Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33600000-6 Фармацевтична продукція 5 лотів
Очікувана вартість
305 164,00 UAH
UA-2020-07-21-004581-c d7d0287fcc78455a927250deccb2764a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чикалюк Віктор Володимирович

crlzhovkva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Чикалюк Віктор Володимирович
crlzhovkva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 305 164,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної документації - українська.

Тендерна документація

31 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:00
Рішення про внесення змін 31.07.docx
31 липня 2020 11:00
Технічна специфікація 31.07.docx
31 липня 2020 11:00
Тендерна документація 31.07.doc
21 липня 2020 17:27
проект договору.docx
31 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:00
Рішення про внесення змін 31.07.docx
31 липня 2020 11:00
Технічна специфікація 31.07.docx
21 липня 2020 17:27
Технічна специфікація.docx
31 липня 2020 11:00
Тендерна документація 31.07.doc
21 липня 2020 17:26
Тендерна документація.doc
21 липня 2020 17:27
проект договору.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 2 Міорелаксанти: (Лікарські засоби, МНН: Пропофол, Тіопентал, Суксаметоній, Атракуріум)
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю: "4 одиниці" слід розуміти "4 найменування", згідно тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 680,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 248,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 серпня 2020 12:10
Закінчення: 10 серпня 2020 12:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 од
Лот № 2 Міорелаксанти: (Лікарські засоби, МНН: Пропофол, Тіопентал, Суксаметоній, Атракуріум)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Львівська, 78
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 41 219,99
UAH з ПДВ
41 219,99
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 49 457,20
UAH з ПДВ
49 208,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" 49 360,00
UAH з ПДВ
49 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:32
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:57
ЦП.pdf
07 серпня 2020 14:57
ТЧ.pdf
07 серпня 2020 14:57
КЧ_p157-158.pdf
07 серпня 2020 14:57
КЧ_p105-156.pdf
07 серпня 2020 14:57
КЧ_p053-104.pdf
07 серпня 2020 14:57
КЧ_p001-052.pdf
07 серпня 2020 14:57
ГП.7z

Публічні документи

06 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:08
Інші документи.pdf
06 серпня 2020 11:08
Технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 11:08
Листи виробників.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 16:05
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:57
Проект договору л2.pdf
03 серпня 2020 15:57
Цінова пропозиція л2.pdf
03 серпня 2020 15:57
Кваліфікація учасника.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 41 219,99
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
41 219,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 12:30
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 11:36
дод№4.PDF зміни до договору
24 березня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 12:23
дод№3.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:32
дод№2.PDF зміни до договору
22 січня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:53
дод№1.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:52
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 08:36
дог№299.PDF укладений
28 серпня 2020 08:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.4 ст 36ЗУ " Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015р та п,9.2. Договору про закупівлю №299 від 28.08.2020р продовжити термін дії Договору про закупівлю №299 від 28.08.2020р д 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.9.2.Договору №299 від 28.08.2020р Дія Договору продовжується на суму коштів,що не перевищує 20% суми ,визначеної у Договорі укладеному у 2020р становить:8169,10грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та у тексті укладеного договору №299 від 28.08.2020р та реквізити Покупця викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.10.3 Договору Сторони домовились на погодження зміни ціни в бік зменшення на 0,36грн з ПДВ. п.3.1 Розділу ііі Договору викласти в наступній редакції.Ціна договору становить 8 168,74 грн
Номер договору про закупівлю: 299
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 49 388,73
UAH (в тому числі ПДВ 2 464,03 UAH)