Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” |
Код ЄДРПОУ: | 02066769 |
Місцезнаходження: | 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070 |
Контактна особа: |
Бугаєнко Олег Михайлович 050-913-28-95 tender@khai.edu |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 17:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
30 серпня 2021 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-17-000055 ● 6ad92f2527e24da2b11e5c8caa99181e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 19:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 №497
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 17.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 497
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20 UA-2021-08-30-001853-b 30.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-24 16:59:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. З якої причини Вами застосовано дану процедуру закупівель на підставі на підставі абзацу шостого пункту 2 частини другої статті 40 Закону через необхідність захисту прав інтелектуальної власності в той час, як за даним предметом закупівлі існує конкуренція.
2. Чому Вами не зазначено та не додано до повідомлення про намір укласти договір експертні, нормативні, технічні і інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це вимагається пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-29 21:06:39
Надання пояснень на вимогу Держаудитслужби України.
Виходячи зі змісту запитань, про які потрібно надати пояснення, можна зазначити про таке:
1. Відповідно до Оголошення предметом вказаної закупівлі є «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)». У проекті договору та у протоколі засідання тендерного комітету замовника, що також одночасно з Оголошенням були розміщені в електронній системі закупівель, чітко конкретизовано, що під наглядом за будівельними роботами розуміється саме здійснення авторського нагляду від автора проекту робіт.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 року № 903, якою затверджено Порядок здійснення авторського та технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, під авторським наглядом розуміється діяльність автора проекту будівництва, інших розробників проекту або уповноважених осіб направлену на контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Право на ці повноваження щодо здійснення нагляду за виконанням будівельних робіт нікому не передавалися від володільця прав інтелектуальної власності, тому замовник обґрунтовано застосував переговірну процедуру. Закупівля даного виду робіт має свою специфіку, пов’язану безпосередньо з виконавцем робіт. Здійснювати авторський нагляд можуть лише автор проекту об’єкта архітектури, інші розробники проекту, або уповноважені автором особи.
Враховуючи обмежений перелік осіб, які можуть виконати роботи по авторському нагляду за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту, замовник може застосовувати при закупівлі такого виду робіт тільки переговорну (неконкурентну) процедуру закупівлі.
2. Пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону від замовника вимагається завантажити «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю», яке повинно містити таку інформацію (серед інших вимог): «обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі». Саме обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі замовником розміщено у відповідному розділі Оголошення:
«Пункт закону: Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування: Роботи можуть бути виключно певним суб’єктом господарювання в зв’язку з існуванням необхідності захисту прав інтелектуальної власності».
До складу експертних, нормативних, технічних та інших документів (перелік таких документів необмежений), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, можуть залучатися будь-які документи, що містять необхідну інформацію з обґрунтуванням необхідності застосування переговорної процедури. У завантажених замовником документах (додатково до Оголошення):
- протоколі засідання тендерного комітету від 27.08.2021 № 161-1/21
- протоколі проведення переговорів на закупівлю,
міститься у необхідному обсязі вся інформація з обґрунтуванням необхідності застосування переговорної процедури за вказаною закупівлею, оскільки існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Голова тендерного комітету – Бугаєнко О. повідомив що у діяльності тендерного комітету Університету вказані у висновку недоліки вже не допускаються, членам тендерного комітету, у тому числі, секретарю, голові і заступнику голови тендерного комітету, а також уповноваженій особі з проведення спрощених закупівель, додатково роз’яснено необхідність неухильного буквального дотримання вимог законодавства України про публічні закупівлі, у тому числі про застосування КЕП, необхідного пакету документів, що обґрунтують проведення переговорних процедур. При розгляді питання притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, замовник процедури закупівлі, якій у межах трудових відносин реалізує функції роботодавця, повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника (ст. 149 КзПП). З урахуванням вищенаведеного, підстав для притягнення до дисціплінарної відповідальності, тобто для оголошення догани або звільнення (ст. 147 КзПП) заступника голови тендерного комітету, головного бухгалтера Ковалів О., не встановлено. З метою посилення контролю за підготовкою документів для проведення процедур вбачається доцільним і обґрунтованим зробити зауваження (попередження) з цього приводу заступнику голови тендерного комітету, головному бухгалтеру Ковалів О.
2021-12-13 18:00:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Реконструкція інженерних комунікацій в корпусах № 47, № 48 (сантехнічні роботи) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 807 584,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється по акту наданих послуг. Остаточний строк оплати складає 7 (сім) банківських днів. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2021 17:24 |
протокол засідання_3.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Науково-технічний ліцей "Фабрика" #39332873 |
Переможець |
807 584,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 20:56
|
Додаткова угода №2 договору №АН-2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 20:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 18:05
|
Додаткова угода №1 до договору № АН-2.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 09:43
|
Договір № АН-2.pdf | укладений |
15 вересня 2021 09:43
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 вересня 2021 11:54
|
57 967,00 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
08 грудня 2021 11:58
|
80 289,00 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
17 грудня 2021 15:46
|
127 095,00 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
17 грудня 2021 15:50
|
27 095,00 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
17 грудня 2021 15:50
|
64 219,50 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
22 грудня 2021 12:05
|
80 279,50 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
28 грудня 2021 17:32
|
8 027,50 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
28 грудня 2021 17:32
|
8 027,50 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
28 грудня 2021 17:32
|
113 730,00 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
28 грудня 2021 17:32
|
48 165,00 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
28 грудня 2021 17:32
|
48 192,50 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
28 грудня 2021 17:32
|
80 274,50 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
28 грудня 2021 17:32
|
64 222,00 UAH | UA518201720343110007000004199 ХАІ |
UA833375460000026000055014148 ПП"Науково-технічний ліцей "Фабрика" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.7.1 Договору змінити Додаток 1 та Додаток 2 |
Номер договору про закупівлю: | АН-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | АН-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |