Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (Лот № 1 – Вироби медичного призначення – 22 найменування; Лот № 2 – Рукавички гумові – 4 найменування; Лот № 3 – Вироби медичного призначення – 6 найменувань; Лот № 4 – Вироби медичного призначення – 17 найменувань)
Очікувана вартість
3 873 929,08 UAH
UA-2022-07-15-004137-a ● deb8f6adaf2b49a5beb3d44bf8c45b56
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2022 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2022 13:25 |
Очікувана вартість: | 3 873 929,08 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: вул. Шовковична 39/1, м. Київ, 01601. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи та інформація, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (більш детально викладенно в тендерній документації)
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
15 липня 2022 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2022 13:20 |
ТД медичні матеріали 22.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-15-004137-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЕМОПЛАСТ- ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:30198513
Дата подання: 18 липня 2022 09:15
Дискримінаційні умови
Доброго дня! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та рекомендаціями МОЗ та МЕРТ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Замовнику, видаліть з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме: - Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. На підтвердження учасник повинен надати документ від виробника (представництва виробника якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України з документальним підтвердженням таких повноважень), що підтверджується можливість поставки товару який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником згідно з вимогами Замовника у вигляді авторизаційного листа (в листі має бути зазначена інформація про номер закупівлі, назву предмета закупівлі та адресуватись Замовнику згідно оголошення.)
В списку наявна продукція, яка виробляється тільки ОДНИМ виробником і лист видається тільки ОДНОМУ або ДВОМ учасникам (для того, щоб відбулися відкриті торги). -(Пов’язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для лікування гнійних ран 10*20см (Повинна використовуватись для місцевого лікування гнійних ран Повинна бути розміру 10*20 см. Повинна бути прямокутної форми. Повинна бути виготовлена з атравматичного сітчастого матеріалу (що не липне до рани) і антисептичного сорбційного слою на основі ацетата целюлози просоченого частками гідроксиду алюмінію, обробленого колоїдним сріблом. Повинна бути паро і повітро проникною. Повинна бути стерильною, апірогенною та нетоксичною Повинна мати термін використання 5 років. Повинна бути для одноразового використання. Повинна мати індивідуальне пакування.)
З такими розмірами та характеристиками пов’язки запропоновані лише ТМ Medicare.
Якщо запросити гарантійний лист в уповноваженого представника виробника (дистриб'ютор, дилера тощо), то запит буде здійснюватися все одно у виробника даним представником і результат той самий - відмова, так як вже видали лист вже учаснику, який у скоріше за все в змові із Замовником;
Запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника. На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозорро, а не пропагувати корупцію своїми діями. У випадку відмови в даній вимозі ми будемо звертатися до громадських організацій та АМКУ (до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 5713- р/пк-пз від 13.06.2018 р., яким зобов'язала КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція та ін.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати вище зазначені медичні матеріали, що виробляються лише КОНКРЕТНИМ ВИРОБНИКОМ за наведеними позиціями, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»).
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, видаліть з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме: - Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у необхідній кількості та відповідної якості, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. На підтвердження учасник повинен надати документ від виробника (представництва виробника якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України з документальним підтвердженням таких повноважень), що підтверджується можливість поставки товару який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником згідно з вимогами Замовника у вигляді авторизаційного листа (в листі має бути зазначена інформація про номер закупівлі, назву предмета закупівлі та адресуватись Замовнику згідно оголошення.)
В списку наявна продукція, яка виробляється тільки ОДНИМ виробником і лист видається тільки ОДНОМУ або ДВОМ учасникам (для того, щоб відбулися відкриті торги). -(Пов’язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для лікування гнійних ран 10*20см (Повинна використовуватись для місцевого лікування гнійних ран Повинна бути розміру 10*20 см. Повинна бути прямокутної форми. Повинна бути виготовлена з атравматичного сітчастого матеріалу (що не липне до рани) і антисептичного сорбційного слою на основі ацетата целюлози просоченого частками гідроксиду алюмінію, обробленого колоїдним сріблом. Повинна бути паро і повітро проникною. Повинна бути стерильною, апірогенною та нетоксичною Повинна мати термін використання 5 років. Повинна бути для одноразового використання. Повинна мати індивідуальне пакування.)
З такими розмірами та характеристиками пов’язки запропоновані лише ТМ Medicare.
Якщо запросити гарантійний лист в уповноваженого представника виробника (дистриб'ютор, дилера тощо), то запит буде здійснюватися все одно у виробника даним представником і результат той самий - відмова, так як вже видали лист вже учаснику, який у скоріше за все в змові із Замовником;
Запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника. На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозорро, а не пропагувати корупцію своїми діями. У випадку відмови в даній вимозі ми будемо звертатися до громадських організацій та АМКУ (до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 5713- р/пк-пз від 13.06.2018 р., яким зобов'язала КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція та ін.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати вище зазначені медичні матеріали, що виробляються лише КОНКРЕТНИМ ВИРОБНИКОМ за наведеними позиціями, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2022 14:52
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу) (ID: UA-2022-07-15-004137-A.B1) повідомляємо наступне.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 3 – Вироби медичного призначення – 6 найменувань |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 678 620,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2000 шт
Бинт марлевий медичний не стерильний 7 м х 14 см
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
2000 шт
Бинт марлевий медичний стерильний 7 м х 14 см
ДК 021:2015: 33141113-4 — Бинти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
50 шт
Марля медична в рулоні 1000м х 90см тип 17
ДК 021:2015: 33141114-2 — Медична марля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
3500 шт
Вата медична нестерильна, 100г
ДК 021:2015: 33141115-9 — Медична вата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
40 пач
Пластир для фіксації канюль 8 см х 6 см №50
ДК 021:2015: 33141112-8 — Пластирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
50 шт
Пов’язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для лікування гнійних ран 10*20см
ДК 021:2015: 33141110-4 — Перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2022 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" |
678 603,63
UAH з ПДВ
|
678 603,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Фармація" |
675 357,36
UAH з ПДВ
|
675 357,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Фармація" #05415852 |
Переможець |
675 357,36
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2022 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:56
|
126 420_50 FR12.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 11:55
|
ДУ_8 до Тз_80.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2022 15:20
|
632 217_64 FR12.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 10:30
|
641 241_48 FR12.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 13:11
|
644 763_65 FR12.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2022 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 15:53
|
653 787_49 FR12.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2022 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2022 16:26
|
659 289_17 FR12.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2022 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2022 17:04
|
662 811_34 FR12.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2022 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 14:21
|
Договір | укладений |
15 серпня 2022 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | Тз-80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |