Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services on the organization of food of children in educational institutions of the Primorsky district of Odessa
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина Русланівна +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Institution "Center for Financing and Economic Activity of Educational Institutions and Institutes of the Primorsky District of Odessa" |
National ID: | 40703130 |
Contact point: |
Safronova Iryna Ruslanovna +380487069772 buh_prim134@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 19 762 441,70 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 березня 2021 14:48 |
Enquiries until: | 23 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 19 762 442 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Тендерна документація
02 березня 2021 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 14:50 |
ТД харчування 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000037 ● 1ee2e683fd76478498a1d1898bf17e20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
10.08.2021 № 496
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 10.08.2021№ 496
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-02-005482-a 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-12 15:35:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару Електрична енергія (постачальник «останньої надії») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-005482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) в частині надання посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-17 16:13:18
Роз'яснення замовника
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Додаємо посилання на публікацію https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-primor/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-12 15:44:14
Уточнення запиту для Замовника
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Приморського району м. Одеси (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-005482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) в частині надання посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-17 16:08:03
Роз`яснення замовника
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Додаємо посилання на публікацію https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-primor/
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005482-a Згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005482-a, складеним Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 25.08.2021, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерних пропозицій ТОВ «ОЛЬГА» (лот - 4), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лот - 5) та СТ «Центр» (лот - 3) встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції в частині відхилення (невідхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «Південьпрод» (лоти 1-2), встановлено порушення абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. У зв’язку з цим, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язало комунальну установу «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (надалі за текстом – Замовник) здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договорів з ТОВ «ОЛЬГА» (лот - 4), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лот - 5), СТ «Центр» (лот-3) та ТОВ «Південьпрод» (лоти 1-2) з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та Цивільного кодексу та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В свою чергу, абзацом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, Замовник, користуючись гарантованим законом правом, надає аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005482-a щодо лотів 3, 4 та 5, обґрунтовані наступним. У Висновку органу державного фінансового контролю зазначено, що «…Учасники ТОВ «ОЛЬГА» (лоти 1,2,4 та 5), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лоти 3-5) та СТ «Центр» (лот-3) подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистих ключів «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасників ТОВ «ОЛЬГА» (лоти 1,2,4 та 5), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лоти 3-5) та СТ «Центр» (лот-3) електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» (лот - 4), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лот - 5) та СТ «Центр» (лот-3), як такі що не відповідають вимогам тендерної документації, а допущено вказаних учасників до аукціону, визначено їх переможцем тендеру та укладено з вказаним учасниками договори…». Частиною третьою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа вважається чинним у разі, якщо на момент перевірки чинності: строк дії, зазначений у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не закінчився; суб'єктом, який видав сертифікат, статус кваліфікованого сертифіката відкритого ключа не змінено на скасований або блокований з підстав, визначених цим Законом; за попередніми двома ознаками був чинним кваліфікований сертифікат відкритого ключа суб'єкта, який видав сертифікат (частина перша статті 24 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). В свою чергу, у постанові Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (надалі за текстом – Постанова № 193) постановлено погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект). Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року (абзац 2 пункту 1 Постанови № 193). Пунктом 2 Постанови № 193 затверджено вимоги до удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, що додаються. Відповідно до пункту 3 Постанови № 193, установлено, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом; 2) електронні довірчі послуги, пов’язані із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, надаються виключно кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг з урахуванням вимог, затверджених пунктом 2 цієї постанови; 3) результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг. Більш того, Міністерство цифрової трансформації України за результатами розгляду в межах компетенції листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-у щодо надання роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг у листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 наголосило на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 № 227 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193» у постанові Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 в абзаці другому пункту 1 цифри і слова «31 грудня 2021 року» замінено цифрами і словами «5 березня 2022 року». Таким чином, до 05.03.2022 удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів (КЕП) чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. У зв’язку з цим, використання ТОВ «ОЛЬГА» (лоти 4 та 5), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лоти 3-5) та СТ «Центр» (лот 3) удосконалених електронних підписів, відповідно до Постанови № 193, повністю відповідає вимогам чинного законодавства та жодним чином не може трактуватись як порушення, а навпаки узгоджується з позицією Міністерства цифрової трансформації України, викладеною у наведеному вище листі. При цьому, відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі на підставі накладення ними удосконаленого електронного підпису замість кваліфікованого електронного підпису, за умови законодавчого забезпечення використання удосконаленого електронного підпису до 05.03.2022, містило б ознаки дискримінації та надання незаконних переваг одним учасникам процедури закупівлі перед іншими. Також, повідомляємо, що 30.08.2021 було підписано додаткову угоду щодо розірвання договорів з ТОВ «Південьпрод» (лоти 1-2) за згодою сторін.
2021-08-30 11:38:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов № 420/16343/2 |
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Документи:
07 вересня 2021 18:30
|
Електронний підпис |
07 вересня 2021 18:29
|
Адміністративний_позов_КУ_ЦФГДЗУСО_Приморського_району_м_Одеси.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Організація харчування в закладах освіти Приморського району м. Одеси: ЗОШ № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Маріїнська гімназія, ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул. Гаванна,5а), ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул. Канатна,4). |
Опис предмету закупівлі: |
Організація харчування в закладах освіти Приморського району м. Одеси: ЗОШ № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Маріїнська гімназія, ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул. Гаванна,5а), ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул. Канатна,4).
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 284 642,10 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 26 423,21 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 158539.26 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
СТ "Центр" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
5 284 642,10
UAH
|
5 284 642,10
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
СТ "Центр" |
5 284 157,70
UAH
|
5 284 157,70
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СТ "Центр" #03380322 |
Переможець |
5 284 157,70
UAH
|
12 квітня 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2022 13:20
|
SCAN0300.PDF | зміни до договору |
03 березня 2022 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 08:21
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 08:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 11:41
|
IMG_0004.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 11:48
|
SCAN0311.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:39
|
IMG_0005.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:10
|
SCAN0301.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 09:47
|
СТ-3.PDF | укладений |
23 квітня 2021 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору на 1000000,00 грн. Викласти п. 3.1. Розділу 3 "Ціна Договору" в новій редакції. Ціна Договору за КЕКВ 2230 становить 4284157,70 грн. |
Номер договору про закупівлю: | СТ-3/21/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору на 300 000,00 грн. Викласти п. 3.1. Розділу 3 "Ціна Договору" в новій редакції. Ціна Договору за КЕКВ 2230 становить 3984157,70 грн. без ПДВ. Вартість одноденного харчування: учні 1-4 класів - 17.50 грн, учні пільгового контингенту - 22,00 грн, оздоровлення в пришкільних таборах - 27,60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | СТ-3/21/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору. Загальна сума договору зменшується на 138343,90 грн. без ПДВ. В зв'язку з чим викласти п. 3.1 розділу 3 Ціна договору в новій редакції. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 - 3845813,80 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | СТ-3/21/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони за взаємною згодою домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю та викласти п.10.1 розділ 10 «Строк дії договору» в новій редакції, а саме: 1.1. «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 28.02.2022 р. та до повного виконання обов’язків сторін. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». 2. Викласти п. 5.1 розділ 5 «Надання послуг» в наступній редакції: 2.1. «5.1. Строк надання послуг – квітень – 28.02.2022 року». |
Номер договору про закупівлю: | СТ-3/21/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 8 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме на – 769 162,76 грн. (сімсот шістдесят дев’ять тисяч сто шістдесят дві гривні 76 коп.) без ПДВ В зв’язку з чим, Сторони вирішили п. 3.1. розділ 3 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 – 4 614 976,56 грн. (чотири мільйона шістсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят шість гривень 56 коп.) (без ПДВ)» |
Номер договору про закупівлю: | СТ-3/21/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на - 318 297,76 грн. без ПДВ. В зв’язку з чим, Сторони вирішили п. 3.1. розділ 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 - 4 296 678,80 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | СТ-3/21/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |