Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Car repair services, 6 lots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Винник Олег Григорович 380677181158 lvivemdmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO LVIVSKOYi OBLASNOYi RADI "LVIVSKII OBLASNII TsENTR EKSTRENOYi MEDIChNOYi DOPOMOGI TA MEDITsINI KATASTROF" |
National ID: | 34167494 |
Contact point: |
Vinnik Oleg Grigorovich 380677181158 lvivemdmk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 20:00 |
Очікувана вартість: | 7 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 лютого 2021 17:18 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 7 200 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерна документація
04 березня 2021 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 14:38 |
рішення про внесення змін.docx | |
04 березня 2021 14:37 |
Технічна специфікація лот 5.docx | |
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 6.docx | |
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 3.docx | |
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 2.docx | |
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 1.docx | |
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 4.docx | |
26 лютого 2021 17:22 |
Проект договору.docx | |
26 лютого 2021 17:22 |
Тендерна документація.docx |
04 березня 2021 14:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 14:38 |
рішення про внесення змін.docx
|
|||
04 березня 2021 14:37 |
Технічна специфікація лот 5.docx
|
|||
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 6.docx
|
|||
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 3.docx
|
|||
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 2.docx
|
|||
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 1.docx
|
|||
26 лютого 2021 17:24 |
Технічна специфікація лот 4.docx
|
|||
26 лютого 2021 17:22 |
Проект договору.docx
|
|||
26 лютого 2021 17:22 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-17-000039 ● 3ae00c61784b43fba4edbe3f6b239614
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2021 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
45 UA-2021-02-26-004656-b
26.02.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (код 34167494) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-004656-b повідомляємо наступне. За результати моніторингу встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам законодавства про закупівлі, а саме перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 3.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ №710). Щодо зазначеного повідомляємо, що Наказ №710 носить рекомендаційний характер та Замовник може, проте не зобов’язаний враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель, відповідно користується таким правом. В подальшому при проведенні закупівель, Замовник врахує ці рекомендації. Крім того, зважаючи на судову практику, право тлумачити норму права є виключним правом суду. Роз’яснення державних органів (листи, рекомендації) не є нормою права. Також моніторингом установлено, що у Додатку 2 «Технічна специфікація» Замовник вимагає від учасників надання гарантійного листа стосовно того, що СТО зобов’язується при здійсненні ремонтів та інших послуг відповідно до укладеного Договору використовувати запасні частини та матеріали, які сертифіковані на території України відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». Проте, вказаний наказ втратив чинність від 16.03.2018 року на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Замовником буде враховане вказане зауваження при подальшому складанні тендерних документацій, однак вважаємо, що надання гарантійного листа стосовно того, що СТО зобов’язується при здійсненні ремонтів та інших послуг відповідно до укладеного Договору використовувати запасні частини та матеріали, які сертифіковані на території України не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо аналізу тендерної пропозиції учасника торгів за лотом №1 ФОП Дулик Богдан Степанович. Відповідно до п.2.1 Додатку №1 до тендерної документації вимагалося надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про працівників, які будуть надавати послуги відповідної кваліфікації, з зазначенням чисельності персоналу, посади, ПІП досвіду роботи. Учасником подано довідку, яка повністю запевняє Замовника про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, незазначення ПІП працівників означає, що Учасник міг не розголошувати такої інформації згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних», а щодо досвіду, то Учасник стверджує про багаторічний досвід та практику з обслуговування транспортних засобів. Аналізом тендерної пропозиції учасника торгів за лотом №2 ТОВ «ВЕЛЕТ АВТО» встановлено її невідповідність вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема довідка щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформацію щодо загальної численності працівників. В даному випадку варто зауважити, що така помилка відноситься до формальних, оскільки формальними помилками відповідно до п.3.3 тендерної документації є, наприклад, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Фактично, довідка №28 від 16 березня 2021 року про наявність кваліфікованих працівників відповідно до умов тендеру, містить інформацію про загальну чисельність працівників, а саме: 32 працівники. Щодо відомостей про учасника, які вимагаються відповідно до п.2 розділу «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації та не містить інформацію, яка вимагалася у п.10 форми, а саме: «Відомості про контактну (контактних) особу (осіб) учасника (ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail, інше)» повідомляємо таке. Формальними помилками відповідно до п.3.3 тендерної документації є, наприклад, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Так, у документі «Цінова пропозиція» №20 від 16 березня 2021 року міститься ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail генерального директора ТОВ «ВЕЛЕТ АВТО», а отже, наявна вся необхідна інформація згідно п.2 розділу «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації. З огляду на встановленні моніторингом порушення законодавства запропоновано прийняти до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби та вжиття заходів щодо їх недопущення в майбутньому. З врахування вказаного, тендерним комітетом вжито усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-09-20 16:31:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Послуги з ремонту автомобілів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34167494 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП Дулик Богдан Степанович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРЕЙДІНГ-ЛЬВІВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Дулик Богдан Степанович |
3 970 000,00
UAH з ПДВ
|
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРЕЙДІНГ-ЛЬВІВ" |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
3 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дулик Богдан Степанович #1945218194 |
Переможець |
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:27
|
додаткова угода №1 ФОП Дулик Богдан Степанович.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 16:21
|
Договір 61 2021 Дулик.PDF | укладений |
19 квітня 2021 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 61/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |