Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори, (насоси та компресори, 2 лота)
Очікувана вартість
3 098 669,00 UAH
UA-2020-07-27-003225-b ● f56e8dd970f647aa9e6f843447399550
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "АК "Київводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а |
Контактна особа: |
Садовська Ірина Ігорівна +380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 3 098 669,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
27 липня 2020 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2020 16:50 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-27-003225-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «ЕКВІВЕС», Код ЄДРПОУ:37502259
Дата подання: 04 серпня 2020 12:51
стосовно документів
вимога, детальніше у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 16:22
До пункту 1. Враховуючи той факт, що обладнання, зазначене в тендерній пропозиції вартісне та специфічне, не вважаємо за потрібне вносити зміни до ТЗ до пунктів 1, 3-12,16,17, тому що як варіант, один з документів, як пропонує Учасник, не забезпечить повної та досконалої потреби та не буде гарантією постачання якісного обладнання з подальшою його експлуатацією. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.
До пункту 2. Замовником вимагаються додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції 3, 5-9: «діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання», оскільки насоси будуть використовуватись для постачання питної води. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.
До пункту 3. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати один із документів, що підтверджують якість або відповідність товару, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший документ в якому зазначено інформацію про якість або відповідність товару. При цьому наданий документ має бути виданий уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару.
При цьому зазначаємо, що запропоновані додаткові документи, а саме: «керівництво/ інструкція» замовнику на стадії тендерної пропозиції не потрібні тому що замовник просить підтвердження технічних та конструкційних характеристик предмета закупівлі, які зазначаються в паспорті/технічному паспорті. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.
До пункту 2. Замовником вимагаються додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції 3, 5-9: «діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання», оскільки насоси будуть використовуватись для постачання питної води. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.
До пункту 3. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати один із документів, що підтверджують якість або відповідність товару, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший документ в якому зазначено інформацію про якість або відповідність товару. При цьому наданий документ має бути виданий уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару.
При цьому зазначаємо, що запропоновані додаткові документи, а саме: «керівництво/ інструкція» замовнику на стадії тендерної пропозиції не потрібні тому що замовник просить підтвердження технічних та конструкційних характеристик предмета закупівлі, які зазначаються в паспорті/технічному паспорті. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-07-27-003225-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Монтаж БудЕнерго", Код ЄДРПОУ:42095262
Дата подання: 27 серпня 2020 12:53
Щодо неправомырного визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі.
Вимога по процедурі UA-2020-07-27-003225-b
Згідно з вимогами ч.3 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) звертаємось з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі.
Вимогами Додатка 4 до тендерної документації встановлені додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції – 3, 5-9, а саме: діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання.
Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ГРОУТ» у файлі «копії сертифікатів на висновків.pdf» надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи визначена як «сільське господарство та промисловість». Всупереч вимогам тендерної документації висновок не містить інформації щодо застосування насосів в системі питного водопостачання.
Згідно з Законом України "Про питну воду", питне водопостачання та водовідведення" питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам.
Згідно з статтею 22 України "Про питну воду" споживачі питної води, послуг з питного водопостачання та водовідведення мають право на забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним стандартам, кількість і режим подачі якої визначаються па договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання.
Пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 (державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною") при водопідготовці (обробці), транспорту ванн і та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, мийні та дезінфекційні засоби, внутрішні антикорозійні та гідроізоляційні покриття, будівельні матеріали тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства.
Згідно п.7.11 Наказу Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 р. (далі-Наказ) взначено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ встановленої форми, який містить реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи;
назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва
заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи
(можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю,
аптечну мережу, для промислового використання, без права
реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи,
номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання
вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи тощо. Тим же Наказом визначена форма висновку.
Тобто, в наданому висновку встановлюється сфера застосування об'єкта експертизи
(можливий споживач) та сфера реалізації, а саме: сільське господарство та промисловість.
Таким чином, переможцем наданий висновок на насоси, що не застосовуються в системі питного водопостачання.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ГРОУТ» повинна бути відхилена на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ваші дії як замовника щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо відмінити рішення щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі у строк до 12.00 27.08.2020 та нагадуємо, що маємо право згідно вимог ст.18 Закону оскаржити рішення замовника до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами ч.3 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) звертаємось з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі.
Вимогами Додатка 4 до тендерної документації встановлені додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції – 3, 5-9, а саме: діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання.
Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ГРОУТ» у файлі «копії сертифікатів на висновків.pdf» надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи визначена як «сільське господарство та промисловість». Всупереч вимогам тендерної документації висновок не містить інформації щодо застосування насосів в системі питного водопостачання.
Згідно з Законом України "Про питну воду", питне водопостачання та водовідведення" питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам.
Згідно з статтею 22 України "Про питну воду" споживачі питної води, послуг з питного водопостачання та водовідведення мають право на забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним стандартам, кількість і режим подачі якої визначаються па договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання.
Пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 (державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною") при водопідготовці (обробці), транспорту ванн і та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, мийні та дезінфекційні засоби, внутрішні антикорозійні та гідроізоляційні покриття, будівельні матеріали тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства.
Згідно п.7.11 Наказу Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 р. (далі-Наказ) взначено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ встановленої форми, який містить реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи;
назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва
заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи
(можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю,
аптечну мережу, для промислового використання, без права
реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи,
номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання
вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи тощо. Тим же Наказом визначена форма висновку.
Тобто, в наданому висновку встановлюється сфера застосування об'єкта експертизи
(можливий споживач) та сфера реалізації, а саме: сільське господарство та промисловість.
Таким чином, переможцем наданий висновок на насоси, що не застосовуються в системі питного водопостачання.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ГРОУТ» повинна бути відхилена на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ваші дії як замовника щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо відмінити рішення щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі у строк до 12.00 27.08.2020 та нагадуємо, що маємо право згідно вимог ст.18 Закону оскаржити рішення замовника до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 14:17
Згідно відповіді структурного підрозділу: згідно до технічних умов, зазначених в діючому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.09.2012р, № 05.03.02-07/88792 (Зміна № 2 технічних умов ТУ У 29.1-00901631-006-2003 « Агрегати електронасосні відцентрові консольні для води») та згідно п.1.1.1 керівництва по експлуатації № 037748 АТЗТ «Херсонський електромеханічний завод» та ТУ У 29.1-0090631-004-2002 «Агрегати електронасосні центробіжні для води ЄЦВ призначені для подачі води зі свердловин з загальною мінералізацією (сухий залишок) не більше 1500 мг/л з водневим показником (рН) від 6,5 до 9,5...». та п.1.1.3 «агрегати можуть бути використані для міського, промислового та сільськогосподарського типу водозабезпечення…» (копія керівництва по експлуатації 037748 на 3 арк.).
Відповідно діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та зазначені в ньому ТУ У, надані ТОВ «ГРОУТ», є документом, що підтверджує інформацію, що насоси ЄЦВ призначені для подачі води.
Відповідно діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та зазначені в ньому ТУ У, надані ТОВ «ГРОУТ», є документом, що підтверджує інформацію, що насоси ЄЦВ призначені для подачі води.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2: ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори, (насоси та компресори, 2 лота) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 71 405,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 714,05 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 шт
ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори, (насоси та компресори, 2 лота): Насоси та компресори (ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори)
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти ) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТА-ГРУП" #33440592 |
Переможець |
55 380,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 13:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 13:36
|
Звіт | укладений |
30 грудня 2020 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:51
|
МЕТА-ГРУП _ 1722 від 07.09.20р..pdf | укладений |
07 вересня 2020 16:47
|