Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Очікувана вартість
103 500,00 UAH
UA-2020-10-08-003930-c 23fe9a796e3f4316bf1f56a3b9e7a4fe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Ганна Михайлівна

380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Микитенко Ганна Михайлівна
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, може бути застосована Переговорна процедура закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом.
За Лотами 1, 2, 3, 4, 5 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-06-23-000986-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-23-000986-a) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-07-22-000778-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-000778-c)
За Лотом 6 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-07-22-000778-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-000778-c) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-08-11-003126-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-11-003126-b)
За Лотом 7 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-08-11-003126-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-11-003126-b) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-09-02-006071-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-02-006071-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)

Тендерна документація

08 жовтня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 14:25
Протокол переговорів Лік.засоби.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Протокол необх. закупівлі Лік.засоби.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Обргрунтування заст. перег. проц..pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 7: ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитромботичні засоби)
Опис предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антитромботичні засоби)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 таб
Ацетилсаліцилова кислота (Аспірин Кардіо) 0,100 мг в табл.
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
МНН: Acetylsalicylic acid
АТХ: B01AC06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020
500 флак
Гепарин 5 мл (5 тис. ОД в 1 мл)
ДК 021:2015: 33621100-0 — Протитромбозні засоби
МНН: Heparin
АТХ: B01AB01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма Санітас
#22065477
Переможець 49 256,55
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП фірма Санітас
#22065477
49 256,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:26
Протокол заверш. договорів - 01.04.2021.pdf укладений
01 квітня 2021 13:20
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 10:31
ДУ 3 Д №410 Санітас (зменшення).pdf зміни до договору
30 березня 2021 10:30
ДУ до Дог. №410 (Санітас) (зменшення).DOCX зміни до договору
30 березня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 13:46
ДУ № 2 до Дог. № 410 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:39
ДУ № 1 до Дог. №410.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:22
Договір № 410 від 19.10.2020 ЛОТ № 7.pdf укладений
19 жовтня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.09.2019 року №114-IХ, Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору про закупівлю товарів за державні кошти №410 від 19.10.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», до 31 березня 2021 року, виклавши п. 10.1 Розділу Х Договору в наступній редакції: «10.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє по 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків – до повних взаєморозрахунків сторін»
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.09.2019 року №114-IХ, Сторони досягли взаємної згоди зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2021 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п.3.1. частини ІІІ Договору, а саме 9 803,90 грн. (дев'ять тисяч вісімсот три грн. 90 коп.), в т.ч. ПДВ – 181,99 грн. (сто вісімдесят одна грн. 99 коп.) 2. Змінити п. 3.1. частини ІІІ Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 59 060,45 грн. (п'ятдесят дев'ять тисяч шістдесят грн. 45 коп.) в т.ч. ПДВ – 341,78 грн. (триста сорок одна грн. 78 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі та у відповідності з пунктом 3.4 Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 410 від 19.10.2020 року, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 2 781,80 грн. (Дві тисячі сімсот вісімдесят одну грн. 80 коп.). 2. Пункт 3.1 Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 56 278,65 грн. (П'ятдесят шість тисяч двісті сімдесят вісім грн. 65 коп.) з ПДВ, в т.ч. ПДВ, грн.: 159,79 грн. (сто п'ятдесят дев'ять грн. 79 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 56 278,65
UAH (в тому числі ПДВ 159,79 UAH)