Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Лот № 1 – Вироби медичного призначення – 22 найменування; Лот № 2 – Рукавички гумові – 4 найменування; Лот № 3 – Вироби медичного призначення – 6 найменувань; Лот № 4 – Вироби медичного призначення – 17 найменувань)
Очікувана вартість
3 873 929,08 UAH
UA-2022-07-15-004137-a ● deb8f6adaf2b49a5beb3d44bf8c45b56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2022 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2022 13:25 |
Очікувана вартість: | 3 873 929,08 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: вул. Шовковична 39/1, м. Київ, 01601. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи та інформація, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (більш детально викладенно в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
15 липня 2022 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2022 13:20 |
ТД медичні матеріали 22.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-15-004137-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЕМОПЛАСТ- ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:30198513
Дата подання: 18 липня 2022 09:15
Дискримінаційні умови
Доброго дня! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та рекомендаціями МОЗ та МЕРТ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Замовнику, видаліть з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме: - Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. На підтвердження учасник повинен надати документ від виробника (представництва виробника якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України з документальним підтвердженням таких повноважень), що підтверджується можливість поставки товару який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником згідно з вимогами Замовника у вигляді авторизаційного листа (в листі має бути зазначена інформація про номер закупівлі, назву предмета закупівлі та адресуватись Замовнику згідно оголошення.)
В списку наявна продукція, яка виробляється тільки ОДНИМ виробником і лист видається тільки ОДНОМУ або ДВОМ учасникам (для того, щоб відбулися відкриті торги). -(Пов’язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для лікування гнійних ран 10*20см (Повинна використовуватись для місцевого лікування гнійних ран Повинна бути розміру 10*20 см. Повинна бути прямокутної форми. Повинна бути виготовлена з атравматичного сітчастого матеріалу (що не липне до рани) і антисептичного сорбційного слою на основі ацетата целюлози просоченого частками гідроксиду алюмінію, обробленого колоїдним сріблом. Повинна бути паро і повітро проникною. Повинна бути стерильною, апірогенною та нетоксичною Повинна мати термін використання 5 років. Повинна бути для одноразового використання. Повинна мати індивідуальне пакування.)
З такими розмірами та характеристиками пов’язки запропоновані лише ТМ Medicare.
Якщо запросити гарантійний лист в уповноваженого представника виробника (дистриб'ютор, дилера тощо), то запит буде здійснюватися все одно у виробника даним представником і результат той самий - відмова, так як вже видали лист вже учаснику, який у скоріше за все в змові із Замовником;
Запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника. На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозорро, а не пропагувати корупцію своїми діями. У випадку відмови в даній вимозі ми будемо звертатися до громадських організацій та АМКУ (до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 5713- р/пк-пз від 13.06.2018 р., яким зобов'язала КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція та ін.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати вище зазначені медичні матеріали, що виробляються лише КОНКРЕТНИМ ВИРОБНИКОМ за наведеними позиціями, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»).
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, видаліть з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме: - Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. На підтвердження учасник повинен надати документ від виробника (представництва виробника якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України з документальним підтвердженням таких повноважень), що підтверджується можливість поставки товару який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником згідно з вимогами Замовника у вигляді авторизаційного листа (в листі має бути зазначена інформація про номер закупівлі, назву предмета закупівлі та адресуватись Замовнику згідно оголошення.)
В списку наявна продукція, яка виробляється тільки ОДНИМ виробником і лист видається тільки ОДНОМУ або ДВОМ учасникам (для того, щоб відбулися відкриті торги). -(Пов’язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для лікування гнійних ран 10*20см (Повинна використовуватись для місцевого лікування гнійних ран Повинна бути розміру 10*20 см. Повинна бути прямокутної форми. Повинна бути виготовлена з атравматичного сітчастого матеріалу (що не липне до рани) і антисептичного сорбційного слою на основі ацетата целюлози просоченого частками гідроксиду алюмінію, обробленого колоїдним сріблом. Повинна бути паро і повітро проникною. Повинна бути стерильною, апірогенною та нетоксичною Повинна мати термін використання 5 років. Повинна бути для одноразового використання. Повинна мати індивідуальне пакування.)
З такими розмірами та характеристиками пов’язки запропоновані лише ТМ Medicare.
Якщо запросити гарантійний лист в уповноваженого представника виробника (дистриб'ютор, дилера тощо), то запит буде здійснюватися все одно у виробника даним представником і результат той самий - відмова, так як вже видали лист вже учаснику, який у скоріше за все в змові із Замовником;
Запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника. На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозорро, а не пропагувати корупцію своїми діями. У випадку відмови в даній вимозі ми будемо звертатися до громадських організацій та АМКУ (до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 5713- р/пк-пз від 13.06.2018 р., яким зобов'язала КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція та ін.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати вище зазначені медичні матеріали, що виробляються лише КОНКРЕТНИМ ВИРОБНИКОМ за наведеними позиціями, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 14:52
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу) (ID: UA-2022-07-15-004137-A.B1) повідомляємо наступне.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 4 – Вироби медичного призначення – 17 найменувань |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 751 421,68 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 760,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1000 пар
Бахіли (виготовлені з поліетилену) (4г)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
100 шт
Рідкий гель для УЗД, пляшка 1000мл
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
5000 шт
Електрод одноразовий, Ø 55мм, сенсор срібло-хлорид срібла, тип "кнопка", основа з нетканого матеріалу, для дорослих
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
5000 шт
Краник 3-ходовий
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
2000 шт
Лезо для скальпелю (з вуглецевої сталі), розмір №10-24
ДК 021:2015: 33141411-4 — Скальпелі та леза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
200 шт
Канюля назальна (для дорослих)
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
4000 шт
Сечоприймач (для дорослих) (2000 мл)
ДК 021:2015: 33141621-9 — Комплекти для лікування нетримання сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
1500 шт
Подовжувач інфузійних магістралей (M/F 1,2 x 2,5) 150cм
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
10 шт
Подовжувач інфузійних магістралей (150 см ) 2- х ходовий
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
1000 шт
Скальпель (з вуглецевої сталі), розмір 10-24
ДК 021:2015: 33141411-4 — Скальпелі та леза
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
800 шт
Термометр клінічний
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
5000 шт
Шапочки з нетканого матеріалу (гофровані)
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
2000 шт
Фільтр з тепло та вологообмінником вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний (електростатичний, з портом, для дорослих)
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
1000 шт
Пов’язка пластирна Cosmopor E 10см х 8см
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
5004 шт
Пластир фіксуючий з нетканого матеріалу Omnipor 2,5 см х 9,2 м
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
1000 шт
Бинт когезивний фіксуючий Peha-haft 8см х 4м
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
1000 шт
Маска киснева (для дорослих)
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2022 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" |
751 156,07
UAH з ПДВ
|
751 156,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Фармація" |
744 311,52
UAH з ПДВ
|
744 311,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" #05415852 |
Переможець |
744 311,52
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2022 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:46
|
107 442_60 FR12.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 11:55
|
ДУ_13 до Дог Тз-81.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 12:34
|
538 020_49 FR12.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 14:28
|
704 074_14 FR12.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 10:31
|
704 343_29 FR12.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2022 11:27
|
704 472_09 FR12.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 15:56
|
704 729_69 FR12.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2022 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 16:34
|
706 802_39 FR12 (1).pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 16:30
|
707 176_91 FR12.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2022 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2022 16:26
|
718 092_31 FR12.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2022 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 10:12
|
718 212_36 FR12.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 15:47
|
732 217_39 FR12.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2022 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 14:24
|
737 979_80 FR12.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2022 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 14:20
|
Договір | укладений |
15 серпня 2022 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | Тз-81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |