Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Приморського району м. Одеси
Services on the organization of food of children in educational institutions of the Primorsky district of Odessa
Очікувана вартість
19 762 441,70 UAH
UA-2021-03-02-005482-a df440a4818314d259a846a71b49c099a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Institution "Center for Financing and Economic Activity of Educational Institutions and Institutes of the Primorsky District of Odessa"
National ID: 40703130
Contact point: Safronova Iryna Ruslanovna
+380487069772
buh_prim134@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 17:00
Очікувана вартість: 19 762 441,70 UAH без ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 02 березня 2021 14:48
Enquiries until: 23 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 29 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 квітня 2021 17:00

Information

Estimated total value: 19 762 442 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 березня 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 14:50
ТД харчування 2021.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-10-000037 ● 1ee2e683fd76478498a1d1898bf17e20
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

10.08.2021 № 496
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 10.08.2021№ 496

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-02-005482-a 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-12 15:35:07

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару Електрична енергія (постачальник «останньої надії») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-005482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) в частині надання посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-17 16:13:18

Роз'яснення замовника

У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Додаємо посилання на публікацію https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-primor/

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-12 15:44:14

Уточнення запиту для Замовника

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Приморського району м. Одеси (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-005482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) в частині надання посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-17 16:08:03

Роз`яснення замовника

У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Додаємо посилання на публікацію https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-primor/

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005482-a Згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005482-a, складеним Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 25.08.2021, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерних пропозицій ТОВ «ОЛЬГА» (лот - 4), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лот - 5) та СТ «Центр» (лот - 3) встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції в частині відхилення (невідхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «Південьпрод» (лоти 1-2), встановлено порушення абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. У зв’язку з цим, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язало комунальну установу «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (надалі за текстом – Замовник) здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договорів з ТОВ «ОЛЬГА» (лот - 4), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лот - 5), СТ «Центр» (лот-3) та ТОВ «Південьпрод» (лоти 1-2) з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та Цивільного кодексу та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. В свою чергу, абзацом 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Таким чином, Замовник, користуючись гарантованим законом правом, надає аргументовані заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-005482-a щодо лотів 3, 4 та 5, обґрунтовані наступним. У Висновку органу державного фінансового контролю зазначено, що «…Учасники ТОВ «ОЛЬГА» (лоти 1,2,4 та 5), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лоти 3-5) та СТ «Центр» (лот-3) подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистих ключів «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасників ТОВ «ОЛЬГА» (лоти 1,2,4 та 5), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лоти 3-5) та СТ «Центр» (лот-3) електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «ОЛЬГА» (лот - 4), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лот - 5) та СТ «Центр» (лот-3), як такі що не відповідають вимогам тендерної документації, а допущено вказаних учасників до аукціону, визначено їх переможцем тендеру та укладено з вказаним учасниками договори…». Частиною третьою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа вважається чинним у разі, якщо на момент перевірки чинності: строк дії, зазначений у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не закінчився; суб'єктом, який видав сертифікат, статус кваліфікованого сертифіката відкритого ключа не змінено на скасований або блокований з підстав, визначених цим Законом; за попередніми двома ознаками був чинним кваліфікований сертифікат відкритого ключа суб'єкта, який видав сертифікат (частина перша статті 24 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). В свою чергу, у постанові Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (надалі за текстом – Постанова № 193) постановлено погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект). Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року (абзац 2 пункту 1 Постанови № 193). Пунктом 2 Постанови № 193 затверджено вимоги до удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, що додаються. Відповідно до пункту 3 Постанови № 193, установлено, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом; 2) електронні довірчі послуги, пов’язані із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, надаються виключно кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг з урахуванням вимог, затверджених пунктом 2 цієї постанови; 3) результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг. Більш того, Міністерство цифрової трансформації України за результатами розгляду в межах компетенції листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-у щодо надання роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг у листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 наголосило на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 № 227 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193» у постанові Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 в абзаці другому пункту 1 цифри і слова «31 грудня 2021 року» замінено цифрами і словами «5 березня 2022 року». Таким чином, до 05.03.2022 удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів (КЕП) чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. У зв’язку з цим, використання ТОВ «ОЛЬГА» (лоти 4 та 5), ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» (лоти 3-5) та СТ «Центр» (лот 3) удосконалених електронних підписів, відповідно до Постанови № 193, повністю відповідає вимогам чинного законодавства та жодним чином не може трактуватись як порушення, а навпаки узгоджується з позицією Міністерства цифрової трансформації України, викладеною у наведеному вище листі. При цьому, відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі на підставі накладення ними удосконаленого електронного підпису замість кваліфікованого електронного підпису, за умови законодавчого забезпечення використання удосконаленого електронного підпису до 05.03.2022, містило б ознаки дискримінації та надання незаконних переваг одним учасникам процедури закупівлі перед іншими. Також, повідомляємо, що 30.08.2021 було підписано додаткову угоду щодо розірвання договорів з ТОВ «Південьпрод» (лоти 1-2) за згодою сторін.

2021-08-30 11:38:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов № 420/16343/2
Дата публікації: 07 вересня 2021

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Організація харчування дітей в закладах освіти Приморського району м. Одеси: Одеський ліцей «Європейський» Одеської міської ради Одеської області, за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Говорова, 8-а.
Опис предмету закупівлі:
Організація харчування дітей в закладах освіти Приморського району м. Одеси: Одеський ліцей «Європейський» Одеської міської ради Одеської області, за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Говорова, 8-а.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 344 968,60 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 724,84 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40349.06 UAH


Title: Organization of children's nutrition in educational institutions of the Primorsky district of Odessa: Odessa Lyceum "European" of the Odessa City Council of Odessa region, at the address: Odessa, st. Marshala Govorova, 8-a.
Description: Organization of children's nutrition in educational institutions of the Primorsky district of Odessa: Odessa Lyceum "European" of the Odessa City Council of Odessa region, at the address: Odessa, st. Marshala Govorova, 8-a.
Current status: Complete
Estimated total value: 1 344 968,60 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 6 724,84 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 12 квітня 2021 13:56
Auction planned date: 12 квітня 2021 13:56
Закінчення: 12 квітня 2021 14:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

782 люд
Організація харчування дітей в закладах освіти Приморського району м. Одеси: Одеський ліцей «Європейський» Одеської міської ради Одеської області, за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Говорова, 8-а.
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Organization of children's nutrition in educational institutions of the Primorsky district of Odessa: Odessa Lyceum "European" of the Odessa City Council of Odessa region, at the address: Odessa, st. Marshala Govorova, 8-a.
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 квітня 2021
UA-2021-03-02-005482-adf440a4818314d259a846a71b49c099a
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛЬГА" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 квітня 2021 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2021 11:11
Електронний підпис
19 квітня 2021 11:05
пояснення ліцензія.pdf
19 квітня 2021 11:05
Повноваження.PDF
19 квітня 2021 11:04
МВС.rar
19 квітня 2021 11:04
ДПС.rar
19 квітня 2021 11:04
public_doc.p7s
19 квітня 2021 11:04
file (26).pdf
19 квітня 2021 11:04
Dovidka_21088349480390523508.pdf.p7s
19 квітня 2021 11:04
Dovidka_21088349480390523508 (1).pdf
01 квітня 2021 12:29
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:29
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:28
Лицензия заверенная.rar
01 квітня 2021 12:28
Лицензия заверенная.pdf
01 квітня 2021 12:28
35 проект договору.pdf
01 квітня 2021 12:28
24 копія Статуту.pdf
01 квітня 2021 12:28
2 Повноваження.PDF
01 квітня 2021 12:28
ЛОТ 5 Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2021 12:28
ЛОТ 5 Меню.PDF
01 квітня 2021 12:28
31 Договір лабораторія.pdf
01 квітня 2021 12:28
30 Якість продукції.PDF
01 квітня 2021 12:28
26 довкілля.PDF
01 квітня 2021 12:28
19-21 Ан. договір.pdf
01 квітня 2021 12:28
17 освіта працівників.pdf
01 квітня 2021 12:28
16 накази персонал.pdf
01 квітня 2021 12:28
15 медкнижки.pdf
01 квітня 2021 12:28
14 Довідка працівники.pdf
01 квітня 2021 12:28
12 сан обробка машини.pdf
01 квітня 2021 12:28
10 Мовчан медкнижка.pdf
01 квітня 2021 12:28
7 довідка МТБ.PDF

Документи

05 квітня 2021 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

18 квітня 2021 12:23
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:24
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:24
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:23
Гарантія.7z
02 квітня 2021 09:23
Гарантія 400.pdf.p7s
02 квітня 2021 09:23
Гарантія 400.pdf (1).p7s
02 квітня 2021 09:23
Гарантія 400.pdf
02 квітня 2021 09:23
31. Проект договору.PDF
02 квітня 2021 09:23
25. ПД.pdf
02 квітня 2021 09:23
23. Згода з договором.PDF
02 квітня 2021 09:23
22. Статут + код.pdf
02 квітня 2021 09:23
21. Копія паспорту.pdf
02 квітня 2021 09:23
19. Гарантія ст.17.pdf
02 квітня 2021 09:23
18. Ст.17.pdf
02 квітня 2021 09:23
1. Повноваження.pdf
02 квітня 2021 09:23
Меню Європейський.PDF
02 квітня 2021 09:23
32. Тех. вимоги.PDF
02 квітня 2021 09:23
30. Субпідрядники.PDF
02 квітня 2021 09:23
29. ISO.pdf
02 квітня 2021 09:23
27. Документи якості.PDF
02 квітня 2021 09:23
24. Довкілля.pdf
02 квітня 2021 09:23
17. Ан. договір.pdf
02 квітня 2021 09:23
16. Освіта.PDF
02 квітня 2021 09:23
14. Мед. книжки.PDF
02 квітня 2021 09:23
12. Держаудит.PDF
02 квітня 2021 09:23
10. Сан. обробка авто.pdf
02 квітня 2021 09:23
9. Мед. книжка водія.pdf
02 квітня 2021 09:23
8. Тех. паспорт.pdf
02 квітня 2021 09:23
7. Довідка про авто.pdf
02 квітня 2021 09:23
5. Акт перевірки складу.PDF
02 квітня 2021 09:23
3. Копія оренди складу.pdf
02 квітня 2021 09:23
2. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОЛЬГА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 1 344 959,08
UAH
1 344 959,08
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛЬГА" 1 344 968,60
UAH
1 344 968,60
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 квітня 2021 11:11
Електронний підпис
19 квітня 2021 11:05
пояснення ліцензія.pdf
19 квітня 2021 11:05
Повноваження.PDF
19 квітня 2021 11:04
МВС.rar
19 квітня 2021 11:04
ДПС.rar
19 квітня 2021 11:04
public_doc.p7s
19 квітня 2021 11:04
file (26).pdf
19 квітня 2021 11:04
Dovidka_21088349480390523508.pdf.p7s
19 квітня 2021 11:04
Dovidka_21088349480390523508 (1).pdf
01 квітня 2021 12:29
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:29
Електронний підпис
01 квітня 2021 12:28
Лицензия заверенная.rar
01 квітня 2021 12:28
Лицензия заверенная.pdf
01 квітня 2021 12:28
35 проект договору.pdf
01 квітня 2021 12:28
24 копія Статуту.pdf
01 квітня 2021 12:28
2 Повноваження.PDF
01 квітня 2021 12:28
ЛОТ 5 Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2021 12:28
ЛОТ 5 Меню.PDF
01 квітня 2021 12:28
31 Договір лабораторія.pdf
01 квітня 2021 12:28
30 Якість продукції.PDF
01 квітня 2021 12:28
26 довкілля.PDF
01 квітня 2021 12:28
19-21 Ан. договір.pdf
01 квітня 2021 12:28
17 освіта працівників.pdf
01 квітня 2021 12:28
16 накази персонал.pdf
01 квітня 2021 12:28
15 медкнижки.pdf
01 квітня 2021 12:28
14 Довідка працівники.pdf
01 квітня 2021 12:28
12 сан обробка машини.pdf
01 квітня 2021 12:28
10 Мовчан медкнижка.pdf
01 квітня 2021 12:28
7 довідка МТБ.PDF

Публічні документи

18 квітня 2021 12:23
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:24
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:24
Електронний підпис
02 квітня 2021 09:23
Гарантія.7z
02 квітня 2021 09:23
Гарантія 400.pdf.p7s
02 квітня 2021 09:23
Гарантія 400.pdf (1).p7s
02 квітня 2021 09:23
Гарантія 400.pdf
02 квітня 2021 09:23
31. Проект договору.PDF
02 квітня 2021 09:23
25. ПД.pdf
02 квітня 2021 09:23
23. Згода з договором.PDF
02 квітня 2021 09:23
22. Статут + код.pdf
02 квітня 2021 09:23
21. Копія паспорту.pdf
02 квітня 2021 09:23
19. Гарантія ст.17.pdf
02 квітня 2021 09:23
18. Ст.17.pdf
02 квітня 2021 09:23
1. Повноваження.pdf
02 квітня 2021 09:23
Меню Європейський.PDF
02 квітня 2021 09:23
32. Тех. вимоги.PDF
02 квітня 2021 09:23
30. Субпідрядники.PDF
02 квітня 2021 09:23
29. ISO.pdf
02 квітня 2021 09:23
27. Документи якості.PDF
02 квітня 2021 09:23
24. Довкілля.pdf
02 квітня 2021 09:23
17. Ан. договір.pdf
02 квітня 2021 09:23
16. Освіта.PDF
02 квітня 2021 09:23
14. Мед. книжки.PDF
02 квітня 2021 09:23
12. Держаудит.PDF
02 квітня 2021 09:23
10. Сан. обробка авто.pdf
02 квітня 2021 09:23
9. Мед. книжка водія.pdf
02 квітня 2021 09:23
8. Тех. паспорт.pdf
02 квітня 2021 09:23
7. Довідка про авто.pdf
02 квітня 2021 09:23
5. Акт перевірки складу.PDF
02 квітня 2021 09:23
3. Копія оренди складу.pdf
02 квітня 2021 09:23
2. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОЛЬГА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 1 344 959,08
UAH
12 квітня 2021 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
1 344 959,08
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2022 10:57
Електронний підпис укладений
02 березня 2022 11:15
SCAN0301.PDF зміни до договору
02 березня 2022 11:14
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 08:28
IMG_0003.pdf зміни до договору
05 січня 2022 08:27
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 17:55
IMG_0007.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 08:44
IMG_0002.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 08:43
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 09:53
ФС-5.PDF укладений
23 квітня 2021 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони за взаємною згодою домовились зменшити загальну суму Договору на 31 188,26 грн. (тридцять одна тисяча сто вісімдесят вісім гривень, двадцять шість копійок) без ПДВ. 2. В зв’язку з чим вирішили 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 – 1 313 770,82 грн. (один мільйон триста тринадцять тисяч сімсот сімдесят гривень, вісімдесят дві копійки) (без ПДВ) Вартість одноденного харчування: 1- 4 кл. - 17,50 Пільговий контингент – 22,00 Пришкільні табори - 27,79 » .
Номер договору про закупівлю: ФС-5/21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони за взаємною згодою домовились продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю та викласти п.10.1 розділ 10 «Строк дії договору» в новій редакції, а саме: 1.1. «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 28.02.2022 р. та до повного виконання обов’язків сторін. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». 2. Викласти п. 5.1 розділ 5 «Надання послуг» в наступній редакції: 2.1. «5.1. Строк надання послуг: з моменту підписання – до 28.02.2022 року».
Номер договору про закупівлю: ФС-5/21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 8 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме на – 262 754,16 грн. (двісті шістдесят дві тисячі сімсот п’ятдесят чотири гривні 16 коп.) без ПДВ В зв’язку з чим, Сторони вирішили п. 3.1. розділ 3 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 – 1 576 524,98 грн. (один мільйон п’ятсот сімдесят шість тисяч п’ятсот двадцять чотири гривні 98 коп.) (без ПДВ)»
Номер договору про закупівлю: ФС-5/21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на - 55 663,16 грн. без ПДВ. В зв’язку з чим, вирішили п. 3.1. розділ 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 - 1 520 861,82 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: ФС-5/21/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 520 861,82
UAH