Послухи з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Сума
401 832,48 UAH
UA-P-2021-04-08-008804-b 7b6bd9f88d1a4e4190dcde59d65ba02b
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2021 16:55
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41022900
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01032, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послухи з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 401 832,48 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 401 832,48 401832.48 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

11. Примітки: 1) найменування замовника: Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2) місцезнаходження замовника вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032, фактична: м. Київ, вул.. Уманська 8. 3) ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, 41022900 4) категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону 5) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послухи з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій)6) Очікувана вартість предмета закупівлі: 401 832,48 грн (чотириста одна тисяча вісімсот тридцять дві грн 48 коп.), в т.ч. по: Лоту №1 – 91 173,60 грн (дев’яносто одна тисяча сто сімдесят три грн 60 коп.); Лоту №2 – 47 268,48 грн (сорок сім тисяч двісті шістдесят вісім грн 48 коп.); Лоту №3 – 3 376,80 грн (три тисячі триста сімдесят шість грн 80 коп.); Лоту №4 – 97 927,20 грн (дев’яносто сім тисяч дев’ятсот двадцять сім грн 20 коп.); Лоту №5 – 162 086,40 грн (сто шістдесят дві тисячі вісімдесят шість грн 40 коп.). 7) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) - 8) процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги, 9) орієнтовний початок проведення: квітень 2021 року 10) застосування рамкової угоди – не застосовується

Документи замовника

08 квітня 2021 16:55
Електронний підпис