Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту автомобілів, 6 лотів
Car repair services, 6 lots
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2021-02-26-004656-b f5074bd31e824e3bbcbf0598efb1a553
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Винник Олег Григорович

380677181158 lvivemdmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 34167494
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Винник Олег Григорович
380677181158
lvivemdmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO LVIVSKOYi OBLASNOYi RADI "LVIVSKII OBLASNII TsENTR EKSTRENOYi MEDIChNOYi DOPOMOGI TA MEDITsINI KATASTROF"
National ID: 34167494
Contact point: Vinnik Oleg Grigorovich
380677181158
lvivemdmk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2021 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 20:00
Очікувана вартість: 7 200 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 26 лютого 2021 17:18
Enquiries until: 19 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 25 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2021 20:00

Information

Estimated total value: 7 200 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: довідка в довільній формі
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
Заголовок: не вимагається замовником
Опис: не вимагається замовником
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Заголовок: не вимагається замовником
Опис: не вимагається замовником
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 березня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 14:38
рішення про внесення змін.docx
04 березня 2021 14:37
Технічна специфікація лот 5.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 6.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 3.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 2.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 1.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 4.docx
26 лютого 2021 17:22
Проект договору.docx
26 лютого 2021 17:22
Тендерна документація.docx
04 березня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 14:38
рішення про внесення змін.docx
04 березня 2021 14:37
Технічна специфікація лот 5.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 5.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 6.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 3.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 2.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 1.docx
26 лютого 2021 17:24
Технічна специфікація лот 4.docx
26 лютого 2021 17:22
Проект договору.docx
26 лютого 2021 17:22
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-17-000039 ● 3ae00c61784b43fba4edbe3f6b239614
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2021 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.08.2021 № 434

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
45 UA-2021-02-26-004656-b
26.02.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" (код 34167494) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-26-004656-b повідомляємо наступне. За результати моніторингу встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам законодавства про закупівлі, а саме перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 3.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ №710). Щодо зазначеного повідомляємо, що Наказ №710 носить рекомендаційний характер та Замовник може, проте не зобов’язаний враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель, відповідно користується таким правом. В подальшому при проведенні закупівель, Замовник врахує ці рекомендації. Крім того, зважаючи на судову практику, право тлумачити норму права є виключним правом суду. Роз’яснення державних органів (листи, рекомендації) не є нормою права. Також моніторингом установлено, що у Додатку 2 «Технічна специфікація» Замовник вимагає від учасників надання гарантійного листа стосовно того, що СТО зобов’язується при здійсненні ремонтів та інших послуг відповідно до укладеного Договору використовувати запасні частини та матеріали, які сертифіковані на території України відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». Проте, вказаний наказ втратив чинність від 16.03.2018 року на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Замовником буде враховане вказане зауваження при подальшому складанні тендерних документацій, однак вважаємо, що надання гарантійного листа стосовно того, що СТО зобов’язується при здійсненні ремонтів та інших послуг відповідно до укладеного Договору використовувати запасні частини та матеріали, які сертифіковані на території України не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо аналізу тендерної пропозиції учасника торгів за лотом №1 ФОП Дулик Богдан Степанович. Відповідно до п.2.1 Додатку №1 до тендерної документації вимагалося надання довідки у довільній формі, яка містить інформацію про працівників, які будуть надавати послуги відповідної кваліфікації, з зазначенням чисельності персоналу, посади, ПІП досвіду роботи. Учасником подано довідку, яка повністю запевняє Замовника про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, незазначення ПІП працівників означає, що Учасник міг не розголошувати такої інформації згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних», а щодо досвіду, то Учасник стверджує про багаторічний досвід та практику з обслуговування транспортних засобів. Аналізом тендерної пропозиції учасника торгів за лотом №2 ТОВ «ВЕЛЕТ АВТО» встановлено її невідповідність вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема довідка щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить інформацію щодо загальної численності працівників. В даному випадку варто зауважити, що така помилка відноситься до формальних, оскільки формальними помилками відповідно до п.3.3 тендерної документації є, наприклад, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Фактично, довідка №28 від 16 березня 2021 року про наявність кваліфікованих працівників відповідно до умов тендеру, містить інформацію про загальну чисельність працівників, а саме: 32 працівники. Щодо відомостей про учасника, які вимагаються відповідно до п.2 розділу «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації та не містить інформацію, яка вимагалася у п.10 форми, а саме: «Відомості про контактну (контактних) особу (осіб) учасника (ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail, інше)» повідомляємо таке. Формальними помилками відповідно до п.3.3 тендерної документації є, наприклад, зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Так, у документі «Цінова пропозиція» №20 від 16 березня 2021 року міститься ПІБ, посада, контактний мобільний телефон, е-mail генерального директора ТОВ «ВЕЛЕТ АВТО», а отже, наявна вся необхідна інформація згідно п.2 розділу «Інші документи» Додатку 1 до тендерної документації. З огляду на встановленні моніторингом порушення законодавства запропоновано прийняти до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби та вжиття заходів щодо їх недопущення в майбутньому. З врахування вказаного, тендерним комітетом вжито усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2021-09-20 16:31:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №5 Послуги з ремонту автомобілів
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 250,00 UAH з ПДВ


Title: Lot №5 Car repair services
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 50 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №5 Послуги з ремонту автомобілів
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Lot №5 Car repair services
CPV: 50110000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
01 квітня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій