Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

5 лотів: Лот 1. – Протибактеріальні засоби для системного застосування (антибіотики) – 18 найменувань; Лот 2. - Лікарські засоби різні – 76 найменувань; Лот 3. – М’язові релаксанти – 3 найменування; Лот 4. – Наркотичні, психотропні лікарські засоби та прекурсори – 5 найменувань; Лот 5. – Вакцини – 3 найменування
Очікувана вартість
412 618,72 UAH
UA-2020-08-03-002719-a 66b8e25b3d684d70b76044e50ee641cd
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пачесюк Наталія Василівна

+380474621101 crlmonastyr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Монастирищенська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02005390
Місцезнаходження: 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1
Контактна особа: Пачесюк Наталія Василівна
+380474621101
crlmonastyr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги за предметом закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33600000-6 - Фармацевтична продукція. (5 лотів: Лот 1. – Протибактеріальні засоби для системного застосування (антибіотики) – 18 найменувань; Лот 2. - Лікарські засоби різні – 76 найменувань; Лот 3. – М’язові релаксанти – 3 найменування; Лот 4. – Наркотичні, психотропні лікарські засоби та прекурсори – 5 найменувань; Лот 5. – Вакцини – 3 найменування)» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2020-06-01-002030-c та UA-2020-06-24-008941-a відповідно) були автоматично відмінені електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості учасників (за відповідними лотами), тому Замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі із вище зазначених підстав.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 14 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


5 лотів: Лот 1. – Протибактеріальні засоби для системного застосування (антибіотики) – 18 найменувань – 6965 одиниць; Лот 2. - Лікарські засоби різні – 76 найменувань – 3269 одиниць; Лот 3. – М’язові релаксанти – 3 найменування – 384 одиниць; Лот 4. – Наркотичні, психотропні лікарські засоби та прекурсори – 5 найменування – 147 одиниць; Лот 5. – Вакцини – 3 найменування – 6 одиниць. Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до протоколу переговорів (технічне завдання) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (як виняток - переговорна процедура закупівлі).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 серпня 2020 14:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000017 ● 30a7848678bc4132812aef6160bf8288
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.10.2020 № 67
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.10.2020 № 67

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-08-03-002719-a, 03.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-01 13:09:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» 5 лотів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-03-002719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із питань:
- чи укладений за результатами застосування переговорної процедури закупівлі договір про закупівлю (за лотами №№ 1-5) у строки, визначені частиною сьомою статті 40 Закону?
- якщо договір не укладено, чому процедура закупівлі наразі не відмінена на підставі частини восьмої статті 40 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-05 13:32:01

Про надання інформації

Замовник, розглянувши Ваш запит про надання пояснень, повідомляє наступне. Під час оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури, Замовником було допущено помилку (порушення) в частині кількості лотів по яким згідно із Законом можна застосувати, як виняток, переговорну процедуру із підстави: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. З технічних причин не можливо відразу скасувати створену закупівлі, так як тривав період оскарження (згідно із оновленим функціоналом електронної системи закупівель - в період оскарження відмінити/скасувати закупівлю технічно неможливо). Крім того, Законом не передбачено строк для прийняття рішення Замовником про відміну процедури закупівлі/тендеру, проте зазначений строк для публікації відповідної інформації за результатами прийняття рішення про відміну. На підставі вище зазначеного та за результатами моніторингу даної закупівлі, Замовником буде скасована/відмінена дана процедура у строк та спосіб визначений Законом (протокол про відміну додаться).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля UA-2020-08-03-002719-a скасована Замовником. Відповідна інформація оприлюднена в системі електронних закупівель у строк та спосіб визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Система автоматично відмінить дану закупівля після закінчення строку оскарження рішення про відміну, що тричває до 16 жовтня 2020 00:00.

2020-10-15 10:28:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовник відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель

2020-10-16 08:15:01

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3. - М’язові релаксанти - 3 найменування
Опис предмету закупівлі:
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 37 580,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 пач
Атракурій
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, Монастирищенський район, місто Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА , будинок 1
Дата доставки: 31 грудня 2020
266 флак
Тіопентал
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, Монастирищенський район, місто Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА , будинок 1
Дата доставки: 31 грудня 2020
98 пач
Дитилін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, Монастирищенський район, місто Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА , будинок 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані лікарські засоби здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНАСТИРИЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 17" ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01980437
Переможець 37 580,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:01

Документи

03 серпня 2020 16:00
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:53
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 16:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНАСТИРИЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 17" ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01980437
37 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2020 16:00
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:53
ПРОТОКОЛ ПРО НАМІР.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 16:37
Кінець періоду оскарження: 16 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 16 жовтня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до змісту Протоколу від 05.10.2020 року.
Документи:
05 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:38
ПРОТОКОЛ ВІДМІНА.doc