Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Код ЄДРПОУ: | 31035253 |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Шевченківський р-н, вул. Остроградського, буд. 2 |
Контактна особа: |
Роман Анатолійович Сітарчук +380532560996 allmail@pnpu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2021 12:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
15 березня 2021 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000027 ● 09802f434a1e498fabbac06012e6df81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.06.2021
№402
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 18.06.2021 № 402
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-03-15-010582-b 15.03.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-22 10:43:27
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-15-010582-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Який з укладених договорів про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг по лоту 2, а саме: Договір від 24.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 24.03.2021 №1 чи Договір від 30.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 31.03.2021 №2 є чинним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-25 14:50:06
Пояснення
Дієвим договором є Договір від 24.03.2021 №496/20 Інша розміщена інформація із датою 30.03.2021р. є технічною помилкою, яку не можливо технологічно виправити. Усі інформація по договору розміщена у систмі електронних закупівель, що є у відьному доступі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-24 11:50:45
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія» (2 лоти) Лот 1 - електрична енергія для малих непобутових споживачів (навчальні корпуси) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-15-010582-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Який з укладених договорів про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг по лоту 2, а саме: Договір від 24.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 24.03.2021 №1 чи Договір від 30.03.2021 №496/20 з додатковою угодою від 31.03.2021 №2 зареєстровано у журналі реєстрації договорів Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (надати витяг з журналу реєстрації договорів, всі додатки та додаткові угоди до чинного договору між Замовником та переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-30 08:16:55
Пояснення
Дієвим договором є Договір від 24.03.2021 №496/20 Інша розміщена інформація із датою 30.03.2021р. є технічною помилкою, яку не можливо технологічно виправити. Зазначена інформація у додатку із датою договору від 30.03.2021 є технічною опискою. Уся інформація по договору розміщена у систмі електронних закупівель, що є у відьному доступі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-29 11:53:13
Виконання моніторингу ДАСУ
Договір розірвано, за результатами моніторингу, інформацію оприлюднено у системі електронних закупівель прозорро.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Настанови за результатами моніторингу ДАСУ виконано, нині вчинені правочини спрямовані на розірвання договору.
2021-07-08 14:44:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Договір розірвано.
2021-08-02 15:48:53
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - електрична енергія для потреб населення (гуртожитки) з урахуванням послуг на її передачу та розподіл |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" #42223804 |
Переможець |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 11:48
|
ду.pdf | укладений |
29 липня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 11:44
|
ду.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 12:04
|
img20210401_11534958.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 15:08
|
договір ст. 1.jpg | укладений |
30 березня 2021 15:04
|
004 (14).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
006 (5).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
007 (6).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
008 (6).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
005 (10).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
009 (5).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
003 (22).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
002 (22).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
001 (20).jpg | укладений |
24 березня 2021 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити суму договору на 175000.00 грн. з ПДВ загальна сума догоовру становить725000.00грн. ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №496/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 43398.24 коп. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №496/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
681 601,76
UAH (в тому числі ПДВ 113 600,29 UAH)
|
Причини розірвання договору: | договір розірвано через неможливість усунення помилок допущених при впроведенні процедури закупівлі |