Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл
Очікувана вартість
3 441 000,00 UAH
UA-2021-03-15-010582-b 09de1f660a7b4447bfc7a031dedd178b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Анатолійович Сітарчук

+380532560996 allmail@pnpu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Код ЄДРПОУ: 31035253
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Шевченківський р-н, вул. Остроградського, буд. 2
Контактна особа: Роман Анатолійович Сітарчук
+380532560996
allmail@pnpu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
щодо закупівлі за предметом згідно коду код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл -до 31.12.2021) шляхом проведення переговорної процедури (скороченої) закупівлі за підставою невдало проведених двох процедур закупівель відкритих торгів щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл. Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 13 Закону визначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. При цьому, відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі Торги були автоматично відмінені 21.01.2021 ID: UA-2021-01-05-001612-c. Причини: на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Проведення закупівлі код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл.було повторно організовано шляхом застосування процедури відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель 07.02.2021 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-01-22-005226-b. Торги були автоматично відмінені 20.01.2021. Причини: на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовник, як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно з частиною першою статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, наявні підстави для проведення закупівлі код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл.шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту першого частини другої статті 40 Закону. Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»; - роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – лист «Щодо надання методологічної допомоги з питань застосування переговорної процедурою закупівлі» від 08.08.2014 №3302-05/27478-03; - Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо застосування переговорної процедури» від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06; - лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2021 12:07
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


джерело фінансування власні кошти, кошти бюджету

Тендерна документація

15 березня 2021 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-18-000027 ● 09802f434a1e498fabbac06012e6df81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2021 11:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

18.06.2021

№402

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 18.06.2021 № 402

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-03-15-010582-b 15.03.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-22 10:43:27

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-15-010582-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:

1. Який з укладених договорів про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг по лоту 2, а саме: Договір від 24.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 24.03.2021 №1 чи Договір від 30.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 31.03.2021 №2 є чинним?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-25 14:50:06

Пояснення

Дієвим договором є Договір від 24.03.2021 №496/20 Інша розміщена інформація із датою 30.03.2021р. є технічною помилкою, яку не можливо технологічно виправити. Усі інформація по договору розміщена у систмі електронних закупівель, що є у відьному доступі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-24 11:50:45

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-15-010582-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:

1. Який з укладених договорів про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг по лоту 2, а саме: Договір від 24.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 24.03.2021 №1 чи Договір від 30.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 31.03.2021 №2 зареєстровано у журналі реєстрації договорів Замовника?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (надати витяг з журналу реєстрації договорів, всі додатки та додаткові угоди до чинного договору між Замовником та переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-30 08:16:55

Пояснення

Дієвим договором є Договір від 24.03.2021 №496/20 Інша розміщена інформація із датою 30.03.2021р. є технічною помилкою, яку не можливо технологічно виправити. Зазначена інформація у додатку із датою договору від 30.03.2021 є технічною опискою. Уся інформація по договору розміщена у систмі електронних закупівель, що є у відьному доступі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-07-29 11:53:13

Виконання моніторингу ДАСУ

Договір розірвано, за результатами моніторингу, інформацію оприлюднено у системі електронних закупівель прозорро.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Настанови за результатами моніторингу ДАСУ виконано, нині вчинені правочини спрямовані на розірвання договору.

2021-07-08 14:44:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Договір розірвано.

2021-08-02 15:48:53

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 541 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

700000 кВт⋅год
Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРМА ТРЕЙДИНГ"
#43700106
Переможець 2 507 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 12:07

Документи

17 березня 2021 12:07
Електронний підпис
17 березня 2021 11:39
004 (3).jpg
17 березня 2021 11:39
003 (10).jpg
17 березня 2021 11:39
001 (9).jpg
17 березня 2021 11:39
002 (9).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 12:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРМА ТРЕЙДИНГ"
#43700106
2 507 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 12:07
Електронний підпис
17 березня 2021 11:39
004 (3).jpg
17 березня 2021 11:39
003 (10).jpg
17 березня 2021 11:39
001 (9).jpg
17 березня 2021 11:39
002 (9).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 09:20
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 20:27
ДУ.pdf зміни до договору
28 січня 2022 20:25
ДУ №7.pdf зміни до договору
28 січня 2022 20:25
ДУ №8.pdf зміни до договору
28 січня 2022 20:25
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 11:32
ДУ №7.pdf зміни до договору
24 січня 2022 10:18
ДУ №8.pdf зміни до договору
24 січня 2022 10:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:45
ДУ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:14
ДУ№5 до дог.№260221К.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:13
Лист.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 08:57
001.jpg зміни до договору
23 листопада 2021 08:56
002 (1).jpg зміни до договору
23 листопада 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 02:43
002.jpg зміни до договору
23 жовтня 2021 02:42
001.jpg зміни до договору
23 жовтня 2021 02:42
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 02:39
001.jpg зміни до договору
23 жовтня 2021 02:38
002.jpg зміни до договору
23 жовтня 2021 02:38
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:16
додаткова угода Карма трейд.jpg зміни до договору
30 березня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 11:15
002 (21).jpg укладений
24 березня 2021 11:14
016.jpg укладений
24 березня 2021 11:14
009 (4).jpg укладений
24 березня 2021 11:14
012 (2).jpg укладений
24 березня 2021 11:14
007 (5).jpg укладений
24 березня 2021 11:14
004 (12).jpg укладений
24 березня 2021 11:14
013 (2).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
006 (4).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
014 (1).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
003 (21).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
011 (2).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
005 (9).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
008 (5).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
010 (2).jpg укладений
24 березня 2021 11:13
017.jpg укладений
24 березня 2021 11:13
015 (1).jpg укладений
24 березня 2021 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 1422450.00грн. з ПДВ загальна сума договору становить 1085050.00грн.з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за 1 Ціна за 1 (один) кВт/год електричної енергії за першу декаду жовтня становить 3,71556грн. (З гривні 71,556 коп.), без ПДВ. Ціна за 1 (один) кВт/год електричної енергії за другу декаду жовтня становить 3,96445грн. (З гривні 96,445 коп.), без ПДВ. Ціна за 1 (один) кВт/год електричної енергії за третю декаду жовтня становить 4,23823грн. (4 гривні 23,823 коп.), без ПДВ. У вищезазначену ціну включено вартість послуг оператора системи передачі електричної енергії, що становить 0,29393 грн. за 1 (один) кВт/год електричної енергії та вартість послуги розподілу оператором системи розподілу 0,93273, без урахування ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за 1 Ціна за 1 (один) кВт/год електричної енергії за першу декаду листопада становить 4,53938 грн. (4 гривні 53,938 коп.), без ПДВ. Ціна за 1 (один) кВт/год електричної енергії за другу декаду листопада становить 4,87065 грн. (4 гривні 87,065 коп.), без ПДВ. Ціна за 1 (один) кВт/год електричної енергії за третю декаду листопада становить 5,23496грн. (5 гривні 23,496 коп.), без ПДВ. У вищезазначену ціну включено вартість послуг оператора системи передачі електричної енергії, що становить 0,29393 грн. за 1 (один) кВт/год електричної енергії та вартість послуги розподілу оператором системи розподілу 0,93273, без урахування ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір вважається пролонгованим на термін до 30 березня 2022 р.
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення договору на 175061,19 грн. з ПДВ Загальна сума договору становить 1050367,12 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: 7,8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір дійсний до 30.03.2022 р.
Номер договору про закупівлю: №260221К
Договір:
Номер додаткової угоди: 6.7.8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 050 367,12
UAH (в тому числі ПДВ 175 061,18 UAH)