Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Очікувана вартість
103 500,00 UAH
UA-2020-10-08-003930-c 23fe9a796e3f4316bf1f56a3b9e7a4fe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Ганна Михайлівна

380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Микитенко Ганна Михайлівна
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, може бути застосована Переговорна процедура закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом.
За Лотами 1, 2, 3, 4, 5 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-06-23-000986-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-23-000986-a) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-07-22-000778-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-000778-c)
За Лотом 6 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-07-22-000778-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-000778-c) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-08-11-003126-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-11-003126-b)
За Лотом 7 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-08-11-003126-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-11-003126-b) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-09-02-006071-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-02-006071-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)

Тендерна документація

08 жовтня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 14:25
Протокол переговорів Лік.засоби.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Протокол необх. закупівлі Лік.засоби.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Обргрунтування заст. перег. проц..pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 5: ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Інші засоби)
Опис предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Інші засоби)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 амп
Вода для ін’єкцій розчинник для парентерального заст. по 5 мл в амп.
ДК 021:2015: 33692100-8 — Інфузійні розчини
МНН: Aqua pro injectioni
АТХ: V07AB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 флак
Аерозоль протиопікова «Пантенол» або протиопікова рідина* фл. не менше 100 мл
ДК 021:2015: 33616000-1 — Вітаміни
МНН: Dexpanthenol
АТХ: D03AX03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020
150 амп
Окситоцин розчин для ін’єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в амп.
ДК 021:2015: 33641300-8 — Статеві гормони та модулятори статевої системи
МНН: Oxytocin
АТХ: H01BB02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма Санітас
#22065477
Переможець 8 507,57
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП фірма Санітас
#22065477
8 507,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:19
Протокол заверш. договорів - 01.04.2021.pdf укладений
01 квітня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 14:34
ДУ № 3 до Дог. № 408 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 14:26
ДУ № 2 до Дог. № 408 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:37
ДУ № 1 до Дог. №408.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:38
Договір № 408 від 19.10.2020 ЛОТ№ 5.pdf укладений
19 жовтня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.09.2019 року №114-IХ, Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору про закупівлю товарів за державні кошти №408 від 19.10.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», до 31 березня 2021 року, виклавши п. 10.1 Розділу Х Договору в наступній редакції: «10.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє по 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків – до повних взаєморозрахунків сторін»
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.09.2019 року №114-IХ, Сторони досягли взаємної згоди зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2021 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п.3.1. частини ІІІ Договору, а саме 1 645,06 грн. (одна тисяча шістсот сорок п’ять грн. 06 коп.), в т.ч. ПДВ – 107,62 грн. (сто сім грн. 62 коп.) 2. Змінити п. 3.1. частини ІІІ Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 10 152,63 грн. (десять тисяч сто п’ятдесят дві грн. 63 коп.) в т.ч. ПДВ – 664,19 грн. (шістсот шістдесят чотири грн. 19 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: Добаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити суму Договору на 46,74 грн. (сорок шість грн. 74 коп) та підпункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Ціна цього договору становить 10105,89 грн. (Десять тисяч сто пять грн. 89 коп.) в т.ч. ПДВ - 661,13 грн. (шістсот шістдесят одна грн. 13 коп.)
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 105,89
UAH (в тому числі ПДВ 661,13 UAH)