Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Maintenance services for registrars of settlement operations
Maintenance services for registrars of settlement operations
Очікувана вартість
401 832,48 UAH
UA-2021-04-08-008704-b ● 4a18507c3a1c497c978ff8d3c444bfc7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2021 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 401 832,48 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 08 квітня 2021 17:00 |
Enquiries until: | 01 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 травня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 401 832 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Лот 1, 2, 3, 4, 5, - відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50310000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот 1, 2, 3, 4, 5, - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот 1, 2, 3, 4, 5, - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 401 832,48 грн (чотириста одна тисяча вісімсот тридцять дві грн 48 коп.), в т.ч. по: Лоту №1 – 91 173,60 грн (дев’яносто одна тисяча сто сімдесят три грн 60 коп.); Лоту №2 – 47 268,48 грн (сорок сім тисяч двісті шістдесят вісім грн 48 коп.); Лоту №3 – 3 376,80 грн (три тисячі триста сімдесят шість грн 80 коп.); Лоту №4 – 97 927,20 грн (дев’яносто сім тисяч дев’ятсот двадцять сім грн 20 коп.); Лоту №5 – 162 086,40 грн (сто шістдесят дві тисячі вісімдесят шість грн 40 коп.). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Лот 1, 2, 3, 4, 5 - Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.05.2021 18:00 11. Умови оплати: Лот 1, 2, 3, 4, 5 - Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 11.05.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Лот №1: 900,00 грн; Лот №2: 450,00 грн; Лот №3: 30,00 грн; Лот №4: 960,00 грн; Лот №5: 1 590,00 грн. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia" 2. Code from the customer 41022900 3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049 4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement" 5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 50310000-1 Maintenance and repair of office machinery (Maintenance services for registrars of settlement operations) 5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 50310000-1 6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: lot 1, 2, 3, 4, 5, in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation. 7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. lot 1, 2, 3, 4, 5, Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation 8. Expected value of the subject of procurement: UAH : 401 832,48: lot 1 - 91 173,60 lot 2 - 47 268,48 lot 3 - 3 376,80 lot 4 - 97 927,20 lot 5 - 162 086,40 9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2021 (till 31.12.2021) 10. Deadline for submission of tender proposals: 11.05.2021 18:00 11. Terms of payment: Within 45 banking days in accordance with the terms of the Agreement 12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation 13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): not required 14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): not required; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 11.05.2021 18:00 16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: lot 1 - 900,00 lot 2 - 450,00 lot 3 - 30,00 lot 4 - 960,00 lot 5 - 1 590,00 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation. Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding;
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
08 квітня 2021 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2021 16:57 |
ТД РРО міні 5 лотів.docx | |
08 квітня 2021 16:57 |
проект договору.docx | |
08 квітня 2021 16:57 |
Оголошенння.doc | |
08 квітня 2021 16:57 |
ADVERTISEMENT.doc |
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 91 173,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 91 173,60 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 900,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 20 травня 2021 14:01
Auction planned date: 20 травня 2021 14:01
Закінчення: 20 травня 2021 14:23
Позиції
1 посл
Послухи з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Maintenance services for registrars of settlement operations
CPV: 50310000-1
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50310000-1 Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 11.05.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;4. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЬВАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ |
91 152,00
UAH з ПДВ
|
91 152,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЬВАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
91 173,60
UAH з ПДВ
|
91 173,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ #2317100590 |
Переможець |
91 152,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2022 16:21
|
звіт Баранік.docx | укладений |
01 вересня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 07:57
|
Повідомлення зміни Договір ТО РРО.doc | зміни до договору |
27 жовтня 2021 07:57
|
21119 ДУ-1.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 07:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 16:27
|
21119.pdf | укладений |
14 червня 2021 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору про закупівлю 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А, код – 41022900; категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2021-04-08-008704-b Лот №1. 3) дата укладення та номер договору про закупівлю: від 11.06.2021р., № УЗ/ЦЛ - 21119/Ю. 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: Фізична особа – підприємець Баранік Геннадій Андрійович. 5) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 2317100590. 6) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 49034, м. Дніпро, вул. Маршала Малиновського, буд. 54, кв. № 36, тел. (067)631-01-20 7) дата внесення змін до договору про закупівлю: 25.10.2021 року 8) випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: пункт 1 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункт 9.2., Додаток № 3 до Договору викласти у новій редакції. 10). Номер додаткової угоди:УЗ/ЦЛ-21119/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 79 758,00 грн. без ПДВ; |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-21119 /Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-21119/Ю/ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |