Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання різне, 20 лотів
Medical equipment is different, 20 lots
Очікувана вартість
6 824 891,00 UAH
UA-2020-10-09-007480-a 2bd28778e8b545a0b9838a63cdd5265b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 6 824 891,00 UAH з ПДВ
Publication date: 09 жовтня 2020 17:29
Enquiries until: 30 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 05 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 6 824 891 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

23 жовтня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:36
Внесення змін 2.pdf
23 жовтня 2020 13:36
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
21 жовтня 2020 13:14
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
23 жовтня 2020 13:36
ТД обл. 189 різне 20 лотів зміни 2.pdf
21 жовтня 2020 13:14
ТД обл. 189 різне 20 лотів зміни 1.pdf
09 жовтня 2020 17:30
ТД обл. 189 різне 20 лотів.pdf
21 жовтня 2020 13:14
Внесення змін 1.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 4 (Проект договору).pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
09 жовтня 2020 17:30
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-007480-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 02 грудня 2020 20:33
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ рішення про відхилення пропозиції (лот 19)
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ
рішення про відхилення пропозиції (лот 19)

ТОВ «Катронік» не погоджується з відхиленням нашої пропозиції та вважає прийняте замовником рішення безпідставним та необґрунтованим, оскільки:
1. ТОВ «Катронік» завантажив форму тендерної пропозиції разом з іншою тендерною документацією, але через технічну неузгодженість алгоритмів ідентифікації типів документів на сайті електронної системи закупівель - держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua), частина документів вказаною системою не була передана на сайт Прозоро (Замовнику), а саме - файл “форма тендерної пропозиції V7.pdf” (лот 19). Підтвердження завантаження вищевказаного файлу на сайт держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua) надається, а також надається копія файлу з тендерною пропозицією.
2. Стосовно питання – “ в наданих учасником документах (зокрема, інструкції з використання) відсутня інформація на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогі «Призначення: відсмоктування рідини або часток з порожнин тіла з подальшим накопиченням відходів» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю; - оскільки учасником не надано заповнену форму тендерної пропозиції із зазначенням запропонованої моделі аспіратора, неможливо ідентифікувати відповідність товару вимогам «Вакуум, не гірше 0-600 ± 00 мм. рт. ст.» та «Продуктивність насосу, не гірше: 12 ± 2 л/хв.» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю”, повідомляємо:
2.1. інструкція з використання є перекладом інструкції виробника на українську мову і не може дослівно повторювати вимоги Замовника, а має відповідати вимогам по суті. На сторінці 2 інструкції з використання аспіратора V7 (що вказано в таблиці відповідності ЛОТ 19) присутнє підтвердження відповідності товару вимогі, а саме - «Він (аспіратор) призначений для відсмоктування рідини з порожнин тіла пацієнта та при операціях, а також виділень, крові або блювотних мас з дихальних шляхів пацієнтів для вільного надходження повітря в легені. Аспірат (мається на увазі -аспіраційні відходи, згустки крові, тверді частки блювотиння, шлунковий секрет та інший вміст шлунку який міг попасти в дихальні шляхи) накопичується в спеціальній аспіраційній ємності.» Аспірат, в медичній термінології те ж саме, що і "відходи" в побутовому розумінні. Висновок: обладнання відповідає вимогам Замовника.
2.2. Інформація про можливість ідентифікувати відповідність товару вимогам була в наявності в проекті договору та специфікації до нього, оскільки інформація яку було зазначено в формі тендерної пропозиції дублювалась у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Тому замовник мав усі можливості ідентифікувати запропоновану модель та перевірити її характеристики в інструкції.

ТОВ «Катронік» просить відмінити рішення про відхилення пропозиції та надати можливість повторно завантажити форму тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель на підставі частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-10-09-007480-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 02 грудня 2020 20:35
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ рішення про відхилення пропозиції (лот 20)
ЛИСТ - ОСКАРЖЕННЯ
рішення про відхилення пропозиції (лот 20)

ТОВ «Катронік» не погоджується з відхиленням нашої пропозиції та вважає прийняте замовником рішення безпідставним та необґрунтованим, оскільки:
1. ТОВ «Катронік» завантажив форму тендерної пропозиції разом з іншою тендерною документацією, але через технічну неузгодженість алгоритмів ідентифікації типів документів на сайті електронної системи закупівель - держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua), частина документів вказаною системою не була передана на сайт Прозоро (Замовнику), а саме - файл “ форма тендерної пропозиції H7” (лот 20). Підтвердження завантаження вищевказаного файлу на сайт держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua) надається, а також надається копія файлу з тендерною пропозицією.
2. Стосовно питання – “ в наданих учасником документах (зокрема, інструкції з використання) відсутня інформація на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогі «Призначення: відсмоктування рідини або часток з порожнин тіла з подальшим накопиченням відходів» Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю”, повідомляємо:
2.1. інструкція з використання є перекладом інструкції виробника на українську мову і не може дослівно повторювати вимоги Замовника, а має відповідати вимогам по суті. На сторінці 3 інструкції з використання аспіратора електричного EUROVAC Н-50 (що вказано в таблиці відповідності ЛОТ 20) присутнє підтвердження відповідності товару вимогі, а саме - Медичні аспіратори Еuгоvас Н-50 є електричними медичними приладами для екстракції та накопичення відходів у ємностях та розроблені для наступних варіантів використання:
- Екстракція рідин у хірургії (підтвердження того що відсмоктує рідину);
- Повітряна екстракція;
- Ендоскопічна екстракція;
- Екстракція в акушерстві;
- Допоміжний прилад для акушерського вакуумного аспіратора.
- Ліпосакція (підтвердження того що відсмоктує часточки (жирова тканина це часточки). Висновок: обладнання відповідає вимогам Замовника.
2.2. Інформація про можливість ідентифікувати відповідність товару вимогам була в наявності в проекті договору та специфікації до нього, оскільки інформація яку було зазначено в формі тендерної пропозиції дублювалась у специфікації до проекту договору, що наданий у складі пропозиції. Тому замовник мав усі можливості ідентифікувати запропоновану модель та перевірити її характеристики в інструкції.

ТОВ «Катронік» просить відмінити рішення про відхилення пропозиції та надати можливість повторно завантажити форму тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель на підставі частини 9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 17 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Пульсоксиметр (17148 Пульсоксиметр, з живленням від мережі) - 1 од.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 122 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 610,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3600 UAH


Title: lot 17 - 33190000-8 Medical equipment and various medical devices - Pulse oximeter (17148 Pulse oximeter, line-powered) - 1 unit
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 122 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 610,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
лот 17 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Пульсоксиметр (17148 Пульсоксиметр, з живленням від мережі) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 17148 — Пульсоксиметр, з живленням від мережі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 17 - 33190000-8 Medical equipment and various medical devices - Pulse oximeter (17148 Pulse oximeter, line-powered) - 1 unit (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33190000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій