Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
3 058 017,00 UAH
UA-2021-08-30-001853-b 5ea5b82f3fa84be68a288de36a18204b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугаєнко Олег Михайлович

050-913-28-95 tender@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Бугаєнко Олег Михайлович
050-913-28-95
tender@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
роботи можуть бути виключно певним суб’єктом господарювання в зв’язку з існуванням необхідності захисту прав інтелектуальної власності

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021 17:39
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Тендерна документація

30 серпня 2021 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-17-000055 ● 6ad92f2527e24da2b11e5c8caa99181e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2021 19:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.11.2021 №497
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 17.11.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 497

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2021-08-30-001853-b 30.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-24 16:59:23

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. З якої причини Вами застосовано дану процедуру закупівель на підставі на підставі абзацу шостого пункту 2 частини другої статті 40 Закону через необхідність захисту прав інтелектуальної власності в той час, як за даним предметом закупівлі існує конкуренція.
2. Чому Вами не зазначено та не додано до повідомлення про намір укласти договір експертні, нормативні, технічні і інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це вимагається пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-29 21:06:39

Надання пояснень на вимогу Держаудитслужби України.

Виходячи зі змісту запитань, про які потрібно надати пояснення, можна зазначити про таке:
1. Відповідно до Оголошення предметом вказаної закупівлі є «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)». У проекті договору та у протоколі засідання тендерного комітету замовника, що також одночасно з Оголошенням були розміщені в електронній системі закупівель, чітко конкретизовано, що під наглядом за будівельними роботами розуміється саме здійснення авторського нагляду від автора проекту робіт.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 року № 903, якою затверджено Порядок здійснення авторського та технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, під авторським наглядом розуміється діяльність автора проекту будівництва, інших розробників проекту або уповноважених осіб направлену на контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Право на ці повноваження щодо здійснення нагляду за виконанням будівельних робіт нікому не передавалися від володільця прав інтелектуальної власності, тому замовник обґрунтовано застосував переговірну процедуру. Закупівля даного виду робіт має свою специфіку, пов’язану безпосередньо з виконавцем робіт. Здійснювати авторський нагляд можуть лише автор проекту об’єкта архітектури, інші розробники проекту, або уповноважені автором особи.
Враховуючи обмежений перелік осіб, які можуть виконати роботи по авторському нагляду за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту, замовник може застосовувати при закупівлі такого виду робіт тільки переговорну (неконкурентну) процедуру закупівлі.
2. Пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону від замовника вимагається завантажити «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», яке повинно містити таку інформацію (серед інших вимог): «обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі». Саме обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі замовником розміщено у відповідному розділі Оголошення:
«Пункт закону: Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування: Роботи можуть бути виключно певним суб’єктом господарювання в зв’язку з існуванням необхідності захисту прав інтелектуальної власності».
До складу експертних, нормативних, технічних та інших документів (перелік таких документів необмежений), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, можуть залучатися будь-які документи, що містять необхідну інформацію з обґрунтуванням необхідності застосування переговорної процедури. У завантажених замовником документах (додатково до Оголошення):
- протоколі засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 161-1/21
- протоколі проведення переговорів на закупівлю,
міститься у необхідному обсязі вся інформація з обґрунтуванням необхідності застосування переговорної процедури за вказаною закупівлею, оскільки існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Голова тендерного комітету – Бугаєнко О. повідомив що у діяльності тендерного комітету Університету вказані у висновку недоліки вже не допускаються, членам тендерного комітету, у тому числі, секретарю, голові і заступнику голови тендерного комітету, а також уповноваженій особі з проведення спрощених закупівель, додатково роз’яснено необхідність неухильного буквального дотримання вимог законодавства України про публічні закупівлі, у тому числі про застосування КЕП, необхідного пакету документів, що обґрунтують проведення переговорних процедур. При розгляді питання притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, замовник процедури закупівлі, якій у межах трудових відносин реалізує функції роботодавця, повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника (ст. 149 КзПП). З урахуванням вищенаведеного, підстав для притягнення до дисціплінарної відповідальності, тобто для оголошення догани або звільнення (ст. 147 КзПП) заступника голови тендерного комітету, головного бухгалтера Ковалів О., не встановлено. З метою посилення контролю за підготовкою документів для проведення процедур вбачається доцільним і обґрунтованим зробити зауваження (попередження) з цього приводу заступнику голови тендерного комітету, головному бухгалтеру Ковалів О.

2021-12-13 18:00:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Реконструкція Корпусу № 48 (загальнобудівельні роботи)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 453 037,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Реконструкція Корпусу № 48 (загальнобудівельні роботи)
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по акту наданих послуг. Остаточний строк оплати складає 7 (сім) банківських днів. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2021 17:24
протокол засідання_2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Науково-технічний ліцей "Фабрика"
#39332873
Переможець 1 453 037,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2021 17:40

Документи

30 серпня 2021 17:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2021 17:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Науково-технічний ліцей "Фабрика"
#39332873
1 453 037,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2021 17:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 20:45
Додаткова угода №2 договору №АН-1.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 20:45
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 17:36
Додаткова угода №1 до договору № АН-1.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 17:36
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 09:41
Договір № АН-1.pdf укладений
15 вересня 2021 09:41

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 вересня 2021 11:54
104 296,50 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
10 листопада 2021 12:03
12 428,00 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
10 листопада 2021 12:03
48 751,00 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
08 грудня 2021 12:22
171 000,00 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
08 грудня 2021 12:22
102 552,40 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
08 грудня 2021 12:22
208 792,50 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
17 грудня 2021 15:50
67 576,20 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
17 грудня 2021 15:50
38 775,70 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
17 грудня 2021 15:50
38 775,70 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
17 грудня 2021 15:50
35 544,60 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
17 грудня 2021 15:50
35 544,60 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
17 грудня 2021 15:50
32 313,50 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
22 грудня 2021 12:05
59 655,00 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
22 грудня 2021 12:05
32 323,50 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
22 грудня 2021 12:05
29 081,70 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
22 грудня 2021 12:05
38 171,90 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
22 грудня 2021 12:15
106 634,40 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
28 грудня 2021 17:32
38 775,80 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
28 грудня 2021 17:32
88 861,50 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
28 грудня 2021 17:32
127 637,90 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений
28 грудня 2021 17:32
35 544,60 UAH UA518201720343110007000004199
ХАІ
UA833375460000026000055014148
ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7.1 Договору змінити Додаток 1 та Додаток 2
Номер договору про закупівлю: АН-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: АН-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 453 037,00
UAH