, do not try to "put sticks into the wheels" of Ukrainian imports, especially in this heavy time. Corresponding competent organs are just showing active interest. Honestly. And not as much in this tender, as much in CMU itself and in your very famous company in relation to the terms you are raising... "Big Brother" is observing.
If you have not enough of own qualification to sort all out as above, better 10 times consult with lawyers, than to have "headache" afterwards.
Please treat this answer for your second tender for tractor trucks as well.
======================================
Здається, ми з усім розберемося.
Перша цитата. Ви кажете: "відповідно п.3. Додаткову 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р. - Дія цієї Порядку не передбачається до закупівлі товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суму, зазначеної в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. у м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві".
Так, це чітко зазначено в Постанові КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3.
Додайте оригінал женевського видання зазначеного документа та вкажіть розділ, у якому вказані максимальні граничні суми, які Постанова КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3 має на увазі.
Давайте перейдемо до вашої наступної цитати:
"а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згоди на обов'язковість яких надано Верховній Раді України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країни, з якої є країна, з якою Україна виклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про продукт.
Перелік країни, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країни, який є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якого Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, опубліковано на офіційному веб-сайті Мінекономіки. .
У Додатку 1 до додаткового порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації."
Зверніть увагу на слова "а також положеннях..."
Отже, по-перше, обмеження не торкаються сум ВИЩЕ лімітів для БУДЬ-ЯКОЇ КРАЇНИ.
А по-друге, обмеження не стосуються країн, які мають угоди про вільну торгівлю з Україною, у будь-якому випадку і на будь-які суми. Повторюю: для країн вільної торгівлі – жодних локалізацій на будь-яку суму. Для всіх інших країн немає локалізації для сум ВИЩЕ лімітів. Отже, вартість контрактів на закупівлю літаків, гелікоптерів, фур, важких вантажівок тощо, як зазначено в списку, недешева і однозначно перевищує встановлені ліміти (можливо, 200 000 грн або близько того). Більше того, більшість із перелічених товарів не виробляється в Україні, особливо зараз.
Це ніби логічно, але й несправедливо. Правильно було б застосувати додатковий податок або звільнити від податків країни, з якими країна-імпортер має угоди про вільну торгівлю. Але заборона будь-якого бізнесу з деякими країнами і сумами, штучно встановленими – це кричуща дискримінація, яка сильно псує імідж України. Не могли б ви навести цифри цих обмежень? Вони перевищують заплановану вами ціну цієї закупівлі приблизно на 123 млн грн?
Без упереджень:
Друзі, не намагайтеся «вставляти палиці в колеса» українському імпорту, особливо в цей важкий час. Відповідні компетентні органи просто виявляють активний інтерес. Чесно. І не стільки в цьому тендері, скільки в самому КМУ і у вашій дуже відомій компанії щодо тих умов, які ви висуваєте... «Великий брат» спостерігає.
Якщо вам не вистачає власної кваліфікації, щоб розібратися у всьому, як описано вище, краще 10 разів проконсультуйтеся з юристами, ніж потім «боліти голова».
Будь ласка, врахуйте цю відповідь і для вашого другого тендеру на тягачі.
Розгорнути
Згорнути
First citation. You say: "відповідно п.3. Додатку 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р - Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві".
Yes it is clearly stated in CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3.
Please find attached orignial, Geneva edition of referred document and specify the section where maximal limiting amounts, which CMU Decree 861 Sec. PROCEDURE. Subsec. 3 is referring to.
Let's go to your next citation:
"а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації."
Please note words "а також положеннях..."
So, firstly, limitations are not touching upon amounts ABOVE limits for ANY COUNTRY.
And secondly, limitations are not touching upon countries with free trade agreements with Ukraine in any case and for any amounts. To repeat: for free trade countries - no localizations for any amount. For all other countries no localization for amounts ABOVE limits. So, contract values for procurement of aircrafts, helicopters, waggons, heavy trucks etc. as listed are not cheap and definitely above established limits (maybe UAH 200,000 or so). More of that, most of the listed goods are not manufactured in Ukraine, especially now.
It seems logical, but it is also not fair. Correct would be to apply some additional tax or release from taxes with countries with whom importing country has free trade agreements. But ban of all business with some countries and amounts, artificially established - it is screaming discrimination, heavily damaging image of Ukraine. Could you provide the figures of those limits? Are they above your intended price of this procurement of UAH123 million or so?
Without prejudice:
Friends, do not try to "put sticks into the wheels" of Ukrainian imports, especially in this heavy time. Corresponding competent organs are just showing active interest. Honestly. And not as much in this tender, as much in CMU itself and in your very famous company in relation to the terms you are raising... "Big Brother" is observing.
If you have not enough of own qualification to sort all out as above, better 10 times consult with lawyers, than to have "headache" afterwards.
Please treat this answer for your second tender for tractor trucks as well.
======================================
Здається, ми з усім розберемося.
Перша цитата. Ви кажете: "відповідно п.3. Додаткову 1 постанови 861 від 2 серпня 2022 р. - Дія цієї Порядку не передбачається до закупівлі товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суму, зазначеної в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. у м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві".
Так, це чітко зазначено в Постанові КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3.
Додайте оригінал женевського видання зазначеного документа та вкажіть розділ, у якому вказані максимальні граничні суми, які Постанова КМУ 861 розд. ПРОЦЕДУРА. Підрозд. 3 має на увазі.
Давайте перейдемо до вашої наступної цитати:
"а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згоди на обов'язковість яких надано Верховній Раді України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країни, з якої є країна, з якою Україна виклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про продукт.
Перелік країни, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країни, який є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якого Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, опубліковано на офіційному веб-сайті Мінекономіки. .
У Додатку 1 до додаткового порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації."
Зверніть увагу на слова "а також положеннях..."
Отже, по-перше, обмеження не торкаються сум ВИЩЕ лімітів для БУДЬ-ЯКОЇ КРАЇНИ.
А по-друге, обмеження не стосуються країн, які мають угоди про вільну торгівлю з Україною, у будь-якому випадку і на будь-які суми. Повторюю: для країн вільної торгівлі – жодних локалізацій на будь-яку суму. Для всіх інших країн немає локалізації для сум ВИЩЕ лімітів. Отже, вартість контрактів на закупівлю літаків, гелікоптерів, фур, важких вантажівок тощо, як зазначено в списку, недешева і однозначно перевищує встановлені ліміти (можливо, 200 000 грн або близько того). Більше того, більшість із перелічених товарів не виробляється в Україні, особливо зараз.
Це ніби логічно, але й несправедливо. Правильно було б застосувати додатковий податок або звільнити від податків країни, з якими країна-імпортер має угоди про вільну торгівлю. Але заборона будь-якого бізнесу з деякими країнами і сумами, штучно встановленими – це кричуща дискримінація, яка сильно псує імідж України. Не могли б ви навести цифри цих обмежень? Вони перевищують заплановану вами ціну цієї закупівлі приблизно на 123 млн грн?
Без упереджень:
Друзі, не намагайтеся «вставляти палиці в колеса» українському імпорту, особливо в цей важкий час. Відповідні компетентні органи просто виявляють активний інтерес. Чесно. І не стільки в цьому тендері, скільки в самому КМУ і у вашій дуже відомій компанії щодо тих умов, які ви висуваєте... «Великий брат» спостерігає.
Якщо вам не вистачає власної кваліфікації, щоб розібратися у всьому, як описано вище, краще 10 разів проконсультуйтеся з юристами, ніж потім «боліти голова».
Будь ласка, врахуйте цю відповідь і для вашого другого тендеру на тягачі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2023 15:18
На Ваше звернення роз’яснюємо, що норми щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів встановлені чинним законодавством України. Замовник при формуванні тендерної документації та проведенні процедури закупівлі керується нормами чинного законодавства
Номер вимоги: UA-2023-01-02-006448-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 10 січня 2023 18:22
File is attached
=====================
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2023 15:19
Відповідно до п. 1 Розділу ІІ тендерної документації визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не містить вимоги щодо надання роз’яснень або усунення порушень
Ваше звернення не містить вимоги щодо надання роз’яснень або усунення порушень
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 65 837 737,85 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 329 188,69 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. |
Аукціон
Позиції
15 шт
Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Авансовий платіж в розмірі 30 % від вартості Товару здійснюється Покупцем після надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 30 календарних днів з дати надання Продавцем банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Продавця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Остаточний розрахунок в розмірі 70 % вартості Товару здійснюється протягом 30 календарних днів з дати повідомлення про готовність до відвантаження Товару, на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Продавця. | Аванс | 30 | Календарні | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2023 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ" |
65 440 377,36
UAH з ПДВ
|
64 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЛАСТ" |
57 999 999,00
UAH з ПДВ
|
57 195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕХО" |
58 799 998,80
UAH з ПДВ
|
55 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т-ТРЕЙЛЕР" |
65 341 564,65
UAH з ПДВ
|
65 341 564,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙСТЕР-ТРАК-СЕРВІС" |
64 837 737,85
UAH з ПДВ
|
64 179 360,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕХО" #14285503 |
Рішення скасоване |
55 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 17:27
|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕХО" #14285503 |
Відхилено |
55 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 17:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЛАСТ" #32224487 |
Відхилено |
57 195 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 17:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ" #35632414 |
Відхилено |
64 175 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 17:19
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙСТЕР-ТРАК-СЕРВІС" #41377908 |
Відхилено |
64 179 360,47
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 17:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т-ТРЕЙЛЕР" #43947415 |
Відхилено |
65 341 564,65
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 17:21
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій