Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання різне, 20 лотів
Medical equipment is different, 20 lots
Очікувана вартість
6 824 891,00 UAH
UA-2020-10-09-007480-a 2bd28778e8b545a0b9838a63cdd5265b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 6 824 891,00 UAH з ПДВ
Publication date: 09 жовтня 2020 17:29
Enquiries until: 30 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 824 891 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

23 жовтня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:36
Внесення змін 2.pdf
23 жовтня 2020 13:36
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
21 жовтня 2020 13:14
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
23 жовтня 2020 13:36
ТД обл. 189 різне 20 лотів зміни 2.pdf
21 жовтня 2020 13:14
ТД обл. 189 різне 20 лотів зміни 1.pdf
09 жовтня 2020 17:30
ТД обл. 189 різне 20 лотів.pdf
21 жовтня 2020 13:14
Внесення змін 1.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 4 (Проект договору).pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-007480-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 02 грудня 2020 20:33
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ рішення про відхилення пропозиції (лот 19)
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ
рішення про відхилення пропозиції (лот 19)

ТОВ «Катронік» не погоджується з відхиленням нашої пропозиції та вважає прийняте замовником рішення безпідставним та необґрунтованим, оскільки:
1. ТОВ «Катронік» завантажив форму тендерної пропозиції разом з іншою тендерною документацією, але через технічну неузгодженість алгоритмів ідентифікації типів документів на сайті електронної системи закупівель - держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua), частина документів вказаною системою не була передана на сайт Прозоро (Замовнику), а саме - файл “форма тендерної пропозиції V7.pdf” (лот 19). Підтвердження завантаження вищевказаного файлу на сайт держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua) надається, а також надається копія файлу з тендерною пропозицією.
2. Стосовно питання – “ в наданих учасником документах (зокрема, інструкції з використання) відсутня інформація на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогі «Призначення: відсмоктування рідини або часток з порожнин тіла з подальшим накопиченням відходів» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю; - оскільки учасником не надано заповнену форму тендерної пропозиції із зазначенням запропонованої моделі аспіратора, неможливо ідентифікувати відповідність товару вимогам «Вакуум, не гірше 0-600 ± 00 мм. рт. ст.» та «Продуктивність насосу, не гірше: 12 ± 2 л/хв.» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю”, повідомляємо:
2.1. інструкція з використання є перекладом інструкції виробника на українську мову і не може дослівно повторювати вимоги Замовника, а має відповідати вимогам по суті. На сторінці 2 інструкції з використання аспіратора V7 (що вказано в таблиці відповідності ЛОТ 19) присутнє підтвердження відповідності товару вимогі, а саме - «Він (аспіратор) призначений для відсмоктування рідини з порожнин тіла пацієнта та при операціях, а також виділень, крові або блювотних мас з дихальних шляхів пацієнтів для вільного надходження повітря в легені. Аспірат (мається на увазі -аспіраційні відходи, згустки крові, тверді частки блювотиння, шлунковий секрет та інший вміст шлунку який міг попасти в дихальні шляхи) накопичується в спеціальній аспіраційній ємності.» Аспірат, в медичній термінології те ж саме, що і "відходи" в побутовому розумінні. Висновок: обладнання відповідає вимогам Замовника.
2.2. Інформація про можливість ідентифікувати відповідність товару вимогам була в наявності в проекті договору та специфікації до нього, оскільки інформація яку було зазначено в формі тендерної пропозиції дублювалась у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Тому замовник мав усі можливості ідентифікувати запропоновану модель та перевірити її характеристики в інструкції.

ТОВ «Катронік» просить відмінити рішення про відхилення пропозиції та надати можливість повторно завантажити форму тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель на підставі частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-10-09-007480-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 02 грудня 2020 20:35
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ рішення про відхилення пропозиції (лот 20)
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ
рішення про відхилення пропозиції (лот 20)

ТОВ «Катронік» не погоджується з відхиленням нашої пропозиції та вважає прийняте замовником рішення безпідставним та необґрунтованим, оскільки:
1. ТОВ «Катронік» завантажив форму тендерної пропозиції разом з іншою тендерною документацією, але через технічну неузгодженість алгоритмів ідентифікації типів документів на сайті електронної системи закупівель - держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua), частина документів вказаною системою не була передана на сайт Прозоро (Замовнику), а саме - файл “ форма тендерної пропозиції H7” (лот 20). Підтвердження завантаження вищевказаного файлу на сайт держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua) надається, а також надається копія файлу з тендерною пропозицією.
2. Стосовно питання – “ в наданих учасником документах (зокрема, інструкції з використання) відсутня інформація на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогі «Призначення: відсмоктування рідини або часток з порожнин тіла з подальшим накопиченням відходів» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю”, повідомляємо:
2.1. інструкція з використання є перекладом інструкції виробника на українську мову і не може дослівно повторювати вимоги Замовника, а має відповідати вимогам по суті. На сторінці 3 інструкції з використання аспіратора електричного EUROVAC Н-50 (що вказано в таблиці відповідності ЛОТ 20) присутнє підтвердження відповідності товару вимогі, а саме - Медичні аспіратори Еuгоvас Н-50 є електричними медичними приладами для екстракції та накопичення відходів у ємностях та розроблені для наступних варіантів використання:
- Екстракція рідин у хірургії (підтвердження того що відсмоктує рідину);
- Повітряна екстракція;
- Ендоскопічна екстракція;
- Екстракція в акушерстві;
- Допоміжний прилад для акушерського вакуумного аспіратора.
- Ліпосакція (підтвердження того що відсмоктує часточки (жирова тканина це часточки). Висновок: обладнання відповідає вимогам Замовника.
2.2. Інформація про можливість ідентифікувати відповідність товару вимогам була в наявності в проекті договору та специфікації до нього, оскільки інформація яку було зазначено в формі тендерної пропозиції дублювалась у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Тому замовник мав усі можливості ідентифікувати запропоновану модель та перевірити її характеристики в інструкції.

ТОВ «Катронік» просить відмінити рішення про відхилення пропозиції та надати можливість повторно завантажити форму тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель на підставі частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 4 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Стіл операційний (35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний) - 6 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63000 UAH


Title: lot 4 - 33190000-8 Medical equipment and various medical devices - Operating table (35379 Universal operating table, electrohydraulic) - 6 units
Current status: Complete
Estimated total value: 2 100 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 03 грудня 2020 15:29
Auction planned date: 03 грудня 2020 15:29
Закінчення: 03 грудня 2020 15:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 од
лот 4 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Стіл операційний (35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний) - 6 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35379 — Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 4 - 33190000-8 Medical equipment and various medical devices - Operating table (35379 Universal operating table, electrohydraulic) - 6 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33190000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 листопада 2020
UA-2020-10-09-007480-a2bd28778e8b545a0b9838a63cdd5265b
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ" #40199288

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

09 листопада 2020 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 листопада 2020 09:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:29
Технічна частина.pdf
06 листопада 2020 09:29
Кваліфікаційна частина.pdf
06 листопада 2020 09:29
Банківська гарантія.zip
06 листопада 2020 09:29
Цінова пропозиція.pdf

Документи

09 листопада 2020 18:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 грудня 2020 13:31
Цінова.pdf
09 грудня 2020 13:30
Довідка банкрутсво.pdf
09 грудня 2020 13:30
МВС 23.11.pdf
09 грудня 2020 13:30
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
09 грудня 2020 13:29
Довідка Грінер.zip
09 грудня 2020 13:29
Довідка заборгован.pdf
09 грудня 2020 13:29
Довідка Бебик.zip
06 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
06 листопада 2020 16:48
Проект договору.pdf
06 листопада 2020 16:48
довідка про повноваження.pdf
06 листопада 2020 16:48
Інструкція.pdf
06 листопада 2020 16:48
наказ.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.2.pdf
06 листопада 2020 16:48
Гар лист про новий товар.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.5.pdf
06 листопада 2020 16:48
Військова копія.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п.9 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п.3 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 16:48
Сертифікат інженера.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.6.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка про ліцензування.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п.8 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка про обладнання.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 11 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка про працівників.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 10 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.4.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 13 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 12 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Таблиця відповідності.pdf
06 листопада 2020 16:48
Сервісний центр.pdf
06 листопада 2020 16:48
9.ЕБГ ГРІНЕР UA-2020-10-09-007480-a.zip
06 листопада 2020 16:48
ген дов .pdf
06 листопада 2020 16:48
Декларація копія.pdf

Документи

09 листопада 2020 18:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 листопада 2020 14:31
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:31
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:56
Гарантія.zip
09 листопада 2020 11:55
Технічна частина Лот 4.pdf
09 листопада 2020 11:54
Кваліфікаційна частина.pdf
09 листопада 2020 11:54
Тендерна пропозиція Лот 4.pdf
09 листопада 2020 11:54
Цінова пропозиція Лот 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 2 040 019,20
UAH з ПДВ
2 040 019,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ" 2 095 000,08
UAH з ПДВ
2 095 000,08
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" 2 099 994,84
UAH з ПДВ
2 099 994,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 13:31
Цінова.pdf
09 грудня 2020 13:30
Довідка банкрутсво.pdf
09 грудня 2020 13:30
МВС 23.11.pdf
09 грудня 2020 13:30
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
09 грудня 2020 13:29
Довідка Грінер.zip
09 грудня 2020 13:29
Довідка заборгован.pdf
09 грудня 2020 13:29
Довідка Бебик.zip
06 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
06 листопада 2020 16:48
Проект договору.pdf
06 листопада 2020 16:48
довідка про повноваження.pdf
06 листопада 2020 16:48
Інструкція.pdf
06 листопада 2020 16:48
наказ.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.2.pdf
06 листопада 2020 16:48
Гар лист про новий товар.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.5.pdf
06 листопада 2020 16:48
Військова копія.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п.9 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п.3 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 16:48
Сертифікат інженера.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.6.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка про ліцензування.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п.8 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка про обладнання.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 11 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка про працівників.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 10 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 ч.1 п.4.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 13 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Довідка по статті 17 п. 12 ч.1.pdf
06 листопада 2020 16:48
Таблиця відповідності.pdf
06 листопада 2020 16:48
Сервісний центр.pdf
06 листопада 2020 16:48
9.ЕБГ ГРІНЕР UA-2020-10-09-007480-a.zip
06 листопада 2020 16:48
ген дов .pdf
06 листопада 2020 16:48
Декларація копія.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 09:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:30
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:29
Технічна частина.pdf
06 листопада 2020 09:29
Кваліфікаційна частина.pdf
06 листопада 2020 09:29
Банківська гарантія.zip
06 листопада 2020 09:29
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 14:31
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:31
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:56
Гарантія.zip
09 листопада 2020 11:55
Технічна частина Лот 4.pdf
09 листопада 2020 11:54
Кваліфікаційна частина.pdf
09 листопада 2020 11:54
Тендерна пропозиція Лот 4.pdf
09 листопада 2020 11:54
Цінова пропозиція Лот 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Переможець 2 040 019,20
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
2 040 019,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:24
Договір 287 укладений
23 грудня 2020 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 040 019,20
UAH (в тому числі ПДВ 133 459,20 UAH)