Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05495229 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Покровська, будинок 129-А |
Контактна особа: |
Коваль Марина Миколаївна +380939680777 mm_koval@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 446 924,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
11 червня 2021 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 15:37 |
ВТ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ - НВК 65.doc | |
11 червня 2021 15:37 |
фото плитки.zip | |
11 червня 2021 15:37 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
11 червня 2021 15:37 |
Додаток 2. Технічне завдання - 3 лоти.docx | |
11 червня 2021 15:37 |
Додаток 1. Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-21-000037 ● 5636738c830e408e8d5ed812bf62ae5e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.07.2021
№ 427
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2021 № 427.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-06-11-002524-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-29 16:48:06
Роз'яснення щодо висновку
Звернення до Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Просимо Вас надати роз’яснення щодо змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку від 26.07.2021 в межах проведення моніторингу по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c).
Зокрема, просимо надати роз’яснення щодо встановлено перевіряючим порушення Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708).
Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Розділом ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 визначено особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Оскільки поточний ремонт має свої особливості визначення предмета закупівлі, пунктом 3 Розділу ІІ Порядку №708 визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, визначення предмета закупівлі у поточному ремонті відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015.
Відповідно до Листа Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, Замовник самостійно обирає відповідний показник Єдиного закупівельного словника для зазначення в дужках.
Пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 передбачено що, крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту.
Листом Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» передбачено, що визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте, код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі.
Оскільки, всіма нормативними актами в публічних закупівлях, передбачено, що предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а не за класифікатором, і Замовник самостійно обирає будь-який знак класифікатора, на підставі частини 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’ясніть будь-ласка:
1. Які порушення вимог пункту 3 Розділу І Порядку 708 допущено Замовником, якщо для визначення предмету закупівлі з поточного ремонту застосовується пункт 3 Розділу ІІ Порядку 708.
2. Роз’ясніть зобов’язання Замовнику «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2021-06-11-002524-c. У звязку з відсутністю функціоналу на електронному майданчику оприлюднити "Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c" у відповідному розділі, та технічною відсутністю такого розділу на майданчику, Замовник змушений на виконання частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", оприлюднити Заперечення на Висновок у Розділі "Інформація пр усунення порушення". Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c) та повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Частиною 2 ст. 4 Закону передбачено, що у річному плані повинна міститися зокрема така інформація - назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 11.06.2021 року Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради (далі – Замовник) прийнято рішення про внесення змін до річного плану закупівель та заплановано процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). 11.06.2021 Замовником прийнято рішення закупівлю по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) здійснити шляхом проведення процедури відкритих торгів у відповідності з вимогами Розділу 4 Закону та затверджено тендерну документацію. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель 11.06.2021 за оприлюднено Тендерну документацію згідно предмету закупівлі: Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c). Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Розділом ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок 708) передбачені особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Оскільки поточний ремонт має свої особливості визначення предмета закупівлі, пунктом 3 Розділу ІІ Порядку №708 визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Отже, відповідно до Порядку 708, визначення предмета закупівлі у поточному ремонті відбувається за об’єктом будівництва, а не за кодом ДК 021:2015. Звертаємо увагу спеціалістів Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, що відповідно до Листа Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, Замовник самостійно обирає відповідний показник Єдиного закупівельного словника для зазначення в дужках. Пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 передбачено що, крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо: коду та назви відповідно до Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з поточного ремонту. Листом Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» передбачено, що визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту здійснюється за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури. Проте, код Єдиного закупівельного словника зазначається в ЕСЗ замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі. Отже, всіма нормативними актами в публічних закупівлях, передбачено, що предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, а не за класифікатором, і Замовник самостійно обирає будь-який знак класифікатора, однак всупереч цього, спеціалістом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на власний розсуд зроблено висновок, що Замовником допущено порушення вимог пункту 3 Розділу І Порядку 708 хоча, для визначення предмету закупівлі з поточного ремонту застосовується пункт 3 Розділу ІІ Порядку 708. Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Також хочемо зазначити що у Висновку від 26.07.2021 зазначено, що Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради не погоджується з даною вимогою з огляду на наступне. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою вказаного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною першою статті 8 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Моніторинг процедур закупівель здійснюється також щодо процедур закупівель, особливості яких передбачені у законах, що визначені у частинах восьмій та дев’ятій статті 3 цього Закону. Відповідно до ч.6 ст.9 Закону за результатами за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Згідно ч. 7 цієї статті у висновку обов`язково зазначаються: У висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Відповідно до частини 11 статті 8 Закону, якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині десятій цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тож, висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є ненормативним індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки Замовника, а також права та обов`язки переможця конкурсу у сфері публічних закупівель. Зазначене узгоджується з правовою позицією, викладеною Верховним судом у постанові від 02 квітня 2020 року у справі №400/2165/19. Згідно з ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. При цьому, що "на підставі" означає, що суб`єкт владних повноважень: 1) повинен бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України; 2) зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним; "у межах повноважень" означає, що суб`єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх; "у спосіб" означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби; "з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано", тобто використання наданих суб`єкту владних повноважень повинно відповідати меті та завданням діяльності суб`єкта, які визначені нормативним актом, на підставі якого він діє; "обґрунтовано", тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). Рішення повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Отже, уважно ознайомившись з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c, Замовник вважає, що його зміст не відповідає критеріям, встановленим частиною другою статті 2 КАС України. Будь-яких конкретних приписів для Замовника стосовно усунення виявлених порушень вказаний висновок не містить. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід йому вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення UA-2021-06-11-002524-c. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c спеціалістами Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов`язано Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник для досягнення вказаного, які саме дії та на підставі яких положень Закону він повинен здійснити для усунення «виявлених порушень», відтак, такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Враховуючи вищевикладене, просимо Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області ще раз проаналізувати проведену закупівлю по предмету Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт по заміні металопластикових конструкцій в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А; Поточний ремонт приміщень харчоблоку та коридору в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-11-002524-c) та скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-002524-c. У разі залишення Висновку без змін, Житомирський заклад дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради буде оскаржувати вказаний висновок до суду.
2021-08-02 18:43:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 09.08.2021 року Замовником - Житомирським закладом дошкільної освіти № 65 Житомирської міської ради було подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду щодо скасування висновку. Про відкриття провадження Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відома Замовнику. |
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Документи:
10 серпня 2021 18:08
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Поточний ремонт по заміні щитів, автоматів, пускової апаратури в Житомирському закладі дошкільної освіти №65 Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 129А |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 49 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 490,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Бліском"" |
43 354,00
UAH з ПДВ
|
38 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "УКРВИМІР" |
41 876,00
UAH з ПДВ
|
39 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бліском"" #34521132 |
Переможець |
38 500,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 19:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 20:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 10:54
|
Договір | укладений |
23 липня 2021 10:36
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 жовтня 2021 15:52
|
38 500,00 UAH | UA478201720344290001000097377 ЖЗДО № 65 ЖМР |
UA603204780000026001924438652 ТОВ БЛІСКОМ |
Оплачений |