Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори, (насоси та компресори, 2 лота)
Очікувана вартість
3 098 669,00 UAH
UA-2020-07-27-003225-b f56e8dd970f647aa9e6f843447399550
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 3 098 669,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

27 липня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2020 16:50
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-003225-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «ЕКВІВЕС», Код ЄДРПОУ:37502259
Дата подання: 04 серпня 2020 12:51
стосовно документів
вимога, детальніше у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 16:22
До пункту 1. Враховуючи той факт, що обладнання, зазначене в тендерній пропозиції вартісне та специфічне, не вважаємо за потрібне вносити зміни до ТЗ до пунктів 1, 3-12,16,17, тому що як варіант, один з документів, як пропонує Учасник, не забезпечить повної та досконалої потреби та не буде гарантією постачання якісного обладнання з подальшою його експлуатацією. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.

До пункту 2. Замовником вимагаються додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції 3, 5-9: «діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання», оскільки насоси будуть використовуватись для постачання питної води. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.

До пункту 3. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати один із документів, що підтверджують якість або відповідність товару, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший документ в якому зазначено інформацію про якість або відповідність товару. При цьому наданий документ має бути виданий уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару.
При цьому зазначаємо, що запропоновані додаткові документи, а саме: «керівництво/ інструкція» замовнику на стадії тендерної пропозиції не потрібні тому що замовник просить підтвердження технічних та конструкційних характеристик предмета закупівлі, які зазначаються в паспорті/технічному паспорті. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-07-27-003225-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Монтаж БудЕнерго", Код ЄДРПОУ:42095262
Дата подання: 27 серпня 2020 12:53
Щодо неправомырного визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі.
Вимога по процедурі UA-2020-07-27-003225-b
Згідно з вимогами ч.3 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) звертаємось з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі.
Вимогами Додатка 4 до тендерної документації встановлені додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції – 3, 5-9, а саме: діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання.
Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ГРОУТ» у файлі «копії сертифікатів на висновків.pdf» надано висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте сфера застосування та реалізації об'єкта експертизи визначена як «сільське господарство та промисловість». Всупереч вимогам тендерної документації висновок не містить інформації щодо застосування насосів в системі питного водопостачання.

Згідно з Законом України "Про питну воду", питне водопостачання та водовідведення" питна вода - вода, призначена для споживання людиною (водопровідна, фасована, з бюветів, пунктів розливу, шахтних колодязів та каптажів джерел), для використання споживачами для задоволення фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб, а також для виробництва продукції, що потребує її використання, склад якої за органолептичними, мікробіологічними, паразитологічними, хімічними, фізичними та радіаційними показниками відповідає гігієнічним вимогам.
Згідно з статтею 22 України "Про питну воду" споживачі питної води, послуг з питного водопостачання та водовідведення мають право на забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним стандартам, кількість і режим подачі якої визначаються па договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання.
Пунктом 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 (державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною") при водопідготовці (обробці), транспорту ванн і та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, мийні та дезінфекційні засоби, внутрішні антикорозійні та гідроізоляційні покриття, будівельні матеріали тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства.

Згідно п.7.11 Наказу Міністерства охорони здоров’я N 247 від 09.10.2000 р. (далі-Наказ) взначено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - це документ встановленої форми, який містить реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи;
назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва
заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи
(можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю,
аптечну мережу, для промислового використання, без права
реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи,
номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання
вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи тощо. Тим же Наказом визначена форма висновку.
Тобто, в наданому висновку встановлюється сфера застосування об'єкта експертизи
(можливий споживач) та сфера реалізації, а саме: сільське господарство та промисловість.
Таким чином, переможцем наданий висновок на насоси, що не застосовуються в системі питного водопостачання.

Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ГРОУТ» повинна бути відхилена на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.


Ваші дії як замовника щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо відмінити рішення щодо визначення ТОВ «ГРОУТ» переможцем процедури закупівлі у строк до 12.00 27.08.2020 та нагадуємо, що маємо право згідно вимог ст.18 Закону оскаржити рішення замовника до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 серпня 2020 14:17
Згідно відповіді структурного підрозділу: згідно до технічних умов, зазначених в діючому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.09.2012р, № 05.03.02-07/88792 (Зміна № 2 технічних умов ТУ У 29.1-00901631-006-2003 « Агрегати електронасосні відцентрові консольні для води») та згідно п.1.1.1 керівництва по експлуатації № 037748 АТЗТ «Херсонський електромеханічний завод» та ТУ У 29.1-0090631-004-2002 «Агрегати електронасосні центробіжні для води ЄЦВ призначені для подачі води зі свердловин з загальною мінералізацією (сухий залишок) не більше 1500 мг/л з водневим показником (рН) від 6,5 до 9,5...». та п.1.1.3 «агрегати можуть бути використані для міського, промислового та сільськогосподарського типу водозабезпечення…» (копія керівництва по експлуатації 037748 на 3 арк.).
Відповідно діючий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та зазначені в ньому ТУ У, надані ТОВ «ГРОУТ», є документом, що підтверджує інформацію, що насоси ЄЦВ призначені для подачі води.

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 12:51
Вимога.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1:ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори, (насоси та компресори, 2 лота)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 027 264,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30 272,64 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90500 UAH

Аукціон

Початок: 17 серпня 2020 12:43
Закінчення: 17 серпня 2020 13:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

62 шт
ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори, (насоси та компресори, 2 лота): Насоси та компресори (ДК 021:2015: 42120000-6 – Насоси та компресори)
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1; вул. Дніпроводська, 1А, м. Київ, 04077; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217.
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти ) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

стосовно докмуентів
Дата подання: 31 липня 2020 10:15
Дата відповіді: 04 серпня 2020 14:30
Доброго дня. Прошу внести зміни стосовно надання документів, а саме: 1. по Лоту 1 позиції – 3, 5-9 " діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання" змінити на " діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи" - оскільки виробники запитуваного обладнання мають саме такий документ, що також підтверджує можливість використання запитуваного обладнання за необхідним Вам призначенням, 2. по Лоту 1 позиції – 2, 14-15 сертифікат/паспорт якості для цих позицій непередбачено виробником, замість цього документу надається інструкція чи керівництво з експлутатації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу:
1. Позиції – 3, 5 - 9 лоту 1 «електронасоси заглиблені ЕЦВ» застосовуються в системі питного водопостачання тому повинні обов’язково мати діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи стосовно можливості застосування насосів в системі питного водопостачання.
Формулювання ТЗ не може бути замінено.
2. На позицію 2 «Мембрана для насоса-дозатора PVC "ProMinent"» учасник може надати будь-який документ для підтвердження якості (передбачений ТЗ). В позиціях 14 «Насос Pedrollo PKm 60» та 15 «Насос занурювальний дренажний DAB NOVA» замовнику потрібно підтвердження технічних та конструкційних характеристик предмета закупівлі, які зазначаються в паспорті/технічному паспорті.
Зміни в ТЗ вноситися не будуть.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-27-003225-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «ЕКВІВЕС», Код ЄДРПОУ:37502259
Дата подання: 04 серпня 2020 12:51
стосовно документів
вимога, детальніше у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 16:22
До пункту 1. Враховуючи той факт, що обладнання, зазначене в тендерній пропозиції вартісне та специфічне, не вважаємо за потрібне вносити зміни до ТЗ до пунктів 1, 3-12,16,17, тому що як варіант, один з документів, як пропонує Учасник, не забезпечить повної та досконалої потреби та не буде гарантією постачання якісного обладнання з подальшою його експлуатацією. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.

До пункту 2. Замовником вимагаються додаткові супроводжувальні документи на товар по Лоту 1 позиції 3, 5-9: «діючий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо можливості застосування насосів в системі питного водопостачання», оскільки насоси будуть використовуватись для постачання питної води. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.

До пункту 3. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати один із документів, що підтверджують якість або відповідність товару, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший документ в якому зазначено інформацію про якість або відповідність товару. При цьому наданий документ має бути виданий уповноваженим (призначеним) органом або виробником товару.
При цьому зазначаємо, що запропоновані додаткові документи, а саме: «керівництво/ інструкція» замовнику на стадії тендерної пропозиції не потрібні тому що замовник просить підтвердження технічних та конструкційних характеристик предмета закупівлі, які зазначаються в паспорті/технічному паспорті. Відповідні зміни в тендерну документацію (в частині технічні вимоги) вноситись не будуть.

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 12:51
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРОУТ" 2 448 001,20
UAH з ПДВ
2 448 001,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма" 2 479 998,00
UAH з ПДВ
2 479 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ" 3 019 427,56
UAH з ПДВ
3 019 427,56
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монтаж БудЕнерго" 3 026 938,58
UAH з ПДВ
3 026 938,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 10:54
00ГРТ-супровідний лист-.pdf
14 серпня 2020 10:06
09ГРТ-гарантійний лист-.pdf
14 серпня 2020 10:06
08ГРТ-офіційний лист-.pdf
14 серпня 2020 10:06
аналогічний договір.pdf
14 серпня 2020 10:06
03ГРТ-інфо про МТБ-.pdf
14 серпня 2020 10:06
відгук.pdf
14 серпня 2020 10:06
Статут.pdf
14 серпня 2020 10:05
05ГРТ-інфо ст.17 ЗУ-.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:01
Довіреність Щербань.7z
14 серпня 2020 15:01
8.Статут копія_.pdf
14 серпня 2020 15:01
Банківська ліцензі1.7z
14 серпня 2020 15:00
Витяг НР Щербань.7z
14 серпня 2020 15:00
Наказ Щербань.7z
14 серпня 2020 15:00
Лист для клієнті1.7z
14 серпня 2020 15:00
Гарантія 7227-20.7z

Публічні документи

14 серпня 2020 12:57
Електронний підпис
14 серпня 2020 07:49
Електронний підпис
14 серпня 2020 07:48
5 Протокол засновників.pdf
14 серпня 2020 07:48
24. Паспорт (Pedrollo).pdf
14 серпня 2020 07:48
15. Лист про санкції.pdf
14 серпня 2020 07:48
12.1 Витяг з ЄДРЮО.pdf
14 серпня 2020 07:48
12 Виписка з ЄДРЮЮ.pdf
14 серпня 2020 07:48
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 12:01
07. Копія Статуту.pdf
14 серпня 2020 12:01
16417__.zip
14 серпня 2020 12:01
02. Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 12:01
05. Стаття 17.pdf
14 серпня 2020 12:01
03. Повноваження.pdf
14 серпня 2020 12:01
01. Зміст пропозиції.pdf
14 серпня 2020 12:01
08. Витяг платника ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРОУТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компані Плазма"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Монтаж БудЕнерго"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРОУТ"
#35073748
Переможець 2 448 001,20
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРОУТ"
#35073748
2 448 001,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:17
Звіт укладений
20 грудня 2021 16:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:49
1721 Гроут.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:39
1721 Повідомлення Гроут.docx зміни до договору
21 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:49
ГРОУТ дог. _ 1721 від 07.09.20р..pdf укладений
07 вересня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі - 477 360,23 (чотириста сімдесят сім тисяч триста шістдесят грн. 23 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 2 448 001,20 (два мільйони чотириста сорок вісім тисяч одна грн. 20 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 2 040 001,00 (два мільйони сорок тисяч одна грн. 00 коп.), ПДВ – 408 000,20 (чотириста вісім тисяч грн. 20 коп.) укладеному в 2020 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 2 925 361,43 (два мільйони дев’ятсот двадцять п’ять тисяч триста шістдесят одна грн. 43 коп.), в тому числі сума без ПДВ 2 437 801,19 (два мільйони чотириста тридцять сім тисяч вісімсот одна грн. 19 коп.), ПДВ – 487 560,23 (чотириста вісімдесят сім тисяч п’ятсот шістдесят грн. 23 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “01” червня 2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода
Номер договору про закупівлю: 1721/24/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 372 659,60
UAH (в тому числі ПДВ 228 776,60 UAH)