Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Монастирищенська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02005390 |
Місцезнаходження: | 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Пачесюк Наталія Василівна +380474621101 crlmonastyr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 15:15 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
03 серпня 2020 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-01-000017 ● 30a7848678bc4132812aef6160bf8288
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2020 № 67
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.10.2020 № 67
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-08-03-002719-a, 03.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-01 13:09:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» 5 лотів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-03-002719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із питань:
- чи укладений за результатами застосування переговорної процедури закупівлі договір про закупівлю (за лотами №№ 1-5) у строки, визначені частиною сьомою статті 40 Закону?
- якщо договір не укладено, чому процедура закупівлі наразі не відмінена на підставі частини восьмої статті 40 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-05 13:32:01
Про надання інформації
Замовник, розглянувши Ваш запит про надання пояснень, повідомляє наступне. Під час оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури, Замовником було допущено помилку (порушення) в частині кількості лотів по яким згідно із Законом можна застосувати, як виняток, переговорну процедуру із підстави: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. З технічних причин не можливо відразу скасувати створену закупівлі, так як тривав період оскарження (згідно із оновленим функціоналом електронної системи закупівель - в період оскарження відмінити/скасувати закупівлю технічно неможливо). Крім того, Законом не передбачено строк для прийняття рішення Замовником про відміну процедури закупівлі/тендеру, проте зазначений строк для публікації відповідної інформації за результатами прийняття рішення про відміну. На підставі вище зазначеного та за результатами моніторингу даної закупівлі, Замовником буде скасована/відмінена дана процедура у строк та спосіб визначений Законом (протокол про відміну додаться).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля UA-2020-08-03-002719-a скасована Замовником. Відповідна інформація оприлюднена в системі електронних закупівель у строк та спосіб визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Система автоматично відмінить дану закупівля після закінчення строку оскарження рішення про відміну, що тричває до 16 жовтня 2020 00:00.
2020-10-15 10:28:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовник відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
2020-10-16 08:15:01
Ризики, що спрацювали
RISK1-1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. - Лікарські засоби різні – 76 найменувань |
Опис предмету закупівлі: |
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 104 356,03 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отримані лікарські засоби здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
104 356,03
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 15:32
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 16:37 |
Кінець періоду оскарження: | 16 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 16 жовтня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до змісту Протоколу від 05.10.2020 року. |
05 жовтня 2020 16:36
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2020 13:38
|
ПРОТОКОЛ ВІДМІНА.doc |