Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
446 924,00 UAH
UA-2021-06-11-002524-c 19f5567787964a6c867b8a96108eff4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Марина Миколаївна

+380939680777 mm_koval@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05495229
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 129-А
Контактна особа: Коваль Марина Миколаївна
+380939680777
mm_koval@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 446 924,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Довідка (зведена довідка, тощо), складена учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація у довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 червня 2021 15:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 червня 2021 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 15:37
ВТ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ - НВК 65.doc
11 червня 2021 15:37
фото плитки.zip
11 червня 2021 15:37
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
11 червня 2021 15:37
Додаток 2. Технічне завдання - 3 лоти.docx
11 червня 2021 15:37
Додаток 1. Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-21-000037 ● 5636738c830e408e8d5ed812bf62ae5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2021 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

21.07.2021
№ 427

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2021 № 427.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-06-11-002524-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-07-29 16:48:06

Роз'яснення щодо висновку

Звернення до Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області

Просимо Вас надати роз’яснення щодо змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку від 26.07.2021 в межах проведення моніторингу по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c).
Зокрема, просимо надати роз’яснення щодо встановлено перевіряючим порушення Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708).

Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Розділом ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 визначено особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Оскільки поточний ремонт має свої особливості визначення предмета закупівлі, пунктом 3 Розділу ІІ Порядку №708 визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, визначення предмета закупівлі у поточному ремонті відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.

Відповідно до Листа Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, Замовник самостійно обирає відповідний показник Єдиного закупівельного словника для зазначення в дужках.
Пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 передбачено що, крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту.
Листом Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» передбачено, що визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте, код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.

Оскільки, всіма нормативними актами в публічних закупівлях, передбачено, що предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а не за класифікатором, і Замовник самостійно обирає будь-який знак класифікатора, на підставі частини 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’ясніть будь-ласка:
1. Які порушення вимог пункту 3 Розділу І Порядку 708 допущено Замовником, якщо для визначення предмету закупівлі з поточного ремонту застосовується пункт 3 Розділу ІІ Порядку 708.
2. Роз’ясніть зобов’язання Замовнику «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-06-11-002524-c. У звязку з відсутністю функціоналу на електронному майданчику оприлюднити "Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c" у відповідному розділі, та технічною відсутністю такого розділу на майданчику, Замовник змушений на виконання частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", оприлюднити Заперечення на Висновок у Розділі "Інформація пр усунення порушення". Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c) та повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Частиною 2 ст. 4 Закону передбачено, що у річному плані повинна міститися зокрема така інформація - назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 11.06.2021 року Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради (далі – Замовник) прийнято рішення про внесення змін до річного плану закупівель та заплановано процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). 11.06.2021 Замовником прийнято рішення закупівлю по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) здійснити шляхом проведення процедури відкритих торгів у відповідності з вимогами Розділу 4 Закону та затверджено тендерну документацію. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель 11.06.2021 за оприлюднено Тендерну документацію згідно предмету закупівлі: Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c). Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Розділом ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок 708) передбачені особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Оскільки поточний ремонт має свої особливості визначення предмета закупівлі, пунктом 3 Розділу ІІ Порядку №708 визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Отже, відповідно до Порядку 708, визначення предмета закупівлі у поточному ремонті відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015. Звертаємо увагу спеціалістів Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, що відповідно до Листа Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, Замовник самостійно обирає відповідний показник Єдиного закупівельного словника для зазначення в дужках. Пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 передбачено що, крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту. Листом Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» передбачено, що визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте, код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі. Отже, всіма нормативними актами в публічних закупівлях, передбачено, що предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а не за класифікатором, і Замовник самостійно обирає будь-який знак класифікатора, однак всупереч цього, спеціалістом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на власний розсуд зроблено висновок, що Замовником допущено порушення вимог пункту 3 Розділу І Порядку 708 хоча, для визначення предмету закупівлі з поточного ремонту застосовується пункт 3 Розділу ІІ Порядку 708. Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Також хочемо зазначити що у Висновку від 26.07.2021 зазначено, що Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради не погоджується з даною вимогою з огляду на наступне. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою вказаного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною першою статті 8 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Моніторинг процедур закупівель здійснюється також щодо процедур закупівель, особливості яких передбачені у законах, що визначені у частинах восьмій та дев’ятій статті 3 цього Закону. Відповідно до ч.6 ст.9 Закону за результатами за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Згідно ч. 7 цієї статті у висновку обов`язково зазначаються: У висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Відповідно до частини 11 статті 8 Закону, якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тож, висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є ненормативним індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки Замовника, а також права та обов`язки переможця конкурсу у сфері публічних закупівель. Зазначене узгоджується з правовою позицією, викладеною Верховним судом у постанові від 02 квітня 2020 року у справі №400/2165/19. Згідно з ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. При цьому, що "на підставі" означає, що суб`єкт владних повноважень: 1) повинен бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України; 2) зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним; "у межах повноважень" означає, що суб`єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх; "у спосіб" означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби; "з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано", тобто використання наданих суб`єкту владних повноважень повинно відповідати меті та завданням діяльності суб`єкта, які визначені нормативним актом, на підставі якого він діє; "обґрунтовано", тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Рішення повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Отже, уважно ознайомившись з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c, Замовник вважає, що його зміст не відповідає критеріям, встановленим частиною другою статті 2 КАС України. Будь-яких конкретних приписів для Замовника стосовно усунення виявлених порушень вказаний висновок не містить. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід йому вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення UA-2021-06-11-002524-c. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c спеціалістами Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов`язано Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник для досягнення вказаного, які саме дії та на підставі яких положень Закону він повинен здійснити для усунення «виявлених порушень», відтак, такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Враховуючи вищевикладене, просимо Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області ще раз проаналізувати проведену закупівлю по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c) та скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c. У разі залишення Висновку без змін, Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради буде оскаржувати вказаний висновок до суду.

2021-08-02 18:43:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 09.08.2021 року Замовником - Житомирським закладом дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради було подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду щодо скасування висновку. Про відкриття провадження Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відома Замовнику.
Дата публікації: 10 серпня 2021

Документи:

10 серпня 2021 18:08
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 369 924,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 699,24 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 129А
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Ковальчук О.М." 369 750,00
UAH з ПДВ
369 750,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 червня 2021 12:58
Електронний підпис
26 червня 2021 12:56
Приват.pdf
26 червня 2021 12:56
Довідка довкілля.pdf
26 червня 2021 12:56
Додаток 2.pdf
26 червня 2021 12:56
Додаток 3.pdf
26 червня 2021 12:56
Відгук.pdf
26 червня 2021 12:55
Кваліфікація.pdf
26 червня 2021 12:55
Гарантія.pdf
26 червня 2021 12:55
Виписка реєстр.pdf
26 червня 2021 12:55
Паспорт.pdf
26 червня 2021 12:55
Стаття 17.pdf
26 червня 2021 12:54
Листи.pdf
26 червня 2021 12:54
Гарантійний лист ОП.pdf
26 червня 2021 12:54
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Ковальчук О.М."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

довідка

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

довідка

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

довідка

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
29 червня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій